Miten arvioit oman ulkonäkösi asteikolla 1-10?
10 hyvin harvinainen. 8-9 viittaa sellaiseen todella hyvännäköiseen ja hoikkaan kakskymppiseen. Jne. Itse arvoisin olevani 6.2.
Plussat: paksut hiukset, hoikkuus, suht kauniit kasvot ja etenkin huulet, kauniit rinnat.
Miinukset: ikä (+35), vyötäröllä rasvaa, huono sivuprofiili.
Jos katsottaisiin vain ikäisiäni naisia, voisin saada hiukan paremman arvosanan
Kommentit (218)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei tarvitse miellyttää ulkonäöllään koko maailmaa, kunhan on kumppanilleen se oikean näköinen.
Paitsi jos ei ole kumppania kuten minulla, niin täytyy kilpailla kaikkien kanssa.
3 kun en hymyile
-1 kun hymyilen
-5 kun nauran
Ihmettelin vuosia miksi ihmiset hyytyvät ja ottavat tojuntamoodin keskustellessa kun hymyilen tai nauran. Sitten hymyilin ja nauroin peilin edessä ja ymmärsin yskän. Muutun hirviöksi.
Oikein hyvällä hetkellä oikeasta kulmasta saatan olla jopa kasi. Mutta maailma on kolmiuloitteinen. Enemmänkin siis 5-6
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei tarvitse miellyttää ulkonäöllään koko maailmaa, kunhan on kumppanilleen se oikean näköinen.
Paitsi jos ei ole kumppania kuten minulla, niin täytyy kilpailla kaikkien kanssa.
Et sä kilpaile kaikkien kanssa, vaan oman tasoistesi sarjassa;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen riittää, että olet kumppanillesi oikean näköinen. Et vaan ole vielä törmännyt häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa tasoa luodessa. Ja sitten on taas kemia, karsima ja energia, jotka eivät ole ulkonäkösidonnaisia.
Vierailija kirjoitti:
3 kun en hymyile
-1 kun hymyilen
-5 kun nauran
Ihmettelin vuosia miksi ihmiset hyytyvät ja ottavat tojuntamoodin keskustellessa kun hymyilen tai nauran. Sitten hymyilin ja nauroin peilin edessä ja ymmärsin yskän. Muutun hirviöksi.
Miten se voi olla mahdollista? Yleensähän positiivisuus kaunistaa. Itse olen 2 vakavana, resting bitch face ja muutenkin muodottomat piirteet. Hymyilevänä ja katse kirkastettuna olen vitonen tai kutonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa tasoa luodessa. Ja sitten on taas kemia, karsima ja energia, jotka eivät ole ulkonäkösidonnaisia.
No, minulla ei ole karismaa ja olen todella vähäenerginen.
Vierailija kirjoitti:
https://images.app.goo.gl/mpMJxVxpyc8auTvt9
Tuossa esimerkkiarvioita
Aika järkyttäviä arvioita. Onkohan arvostelija mies vai nainen? Ensimmäisenä tulee mieleen joku syrjäytynyt naisvihaaja, jolla on kova "en ois halunnutkaan" -defenssi päällä. Jos nainen taas puhuu noin vihaisesti muiden naisten ulkonäöstä, niin miks ihmeessä?
En ole kauniimpi kuin yksikään tuossa kuvassa, joten ilmeisesti voin olla korkeintaan 3.
Minusta kuvassa kauneimmat olisivat kyllä tasoa 8 - 9, mutta haukk...arvostelija on antanut suurimpina arvosanoina 6,5 ja 7,5. Olisi mielenkiintoista nähdä, miltä hänen mielestään näyttäisi 8, 9 ja 10. Löytyykö sellaisia livenä, vai ehkä vain photoshopatuista kuvista?
Toivottavasti tuon kuvan näkeminen ei ole vaikuttanut naisparkojen itsetuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 kun en hymyile
-1 kun hymyilen
-5 kun nauran
Miten se voi olla mahdollista? Yleensähän positiivisuus kaunistaa. Itse olen 2 vakavana, resting bitch face ja muutenkin muodottomat piirteet. Hymyilevänä ja katse kirkastettuna olen vitonen tai kutonen.
Kasvot ikään kuin vääristyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa esimerkkiarvioita
Aika järkyttäviä arvioita. Onkohan arvostelija mies vai nainen? Ensimmäisenä tulee mieleen joku syrjäytynyt naisvihaaja, jolla on kova "en ois halunnutkaan" -defenssi päällä. Jos nainen taas puhuu noin vihaisesti muiden naisten ulkonäöstä, niin miks ihmeessä?
En ole kauniimpi kuin yksikään tuossa kuvassa, joten ilmeisesti voin olla korkeintaan 3.
Minusta kuvassa kauneimmat olisivat kyllä tasoa 8 - 9, mutta haukk...arvostelija on antanut suurimpina arvosanoina 6,5 ja 7,5. Olisi mielenkiintoista nähdä, miltä hänen mielestään näyttäisi 8, 9 ja 10. Löytyykö sellaisia livenä, vai ehkä vain photoshopatuista kuvista?
Toivottavasti on tosiaan luvalla tehty kuva (tuskin), mutta itse näen tuossa vain todella tavallisen näköisiä naisia.
Ei tavallisuudessa ole mitään pahaa, enkä ymmärrä mikä tarve joillakin on olla kauheen kaunis.
Suurinosa meistä kuitenkin on tuollaisia todella tavallisia tallukoita, ei kauniita mut sellaisia et jotain kaunista aina löytää etenkin kun luonteen ymppää ulkonäköön, niin jotenkin surullista sitten kieriskellä sellaisen kauneuden ympärillä, mikä ei taviksen saavutettavissa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa esimerkkiarvioita
Toivottavasti on tosiaan luvalla tehty kuva (tuskin), mutta itse näen tuossa vain todella tavallisen näköisiä naisia.
Ei tavallisuudessa ole mitään pahaa, enkä ymmärrä mikä tarve joillakin on olla kauheen kaunis.
Suurinosa meistä kuitenkin on tuollaisia todella tavallisia tallukoita, ei kauniita mut sellaisia et jotain kaunista aina löytää etenkin kun luonteen ymppää ulkonäköön, niin jotenkin surullista sitten kieriskellä sellaisen kauneuden ympärillä, mikä ei taviksen saavutettavissa ole.
Kyllä nuo arviot olivat mielestäni ihan oikeita. Suurin osa olivat keskitasoisia joten ihan perustellusti vitosen luokkaa. Ja kyllä nuo lihavimmat naiset olivat alle keskitason, joten sekin perusteltua. Muutama kauniimpi taas ihan oikein saanut reilusti yli keskitason arvosanan.
4-5, eli sellainen keskivertoa hieman rumempi. Kasvojen luusto aika ruma, ohuet hiukset, luiseva vartalo, ei rintoja tai lantiota. Ihan hyvin kyllä pystyn käsittääkseni feikkaamaan sellaista 6-7:aa, sillä panostan pukeutumiseen, käytän hiuslisäkettä, kroppa treenattu ja hoikka.
Kuvassa oli mielestäni perusnättejä nuoria naisia. Ja on ala-arvoista lehmitellä ketään. Niin tekevä mies on naisten kirjoissa miinus sata riippumatta muista tekijöistä.
Luulen, että närää aiheuttaa asteikko 1-10, kun taas Suomessa on totuttu koulussa lapsesta asti 4-10 asteikkoon, jossa 4 on surkea ja 7-8 keskitasoa. 1-10 on erilainen ja tässä vitonen on se ei ruma, muttei kauniskaan tavis. Seiska on jo aika paljon yli keskitason ja ysi jo oikeasti aika harvinainen. Ysejä ei näe viikoittain jos kuukausittainkaan (uusia ysejä siis).
No itse arvioisin 8. 9-10 on jotain malleja ja missejä.
Mielestäni iällä ei ole mitään tekemistä numeron kanssa. Jos kauneutta arvioidaan.
Olen 39 v., mutta näytän kuulemma kakskymppiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit kasvot, hyvä kroppa, urheilullinen. Eli mahikset ois kymppiin, mutta koska tyylini on huoleton ja omalaatuinen, se varmaan laskee pisteitä näiden kaavakkeidensa kanssa arvostelijoiden mielestä ;) Mikä ei tietenkään kiinnosta yhtään, itselleni ja miehelleni olen 10 ja hän minulle.
Eli väitätkö olevasi Miss Universum-tasoa. Hekään eivät ole tleisesti ottaen kymppejä. On tutkittu, että naiset arvioivat itsensä keskimäärin paljon kauniimmaksi kuin oikeasti ovat.
"oikeasti ovat"? Mitä helvettiä? Eikö kauneus ole ihan katsojan silmässä. Ei ole mitään universaalia kauneutta, tämä kysely kertoo vain vastaajien omasta kauneuskäsityksestä ja oman ulkonäkönsä arvioimisesta sen valossa. Idiootti...
Rehellisesti sanoen antaisin itselleni 9-9,5. Plussaa on nätit kasvot ja hiukset, miinuksia tulee jonkin verran vartalosra, sekään ei kamala ole mutta ""korjaamista"" olisi. Olen tyytyväinen ulkonäkööni, oli muut tai ei