Miten arvioit oman ulkonäkösi asteikolla 1-10?
10 hyvin harvinainen. 8-9 viittaa sellaiseen todella hyvännäköiseen ja hoikkaan kakskymppiseen. Jne. Itse arvoisin olevani 6.2.
Plussat: paksut hiukset, hoikkuus, suht kauniit kasvot ja etenkin huulet, kauniit rinnat.
Miinukset: ikä (+35), vyötäröllä rasvaa, huono sivuprofiili.
Jos katsottaisiin vain ikäisiäni naisia, voisin saada hiukan paremman arvosanan
Kommentit (218)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 kun en hymyile
-1 kun hymyilen
-5 kun nauran
Ihmettelin vuosia miksi ihmiset hyytyvät ja ottavat tojuntamoodin keskustellessa kun hymyilen tai nauran. Sitten hymyilin ja nauroin peilin edessä ja ymmärsin yskän. Muutun hirviöksi.
Miten se voi olla mahdollista? Yleensähän positiivisuus kaunistaa. Itse olen 2 vakavana, resting bitch face ja muutenkin muodottomat piirteet. Hymyilevänä ja katse kirkastettuna olen vitonen tai kutonen.
Minulle on sanottu, että sähän olet hyvännäköinen, kun et hymyile niin paljon. Kai se on sitten vaikuttanut, koska nyt minua on kehotettu hymyilemään, vaikka mielestäni jo vähän hymyilen, vissiin ei pääse pinnalle asti niin helposti.
-eri
Olen mielestäni ikäisekseni ihan nätti ja hyväkroppainen, mutta nuorempiin verrattuna en tietenkään mikään kaunotar. Plussaa kauniit kasvot, tummat hiukset ja isot ruskeat silmät. Kolmen lapsen jälkeenkin hoikka ja jäntevä kroppa ja minulla on ihan ikiva takapuoli ja rinnat. Toki tämä kroppa on vaatinut hikeä ja tarkan ruokavalion plus hyvät geenit. Usein luullaan huomattavasti nuoremmaksi, jos liikun ilman meikkiä. Alkossakin "saan" näyttää paperit joka kerta. Joten ilmeisesti en ihan ryppyinen mummeli vielä ole.
Ikäluokassani olen ehkä 8/10, nuorempiin jos vertaa niin 5/10. Olen 35-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Olen mielestäni ikäisekseni ihan nätti ja hyväkroppainen, mutta nuorempiin verrattuna en tietenkään mikään kaunotar. Plussaa kauniit kasvot, tummat hiukset ja isot ruskeat silmät. Kolmen lapsen jälkeenkin hoikka ja jäntevä kroppa ja minulla on ihan ikiva takapuoli ja rinnat. Toki tämä kroppa on vaatinut hikeä ja tarkan ruokavalion plus hyvät geenit. Usein luullaan huomattavasti nuoremmaksi, jos liikun ilman meikkiä. Alkossakin "saan" näyttää paperit joka kerta. Joten ilmeisesti en ihan ryppyinen mummeli vielä ole.
Ikäluokassani olen ehkä 8/10, nuorempiin jos vertaa niin 5/10. Olen 35-vuotias.
Hieno humble brag. :'D
viisikymppistä nyt on aivan turha verrata johonkin kaksi- tai edes kolmekymppiseen. Ihminen nyt vaan vanhentuu biologisesti ja sille ei mitään voi. Kyllä ne kauneimmat iäkkäämmätkin ihmiset ovat niitä, jotka eivät maalaa järkyttävää sotamaalia naamaansa ja yritä pukeutua kuin teinit.
Olen elämässäni nähnyt vain yhden ruman ihmisen, sen joka tuijottaa peilistä, jos olen erehtynyt noin turhia asioita miettimään.
Senkö takia on niin palkon sinkkuja kun foorumin kaikki ihmiset ovat plus kaseja?
Seiskan mies. Asemani treffimarkkinoilla on aika heikko, kun omaa tasoani olevat naiset pyörivät harmittavan usein 16:n jäsenenä sen alfan haaremissa. Kyllähän tinder ja muut ovat luonneet täydelliset markkinat tuolle 10% kermalle. En nyt lähe naisia syyttämää ja se on jokaisen oma valinta, mutta naiset ovat tämän markkinakaaoksen omalla käytöksellään luonneet. Tähän maailmaa kasvaa hyvin katkeria miehiä ja naisia. Miehet katkeroituvat yksinäisyydestä ja naiset siitä, kun se 9:n mies paljastaa todellisen karvansa.
Itse olen omasta mielestäni todellakin kymppi. Turha sitä on jonkun katkeran ulin yrittää kumota taulukkoineen vaikka niitä kuinka syyhyttäisi löytää joku pisama tai vino hammas josta antaa "miinusta" :D. Minussa ei ole yhtäkään kohtaa johon olisin tyytymätön ja miehiä on aina riittänyt yli oman tarpeen. Kolmekymppiäkin on tullut täyteen, mutta olo on parempi kuin koskaan <3
Vierailija kirjoitti:
Siinä olisi referenssiksi nelikymppinen 9/10.
https://image.dhgate.com/0x0s/f2-albu-g4-M00-CC-BD-rBVaEFb_qSGAC0wmAAF6oz5aCAg045.jpg/date-robe-de-demoiselle-longue-sexy-robe.jpg
Kymppiä en anna, koska ei takuulla ole parikymppisen veroinen alasti ja ilman meikkiä.
(se asteikko tosiaan oli 1-10 eikä 4-10)
Siis mitä ihmettä? Tuohan on todella kaunis 10 ihminen. Toivon arvostelijan laittavan oman naamataulun tänne arvosteltavaksi. Veikkaan, että sieltä kirjoittelee pitsanaamainen Jonne 🤣
Vierailija kirjoitti:
Seiskan mies. Asemani treffimarkkinoilla on aika heikko, kun omaa tasoani olevat naiset pyörivät harmittavan usein 16:n jäsenenä sen alfan haaremissa. Kyllähän tinder ja muut ovat luonneet täydelliset markkinat tuolle 10% kermalle. En nyt lähe naisia syyttämää ja se on jokaisen oma valinta, mutta naiset ovat tämän markkinakaaoksen omalla käytöksellään luonneet. Tähän maailmaa kasvaa hyvin katkeria miehiä ja naisia. Miehet katkeroituvat yksinäisyydestä ja naiset siitä, kun se 9:n mies paljastaa todellisen karvansa.
No mutta jos alfat on itseään alempitasoisten naisten kanssa, niin mikset sinäkin ota sitten kutosen naista, joka kuitenkin on keskimääräistä kauniimpi? Vai pitääkö sinunkin saada se kympin nainen, ja miksi?
Aika tiukkaa asteikkoa pukkaa monella. Miksi on niin vaikea nähdä toinen kauniina? Minusta melkein kuka tahansa normaali ihminen on 8-10 ja sitten jos on selkeitä rakennevikoja tai muuta itsehuolto-ongelmaa, pitää rokottaa vähän alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
171cm 55kg, kokoa 34
Poikkeuksena rinnat, jotka B kuppia. Eivätkä useinkaan istu pieneen vaatekokoon 34.
Luonnostaan vaaleat hiukset
Kissamaiset vihreät silmät
Korkeat poskipäät, pehmeäpiireiset, lapsenomaiset kasvot
Kasvojen symmetria laskennallisesti korkeampi kuin Angelina Joliella (kultainen leikkaus)
Tieteellisesti täydellinen vyötärö-lantio suhde, ei selluliittia
Hyvä rypytön iho
Pitkät raajat, hoikat reidet
Jäntevä, ei selvästi lihaksikas vartalo
Täytin juuri 36 vuotta - ja tämähän nyt on ihan kamala miinus.
Ulkonäkö ei kerro kaikkea (tässä hyvä esimerkki), mutta omakehu kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Aika tiukkaa asteikkoa pukkaa monella. Miksi on niin vaikea nähdä toinen kauniina? Minusta melkein kuka tahansa normaali ihminen on 8-10 ja sitten jos on selkeitä rakennevikoja tai muuta itsehuolto-ongelmaa, pitää rokottaa vähän alaspäin.
Niin, olisi minustakin kiva jos miehet pitäisi minua yhtä hyvännäköisenä kuin parikymppistä alusvaatemallia, pitää kysyä heitä että miksi eivät pidä!
Kun haluat missin, älä odota nöyryyttä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
171cm 55kg, kokoa 34
Poikkeuksena rinnat, jotka B kuppia. Eivätkä useinkaan istu pieneen vaatekokoon 34.
Luonnostaan vaaleat hiukset
Kissamaiset vihreät silmät
Korkeat poskipäät, pehmeäpiireiset, lapsenomaiset kasvot
Kasvojen symmetria laskennallisesti korkeampi kuin Angelina Joliella (kultainen leikkaus)
Tieteellisesti täydellinen vyötärö-lantio suhde, ei selluliittia
Hyvä rypytön iho
Pitkät raajat, hoikat reidet
Jäntevä, ei selvästi lihaksikas vartalo
Täytin juuri 36 vuotta - ja tämähän nyt on ihan kamala miinus.
Ulkonäkö ei kerro kaikkea (tässä hyvä esimerkki), mutta omakehu kertoo.
Tämän tarkoitus olikin listata mahdollisimman monta faktoihin perustuvaa ominaisuutta ja sitten iskeä ikä perään. Koska se oli hauskaa ja ironista. En ole ihminen joka korostaa ulkonäköään.
Oletan että olet yksi näistä jotka tässäkin ketjussa vain haukkuvat muita.
Olen sama joka kirjoitti tämän:
"Tässä ketjussa on jostain syystä oletus että jos arvioi oman ulkönäkönsä yhdeksiköksi, kuvittelee tämän olevan jonkinlainen yleinen mielipide.
Mutta ei sellaista omakohtaista numeerista arviota omasta ulkonäöstä ole olemassakaan, joka olisi linjassa kaikkien muiden arvioiden kanssa.
Voin olla sitä mieltä että olen ysi, mutta koska en ole narsistinen, en väitä että kaikki muutkin ajattelevat näin."
Eli sinulla yksinkertaisesti menee sekaisin se mitä mieltä minä olen itsestäni ja mitä minä oletan muiden olevan minusta mieltä. Huom. nämä ovat täysin eri asioita.
Ja tämä taas kertoo sinun omasta ajatusmaailmastasi.
Kirjasin ylös kaikki arviot ja keskimääräksi tuli 6,1. Kouluasteikolla tuo olisi varmaan oikeassa, 1-10 asteikolla ei niinkään.
Nuorena 9, nykyään max 5. Ylipainoa, selluliittia, ryppyjä ja mitä näitä nyt on, vanhuuden iloja. Hyvänä päivänä pääsen tuohon vitoseen, huonona en lähellekään. Mutta ajattelen, että mitäpä väliä tässä enää on, kun 6kymppiä lähenee mittarissa. Nuorena olin kaunis, hoikka ja haluttu, elin ihan mahtavan nuoruuden ja upean keski-iänkin. Olen tyytyväinen elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä olisi referenssiksi nelikymppinen 9/10.
https://image.dhgate.com/0x0s/f2-albu-g4-M00-CC-BD-rBVaEFb_qSGAC0wmAAF6oz5aCAg045.jpg/date-robe-de-demoiselle-longue-sexy-robe.jpg
Kymppiä en anna, koska ei takuulla ole parikymppisen veroinen alasti ja ilman meikkiä.
(se asteikko tosiaan oli 1-10 eikä 4-10)Tästä taas huomaa miesten erilaiset kauneusihanteet verrattuna naisiin.
En katsoisi kahta kertaa tuon näköisen naisen perään, enkä vaihtaisi ulkonäköä tuohon (vaikka olisi 22v versio tuosta).
Omiin silmiini 6-7, miinusta liiasta meikistä joka vaikeuttaa ulkonäön arviointia (itse arvioin henkilöiden ulkonäön aina meikittä).N26
Tuo nainen onkin ilmeisesti nelikymppinen. Kun ottaa huomioon, miten tiukassa kunnossa hänen vartalonsa on ja kuitenkin kauniit kasvot, niin kyllä minäkin miehenä sanoisin, että 9:n nainen. Jos nyt onkin vähän liikaa meikkiä ja hiukset silmillä, niin ei ainakaan deittipalveluissa juuri vastaavia nelikymppisiä tule vastaan.
Logiikasta ja realismista saat kympin! Hienoa lukea AV-lla välillä tämmöistäkin, eikä aina vaan sitä höttöä.