Miten arvioit oman ulkonäkösi asteikolla 1-10?
10 hyvin harvinainen. 8-9 viittaa sellaiseen todella hyvännäköiseen ja hoikkaan kakskymppiseen. Jne. Itse arvoisin olevani 6.2.
Plussat: paksut hiukset, hoikkuus, suht kauniit kasvot ja etenkin huulet, kauniit rinnat.
Miinukset: ikä (+35), vyötäröllä rasvaa, huono sivuprofiili.
Jos katsottaisiin vain ikäisiäni naisia, voisin saada hiukan paremman arvosanan
Kommentit (218)
Mies 29 vuotta. Alla osa-alueet tärkeysjärjestyksessä.
- Pituus 187 cm: 8/10
- Ruumiinrakenne hoikka: 2/10
- Naama hyvässä ja pahassa perus: 5/10
- Hygienia kunnossa: 8/10
- Pukeutuminen tilanteen mukainen istuviin laadukkaisiin vaatteisiin: 8/10
Ruumiinrakenne on tässä kovasti rajoittava tekijä, joten lopputulos lienee hiukan keskivertoa huonompi 3-4/10. Tämä vastaa myös saamaani kohtelua, sillä aikuisiällä en muistini mukaan ole kertaakaan saanut sen enempää hyvää kuin huonoa palautetta ulkonäöstäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://images.app.goo.gl/mpMJxVxpyc8auTvt9
Tuossa esimerkkiarvioita
Tulipa paha mieli noitten naisten puolesta.
Nuohan olivat ihan realistisia ja jopa hyviä arvioita. Kukaan ei edes saanut 1-2 vaikka joukossa oli todella lihaviakin.
En antaisi 1 - 2 vain siksi, että on lihava.
Kuvassa ei ole yhtään oikeasti epänormaalin näköistä, epämuodostunutta tms. Kenelläkään ei myöskään ole erityisen muodotonta tai oudon muotoista päätä, huomiota herättävän erikoisia mittasuhteita tms. Kaikki asettuu sellaiselle ok ulkonäön alueelle, että kehtaa kulkea ihmisten ilmoilla häpeilemättä tai joutumatta tuijotetuksi. Kaikki nuo on minusta jollain tavalla nättejä, edes yhtään täysin tylsän ja mitättömän näköistä ei löydy. Mutta se on toki mielipidekysymys.
Kiinnitin huomiota esim. siihen, että kaikilla on aika nätin muotoinen pää. Leuka kapenee naisellisesti, kukaan ei näytä liian miesmäiseltä tms.
Ja osa on sitten selvästi keskivertoa nätimpiä, oikeastaan niin täydellisiä etten heidän asemassaan tulisi ajatelleeksikaan, että pitäisi parantaa jotain. Siksi ihmettelenkin arvostelijan tuomitsevaa suhtautumista jokaiseen kuvassa.
Kuvassa oleva ovat laittautuneet kivasti eli nähneet vaivaa näyttääkseen paremmalta, mikä tekee arvostelun sävystä sitäkin julmempaa. Jotain outoa huumoria/sarkasmia?
Naiset ovat vanhemmiten korkeintaan ikäisekseen hyvännäköisiä. Ikä vähentää ratingia jopa enemmän kuin ylipaino, mutta pahin on nuo yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa esimerkkiarvioita
Nuohan olivat ihan realistisia ja jopa hyviä arvioita. Kukaan ei edes saanut 1-2 vaikka joukossa oli todella lihaviakin.
Kuvassa ei ole yhtään oikeasti epänormaalin näköistä, epämuodostunutta tms. Kenelläkään ei myöskään ole erityisen muodotonta tai oudon muotoista päätä, huomiota herättävän erikoisia mittasuhteita tms. Kaikki asettuu sellaiselle ok ulkonäön alueelle, että kehtaa kulkea ihmisten ilmoilla häpeilemättä tai joutumatta tuijotetuksi. Kaikki nuo on minusta jollain tavalla nättejä, edes yhtään täysin tylsän ja mitättömän näköistä ei löydy. Mutta se on toki mielipidekysymys.
Kiinnitin huomiota esim. siihen, että kaikilla on aika nätin muotoinen pää. Leuka kapenee naisellisesti, kukaan ei näytä liian miesmäiseltä tms.
Ja osa on sitten selvästi keskivertoa nätimpiä, oikeastaan niin täydellisiä etten heidän asemassaan tulisi ajatelleeksikaan, että pitäisi parantaa jotain. Siksi ihmettelenkin arvostelijan tuomitsevaa suhtautumista jokaiseen kuvassa.
Kuvassa oleva ovat laittautuneet kivasti eli nähneet vaivaa näyttääkseen paremmalta, mikä tekee arvostelun sävystä sitäkin julmempaa. Jotain outoa huumoria/sarkasmia?
Arvostelijana lienee ollut mies, ja kumpikin sukupuoli tuntuu suhtautuvan vastakkaisen ulkonäköön kriittisemmin kuin nämä omaansa. Esim monet naiset vaatii aina sitä että miehen pitää olla keskimääräistä pitempi, mikä taas miehen silmissä tuskin vähentäisi kaverin pisteitä. Miehet taas naisten mielestä laittaa liikaa painoarvoa omasta mielestä sivuseikkoihin. Naiset myös usein näkee sellaisen miehen tälläkin palstalla "ihan tavallisena", mikä oikeassa elämässä on joku filmitähden veroinen.
Työkaveri näytti valokuvan miesystävästään, joka kuulemma hokee olevansa järjettömän hyvännäköinen.
Kuvassa oli suurinenäinen ja täysin mitättömän näköinen mies, jonka hiusraja oli vetäytynyt. :D
Vierailija kirjoitti:
M/40+
+ ikäni arvioidaan yleensä alakanttiin. Tässä iässä se on plussaa
+ olen melko hyväkuntoinen
+ tyyli ei herätä huomiota, mutta on ihan ok
- lyhyt (173cm)
- kasvot melko tavalliset, ei kovin miehekkäät. 4/10
- vartalo kuin alla olevassa kuvassa, paitsi lisäksi sirot ranteet. 2/10
https://image.shutterstock.com/image-photo/slim-boy-belly-button-umbili…
Arvioin olevani 3/10.
Jos kuvan tyyppi on 2/10, niin itse olen kyllä pitkälle pakkasen puolella. Ei ihme, ettei Tinderissä ole lykästänyt, vaikka sinne jo joulun alla liityin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa esimerkkiarvioita
Arvostelijana lienee ollut mies, ja kumpikin sukupuoli tuntuu suhtautuvan vastakkaisen ulkonäköön kriittisemmin kuin nämä omaansa. Esim monet naiset vaatii aina sitä että miehen pitää olla keskimääräistä pitempi, mikä taas miehen silmissä tuskin vähentäisi kaverin pisteitä. Miehet taas naisten mielestä laittaa liikaa painoarvoa omasta mielestä sivuseikkoihin. Naiset myös usein näkee sellaisen miehen tälläkin palstalla "ihan tavallisena", mikä oikeassa elämässä on joku filmitähden veroinen.
Minä en ainakaan "vaadi" miehiltä mitään. Tietenkään kaikki eivät miellytä silmiäni tasapuolisesti, mutta en silti rupea arvostelemaan heidän ulkonäköään. Ulkonäön arvostelu ja toisen loukkaaminen omilla mielipiteillään on aivan eri asia kuin jotain mieltä oleminen. Kummankaan sukupuolen edustaja ei ole mikään tuote, jonka ulkonäöstä muilla olisi joku palautteenanto-oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri näytti valokuvan miesystävästään, joka kuulemma hokee olevansa järjettömän hyvännäköinen.
Kuvassa oli suurinenäinen ja täysin mitättömän näköinen mies, jonka hiusraja oli vetäytynyt. :D
En tiedä, mitä naurettavaa siinä on. Sehän on ainoastaan hienoa, jos heppu kokee olevansa komea. Toivoisin, että kaikki olisivat itseensä noin tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku 7,5-8,5. Harvemmin kukaan on täysi kymppi (en ole koskaan tällaista nähnyt) ja virheettömyys ei mielestäni edes ole täydellistä.
Olen hoikka ja naisellinen kolmekymppinen, paksut puolipitkät hiukset, symmetriset kasvot, vihreät suuret silmät ja hyvä iho. Olen ilmeisesti hauska ja hymyileväinen, kun vitsini naurattavat ja seurassani viihdytään.
Miinuksena varmaan se, että oikeasti olen stressaantunut ja kärsin ajoittaisista masennusjaksoista. Minulla on yksi näkyvä arpi kasvoissa, joka haittaa lähinnä minua itseäni. Otsani on iso ja tissit vain b/c-kuppia.
Kuvauksesi perusteella kutonen
No, eipä olla tavattu.
No ehkä 3-4. Valtava läskimaha. Ei ryppyjä, mutta naama alkaa roikkua ja hamsterinposket erottua. Nuorena olin 7-8.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku 7,5-8,5. Harvemmin kukaan on täysi kymppi (en ole koskaan tällaista nähnyt) ja virheettömyys ei mielestäni edes ole täydellistä.
Olen hoikka ja naisellinen kolmekymppinen, paksut puolipitkät hiukset, symmetriset kasvot, vihreät suuret silmät ja hyvä iho. Olen ilmeisesti hauska ja hymyileväinen, kun vitsini naurattavat ja seurassani viihdytään.
Miinuksena varmaan se, että oikeasti olen stressaantunut ja kärsin ajoittaisista masennusjaksoista. Minulla on yksi näkyvä arpi kasvoissa, joka haittaa lähinnä minua itseäni. Otsani on iso ja tissit vain b/c-kuppia.
Kuvauksesi perusteella kutonen
No, eipä olla tavattu.
Itsekin arvioisin kutosen luokkaa tekstisi perusteella. Mutta jos itse koet olevasi 8,5 eli aivan terävintä kärkeä, niin en tietenkään halua rikkoa sitä ajatusta.
Valitettavasti en pysty peittämään säkenöivää älyäni ja huumorintajuani, jolloin pelkän ulkonäön arvioiminen on vaikeaa. Miehet häikäistyvät karismani johdosta. 😎
Nuorempana olin 10. Nyt kun on ikää tullut, arvioisin 9.
Kroppa mulla on parempi kuin kasvot. Miehet tykkää siitä kovasti ja eräs suorapuheinen on antanut sille arvosanan 9,5. Oletetaan että siinä on vähän kohteliaisuuslisää, ja sanotaan vaikka että se voisi olla 8.
Kasvoiltani olin nuorempana ihan kaunis, mutta ikä näkyy tätä nykyä. Olisko max 3. Miehet täällä varmaan oikaisevat vääristyneen käsitykseni, luotan siihen.
Meneekö se sitten keskiarvon mukaan? 5,5. Minusta se kuulostaa ihan realistiselta, mutta varmaan luulen itsestäni liikoja.
Ennen masennusta: 4 laittautuneena (olin erittäin itsekriittinen)
Nyt masennuksen kourissa: 9 Jep, huomasin, että olen oikeasti kaunis laittautuneena (masennus opetti olemaan myötätuntoisempi itseäni kohtaan)
'Beauty is in the eye of the beholder'
Keskimääräinen arvosana siis on 5. Sen alapuolella ovat melko varmasti ainakin kaikki yli 70 vuotiaat, todella reippaasti ylipainoiset ja hyvin pahoista näkyvistä sairauksista tai vammoista kärsivät. Yläpuolella on luultavasti lähes kaikki alle 30-vuotiaat naiset. Todennäköisesti myös ikäluokka 30-40 osuu lähes kokonaan keskiarvon paremmalle puolelle, sillä Suomessa on niin paljon vanhoja naisia. Tältä pohjalta voi sitten lähteä hahmottamaan omaa arvosanaansa.
Seiska-. Numeroa nostaa sopusuhtainen vartalo, naama on vitosen luokkaa.