Nainen valehteli menneisyydestään
Olin joskus kysynyt naisen menneisyydestä ja sano että on vain parin miehen kanssa ollut ja seksiä vain suhteessa. Noh, eilen jostain syystä tulikin kertomaan kuulemma totuuden että oli aika bilehile ja miehiä taisi olla aika paljon. Se ei minua häiritse mitä hän on menneisyydessä tehnyt vaan se kuinka aluksi piti valehdella asiasta. Nyt enää usko voinko luottaa häneen jos noin mitättömästä asiasta mennyt valehtelemaan. Taisi suhde kaatua tähän.
Kommentit (711)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata sanoa kun ne kun on seurannut pitempään tai ollut avo tai avioliitossa. Ei kaikkea tarvi tietää.
Ei tarvitse, jos seksihistoria ei ole kummallekaan tärkeä asia. Mutta on olemassa ihmisiä, joille irtoseksistä pidättäytyminen on tärkeä elämänarvo, ja näillä ihmisillä on kyllä täysi oikeus etsiä kumppania joka ajattelee samoin ja elää sen mukaan.
No silloin morsio tai sulhon pitää löytää muualta kuin baarista tai tinderistä, esimerkiksi juuri jostain suviseuroilta löytyy taatusti korkkaamattomia nuoria.
Ap oli löytänyt oman tytsynsä ilmeisesti jostakin alkoholinhuuruisesta paikasta tai ainakin typykkä oli maistissaan paljastanut karun totuuden ap:lle. Joten jos toiselle alkoholi maistuu ja hän viihtyy yöelämässä, niin kannattaisi varoituskellojen hieman kilkattaa.
Oletpas sinä ahdasmielinen. Ei kaikki seksuaalimoraaliltaan konservatiiviset ihmiset ole uskovaisia tai absolutisteja. Se on vaan yksi piirre muiden joukossa.
No jos siinä ei ole uskonnollista motiivia, niin vähintäänkin jonkinlainen neuroosi, lapsuudessa iskostettu seksuaalisuuden demonisointi tai itsetunto-ongelma, jota ei tunnisteta. Mukavana lisäpiirteenä vielä toisenlaisten ihmisten tuomitseminen.
Enkä nyt tarkoita, että jokaisen kuuluisi automaattisesti juoksennella ympäriinsä eri sängyissä hyppimässä, vaan tilanteita joissa tulee hetkellisesti merkittävä tilanne jonkun vähemmän pysyvän ihmisen kanssa, jossa seksi tuntuu tulevan luonnostaan tunnemaailman jatkeeksi. Osa menee tässä tilanteessa tunteen mukana ja osalla iskee sitten estot päälle, se kumpuaa jostain heidän historiastaan mutta tulee tunne että ei saa, eikä saisi kukaan muukaan koska kun se heistä tuntuu väärältä, sen täytyy siis olla yleisesti väärin.
En tuomitse irtosuhteita, vaikka niitä en itse harrastakaan. Valintani on minulle täysin luonnollinen enkä ajattele etten "saisi", en vaan yksinkertaisesti halua. Haluan harrastaa seksiä ihmisen kanssa, jolla on minulle enemmän merkitystä, myös tunnetasolla. Tiedän sen kyllä sitten. Jos olen vasta tavannut ihmisen, ei koskaan tunnu siltä, että haluaisin heti sänkyyn hänen kanssaan. Oli millainen alfa tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Jos se seksihistoria ei ole tärkeä asia niin miksi siinä kohtaa pitää valehdella. Nyt joku asia ei tässä mätsää.
Ehkä se on joillekin tärkeä ja toisille ei..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisiin kannata luottaa.
Mitäpä ihmettä se aikaisempi seksi haittaa? Meneekö nainen lempimisestä pilalle, vai eikö pojun ego kestä vertailutilannetta?
Voi nyyh, miten tyhmä pitää miehen olla. No minäpä en tyhmiä huoli kun on älykkäitäkin.Ei kai nyt sinänsä pilalle, mutta tunne suhteen ainutlaatuisesta kärsii.
Miten? Kun sinä pääset sänkyyn naisen kanssa, sinäkö et keskity hetkeen vaan mietit muita miehiä ja niiden karvaisia pakaroita? No jopas.
Ihana! Luulen, että siinä vaiheessa kun on ihanan naisen vieressä, niin mies ei ensimmäisenä jattele jonkun toisen miehen rytmikkäästi heiluvia karvaisia pakaroita.
Kyllä siinä ajattelee kaikenlaista. Se olisi niin harvinaista herkkua, että on suorituspaineita ja niitä vertailukin. Naisilla nykyään on ollut niitä ikäluokannkovinpia sonneja päälle puskemassa, että kyllä minä tiedän vajavuuteni. En pysty kilpailemaan en sitten millään.
Kilpailussa ratkaisee kokonaispaketti, jossa seksi on vain yksi palanen. Hoida tonttisi kaikinpuolin niin hyvin kuin pystyt, niin sillä ei ole mitään väliä minkälaiset sonnit ovat sinua ennen olleet puskemassa päälle. Ne ovat jostain syystä entisiä sonneja.
Luultavasti entisiä sonneja siksi, koska saavat puskea muuallakin ja heidän ei tarvitse sitoutua. Tällaisten makuun lun pääsee ei beta tunnu miltään. Haalea vesivelliä vain.
Jos ollaan tarkkoja, niin menee vielä vähän ikävemmäksi. Nimittäin nuo ovat eksiä koska tuo nainen oli tarpeeksi hyvä panoon, mihin ei vaadita paljoa, mutta ei ollut tarpeeksi hyvä sitoutumiseen. Kyllä useimmat "sonnitkin" sitoutuu jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Totta munassa joka jamppaa kiinnostaa monesko hän on jonossa. Mitä kiltimpi sitä suurempi on vitutus kun tietää olevansa aina pitkän jonon viimeinen. K-miesten ei kannatttaisi tähän leikkiin osallistua ollenkaan koska saavat lähtökohtaisesti jännisten puhkipanemat jämät.
Ja milläköhän mandaatilla sinä luulet voivasi puhua kaikkien muidenkin miesten puolesta? Vai oletko sinä näitä sankareita, joiden mukaan vääriä mielipiteitä omaavat pippelilliset ihmiset eivät ole miehiä lainkaan, eikä heitä tarvitse näin ollen huomioida puhuttaessa kaikkien miesten yhteisestä mielipiteestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä ihmettä se aikaisempi seksi haittaa? Meneekö nainen lempimisestä pilalle, vai eikö pojun ego kestä vertailutilannetta?
Voi nyyh, miten tyhmä pitää miehen olla. No minäpä en tyhmiä huoli kun on älykkäitäkin.Ei kai nyt sinänsä pilalle, mutta tunne suhteen ainutlaatuisesta kärsii.
Miten? Kun sinä pääset sänkyyn naisen kanssa, sinäkö et keskity hetkeen vaan mietit muita miehiä ja niiden karvaisia pakaroita? No jopas.
Ihana! Luulen, että siinä vaiheessa kun on ihanan naisen vieressä, niin mies ei ensimmäisenä jattele jonkun toisen miehen rytmikkäästi heiluvia karvaisia pakaroita.
Kyllä siinä ajattelee kaikenlaista. Se olisi niin harvinaista herkkua, että on suorituspaineita ja niitä vertailukin. Naisilla nykyään on ollut niitä ikäluokannkovinpia sonneja päälle puskemassa, että kyllä minä tiedän vajavuuteni. En pysty kilpailemaan en sitten millään.
Kilpailussa ratkaisee kokonaispaketti, jossa seksi on vain yksi palanen. Hoida tonttisi kaikinpuolin niin hyvin kuin pystyt, niin sillä ei ole mitään väliä minkälaiset sonnit ovat sinua ennen olleet puskemassa päälle. Ne ovat jostain syystä entisiä sonneja.
Luultavasti entisiä sonneja siksi, koska saavat puskea muuallakin ja heidän ei tarvitse sitoutua. Tällaisten makuun lun pääsee ei beta tunnu miltään. Haalea vesivelliä vain.
Jos ollaan tarkkoja, niin menee vielä vähän ikävemmäksi. Nimittäin nuo ovat eksiä koska tuo nainen oli tarpeeksi hyvä panoon, mihin ei vaadita paljoa, mutta ei ollut tarpeeksi hyvä sitoutumiseen. Kyllä useimmat "sonnitkin" sitoutuu jossain vaiheessa.
Ai naisetko ei ikinä lopeta parisuhteita? Tämä on täysin uutta tietoa minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta munassa joka jamppaa kiinnostaa monesko hän on jonossa. Mitä kiltimpi sitä suurempi on vitutus kun tietää olevansa aina pitkän jonon viimeinen. K-miesten ei kannatttaisi tähän leikkiin osallistua ollenkaan koska saavat lähtökohtaisesti jännisten puhkipanemat jämät.
Ja milläköhän mandaatilla sinä luulet voivasi puhua kaikkien muidenkin miesten puolesta? Vai oletko sinä näitä sankareita, joiden mukaan vääriä mielipiteitä omaavat pippelilliset ihmiset eivät ole miehiä lainkaan, eikä heitä tarvitse näin ollen huomioida puhuttaessa kaikkien miesten yhteisestä mielipiteestä?
Tais osua K-mieheen niin että ihan kilahti.
Itseäni ei yhtään ketuta näin toisella kierroksella daamien panojen suurikaan määrä. Sillä jokainen on aidosti yllättynyt nähdessään komean ja paksun komistukseni. Eivät kuulemma ole saaneet niin isoa aiemmin. Olenkin päättänyt ryhtyä rakkauden ritariksi ja tarjoan peistäni jokaiselle kiimaiselle neidolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettaahan ne, esimerkiksi kun tajuavat etteivät saa muuta kuin seksiä siltä sonnilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin lopettaa..betojen kanssa. Se on osa tätä kuvioita. Torjutaan kúllikarusellíaikoina alfoihin ja siihen tasoon sitten kalibroituu se seksuaalisuus. Beta alkaa varsin pian kyllästyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se helpompi sietää jos itselläkin olisi ollut jotain sutinaa, vaan ei. Itse saanut odotella paitsiossa ja incelinä vuosia ja sitten kaikkensa panosten "saa" tyttökaverin ja satakunta varsilankoa samalla. Lisäksi joka ikinen näistä "lankomiehistä" on fyysisesti näyttävämpiä kuin itse on. Miten kukaan voi kohtuudella vaatia, että tämänkin edessä pitäisi itseluottamuksen kestää?
Vaikka menneisyyden jotenkin sulattaisi, niin ei se ruusuiselta vaikuta tulevaisuuskaan. Tyttöystävällä koko ajan mahdollisuus upgradeta parempaan tai jonkinlaiseen alfa-seksiseikkailuun ja itse roikkuu ainoassa oljenkorressa. Siinä on heti altavastaaja ja tossun alla. Lisäksi realistina tiedän, että eipä sitä voi kilpailla houkuttavuudessa. Tyttis saanut maistiaisia sisäfileestä yms ja itse olen korkeintaan kylmä kylkisiivu .
Tässä tuli aika hyvin tiivistettynä se, mistä usemmilla ulimiehillä kaihertaa tässä seksiasiassa. Itseluottamuksen puute. Ja kun sen kanssa on ongelma tuota kokoluokkaa, niin se tuo mukanaan aikamoisen purkillisen vaikeuksia. Tehkää töitä itsenne kanssa, tuollaisella ajatusmaailmalla teistä ei ole seurustelijoiksi muutenkaan. Tuon takia juuri syntyy näitä naisen seksihistoriasta tivaavia, mustasukkaisia ja omistushaluisia sekopäitä.
Kyllä itseluottamus on tietenkin tärkeä pointti. Miten se voisikaan olla tässä lajissa hyvä, kun näkee , että ne on toiset kundit jotka panee ja itselle jää incelin osa. Ja sitten kun nainen ei saa sitoutettua näitä panomiehiä, niin sitten saatan kelvatakin.
En minulla ole mitään kilpailuvalttia näihin panomiehiin nähden.
Tuollainen märisevä mato saakin ihan huoletta elää loppuelämänsä yksin. Yksikään nainen ei jaksa kuunnella vuodesta toiseen, miten mies on omasta mielestään surkea, johon nainen on joutunut tyytymään ja miten nainen muka haaveilee niistä isomunaisista alfoista. Jos joku haksahtaa, niin vuodessa tulee mitta täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei yhtään ketuta näin toisella kierroksella daamien panojen suurikaan määrä. Sillä jokainen on aidosti yllättynyt nähdessään komean ja paksun komistukseni. Eivät kuulemma ole saaneet niin isoa aiemmin. Olenkin päättänyt ryhtyä rakkauden ritariksi ja tarjoan peistäni jokaiselle kiimaiselle neidolle.
Niin sinun tilanteesi onkin eri. Toista se on 15sentin munalla..
Sullahan on sitten keskimääräistä isompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en vapaamielisenä ja seksuaalisesti suhteellisen kokeneena naisena ymmärrä, miksi ap saa niin paljon lokaa niskaansa. En ymmärrä lainkaan miksi näistä pitää valehdella. Jokaisen pitäisi olla rehellisesti sellainen kuin on ja etsiä kumppania joka on sen kanssa sinut. Jos on vapaamielinen niin pitää etsiä samanlainen kumppani, eikä esittää siveyden sipulia sille vanhanaikaiselle konservatiivimiehelle.
Ja tässä tapauksessahan ei kyse ollut edes siitä lukumäärästä vaan valehtelusta, joka ei minustakaan ole parisuhteessa hyväksyttävää. Se, etteivät jotkut miehet halua kokenutta naista ei ole mikään selitys vaan päinvastoin - se tekee valehtelusta pahempaa, että motiivi on toisen huijaaminen parisuhteeseen johon hän ei ehkä muuten lähtisi. Ei kenelläkään ole mitään subjektiivista oikeutta parisuhteeseen ihmisen kanssa jonka kanssa arvot eivät todellisuudessa kohtaa.
Näinpä.
Tollanen tyyli että "mikä lukumäärä miehille kerrotaan, jaetaan kolmella", kuulostaa enemmän joltain tyttöporukan illanistujaisisten typerältä vitsiltä siinä vaiheessa kun promilleja on jo sen verran että olisi jo aika tilata taksi kotiin. Muistelen juttujen joskus tuontyylisiä olleen.
Asioista, mistä keskustellaan parisuhteessa, pitää olla rehellinen. Ihmisillä on erilaisia kynnyskysymyksiä, ja niitä pitää kunnioittaa. Monelle esim muiden kanssa flirttailu ei ole OK. Tai sellaisten tilanteiden tarkoituksellinen rakentelu, josta päädytään siihen että "en pettänyt vaikka tilaisuuksia olisi ollut".
Jos se irtokumppaneiden lukumäärä on joku kynnyskysymys parisuhteelle, niin se pitää sitten selvittää ennen sen parisuhteen aloittamista, eikä vasta siinä vaiheessa kun ollaan jo siinä. Siis oikeastaan jo ennen ensimmäistä seksikertaa, koska sitten voi kumpikin miettiä, haluaako siihen seksiin edes ryhtyä, jos on niin erilaiset arvot.
Tai halut ja kiinnostuksen kohteet. Yleensä hän, joka pitää seksistä, harrastaa seksiä. Hän, jolle se ei ole niin tärkeää, voi hyvin olla pitkäänkin ilman. Sinkut, joilla ei ole seksielämää, eivät siitä pahemmin kärsi. Eikä hän muutu seksipedoksi parisuhteeseen alkaessaankaan.
Harrastaa sitä suhteessa. Hän joka pitää vaihtelevuudesta, tai yrittää saada hyväksyntää huonon itsetunnon vuoksi, harrastaa sitä alati vaihtuvien kumppanien kanssa.
Seksi on aina seksiä ja sen harrastamisen motiivi suhdemuodosta riippumatta on se, että tekee mieli seksiä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kuullut yhdeltäkään mieheltä tuota kysymystä. Tosin en ole lassukoita deittaillutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kuullut yhdeltäkään mieheltä tuota kysymystä. Tosin en ole lassukoita deittaillutkaan.
Niin sulla on vain Jmiehiä, jotka pokaa uuden mimmin vaikka spt-polilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanhoja olette? Ymmärrän, että valehtelu häiritsi, mutta ihmettelen, että olette edes jutelleet tuollaisista asioista. Historia on historiaa ja jos nykyinen paketti on ihana, niin hän on menneisyyden kautta tuollaiseksi tullut. Hän voisi olla täysin erilainen ilman niitä kokemuksia, joten se on nyt sitten sinun asiasi /ongelmasi miten tiedon käsittelet pienessä päässäsi.
Valehtelusta en pidä, mutta mitä luultavimmin nainen on valehdellut asian juuri sinun
neuroottisuuden takia. Ette olisi päässeet alkua pitemmälle muussa tapauksessa ja koska olet niin vauhko asiasta nytkin, niin luulen, että on parempi, kun annat ihanan naisesi etsiä itselleen ihana itsevarma mies, joka pitää naisesta juuri sellaisena kuin hän on.
Hän itse alkoi keskustelemaan entisistä kumppaneista ja itse toi lukunsa esiin. Minä en sitä kysynyt, hän itse halusi kertoa, vaikka ensin kyllä valehteli. Jos omistat yhtään luetunymmärtämistä niin huomaan ensimmäisessä postauksessani sanoin ettei asia minua häiritse, ei oikeastaan edes kiinnosta.
Muutenkin, näen vain tekstissäsi kuinka yrität kääntää tätä minun syykseni. Syytätkö miehiä aina kaikesta?
Selvä, pistä poikki ja heti. Et ansaitse naista. Pillitä Elli rauhassa.
Keskustelutaitosi on lapsen tasolla. Et osaa ottaa vastuuta mistään vaan syytät miehiä aina kaikesta. Tiedän sinun tyyppiset naiset.
No mutta sinähän kuulostat tosi kokeneelta mieheltä sitten! Wau.
Minkälainen minä olen...? No, olen 45 vuotias kolmen teinin äiti ja olen ollut mieheni kanssa naimisissa 20 vuotta. Rakkautta riittää, elämä on ihanaa, ystäviä on paljon ja raha ei ole ongelma. Olemme varmaan mieheni kanssa tosi lapsellisia molemmat, mutta tykkäämme hassutella ja huumoria löytyy.
Minkälainen sinä olet? Pettynyt nuori miehenalku, kokematon, hieman vihamielinen ja putkiaivoinen tyyppi. Ystäviä ei ole, eikä enää tyttöystävääkään.
Teidän värikästä seksuaalihistoriaanne ei saa kritisoida missään muodossa, mutta itse saatte irvailla ihmisille, jotka ovat kokemattomia. Tuota seksuaalista kokemattomuutta käytätte aina lyömäaseena, tämä toistuu jatkuvasti tällaisissa keskusteluissa. Mikä antaa teille oikeuden arvostella muita ihmisiä? Terveisin kokematon naisihminen, eli turha vetää tähän mitään uli-korttia.
Kokemattomuus naiselle on plussaa ja miehelle pääosin miinusta.
Tämä saa miinuksia vaikka on täyttä totta! Mikään karkeasti ottaen ei iljetä naisia yhtä paljon kuin saamaton mies ja toisaalta taas miestä harmittaa jokainen muu k*lli joka on naisessaan käynyt.
Kirjoitin jo ketjun alkuun viestin, jossa kerroin, että minulle ei kelpaa ns. helppo mies, joka on antanut kaikille. Viestini on näemmä poistatettu. Edelleen meissä naisissa on paljon niitä, jotka eivät ole koskaan harrastaneet yhden illan juttuja ja arvostavat miehissä samaa. Muut tehkööt mitä huvittaa, itse en pysty seksiin tuntemattoman ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sulla on vain Jmiehiä, jotka pokaa uuden mimmin vaikka spt-polilta.
Ei vaan sellaisia normaaleita, tervepäisiä, hyvällä itsetunnolla varustettuja miehiä.
AV on ihan oma todellisuutensa. Ei tällaisia keskusteluja käydä tosielämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en vapaamielisenä ja seksuaalisesti suhteellisen kokeneena naisena ymmärrä, miksi ap saa niin paljon lokaa niskaansa. En ymmärrä lainkaan miksi näistä pitää valehdella. Jokaisen pitäisi olla rehellisesti sellainen kuin on ja etsiä kumppania joka on sen kanssa sinut. Jos on vapaamielinen niin pitää etsiä samanlainen kumppani, eikä esittää siveyden sipulia sille vanhanaikaiselle konservatiivimiehelle.
Ja tässä tapauksessahan ei kyse ollut edes siitä lukumäärästä vaan valehtelusta, joka ei minustakaan ole parisuhteessa hyväksyttävää. Se, etteivät jotkut miehet halua kokenutta naista ei ole mikään selitys vaan päinvastoin - se tekee valehtelusta pahempaa, että motiivi on toisen huijaaminen parisuhteeseen johon hän ei ehkä muuten lähtisi. Ei kenelläkään ole mitään subjektiivista oikeutta parisuhteeseen ihmisen kanssa jonka kanssa arvot eivät todellisuudessa kohtaa.
Näinpä.
Tollanen tyyli että "mikä lukumäärä miehille kerrotaan, jaetaan kolmella", kuulostaa enemmän joltain tyttöporukan illanistujaisisten typerältä vitsiltä siinä vaiheessa kun promilleja on jo sen verran että olisi jo aika tilata taksi kotiin. Muistelen juttujen joskus tuontyylisiä olleen.
Asioista, mistä keskustellaan parisuhteessa, pitää olla rehellinen. Ihmisillä on erilaisia kynnyskysymyksiä, ja niitä pitää kunnioittaa. Monelle esim muiden kanssa flirttailu ei ole OK. Tai sellaisten tilanteiden tarkoituksellinen rakentelu, josta päädytään siihen että "en pettänyt vaikka tilaisuuksia olisi ollut".
Jos se irtokumppaneiden lukumäärä on joku kynnyskysymys parisuhteelle, niin se pitää sitten selvittää ennen sen parisuhteen aloittamista, eikä vasta siinä vaiheessa kun ollaan jo siinä. Siis oikeastaan jo ennen ensimmäistä seksikertaa, koska sitten voi kumpikin miettiä, haluaako siihen seksiin edes ryhtyä, jos on niin erilaiset arvot.
Tai halut ja kiinnostuksen kohteet. Yleensä hän, joka pitää seksistä, harrastaa seksiä. Hän, jolle se ei ole niin tärkeää, voi hyvin olla pitkäänkin ilman. Sinkut, joilla ei ole seksielämää, eivät siitä pahemmin kärsi. Eikä hän muutu seksipedoksi parisuhteeseen alkaessaankaan.
Ihme oletuksia taas. Seksistä pitäminen ei tarkoita että sitä harrastaisi puolituntemattomien kanssa tms. Joillekin seksistä nauttiakseen on tärkeää kenen kanssa sitä harrastetaan eikä että kunhan pääsee panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteen ainutlaatuisuus koostuu miljoonasta asiasta, ei siitä että seksiä saisi olla vain sen yhden kanssa. Sitä paitsi seksikin on aina ainutlaatuista jokaisen kumppanin kanssa erikseen, vaikka perustomintona onkin sama. Vähän itseluottamusta nyt.
Et sinä voi päättää muiden puolesta mistä se suhteen ainutlaatuisuus muodostuu tai kuinka paljon sillä on merkitystä.