Kootaan Mandela-efektejä (myös suomalaisia)
Olen ihan varma, että se pinkki suklaapatukka oli nimeltään Suffeli Puffeli. Muistan kun lapsena isäni vei minut lentokentälle ja antoi minulle Suffeli Puffeli -patukan. Nyt se on nimeltään muka Suffeli Puffi??
Mitä muita näitä on?
Kommentit (365)
Mikki Hiirellä on henkselit. Todellisuudessa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun teit tällaisen ketjun, tää on kiinnostava aihe! :)
ei tuu nyt itselläni mieleen mitään järkevää, ainoo että Tuure Boelius, oli ihan varmasti ennen Tuure Borelius :DTähän yhdyn minäkin. :D
/5
Sama!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mandela-efektiin liittyy olennaisena se, että monella erillisellä ihmisellä on sama valemuisto. Se, että vain itse muistaa jonkin asian väärin, ei sitä ole, se on vain ihan normaalia muistin temppuilua.
Niin on. Olen tavannut muitakin, jotka muistavat sen olleen Suffeli Puffeli.
Eiköhän se kerro siitä, että monet on keksineet muunnella sitä nimeä juuri tuolla tavoin? Vrt. "Askarrellaan paskarrellaan" jota hoettiin jossain sketsiohjelmassa.
Riisifrutti on oikeasti risifrutti
Vierailija kirjoitti:
Monopoly miehellä ei ole monokkelia
Holy fuck. Piti googlettaa, ja jumaleissön, oikeassa olet!
Täytyy vähän hengähtää nyt.
/5
”Mirror mirror on the wall” EI vaan se on magic mirror on the wall
Shannen doherty vai shannon doherty...
Elovena tytöllä ei ole koskaan ollut lettejä...
Lasten tv ohjelma: loney toons vai loney tunes
Googlatkaa fruit of the loom mandela :D varmasti on tuo kori ollut!
Oliko 3cpo:lla muka aina hopeinen jalka? En ikinä huomannut??
Sex and the city vai sex in the city?
Mikäs se pullea (Ranskan?) entinen hallitsija oli, mikä on kuvattu kanankoiven tms. kanssa maalauksessa.
Paitsi ettei ole mitään kanankoipea tai muutakaan ruokaa tätä heppua kuvaavissa maalauksissa.
Ehkä pahin on se kuuluisa veistos miehestä joka nojaa kädellään päähänsä. Mihin kohtaa päätä. Monet muistaa että otsaan. Myös on olemassa jäännetodisteita siitä että on muuttunut mm vanhoja kuvia joissa ihmiset nojaavat matkuen patsasta mutta käsi väärässä kohdassa päätä.
https://medium.com/@nathanielhebert/the-thinker-has-changed-three-times…
Monopoly miehellä ei ole monokkelia