Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olet käynyt Tukholmassa ja Tallinnassa --- miksi upea Viipuri on sinulta kokematta? Mikä on tekosyysi?

Vierailija
05.05.2019 |

Etkös vähän jo nolostu, kun kysytään, oletko käynyt Viipurissa ja joudut aina takeltamaan? Suomalaisen on luontevaa vierailla historiallisesti suomalaisessa kaupungissa!

https://yle.fi/uutiset/3-10428839

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mennä, mutta mies ei suostu lähtemään mukaan. Eikä poikani. Yksin en halua sinne lähteä.

Vierailija
2/10 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI tekosyy, vaan ihan oikea syy. Tukholmaan ja Tallinnaan voi lähteä koska vaan, vaikka varata matkan vasta lähtöpäivänä. Venäjälle matkustaminen vaatii huomattavasti enemmän etukäteisvalmisteluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Viipurissa, mutta siellä on kyrillisten kirjaimien ja venäläisten ja oman kielitaidottomuuden vuoksi vaikea liikkua. Venäläiset ovat huonokäytöksisiä ja ylimielisiä suomalaisia kohtaan.

4/10 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Viipurissa kahdesti, eikä siellä ole mitään nähtävää

Vierailija
5/10 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä käynyt kaikissa kolmessa ja onhan se selvä, että Viipuri ei matkailukohteena ole samantasoinen kuin Tukholma tai Tallinna.

Vierailija
6/10 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläinen kaupunki se on ja alkujaan ruotsalainen. Pietarissa kävisin ennemmin jos Venäjälle menisin.

Vierailija
7/10 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kerrat olen käynyt, samoin Pietarissa. Olenpa mennyt koko Venäjän läpi junallakin. Venäjänmatkailu on kivaa👍

Vierailija
8/10 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitäis käydä Kouvolassa, sen jälkeen meen.

Ei oo kyllä kukaan esittäny outoa kysymystä, että ootko käyny Viipurissa?

Vierailija
9/10 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viipuri ei itse asiassa ole mikään upea kaupunki. Ellei välitä historiallisesta puolesta, Viipuri on aika masentava. Ja on se aika masentava myös historiasta väälittävälle nähdä, kuinka ränsistymään kaikki on päästetty.

Vierailija
10/10 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on Venäjällä.