Miten arvioit oman ulkonäkösi asteikolla 1-10?
10 hyvin harvinainen. 8-9 viittaa sellaiseen todella hyvännäköiseen ja hoikkaan kakskymppiseen. Jne. Itse arvoisin olevani 6.2.
Plussat: paksut hiukset, hoikkuus, suht kauniit kasvot ja etenkin huulet, kauniit rinnat.
Miinukset: ikä (+35), vyötäröllä rasvaa, huono sivuprofiili.
Jos katsottaisiin vain ikäisiäni naisia, voisin saada hiukan paremman arvosanan
Kommentit (218)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse arvioisin 8. 9-10 on jotain malleja ja missejä.
Mielestäni iällä ei ole mitään tekemistä numeron kanssa. Jos kauneutta arvioidaan.
Olen 39 v., mutta näytän kuulemma kakskymppiseltä.Yksikään 39v nainen ei näytä parikymppiseltä. Tuo on vähän kuin "olet komea poika josta tytöt varmasti tykkää".
Ikä vaikuttaa arvosanaan kaikkein eniten. Ainakin naisilla. Moni on nätti nuorena, harva vanhempana.
Ne mallit ja missit on parikymppisiä. Suuri osa niistä on 39-vuotiaina luokkaa 7-8/10, ainakin sen jälkeen kun ura mallina/missinä on päättynyt.Mietin, että tuo nainen voi olla 39-vuotiaiden sarjassa 8, mutta jos nuoret naiset ovat mukana niin luultavasti max vitonen. Kasi 39-vuotiaissakin on aika kova, jos siinä ysipuolta edustaa esim. Gisele Bundchen (39 v)
Gisele Bundchen
- kasvot 8/10 (nuorena 10/10)
-- yhä nätit piirteet, mutta ikä näkyy
- vartalo 7/10 (nuorena 9/10)
-- hoikka, timmi, hyvät sääret ja rintavarustus. Mutta sekunnin kymmenesosassa näkee ettei kyseessä ole nuori nainen. Vyötärö/peffa/reidet-osaston muuttuminen tasapaksummaksi kertoo tämän. Nuorena "vain" 9/10 koska supermalli ei välttämättä ole miesten ihanne, vaan sellainen nainen jonka päällä naisten kledjut myy.
Kouluarvosanoilla kasvot 9, vartalo 8-8½. Kokonaisuutena <9 silti, ellei enemmänkin. Kyllä se karisma ja itsevarmuus naisissakin puree, sanoi 1212-tiimi mitä tahansa.
Olen sellainen, että jaan mielipiteitä. Osa pitää rumana ja osa tosi kauniina. Itse sanoisin olevani ehkä seiska.
Oikeasti; millainen aikuinen ihminen miettii tällaisia asioita ja pisteyttelee itseään ja muita?! Joku luuseri, mt-ongelmainen? Kehonkuvanhäiriötä sairastava, vai äärimmäisen ruma, kumppania saamaton? Kiinnostaisi ihan vilpittömästi tietää! Tuonkin ajan voisit käyttää elämän hankkimiseen, ilmainen vinkki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse arvioisin 8. 9-10 on jotain malleja ja missejä.
Mielestäni iällä ei ole mitään tekemistä numeron kanssa. Jos kauneutta arvioidaan.
Olen 39 v., mutta näytän kuulemma kakskymppiseltä.Yksikään 39v nainen ei näytä parikymppiseltä. Tuo on vähän kuin "olet komea poika josta tytöt varmasti tykkää".
Ikä vaikuttaa arvosanaan kaikkein eniten. Ainakin naisilla. Moni on nätti nuorena, harva vanhempana.
Ne mallit ja missit on parikymppisiä. Suuri osa niistä on 39-vuotiaina luokkaa 7-8/10, ainakin sen jälkeen kun ura mallina/missinä on päättynyt.Mietin, että tuo nainen voi olla 39-vuotiaiden sarjassa 8, mutta jos nuoret naiset ovat mukana niin luultavasti max vitonen. Kasi 39-vuotiaissakin on aika kova, jos siinä ysipuolta edustaa esim. Gisele Bundchen (39 v)
Gisele Bundchen
- kasvot 8/10 (nuorena 10/10)
-- yhä nätit piirteet, mutta ikä näkyy
- vartalo 7/10 (nuorena 9/10)
-- hoikka, timmi, hyvät sääret ja rintavarustus. Mutta sekunnin kymmenesosassa näkee ettei kyseessä ole nuori nainen. Vyötärö/peffa/reidet-osaston muuttuminen tasapaksummaksi kertoo tämän. Nuorena "vain" 9/10 koska supermalli ei välttämättä ole miesten ihanne, vaan sellainen nainen jonka päällä naisten kledjut myy.
Kouluarvosanoilla kasvot 9, vartalo 8-8½. Kokonaisuutena <9 silti, ellei enemmänkin. Kyllä se karisma ja itsevarmuus naisissakin puree, sanoi 1212-tiimi mitä tahansa.
Tässä kyllä hapuilet eri suuntiin epäloogisesti hakien syitä miksi kyseinen henkilö ei olisi kaunis.
Koska vaatteet myy, mutta ei ole ihanne!? Mitä ihmettä.
Osaatko muodostaa itsenäisiä, muista riippumattomia mielipiteitä? Suurin osa ihmisistä osaa. Eikä näitä mielipiteitä voi ajaa yli sinun heppoisilla ja sepitetyillä perusteilla.
Vierailija kirjoitti:
M/40+
+ ikäni arvioidaan yleensä alakanttiin. Tässä iässä se on plussaa
+ olen melko hyväkuntoinen
+ tyyli ei herätä huomiota, mutta on ihan ok
- lyhyt (173cm)
- kasvot melko tavalliset, ei kovin miehekkäät. 4/10
- vartalo kuin alla olevassa kuvassa, paitsi lisäksi sirot ranteet. 2/10
https://image.shutterstock.com/image-photo/slim-boy-belly-button-umbili…
Arvioin olevani 3/10.
Siis että tuollainen vartalo nelikymppisellä miehellä on 2/10? Siis roimasti keskivertokaljamahan alapuolella? Ja 173cm on niin lyhyt että voi ripotella tuhkaa ylleen?
Juu ei.
En hyväksy.
Hyvä vartalo on. Kyllä kelpaisi.
N/31v/171cm/55kg.
6-7. Olen vähän keskimääräistä paremman näköinen, jos ottaa huomioon myös kropan eikä vain naamaa. Naamasta olen keskitasoa eli 5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä myös arvioita (parikymppisistä):
Viimeinen oli nätein
Kaikki ihan kivannäköisiä paitsi ehkä tummaihoinen. Nuoret naiset ovat yleisesti aika nättejä.
Erittäin hankala arvioida. Oma silmähän on jo itseen tottunut ja tykkää omasta tyylistä, mutta 99% muusta maailmasta näköjään taas ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä myös arvioita (parikymppisistä):
Viimeinen oli nätein
Kaikki ihan kivannäköisiä paitsi ehkä tummaihoinen. Nuoret naiset ovat yleisesti aika nättejä.
Näin keski-ikäisen mielestä kaikki videon naiset olivat tosi nättejä. Ärsytti tuo videon mieskommentaattori joka itse joku nelonen.
Aika herkästi naiset tuntuvat rankkaavan itsensä selvästi keskiverron yläpuolelle. Iän vaikutusta ei tunnuta paljon noteeraavan, melkein päin vastoin.
Naiset ei tunnnu noteeraavan juuri olenkaan vartaloa, eli juuri sitä jonkun mainitsemaa peppu/reidet/vatsa/vyötärö-sektoria. Se vaikuttaa TODELLA paljon kun pepusta ja reisistä alkaa "siirtymään" rasvakerrosta vyötärölle ja vatsaan.
Ani harva nainen oikeasti säilyttää ne kivat muodot nelikymppisenä. Useimmilla vartalosta tulee tasapaksumpi kun vertaa samaan naiseen parikymppisenä. Tai itse asiassa ihan kaikilla, jos ei kompensoi treenillä tms.
Vierailija kirjoitti:
Aika herkästi naiset tuntuvat rankkaavan itsensä selvästi keskiverron yläpuolelle. Iän vaikutusta ei tunnuta paljon noteeraavan, melkein päin vastoin.
Naiset ei tunnnu noteeraavan juuri olenkaan vartaloa, eli juuri sitä jonkun mainitsemaa peppu/reidet/vatsa/vyötärö-sektoria. Se vaikuttaa TODELLA paljon kun pepusta ja reisistä alkaa "siirtymään" rasvakerrosta vyötärölle ja vatsaan.
Ani harva nainen oikeasti säilyttää ne kivat muodot nelikymppisenä. Useimmilla vartalosta tulee tasapaksumpi kun vertaa samaan naiseen parikymppisenä. Tai itse asiassa ihan kaikilla, jos ei kompensoi treenillä tms.
Se tässä vähän kummastuttaakin, kun naiset yleisesti kertovat, että ikäisensä miehet ovat kulahtaneita ja naiset paljon paremmin säilyneitä. Onkohan kyse kuitenkin naisten tavasta nähdä itsensä paljon hehkeämpänä kuin mitä miehet heidät näkevät.
Vierailija kirjoitti:
https://images.app.goo.gl/mpMJxVxpyc8auTvt9
Tuossa esimerkkiarvioita
Tulipa paha mieli noitten naisten puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa esimerkkiarvioita
Tulipa paha mieli noitten naisten puolesta.
Nuohan olivat ihan realistisia ja jopa hyviä arvioita. Kukaan ei edes saanut 1-2 vaikka joukossa oli todella lihaviakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa esimerkkiarvioita
Aika järkyttäviä arvioita. Onkohan arvostelija mies vai nainen? Ensimmäisenä tulee mieleen joku syrjäytynyt naisvihaaja, jolla on kova "en ois halunnutkaan" -defenssi päällä. Jos nainen taas puhuu noin vihaisesti muiden naisten ulkonäöstä, niin miks ihmeessä?
En ole kauniimpi kuin yksikään tuossa kuvassa, joten ilmeisesti voin olla korkeintaan 3.
Minusta kuvassa kauneimmat olisivat kyllä tasoa 8 - 9, mutta haukk...arvostelija on antanut suurimpina arvosanoina 6,5 ja 7,5. Olisi mielenkiintoista nähdä, miltä hänen mielestään näyttäisi 8, 9 ja 10. Löytyykö sellaisia livenä, vai ehkä vain photoshopatuista kuvista?
Toivottavasti tuon kuvan näkeminen ei ole vaikuttanut naisparkojen itsetuntoon.
Toivottavasti on tosiaan luvalla tehty kuva (tuskin), mutta itse näen tuossa vain todella tavallisen näköisiä naisia.
Ei tavallisuudessa ole mitään pahaa, enkä ymmärrä mikä tarve joillakin on olla kauheen kaunis.
Suurinosa meistä kuitenkin on tuollaisia todella tavallisia tallukoita, ei kauniita mut sellaisia et jotain kaunista aina löytää etenkin kun luonteen ymppää ulkonäköön, niin jotenkin surullista sitten kieriskellä sellaisen kauneuden ympärillä, mikä ei taviksen saavutettavissa ole.Kyllä nuo arviot olivat mielestäni ihan oikeita. Suurin osa olivat keskitasoisia joten ihan perustellusti vitosen luokkaa. Ja kyllä nuo lihavimmat naiset olivat alle keskitason, joten sekin perusteltua. Muutama kauniimpi taas ihan oikein saanut reilusti yli keskitason arvosanan.
Minua kuvassa häiritsee haukkuva kirjoitustapa, ei arvostelijan mielipide kuvassa olevien ihmisten viehättävyydestä. Jos joku on mun mielestä vaikka tasoa 1/10, niin pidän sitä neutraalina faktana (mielipiteestäni) enkä ilkeilyn aiheena. Kukaan ei ole sen näköinen, että pitäisi nimitellä lehmäksi tai muutenkaan loukata tätä ihmistä. Toisen ulkonäön arvostelu on yleensä asiatonta, ellei arvostelua ole pyydetty tai ellei se sitten ole sellaista, joka ei kohdetta voisi loukata.
Jos antaa ulkonäöstä kritiikkiä kysymättä, se on vähän sama asia kuin sanoisi, ettei hyväksy tämän ihmisen ulkonäköä ja pitäisi tätä velvollisena muuttamaan sitä. Eli asettaa itsensä ylimielisesti siihen asemaan, että voi vaatia muita miellyttämään silmiään.
Minusta jokainen saa näyttää siltä kuin näyttää.
Kyllä se pakkasen puolelle menee meikämuijan ulkonäkö.
Iloinen mielenlaatu, hyvä mies ja
suht pärjäävät muksut jelppaavat niin
ettei masis pääse yllättämään.
Mitä mieltä olette tästä harvardilaisten rating-videosta?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette tästä harvardilaisten rating-videosta?
Eli tästä
Naama 7, kroppa 2. Kropan huono numero siksi, että olen pitkä ja paksu eikä kurvit ole just kohdallaan vaan pötkylämalli. Naama ihan kaunis, mutta toki iän tuomat muutokset jo pudottaa numeroa.
N 50
Vierailija kirjoitti:
Naama 7, kroppa 2. Kropan huono numero siksi, että olen pitkä ja paksu eikä kurvit ole just kohdallaan vaan pötkylämalli. Naama ihan kaunis, mutta toki iän tuomat muutokset jo pudottaa numeroa.
N 50
Viiskymppinen voi viiskymppisten sarjassa olla seiska. Jos nuoret naiset mukana, olet luultavasti kolmonen kasvoiltasi.
Kuolinvuoteella voidaan kaikki antaa itsellemme täysi kymppi. Ei sillä tosin ole enää merkitystä siinä vaiheessa.