Minä en ehdi edes maistamaan herkkuja kun mies on jo syönyt ne
Mieheni on todella kova herkkusuu, itse syön ehkä yhden jäätelön kuukaudessa jos sitäkään. Tämä on sinänsä ihan ok, mutta vähän alkaa pikkuhiljaa harmittaa etten koskaan ehdi edes MAISTAA mitään ennen kuin kaikki on syöty. Ihan esimerkkejä tältä viikolta:
-Ostettiin testiksi salted caramel pähkinöitä. Mies söi koko pussin ilman minua, en maistanut YHTÄKÄÄN.
-Ostettiin kuuden tikkujäätelön pahvipakkaus. Tänä aamuna näin tuon pahvilootan roskiksessa, eli kaikki jäätelöt syöty.
-Ostettiin molemmille suklaavanukkaat. Ylläri, molemmat syöty.
Ei mua haittaa edes sinänsä se että syö mutta kun EI ILMOITA MITÄÄN. Minä saatan siis töissä miettiä, että tänään kun pääsen kotiin katson sarjaa ja syön suklaata joka oli mulla säästössä. No eipä sitä tietenkään enää siellä ole. Laitoin jokunen aika sitten kolme suklaapatukkaa vaatekaappiin piiloon mutta mies löysi ne sieltäkin.
Tulkaa jakamaan vitutus ja sanokaa etten ole ainut kellä on tällaista.
Kommentit (250)
Vierailija kirjoitti:
Osta nelinkertaisesti haluamasi määrä. Mies syö kolme osaa itsellesi jöö se yksi.
Opettele siihen että mies syö kolminkeraisen määrän.
Heh, ostin neljästä leipomosta hävikkipullia ja jäljelle jäi vaan limput ja muu ei-niin herkullinen.
Hei,
Mies täällä.
Herkut ostetaan, jaetaan ja syödään.
Jos niitä jemmataan päiväkausia, niin makeannälän iskiessä ne syödään ja ajan mittan voi tuo kuusikin puikkoa kadota parempiin suihin.
Eihän se kuulosta reilulta, mutta jos on todella perso makealle, niin on hyvin vaikea olla syömättä
yhteisessä jääkaapissa olevia herkkuja, jos niitä siellä hyvin pitkään jemmataan.
t. Mies
Ap:lle helppo ratkaisu: älä osta koskaa mitään herkkuja kotiin.
Karkkien ja mässyjen syöminen sopii lapsille ja heikoille reppanoille.
Av varmaan on yhdessä exäni kanssa.. mies oli ihan tolkuton syöppö! Pussin paahtoleipää veti noin vain pelatessa, muroja mässytti kuivana suoraan paketista ja jos ostettiin herkkuja niin minulle jäi pelkkä tuoksu. Muistan miten kerran hain mäkkärin autokaistalta sundaen ja söin siinä parkkipaikalla ajatellen että ihanaa, tätä mies ei saa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sä syöt kerran kuukaudessa jäätelön ja silti ostelette teille herkkuja moneen kertaan viikossa?
Mites on varmaan noteerannut terveysintoilusi ja ajattelee, ettet syö niitä kuitenkaan?Mä ostan herkkuja ajatuksella ''kiva että kaapissa on sitten kun tekee mieli'', koska yleensä ne mieliteot on aika spontaaneja enkä just silloin halua lähteä varta vasten kauppaan. Johtuu ehkä myös siitä että lapsuudenkodissani tehtiin tätä, meillä oli aina paljon herkkuja kotona mutta kukaan ei vetänyt niitä kerralla.
Tota, "kiva että kaapissa on sitten kun tekee miel, koska yleensä ne mieliteot on aika spontaaneja" niin niinhän sun mies just tekee.. daa? Teillä on vaan erilaiset rytmit, mikä nyt on erilaisille ihmisille normaalia. Mitä sä et nyt oikein tajua.. Ainoastaan jos vaan toinen ostaa herkkuja niin homma ei ole balanssissa. Ainahan nopeet syö hitaat, ei pitäis olla uutta tietoa.
Luulis että aikuiselle ihmiselle ei ois mahdotonta jättää minulle kuudesta jäätelöstä yhtä, tai että vois ihan omatoimisesti ajatella että ''enpä syö kaikkea yksin että toisellekin jää''. Tämähän opitaan jo lapsena.
*kuuluisi oppia jo lapsena
Kaikkia kun ei valitettavasti opeteta ja tadaa, mieslapsi on syntynyt!
Joo taidanpa pysyä jatkossakin sinkkuna, jos parisuhteessa alkaa tappelemaan jostain s*atanan herkuistakin🤦🏼♀️
Kuulostaa jonkinlaisekta syömishäiriöltä. Oleyteko vielä yhdessä edes?
Ajattelee vain sinun parasta. Ettet lihoa!
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama homma ja mies ihmettelee miksi en osta yhteisiä namipusseja, vaan ostan itselleni salaa herkkuja ja maistelen niitä itsekseni. Pitää käytöstäni itsekkäänä. Niin... miksiköhän...
Ostaako jengi muuten jouluksi salaa määrättyjä herkkuja? Lohi, mäti, jne. Nyt säilyy parvekkeella piilossa kun on kylmää. Tahi autotallissa jos sellainen on.
Osta nelinkertaisesti haluamasi määrä. Mies syö kolme osaa itsellesi jöö se yksi.
Opettele siihen että mies syö kolminkeraisen määrän.