Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä en ehdi edes maistamaan herkkuja kun mies on jo syönyt ne

Vierailija
05.05.2019 |

Mieheni on todella kova herkkusuu, itse syön ehkä yhden jäätelön kuukaudessa jos sitäkään. Tämä on sinänsä ihan ok, mutta vähän alkaa pikkuhiljaa harmittaa etten koskaan ehdi edes MAISTAA mitään ennen kuin kaikki on syöty. Ihan esimerkkejä tältä viikolta:

-Ostettiin testiksi salted caramel pähkinöitä. Mies söi koko pussin ilman minua, en maistanut YHTÄKÄÄN.
-Ostettiin kuuden tikkujäätelön pahvipakkaus. Tänä aamuna näin tuon pahvilootan roskiksessa, eli kaikki jäätelöt syöty.
-Ostettiin molemmille suklaavanukkaat. Ylläri, molemmat syöty.

Ei mua haittaa edes sinänsä se että syö mutta kun EI ILMOITA MITÄÄN. Minä saatan siis töissä miettiä, että tänään kun pääsen kotiin katson sarjaa ja syön suklaata joka oli mulla säästössä. No eipä sitä tietenkään enää siellä ole. Laitoin jokunen aika sitten kolme suklaapatukkaa vaatekaappiin piiloon mutta mies löysi ne sieltäkin.

Tulkaa jakamaan vitutus ja sanokaa etten ole ainut kellä on tällaista.

Kommentit (250)

Vierailija
41/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävä tapa, ihan kuin lapsi, jolla ei ole mitään itsehillintää. Onhan se nyt itsestäänselvää, että jos ostetaan molemmille suklaavanukkaat/patukat tms. niin ei toinen saa koskea siihen toisen omaan.

Jos sitä suklaata tai vanukasta ei ole viikossa syönyt niin saa olettaa ettei halua sitä. Näyttää olevan naisilla tuo tarve pitää herkkujemmoja. Kyllä ne löytää jos tietää toisen harrastavan herkkujen piilottelua. Omituista käytöstä muka aikuisilta naisilta.

Vierailija
42/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli niin, että kumpikin osti omat herkkunsa, eikä toisella ollut mitään asiaa mennä ilman lupaa syömään toisen ostoksia. Jos mies on jotenkin vajaaälyinen, eikä ymmärrä puhetta tai sovittuja sääntöjä, niin ei sinun auta muu kuin piilottaa omat herkkusi paremmin, äläkä maksa enää 'yhteisiä' herkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävä tapa, ihan kuin lapsi, jolla ei ole mitään itsehillintää. Onhan se nyt itsestäänselvää, että jos ostetaan molemmille suklaavanukkaat/patukat tms. niin ei toinen saa koskea siihen toisen omaan.

Jos sitä suklaata tai vanukasta ei ole viikossa syönyt niin saa olettaa ettei halua sitä. Näyttää olevan naisilla tuo tarve pitää herkkujemmoja. Kyllä ne löytää jos tietää toisen harrastavan herkkujen piilottelua. Omituista käytöstä muka aikuisilta naisilta.

Oletus erikseen, mutta kun mä olen NIMENOMAISESTI SANONUT et jätä minulle siitä keksipaketista edes yksi. Mies tietää tämän aivan tarkkaan, ei joudu arvailemaan että syönköhän jotain vai en. AP

Vierailija
44/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vähän kuin oravat tämmöset tyypit. Olen nainen mutta en tee tuolla tavalla. Kaikki mitä kaapeissa on saa syödä. Jos se on ongelma niin ei pidetä herkkuja kaapeissa. Very simple ja omaa puolisoa ei haukuta tai syyllistetä, luulisi sen olevan aika selvä asia.

Vierailija
45/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pakko jakaa kaikki puoliksi niin, että on selkeästi aina "omat herkut" omissa kipoissaan. Sen verran tuo minua kunnioittaa, ettei mitään mun suklaita tai pähkinöitä menisi syömään. Ei osteta jemmaan mitään yhteisiä juttuja, vaan herkut ostetaan sinä päivänä, kun ne syödään. Ruoista turkkilainen jogurtti ja maidot jaetaan, koska mies pystyy syömään yhdeltä istumalta saman verran rasvaista jogurttia, mitä itselläni menee rahkaan sekoitettuna viikossa. Maidot jaetaan, jotta minulla olisi aina kahvimaito, jota mies ei olisi juonut. Mies ei itse kuitenkaan ole valmis kantamaan tänne viikossa kilotolkulla jogurttia tai maitoa. Hän vain söisi ja joisi suurimman osan ja itse jäisin ilman, jos ei rajoittaisi.

Vierailija
46/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vähän kuin oravat tämmöset tyypit. Olen nainen mutta en tee tuolla tavalla. Kaikki mitä kaapeissa on saa syödä. Jos se on ongelma niin ei pidetä herkkuja kaapeissa. Very simple ja omaa puolisoa ei haukuta tai syyllistetä, luulisi sen olevan aika selvä asia.

Oisko myöskin very simple ajatella ettei kuutta jäätelötuuttia tarvii syödä yksin, vaan toiselle voi jättää edes yhden? 

Vierailija
47/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

very simple: toinen EI syö kaappia tyhjäksi, ei vaikka joku keksilaatikko olisi kuukaudenkin avamaatta.

Tai ainakin jättää puolet toiselle.

Onko vaikeeta ymmärtää tasapuolisuus? Ja sitä, että toinen ei rohmua mahaansa heti kaikkea vaan syö harvemmin ja vähemmän kerralla?

Oikeuttaako se syömään heti kaikki herkut mitä on kaapissa?

Vierailija
48/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

very simple: toinen EI syö kaappia tyhjäksi, ei vaikka joku keksilaatikko olisi kuukaudenkin avamaatta.

Tai ainakin jättää puolet toiselle.

Onko vaikeeta ymmärtää tasapuolisuus? Ja sitä, että toinen ei rohmua mahaansa heti kaikkea vaan syö harvemmin ja vähemmän kerralla?

Oikeuttaako se syömään heti kaikki herkut mitä on kaapissa?

Onko sun vaikea ymmärtää jos puolisolla on sokeriaddiktio? Jos tasapuolisuus mikä on hyvä periaate ei toimi niin kauanko sä jankkaat sitä periaatetta (mikä ei käytännössä toimi) sille toiselle ennen kuin ratkaisette asian käytännössä niin, että homma toimii eikä kumpikaan koe vääryyttä tai syyllisyyttä? Ihmisten itsekuri ja reiluus on suhteellinen käsite. Ehkä siksi niin suurella osalla täällä on ongelmia parisuhteissaan. Jäädään jankkaamaan sitä omaa näkemystä eikä varsinaisesti ratkaista ongelmaa. Kun se olis niin hyvä että se toinen vain tajuis ja käyttäytyisi eri lailla. Just joo. Kannattaisiko vaan itse käyttäytyä eri lailla niin homma ratkeaisi nopeammin. Mut jos on tyhmä niin sitten on, ei voi auttaa.

Vierailija
49/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sä syöt kerran kuukaudessa jäätelön ja silti ostelette teille herkkuja moneen kertaan viikossa?

Mites on varmaan noteerannut terveysintoilusi ja ajattelee, ettet syö niitä kuitenkaan?

Mä ostan herkkuja ajatuksella ''kiva että kaapissa on sitten kun tekee mieli'', koska yleensä ne mieliteot on aika spontaaneja enkä just silloin halua lähteä varta vasten kauppaan. Johtuu ehkä myös siitä että lapsuudenkodissani tehtiin tätä, meillä oli aina paljon herkkuja kotona mutta kukaan ei vetänyt niitä kerralla.

Tota, "kiva että kaapissa on sitten kun tekee miel, koska yleensä ne mieliteot on aika spontaaneja" niin niinhän sun mies just tekee.. daa? Teillä on vaan erilaiset rytmit, mikä nyt on erilaisille ihmisille normaalia. Mitä sä et nyt oikein tajua.. Ainoastaan jos vaan toinen ostaa herkkuja niin homma ei ole balanssissa. Ainahan nopeet syö hitaat, ei pitäis olla uutta tietoa.

Luulis että aikuiselle ihmiselle ei ois mahdotonta jättää minulle kuudesta jäätelöstä yhtä, tai että vois ihan omatoimisesti ajatella että ''enpä syö kaikkea yksin että toisellekin jää''. Tämähän opitaan jo lapsena.

Ajattelin ensin että taas sama trolli, ja ehkäpä onkin, se mies joka syö lapsenkin vanukkaat.  :D Ihan tuohon viimeiseen lauseeseen, oli trolli tahi ei, jokainen ei opi jakamaan, jos tilanne oli esim. kasvaa ainoana lapsena. Tietty sellainenkin lapsi parhaimmillaan jakamaan jätskejä vanhempiensa kanssa, ajattelemaan muita, ajattelemaan kodissa vierailevia kavereita jne. Hemmoteltu tenava vaatii ja ottaa itselleen. Nykyiset aikuislapset ovat näitä.

Vierailija
50/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni syö joka aamu suuren kulhollisen graham-puuroa voin ja sokerin kera. En ole koskaan nähnyt hänen syövän mitään muuta makeaa herkkua ja olemme olleet yhdessä jo seitsemäntoista vuotta.

Kaikki miehet eivät ole sikoja !

Sinulla on hieno mies. Hämmästyttävää, että niin monella miehellä näyttää olevan aivan olematon itsehillintä.

Vierailija
51/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tapahtuu vastaavaa alkoholijuomien kanssa. Jompikumpi ostaa vaikka lavan kaljaa yhteiseksi, lopulta minä juon kaksi ja mies 22 tölkkiä. Jos jaettaisiin lava oikeasti puoliksi, niin minulla se 12 tölkkiä kestäisi kuukauden: viikonloppuna yksi tölkki ruoan kanssa, toinen ruoan jälkeen ja kolmas saunassa. Mutta ei, jäljellä olevat kaljat polttelevat miestä niin kovasti että pakko juoda kaikki heti nyt. Samoin itselleni ostamiani siidereitä mielellään maistelisi.

Kerran suutuin kunnolla, kun olin saanut kaveriltani tuliaiseksi litran pullon Jägermeisteria. Ajattelin aukaista pullon ja ottaa ruoan päälle pikku näkäräisen, mutta paskanmarjat! Mies oli luvatta sen aukaissut ja juonut 2/3 koko pullosta! Lupaili että joojoo mä ostan sulle uuden mutta eipä ole näkynyt... vaikka kostaminen ei mitään ratkaise, tekisi silti mieli olla törkimys takaisin ja hörppiä miehen mallasviskipullo tyhjäksi. Siinähän puhisisi kun pilkka osuisi omaan nilkkaan :(

Jos jakaisitte lavan oikeasti puoliksi niin sinulla olisi about 1500 tölkkiä, trukkilavalla mahtuu se 3000 pientä tölkkiä eli teillä on paha alkoholiongelma.

:D Lavalla tarkoitan 24-packia. En mitään kuormalavallista

No se on laatikko, koppa, keissi, päkki, joku näistä yleensä. Ei lava... jos et halua pitkiä silmäyksiä.

Siis oikeesti? Jotkut tampiot sanovat ostavansa "lavan" kaljaa ja käyttävät tätä sanaa ihan normaalisti. Eikä mieti mitä lavallinen tarkoittaa oikeasti :D :D :D ei juma...

Vierailija
52/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käsittäisin tuollaisen varastamisena. Eihän toisen lompakostakaan oteta rahaa, vaikka toinen ei käyttäisi omiaan ja itse olisi kaiken jo tuhlannut.

Olen joskus syönyt puolison herkut, ja olen kyllä pyytänyt anteeksi ja tarjoutunut ostamaan uudet tilalle. Se puoliso ei vaan ikinä syönyt mitään herkkuja. Pakotettuna joskus maistoi jotain, tai saattoi jonkun yhden jäätelön joskus ottaa, mutta ei kai kaikki vaan tykkää... Itse tykkään ja elämä on kyllä pilalla jos tulen iltavuorosta kotiin, ja minun herkut, joita olen mielessäni hekumoinut koko päivän, on syöty!

Vierailija
53/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät tavat kunniaan ! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni syö joka aamu suuren kulhollisen graham-puuroa voin ja sokerin kera. En ole koskaan nähnyt hänen syövän mitään muuta makeaa herkkua ja olemme olleet yhdessä jo seitsemäntoista vuotta.

Kaikki miehet eivät ole sikoja !

Sinulla on hieno mies. Hämmästyttävää, että niin monella miehellä näyttää olevan aivan olematon itsehillintä.

No ennen määriteltiin, että hieno mies ottaa hatun pois päästä Maamme-laulun aikana ja nykyään hieno mies syö graham-puuroa. Aha.

Vierailija
54/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on pilalla kun tulee kotiin ja kaikki herkut on syöty. Ja herkuista on hekumoitu koko päivä. Eikö teillä ole enää seksielämää?

Vierailija
55/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän pitää keskustellen hakea jokin ratkaisu tuohon.

Meillä mies on se joka tykkäisi jemmailla herkkuja kaappiin. Kun muutettiin yhteen, liihoin aluksi, kun söin liikaa herkkuja. Ei herkut vaan pysy kaapissa. Kaupassa pystyn olemaan ostamatta, mutta kaapista ne katoaa.

Me päädyttiin siihen että kotona ei säilytellä herkkuja. Ostetaan syötäväksi. Ja mies pitää omaa jemmaa autossaan...sieltä voi hakea jos spontaani herkuttelunhalu yllättää.

Vierailija
56/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kämppis joka söi jääkaapista muiden ruuat ja herkut. Kerran tylin rättiväsyneenä töistä ja valmistamani ruoka oli kadonnut parempiin suihin. En ollut köyhänä opiskelijana kovin iloinen, juuri ja juuri riitti rahat ruokaan ja muuhun välttämättömään. Potkittiin loiskämppis ulos. Samoin kannattaa tehdä loismiehelle.

Vierailija
57/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on pilalla kun tulee kotiin ja kaikki herkut on syöty. Ja herkuista on hekumoitu koko päivä. Eikö teillä ole enää seksielämää?

Mitä seksielämää voi olla miesloisen kanssa joka ei yhtään kunnioita ja arvosta muita?

Vierailija
58/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä seksielämää voi olla miesloisen kanssa joka ei yhtään kunnioita ja arvosta muita?

Jos minun Tupla on syöty kun tulen kotiin tai keksipaketin viimeinenkin Jaffa-keksi mutta lapset on haettu päiväkodista, heidät on ruokittu ja jääkaapissa on makaronilaatikkoa minullekin niin en nimitä miestäni loiseksi. Ja keksipaketin hotkiminen tai suklaapatukan syöminen ei kerro miehestään lähellekään koko totuutta miten hän muita ihmisiä kunnioittaa ja arvostaa. Hulluko sinä olet?

Vierailija
59/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minun Tupla on syöty kun tulen kotiin tai keksipaketin viimeinenkin Jaffa-keksi mutta lapset on haettu päiväkodista, heidät on ruokittu ja jääkaapissa on makaronilaatikkoa minullekin niin en nimitä miestäni loiseksi. Ja keksipaketin hotkiminen tai suklaapatukan syöminen ei kerro miehestään lähellekään koko totuutta miten hän muita ihmisiä kunnioittaa ja arvostaa. Hulluko sinä olet?

Jep. Toki jos siihen tuplien syömiseen yhdistyy se, että mies ei tee mitään yhteiseksi eduksi, vain kuluttaa ja syö, pinna voi kiristyä. Suurimmalle osalle herkkujen syöminen taitaa vain olla yksi pieni heikkous ja muuten parisuhteen palikat kohdillaan.

Vierailija
60/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se jemmailu. Osta silloin, kun ajattelit syödä. Toki, jos nautit tuosta säälittävästä uhriutumisestas, niin jatka samaan malliin. Itse en jaksais moista katsella.