Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmeellinen sattuma tapahtui, jäi pyörimään mieleen joten jaan sen teille...

Vierailija
01.05.2019 |

Aluksi pikkuinen taustatarina, olin kymmenisen vuotta sitten au pairina reilun vuoden ulkomailla. Siellä ollessani rakastuin nuoruuden vimmalla palavasti au pair perheen sukulaispoikaan, seurustelimme melkein vuoden. Lopulta erosimme aika myrskyisästi, olimme edelleen kovasti rakastuneita, mutta emme vain keksineet keinoa olla yhdessä sen jälkeen kun muutin takaisin Suomeen. Emme pitäneet enää mitään yhteyttä, silloin ei pahemmin ollut vielä sosiaalista mediaakaan. Se oli sellaista viatonta nuorta rakkautta, mutta täytyy myöntää että harvoin on mennyt vieläkään pitkiä aikoja etten olisi pohtinut mitä hänelle kuuluu.

Nyt sitten itse asiaan, tulimme viime viikolla reissusta kotiin ja odottelimme lentoa Suomeen kentällä Tukholmassa. Ja ihan yhtäkkiä tuo kyseinen poika -tosin nyt jo mies - käveli ohi. Olin ja olen ihan varma että se oli hän. Jotenkin se tilanne meni sitten vain niin nopeasti että jäin vain pöllästyneenä tuijottamaan hänen peräänsä. Oli kumma tilanne!

Nyt vaan mietityttää että oliko tuo joku viesti universumilta, tuskin :D Onko muille tapahtunut vastaavaa? Jäi ihan outo olo.

Kommentit (614)

Vierailija
381/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaatteko te siis?

Vierailija
382/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset tarinat ovat ihania ja odotan jännittyneenä miten tilanne etenee. :) Tulee mieleen oma kokemus, joskin paljon pienemmässä mittakaavassa kuin APn.

Olin pari vuotta sitten todella ihastunut kaverini kaveriin vaikka en koskaan tutustunut häneen henkilökohtaisesti. Kuulin hänestä paljon yhteisiltä tutuilta ja seurasin häntä somessa. Hän vaikutti niin hienolta ja mielenkiintoiselta ihmiseltä sekä monella tavalla hyvin samanlaiselta kuin minä ja kaiken lisäksi hän oli ulkoisesti aivan täydellinen. Hän veti minua puoleensa ihan eri tavalla kuin kukaan koskaan ennen mutta en vain epävarmana uskaltanut tehdä aloitetta ja lähestyä vaikka tiesin että on sinkku. Sitten hän menikin parisuhteeseen ja minä itse hieman myöhemmin. On ilmeisesti nykyään sinkku mutta minä edelleen suhteessa. Suhde on hyvä mutta edelleen tuo mies palaa mieleeni välillä ja Valehtelisin jos väittäisin ettei asia ole jäänyt vaivaamaan minua. Se on tavallaan ihan hölmöä, sillä emme koskaan tunteneet toisiamme henkilökohtaisesti eikä meillä ollut ikinä mitään suoraa yhteyttä toisiimme. En ymmärrä, miten joku lopulta itselleni tuntematon ihminen on voinut jäädä mieleeni niin voimakkaasti. :( Harmittaa vähän, etten koskaan tehnyt aloitetta sillä mistä sitä tietää, vaikka olisimmekin sopineet toisillemme. En varmaan saa koskaan tietää. :D

Siis ihastuit tyypin ulkonäköön ikihyviksi (kun et kerran häntä sen kummemmin tuntenut?) ja sen takia edelleen unelmoit hänen peräänsä, vaikka sinulla on ihan todellinenkin suhde nykyiseen mieheesi...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
383/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ilta meni puhelimessa jutellessa ja siitä varmaan seurauksena nyt mojova migreeni. Suuntaan siis unille, oli tullut jotain kysymyksiä, vastailen niihin huomenna :) Hyviä unia! AP

Vierailija
384/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia Ap.

Vierailija
385/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä migreeni oli sen arvoinen jos puhuit miehelle?:) Kauniita unia MallaM

Vierailija
386/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai typerämpää ole kuin suominainen brittimiehen edessä , medusan verkko valmis ja kaikki horottaa ulos.

Vierailija
387/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MallaM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis ystäväni meni viisikymppisenä naimisiin vaihtarivuoden ensirakkautensa kanssa. He sattuivat ottamaan yhteyttä toisiinsa vuosikymmenten jälkeen. 

Myös itselläni iso ensirakkaus ulkomailla enkä tiedä hänestä mitään 25 vuoteen, mutta en ole unohtanut häntä. Joskus olen kokeillut googlea, mutta ei mitään osumaa. Surffailin eräänä iltana netissä ja osuin erään firman sivuille noin 25 km päässä hänen silloisesta kotipaikastaan. Kuvat varastivat jostain syystä mielenkiintoni ja scrollasin ne kaikki 365 kappaletta. Hän oli viimeisessä kuvassa. 

Oho, oletko saanut häneen mitään yhteyttä? Vai koetko enää tarvetta siihen? AP

Jäin miettimään. Olisi kyllä todella mukava kuulla hänen kuulumisiaan, jos voisimme kommunikoida kuin vanhat ystävät. Tässä nyt on vähän ongelmallista se, että minulla yhteystiedot vain hänen työpaikalleen, ei suoraan henkilökohtaisesti hänelle. 

Outoa ja miehet eivät voi sietää että työpaikoille soitellaan...älä munaa itseäsi.5

Vierailija
388/614 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset tarinat ovat ihania ja odotan jännittyneenä miten tilanne etenee. :) Tulee mieleen oma kokemus, joskin paljon pienemmässä mittakaavassa kuin APn.

Olin pari vuotta sitten todella ihastunut kaverini kaveriin vaikka en koskaan tutustunut häneen henkilökohtaisesti. Kuulin hänestä paljon yhteisiltä tutuilta ja seurasin häntä somessa. Hän vaikutti niin hienolta ja mielenkiintoiselta ihmiseltä sekä monella tavalla hyvin samanlaiselta kuin minä ja kaiken lisäksi hän oli ulkoisesti aivan täydellinen. Hän veti minua puoleensa ihan eri tavalla kuin kukaan koskaan ennen mutta en vain epävarmana uskaltanut tehdä aloitetta ja lähestyä vaikka tiesin että on sinkku. Sitten hän menikin parisuhteeseen ja minä itse hieman myöhemmin. On ilmeisesti nykyään sinkku mutta minä edelleen suhteessa. Suhde on hyvä mutta edelleen tuo mies palaa mieleeni välillä ja Valehtelisin jos väittäisin ettei asia ole jäänyt vaivaamaan minua. Se on tavallaan ihan hölmöä, sillä emme koskaan tunteneet toisiamme henkilökohtaisesti eikä meillä ollut ikinä mitään suoraa yhteyttä toisiimme. En ymmärrä, miten joku lopulta itselleni tuntematon ihminen on voinut jäädä mieleeni niin voimakkaasti. :( Harmittaa vähän, etten koskaan tehnyt aloitetta sillä mistä sitä tietää, vaikka olisimmekin sopineet toisillemme. En varmaan saa koskaan tietää. :D

Siis ihastuit tyypin ulkonäköön ikihyviksi (kun et kerran häntä sen kummemmin tuntenut?) ja sen takia edelleen unelmoit hänen peräänsä, vaikka sinulla on ihan todellinenkin suhde nykyiseen mieheesi...?

Tunnen hänet etäisesti, emme ole koskaan tosin aivan kahden kesken viettäneet aikaa yhdessä. Kaiken sen perusteella mitä häntä tunnen, hän vaikuttaa minun tyypiltäni. En missään vaiheessa kai sanonut, että ihastuin pelkästään ulkonäköön? Enkä myöskään sanonut että unelmoin hänen peräänsä, välillä hän vain palaa mieleeni ja mietin, miten olisi voinut käydä jos olisimme tutustuneet lähemmin.

389/614 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut hiljaiselosta, migreeni + kiire viikko töissä ei ole erityisen kätevä yhdistelmä. Täällä kuitenkin kaikki muuten hyvin ja innolla odotellaan ensi viikkoa :) Ja eipä täällä mitään erityisen jännittävää kerrottavaa olisikaan tällä hetkellä :D

Joku oli ehdottanut että eikö siihen näkemiseen olisi järkevää yhdistää viikonloppua, se ei oikein onnistu aikataulujen vuoksi ja muutenkin itsellä on sellainen fiilis että haluan nähdä kerran matalan kynnyksen periaatteella ja vasta sen jälkeen alkaa miettimään yhteisiä viikonloppuja. Olen hieman jänishousu :D

Kiitos taas mukavista viesteistä :) AP

Vierailija
390/614 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän tämä ketju kaivaa esiin ja tsekata, ettei vaan ole kuulunut mitään uutta, en halua missata mitään.

Tämän iltasadun aika joka ilta tähän aikaan... Hyvää yötä!

Vierailija
391/614 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on juttelu sujunut?

392/614 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on juttelu sujunut?

Tosi kivasti :) Ollaan juteltu puhelimessa ja/tai viestitelty joka päivä. Ei enää montaa päivää jäljellä siihen että nähdään, alkaa kyllä jo nyt jännittämään kovasti :) AP

Vierailija
393/614 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa.

Vierailija
394/614 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap, että pidät meitä tilanteen tasalla!!!

395/614 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ap, että pidät meitä tilanteen tasalla!!!

Kiitos että jaksatte seurata ja tsempata :) AP

396/614 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Nyt on tässä rauhallinen ilta tiedossa joten ehdin vastailla jos jollain on jotain kysyttävää :) AP

Vierailija
397/614 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tapaatte?

Vierailija
398/614 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittääkö kovasti?

399/614 |
11.05.2019 |