Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten arvioit oman ulkonäkösi asteikolla 1-10?

Vierailija
05.05.2019 |

10 hyvin harvinainen. 8-9 viittaa sellaiseen todella hyvännäköiseen ja hoikkaan kakskymppiseen. Jne. Itse arvoisin olevani 6.2.

Plussat: paksut hiukset, hoikkuus, suht kauniit kasvot ja etenkin huulet, kauniit rinnat.

Miinukset: ikä (+35), vyötäröllä rasvaa, huono sivuprofiili.

Jos katsottaisiin vain ikäisiäni naisia, voisin saada hiukan paremman arvosanan

Kommentit (218)

Vierailija
101/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M/40+

+ ikäni arvioidaan yleensä alakanttiin. Tässä iässä se on plussaa

+ olen melko hyväkuntoinen

+ tyyli ei herätä huomiota, mutta on ihan ok

- lyhyt (173cm)

- kasvot melko tavalliset, ei kovin miehekkäät. 4/10

- vartalo kuin alla olevassa kuvassa, paitsi lisäksi sirot ranteet. 2/10

https://image.shutterstock.com/image-photo/slim-boy-belly-button-umbili…

Arvioin olevani 3/10.

Vierailija
102/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä 3. Ei minuakaan toki kiinnosta kaikkien tuntemattomien käsitys ulkonäöstäni, mutta koska olen ollut tahattomasti sinkku viimeiset 8 vuotta niin eipä tässä nyt voi henkseleitä paukutella "olen täysi kymppi, ihan sama mitä tyhmät miehet aattelee, olen voimakas ja vahva nainen!" (vaikka siis tylsä luonteeni on suurin selittäjä, veikkaan)

Jos prinsessa Madeleine olisi kaikenikäiset mukaan lukien 7 (nuorena 10), niin olen max 3.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse arvioisin 8. 9-10 on jotain malleja ja missejä.

Mielestäni iällä ei ole mitään tekemistä numeron kanssa. Jos kauneutta arvioidaan.

Olen 39 v., mutta näytän kuulemma kakskymppiseltä.

Yksikään 39v nainen ei näytä parikymppiseltä. Tuo on vähän kuin "olet komea poika josta tytöt varmasti tykkää".

Ikä vaikuttaa arvosanaan kaikkein eniten. Ainakin naisilla. Moni on nätti nuorena, harva vanhempana.

Ne mallit ja missit on parikymppisiä. Suuri osa niistä on 39-vuotiaina luokkaa 7-8/10, ainakin sen jälkeen kun ura mallina/missinä on päättynyt.

Vierailija
104/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse arvioisin 8. 9-10 on jotain malleja ja missejä.

Mielestäni iällä ei ole mitään tekemistä numeron kanssa. Jos kauneutta arvioidaan.

Olen 39 v., mutta näytän kuulemma kakskymppiseltä.

Yksikään 39v nainen ei näytä parikymppiseltä. Tuo on vähän kuin "olet komea poika josta tytöt varmasti tykkää".

Ikä vaikuttaa arvosanaan kaikkein eniten. Ainakin naisilla. Moni on nätti nuorena, harva vanhempana.

Ne mallit ja missit on parikymppisiä. Suuri osa niistä on 39-vuotiaina luokkaa 7-8/10, ainakin sen jälkeen kun ura mallina/missinä on päättynyt.

Mietin, että tuo nainen voi olla 39-vuotiaiden sarjassa 8, mutta jos nuoret naiset ovat mukana niin luultavasti max vitonen. Kasi 39-vuotiaissakin on aika kova, jos siinä ysipuolta edustaa esim. Gisele Bundchen (39 v)

Vierailija
105/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla pisteitä laskee eniten:

a) ylipaino

b) ikä

Vierailija
106/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://images.app.goo.gl/mpMJxVxpyc8auTvt9

Tuossa esimerkkiarvioita

Aika järkyttäviä arvioita. Onkohan arvostelija mies vai nainen? Ensimmäisenä tulee mieleen joku syrjäytynyt naisvihaaja, jolla on kova "en ois halunnutkaan" -defenssi päällä. Jos nainen taas puhuu noin vihaisesti muiden naisten ulkonäöstä, niin miks ihmeessä?

En ole kauniimpi kuin yksikään tuossa kuvassa, joten ilmeisesti voin olla korkeintaan 3.

Minusta kuvassa kauneimmat olisivat kyllä tasoa 8 - 9, mutta haukk...arvostelija on antanut suurimpina arvosanoina 6,5 ja 7,5. Olisi mielenkiintoista nähdä, miltä hänen mielestään näyttäisi 8, 9 ja 10. Löytyykö sellaisia livenä, vai ehkä vain photoshopatuista kuvista?

Toivottavasti tuon kuvan näkeminen ei ole vaikuttanut naisparkojen itsetuntoon.

Miehenä samaa mieltä että todella ilkeää käyttää jotain luokkakuvaa ihmisten julkiseen arvostelemiseen. Siksi en ota mitään kantaa negatiivisiin arvosanoihin.

Mutta...sanoisin että nuo 6,7-7,5 pitivät paikkansa. Yksikään ei ollut 9 tai 10 asteikolla 1-10.

Asteikolla 4-10 keskimmäinen olisi 8. Neljäs oikealta ainoa objektiivisesti mahdollinen 9. Kolmas oikealta saisi minulta 7, mutta tuossa puhutaan makuasioista. Keskimmäinen kun on oma suosikkini eli omissa silmissä lähellä kymppiä, kun taas kolmas oikealta varmasti olisi monen muun mieleen.

Vierailija
107/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa esimerkkiarvioita

Aika järkyttäviä arvioita. Onkohan arvostelija mies vai nainen? Ensimmäisenä tulee mieleen joku syrjäytynyt naisvihaaja, jolla on kova "en ois halunnutkaan" -defenssi päällä. Jos nainen taas puhuu noin vihaisesti muiden naisten ulkonäöstä, niin miks ihmeessä?

En ole kauniimpi kuin yksikään tuossa kuvassa, joten ilmeisesti voin olla korkeintaan 3.

Minusta kuvassa kauneimmat olisivat kyllä tasoa 8 - 9, mutta haukk...arvostelija on antanut suurimpina arvosanoina 6,5 ja 7,5. Olisi mielenkiintoista nähdä, miltä hänen mielestään näyttäisi 8, 9 ja 10. Löytyykö sellaisia livenä, vai ehkä vain photoshopatuista kuvista?

Miehenä samaa mieltä että todella ilkeää käyttää jotain luokkakuvaa ihmisten julkiseen arvostelemiseen. Siksi en ota mitään kantaa negatiivisiin arvosanoihin.

Mutta...sanoisin että nuo 6,7-7,5 pitivät paikkansa. Yksikään ei ollut 9 tai 10 asteikolla 1-10.

Asteikolla 4-10 keskimmäinen olisi 8. Neljäs oikealta ainoa objektiivisesti mahdollinen 9. Kolmas oikealta saisi minulta 7, mutta tuossa puhutaan makuasioista. Keskimmäinen kun on oma suosikkini eli omissa silmissä lähellä kymppiä, kun taas kolmas oikealta varmasti olisi monen muun mieleen.

Kuka julkkis on mielestäsi 9 tai 10? (1-10)Mikä tekee hänestä täydellisen?

Vierailija
108/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että närää aiheuttaa asteikko 1-10, kun taas Suomessa on totuttu koulussa lapsesta asti 4-10 asteikkoon, jossa 4 on surkea ja 7-8 keskitasoa. 1-10 on erilainen ja tässä vitonen on se ei ruma, muttei kauniskaan tavis. Seiska on jo aika paljon yli keskitason ja ysi jo oikeasti aika harvinainen. Ysejä ei näe viikoittain jos kuukausittainkaan (uusia ysejä siis).

Just näin!

Vierailija
109/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 8. Mitat on 172 cm ja 54 kg. Olen 28-vuotias. Pidän ulkonäöstäni huolta ja elän terveellisesti, mutta en stressaa liikoja. Iho on hyvässä kunnossa, en käytä tupakkatuotteita ja alkoholiakin hyvin harvoin. Olin lapsena näkymätön, mutta puhkesin kukkaan nuorena aikuisena, kun lapsenpyöreys tasoittui ja löysin oman tyylini. 

Vierailija
110/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla ikäluokassani seiska, muuten nelonen. Paikat ei enää niin pinkeät kuin nuorena, mutta kasvot on kauniit.

Vierailija
111/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa esimerkkiarvioita

Kuten jo sanoin, oma suosikkinaistyyppi ei ole enemmistön silmissä kaunein. Luulen että omia suosikkinaisia ei pidetä yhtä naisellisina tai "täydellisinä" kuin missejä tai malleja. Ei tule mieleen hyvää julkkisesimerkkiä.

Vierailija
112/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa esimerkkiarvioita

Kuten jo sanoin, oma suosikkinaistyyppi ei ole enemmistön silmissä kaunein. Luulen että omia suosikkinaisia ei pidetä yhtä naisellisina tai "täydellisinä" kuin missejä tai malleja. Ei tule mieleen hyvää julkkisesimerkkiä.

No minkä arvosanan antaisit esim Scarlett Johanssonille tai Kiira Korvelle? (kun blondeista pidät)

Vierailija
113/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä arvioi:

- itsensä kauniimmaksi kuin on

- itsensä älykkäämmäksi kuin on

- lapsensa kauniimmiksi ja älykkäämmiksi kuin he ovat

- ajotaitonsa paremmaksi kuin se on

- asuntonsa arvokkaammaksi kuin se on

- omaisuutensa esim. kirpputorilla arvokkaammaksi kuin se on

- työnsä vaativammaksi kuin se on

- elämänsä kiinnostavammaksi kuin se on

Vierailija
114/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja: mistä lähtien sinut on laskettu naiseksi? :D

Vierailija
115/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ttu tämän palstan s.ensuurin kanssa :/

Mutta laitetaan uusiksi.

Sukupuolet näkee asiat eri tavalla.

- naiset tykkää eniten itsestään kolmekymppisinä, miesten suosikki on 21v

- naiset arvostaa hyvää genetiikkaa ja siroa vartaloa, miehet enemmän nuoruutta ja muodokkuutta

- naisille iso juttu on "lapenpyöreyden" katoaminen ja ne poskipäät. Miehet usein tykkää lapsenpyöreydestä koska se nuorentaa ja tuo suoravartaloisille peffaan ja reisiin muotoja

- miehet arvostaa enemmän lihaksia ja six packia, naiset futarivartaloa tai built fat tyyppistä

- miesten mielestä komein on brutaali luolamies, naisten mielestä vähän tasapainoisempi

Vierailija
116/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin tosta naisesta, joka oli Napakympissä tällä viikolla:

https://www.is.fi/viihde/art-2000006090458.html

Vierailija
117/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 8. Mitat on 172 cm ja 54 kg. Olen 28-vuotias. Pidän ulkonäöstäni huolta ja elän terveellisesti, mutta en stressaa liikoja. Iho on hyvässä kunnossa, en käytä tupakkatuotteita ja alkoholiakin hyvin harvoin. Olin lapsena näkymätön, mutta puhkesin kukkaan nuorena aikuisena, kun lapsenpyöreys tasoittui ja löysin oman tyylini. 

Mittojen ja iän puolestaa kuulostaa kyllä hyvältä.

Vierailija
118/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

12- vuotiaana annoin itselleni varmaan kakkosen, 18- vuotiaana nelosen, nelikymppisenä 7 ja nyt alan lähennellä kymppiä, kun 60- vuotissynttärit oven takana!

Vierailija
119/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ttu tämän palstan s.ensuurin kanssa :/

Mutta laitetaan uusiksi.

Sukupuolet näkee asiat eri tavalla.

- naiset tykkää eniten itsestään kolmekymppisinä, miesten suosikki on 21v

- naiset arvostaa hyvää genetiikkaa ja siroa vartaloa, miehet enemmän nuoruutta ja muodokkuutta

- naisille iso juttu on "lapenpyöreyden" katoaminen ja ne poskipäät. Miehet usein tykkää lapsenpyöreydestä koska se nuorentaa ja tuo suoravartaloisille peffaan ja reisiin muotoja

- miehet arvostaa enemmän lihaksia ja six packia, naiset futarivartaloa tai built fat tyyppistä

- miesten mielestä komein on brutaali luolamies, naisten mielestä vähän tasapainoisempi

Joo, kyllä itselläni kävi paras flaksi juuri 21-24- vuotiaana. Miehet tosiaan tykkää lapsenpyöreydestä, vaikka itseäkin nuorempana se ärsytti (nyt maksaisin ehkä kymppitonnin saadakseni pyöreät posket takaisin)

Vierailija
120/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies arvioi minut 9,5-10-  naiseksi. Itse arvioisin ysiksi.

Plussaa: 

- hyvä vartalo: kapea vyötärö, pyöreä peppu, x-mallinen, vaatekoko s, vatsalihakset näkyvät

- kasvot kauniit: korkeat poskipäät, täyteläiset huulet, kissamaiset silmät

- luonnonkiharat vaaleanruskeat hiukset, joissa kaunis luonnollinen oma väri.