Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä en ehdi edes maistamaan herkkuja kun mies on jo syönyt ne

Vierailija
05.05.2019 |

Mieheni on todella kova herkkusuu, itse syön ehkä yhden jäätelön kuukaudessa jos sitäkään. Tämä on sinänsä ihan ok, mutta vähän alkaa pikkuhiljaa harmittaa etten koskaan ehdi edes MAISTAA mitään ennen kuin kaikki on syöty. Ihan esimerkkejä tältä viikolta:

-Ostettiin testiksi salted caramel pähkinöitä. Mies söi koko pussin ilman minua, en maistanut YHTÄKÄÄN.
-Ostettiin kuuden tikkujäätelön pahvipakkaus. Tänä aamuna näin tuon pahvilootan roskiksessa, eli kaikki jäätelöt syöty.
-Ostettiin molemmille suklaavanukkaat. Ylläri, molemmat syöty.

Ei mua haittaa edes sinänsä se että syö mutta kun EI ILMOITA MITÄÄN. Minä saatan siis töissä miettiä, että tänään kun pääsen kotiin katson sarjaa ja syön suklaata joka oli mulla säästössä. No eipä sitä tietenkään enää siellä ole. Laitoin jokunen aika sitten kolme suklaapatukkaa vaatekaappiin piiloon mutta mies löysi ne sieltäkin.

Tulkaa jakamaan vitutus ja sanokaa etten ole ainut kellä on tällaista.

Kommentit (250)

Vierailija
61/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämän U L I N A T  ! ! ! !

Oletko niin vajaa, että et osaa ostaa itsellesi ??!!! Joo, ei tarvi vastata, se kun on sanomattakin jo selvää.

Vierailija
62/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maista heti kun tulet kaupasta.

Ei kun syö jo kaupassa ja näytä kassalla vain kääre/pussi. Näinhän mammat antavat lastensakin tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä halua syödä kauppamatkalla suklaata. 

Nimenomaan tahtoisin, että voisin huoletta rojahtaa sohvalle kotimekko päällä, katsella telkkaria, sitten jos mieli tekee niin kipitellä keittiöön hakemaan suklaan. En mä siinä vaiheessa aio pukea ulkovaatteita että lähtis kauppaan.

AP

Vierailija
64/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita herkut piiloon tai pistä lappu päälle, että tämä on MINUN!

Mä olen ihan tavallinen osallistuva perheenäiti, mutta aikamoinen herkkusuu. Mies vaan nauraa kun herkut häviää ja menee ostamaan itselleen lisää, jos akuutisti tarvitsee. Ei ole tästä yhtään riitaa saatu aikaiseksi, mutta monet naurut kyllä kun mies kysyy, että missä ne jädet on ja katsoo minua. Aha, arvaankin jo... :D

Vierailija
65/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan tahtoisin, että voisin huoletta rojahtaa sohvalle kotimekko päällä, katsella telkkaria, sitten jos mieli tekee niin kipitellä keittiöön hakemaan suklaan. En mä siinä vaiheessa aio pukea ulkovaatteita että lähtis kauppaan.

AP

No jos sulla on tommonen fiilis niin osta suklaa kotimatkalla, pistä käsilaukkuun tai takintaskuun ja kisko kotimekko päälle, ota suklaa pikku kätöseesi ja rojahda sohvalle. Miksi sä teet elämän hankalaksi itsellesi?

Vierailija
66/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi erota miehestään niin saa syödä suklaata rauhassa sohvalla, kotimekko tai pieruverkkarit päällä. Yksi kaappi voisi olla suklaata täynnä. Tai kaikki kaapit. Mikä on ongelma? Ap ei osaa päättää, mies vai suklaa?

Vierailija
67/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassakaappi keittiöön, sinne keksit ja suklaat. Ehkä joku lukollinen rasia myös jääkaappiin ja pakastimeen vanukkaita ja jäätelöitä varten?

Vierailija
68/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tapahtuu vastaavaa alkoholijuomien kanssa. Jompikumpi ostaa vaikka lavan kaljaa yhteiseksi, lopulta minä juon kaksi ja mies 22 tölkkiä. Jos jaettaisiin lava oikeasti puoliksi, niin minulla se 12 tölkkiä kestäisi kuukauden: viikonloppuna yksi tölkki ruoan kanssa, toinen ruoan jälkeen ja kolmas saunassa. Mutta ei, jäljellä olevat kaljat polttelevat miestä niin kovasti että pakko juoda kaikki heti nyt. Samoin itselleni ostamiani siidereitä mielellään maistelisi.

Kerran suutuin kunnolla, kun olin saanut kaveriltani tuliaiseksi litran pullon Jägermeisteria. Ajattelin aukaista pullon ja ottaa ruoan päälle pikku näkäräisen, mutta paskanmarjat! Mies oli luvatta sen aukaissut ja juonut 2/3 koko pullosta! Lupaili että joojoo mä ostan sulle uuden mutta eipä ole näkynyt... vaikka kostaminen ei mitään ratkaise, tekisi silti mieli olla törkimys takaisin ja hörppiä miehen mallasviskipullo tyhjäksi. Siinähän puhisisi kun pilkka osuisi omaan nilkkaan :(

Jos jakaisitte lavan oikeasti puoliksi niin sinulla olisi about 1500 tölkkiä, trukkilavalla mahtuu se 3000 pientä tölkkiä eli teillä on paha alkoholiongelma.

:D Lavalla tarkoitan 24-packia. En mitään kuormalavallista

No se on laatikko, koppa, keissi, päkki, joku näistä yleensä. Ei lava... jos et halua pitkiä silmäyksiä.

Siis oikeesti? Jotkut tampiot sanovat ostavansa "lavan" kaljaa ja käyttävät tätä sanaa ihan normaalisti. Eikä mieti mitä lavallinen tarkoittaa oikeasti :D :D :D ei juma...

Voin vain kuvitella miten jännittävää elämä olisi, jos näin pienet asiat herättäisivät minussakin näin suurta ihmetystä.

Vierailija
69/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi vanha kunnon laksatiivi-jekku ensi kerralla?

Vierailija
70/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Siis sä syöt kuukauden/muutaman kuukauden välein jonkun herkun ja ihmettelet miksi näitä alkuvuonna ostettuja herkkuja ei ole enää kaapissa jos ja kun sun tekee niitä mieli? Miten sä edes kuvittelet, että esim. avatut pähkinä- tai keksipaketit ovat hyviä silloin kun haluat niitä maistaa? Niissä olevat rasvat eltaantuu ja mm. keksit pehmenee avatussa paketissa tai vaihtoehtoisesti ovat niin kovia ettei kukaan pysty syömään.

Jos taas joka kauppareissun yhteydessä ostatte paljon herkkuja ja kaikki katoaa, niin ehkäpä pieni juttelu miehen kanssa ruokatottumuksista olisi paikallaan. Ei ole kenellekään hyväksi, että ahmitaan joka päivä tai joka viikonloppu paljon kaikkea sokerista ja rasvaista mättöö.

Jäätelöön on helppo ratkaisu, ette enää osta monipakkauksia, vaan mies ostaa yhden itselleen kauppareissulla tai mies käy ostamassa itselleen, kun hänen tekee mieli.

Sä taas opettelet ostamaan suklaapatukan kaupasta kotiinmenon yhteydessä ja jos just sinä iltana ei tee mieli, niin laitat laukkuusi tai keksit paremman jemman niin että miehesi ei edes tiedä, että olet aiemmin suklaapatukan ostanut. Näin hän ei osaa etsiä jemmaa, koska ei tiedä ostoksestasi.

Vierailija
71/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan omalta isältäni kun olin pieni :D iskä ei halunnut, että hänelle ostetaan oma karkkipussi/jäätelö, koska "hän ei syö karkkia!!" Kuitenkin sitten, kun me muut olimme jo menneet nukkumaan, tyhjensi hän aina koko jäätelöpakkauksen, meidän lasten karkkipussin, meidän lasten vanukkaat ja jopa läkerol-pastillit omaan kitaansa.

Ainoa ratkaisu oli jemmata ruoat ja ostaa ne niillä kerroilla, kun isä ei ollut mukana kaupassa, jotta hän ei tiennyt mitä etsiä. Mutta toivottavasti miehesi on vähän ajattelevaisempi ja ymmärtää puhetta, jotta voitte päästä vähän aikuisempaan ratkaisuun.

Vierailija
72/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tapahtuu vastaavaa alkoholijuomien kanssa. Jompikumpi ostaa vaikka lavan kaljaa yhteiseksi, lopulta minä juon kaksi ja mies 22 tölkkiä. Jos jaettaisiin lava oikeasti puoliksi, niin minulla se 12 tölkkiä kestäisi kuukauden: viikonloppuna yksi tölkki ruoan kanssa, toinen ruoan jälkeen ja kolmas saunassa. Mutta ei, jäljellä olevat kaljat polttelevat miestä niin kovasti että pakko juoda kaikki heti nyt. Samoin itselleni ostamiani siidereitä mielellään maistelisi.

Kerran suutuin kunnolla, kun olin saanut kaveriltani tuliaiseksi litran pullon Jägermeisteria. Ajattelin aukaista pullon ja ottaa ruoan päälle pikku näkäräisen, mutta paskanmarjat! Mies oli luvatta sen aukaissut ja juonut 2/3 koko pullosta! Lupaili että joojoo mä ostan sulle uuden mutta eipä ole näkynyt... vaikka kostaminen ei mitään ratkaise, tekisi silti mieli olla törkimys takaisin ja hörppiä miehen mallasviskipullo tyhjäksi. Siinähän puhisisi kun pilkka osuisi omaan nilkkaan :(

Jos jakaisitte lavan oikeasti puoliksi niin sinulla olisi about 1500 tölkkiä, trukkilavalla mahtuu se 3000 pientä tölkkiä eli teillä on paha alkoholiongelma.

No se on laatikko, koppa, keissi, päkki, joku näistä yleensä. Ei lava... jos et halua pitkiä silmäyksiä.

Siis oikeesti? Jotkut tampiot sanovat ostavansa "lavan" kaljaa ja käyttävät tätä sanaa ihan normaalisti. Eikä mieti mitä lavallinen tarkoittaa oikeasti :D :D :D ei juma...

Voin vain kuvitella miten jännittävää elämä olisi, jos näin pienet asiat herättäisivät minussakin näin suurta ihmetystä.

Taitaa sullakin olla alkoholiongelma (mutta ei tietenkään sen riittävyydessä) jos ostat lavallisen kaljaa kerrallaan. Ja mies juo lähes kaikki! 3000 tölkkiä ei ole mielestäni pieni asia vaan aika iso. Täytyy emännällä olla vähän isompi kauppa-auto, kun trukilla nostetaan saunakaljat autoon.

Vähän kun hehkuttaisi, että meidän perheessä harrastetaan skeidaamista (skeittaaminen). Tai sanoisi, että on nuorempana ollut nymfomaani, oli pakko näpistää kaupasta meikkejä. Kiitos, liikaa informaatiota.

Vierailija
73/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksi parempi piilopaikka. Tai laita lappu, jossa lukee älä koske.

Siinä yhteinen harrastus. Yksi piilottaa ja toinen etsii. No saapahan molemmat liikuntaa.

Paitsi että ei tiedä etsiä, kun ei tiedä, että olen jotain ostanut. Mutta kiitos ideasta. Taidan heti kertoa, että jossain on suklaata piilossa. :D Aarteenetsintä alkaa.

Vierailija
74/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

No jos sulla on tommonen fiilis niin osta suklaa kotimatkalla, pistä käsilaukkuun tai takintaskuun ja kisko kotimekko päälle, ota suklaa pikku kätöseesi ja rojahda sohvalle. Miksi sä teet elämän hankalaksi itsellesi?

Älä nyt keksi liian yksinkertaisia ratkaisuja suureen ongelmaan.

Ohis

Vierailija
75/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Suuri Ongelma :D hei nyt olis käyttöä katovuosille tai heinäsirkoille.

Vierailija
76/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa sullakin olla alkoholiongelma (mutta ei tietenkään sen riittävyydessä) jos ostat lavallisen kaljaa kerrallaan. Ja mies juo lähes kaikki! 3000 tölkkiä ei ole mielestäni pieni asia vaan aika iso. Täytyy emännällä olla vähän isompi kauppa-auto, kun trukilla nostetaan saunakaljat autoon.

Vähän kun hehkuttaisi, että meidän perheessä harrastetaan skeidaamista (skeittaaminen). Tai sanoisi, että on nuorempana ollut nymfomaani, oli pakko näpistää kaupasta meikkejä. Kiitos, liikaa informaatiota.

Yläpeukutin sitä ensimmäistä kommenttiasi "lavan" merkityksestä, koska oikeassahan sinä olet. Mutta jotain rajaa nyt silläkin, kuinka suuresti jostakin tuollaisesta asiasta voi kauhistua :D

Vierailija
77/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläpeukutin sitä ensimmäistä kommenttiasi "lavan" merkityksestä, koska oikeassahan sinä olet. Mutta jotain rajaa nyt silläkin, kuinka suuresti jostakin tuollaisesta asiasta voi kauhistua :D

Kauhistua on väärä termi. Äääääääh taas on lähinnä. Kyllähän kaikki varmaan ymmärtää, että 24 tölkkiä tarkoitetaan. Mutta lava ei ole keissi. Voithan sä laittaa faceen et meidän perheeseen tulee kohta mäyräkoira. Joku aina käyttää ettei tässä ole mitään logistiikkaa (logiikkaa) tai että oli viime viikolla evoluutio, olisko nyt raskaana. Tai ihan nostalginen olo kun unohti ostaa kaupasta juuston. Häh? Argh.

Vierailija
78/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävä tapa, ihan kuin lapsi, jolla ei ole mitään itsehillintää. Onhan se nyt itsestäänselvää, että jos ostetaan molemmille suklaavanukkaat/patukat tms. niin ei toinen saa koskea siihen toisen omaan.

Totta kai saa jos ei toiselle kerta maistu.

Vierailija
79/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävä tapa, ihan kuin lapsi, jolla ei ole mitään itsehillintää. Onhan se nyt itsestäänselvää, että jos ostetaan molemmille suklaavanukkaat/patukat tms. niin ei toinen saa koskea siihen toisen omaan.

Jos sitä suklaata tai vanukasta ei ole viikossa syönyt niin saa olettaa ettei halua sitä. Näyttää olevan naisilla tuo tarve pitää herkkujemmoja. Kyllä ne löytää jos tietää toisen harrastavan herkkujen piilottelua. Omituista käytöstä muka aikuisilta naisilta.

No vähän kuin oravat tämmöset tyypit. Olen nainen mutta en tee tuolla tavalla. Kaikki mitä kaapeissa on saa syödä. Jos se on ongelma niin ei pidetä herkkuja kaapeissa. Very simple ja omaa puolisoa ei haukuta tai syyllistetä, luulisi sen olevan aika selvä asia.

Oisko myöskin very simple ajatella ettei kuutta jäätelötuuttia tarvii syödä yksin, vaan toiselle voi jättää edes yhden? 

Eli jos minun tekee mieli jäätelöä, pakastimessa sattuu olemaan jäätelöä, niin sinun ehdotuksesi on lähteä kauppaan ostamaan jäätelöä? Käytkö ihan kaikilla pytyillä?

Vierailija
80/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhistua on väärä termi. Äääääääh taas on lähinnä. Kyllähän kaikki varmaan ymmärtää, että 24 tölkkiä tarkoitetaan. Mutta lava ei ole keissi. Voithan sä laittaa faceen et meidän perheeseen tulee kohta mäyräkoira. Joku aina käyttää ettei tässä ole mitään logistiikkaa (logiikkaa) tai että oli viime viikolla evoluutio, olisko nyt raskaana. Tai ihan nostalginen olo kun unohti ostaa kaupasta juuston. Häh? Argh.

Pointti ymmärretty mutta miksi jäät jankkaamaan? Se ihmetyttää. Ootko joku alzheimer. ;)