Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmeellinen sattuma tapahtui, jäi pyörimään mieleen joten jaan sen teille...

Vierailija
01.05.2019 |

Aluksi pikkuinen taustatarina, olin kymmenisen vuotta sitten au pairina reilun vuoden ulkomailla. Siellä ollessani rakastuin nuoruuden vimmalla palavasti au pair perheen sukulaispoikaan, seurustelimme melkein vuoden. Lopulta erosimme aika myrskyisästi, olimme edelleen kovasti rakastuneita, mutta emme vain keksineet keinoa olla yhdessä sen jälkeen kun muutin takaisin Suomeen. Emme pitäneet enää mitään yhteyttä, silloin ei pahemmin ollut vielä sosiaalista mediaakaan. Se oli sellaista viatonta nuorta rakkautta, mutta täytyy myöntää että harvoin on mennyt vieläkään pitkiä aikoja etten olisi pohtinut mitä hänelle kuuluu.

Nyt sitten itse asiaan, tulimme viime viikolla reissusta kotiin ja odottelimme lentoa Suomeen kentällä Tukholmassa. Ja ihan yhtäkkiä tuo kyseinen poika -tosin nyt jo mies - käveli ohi. Olin ja olen ihan varma että se oli hän. Jotenkin se tilanne meni sitten vain niin nopeasti että jäin vain pöllästyneenä tuijottamaan hänen peräänsä. Oli kumma tilanne!

Nyt vaan mietityttää että oliko tuo joku viesti universumilta, tuskin :D Onko muille tapahtunut vastaavaa? Jäi ihan outo olo.

Kommentit (614)

Vierailija
361/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sivulla AP sai ensi kertaa yhteyden mieheen?

Vierailija
362/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MallaM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis ystäväni meni viisikymppisenä naimisiin vaihtarivuoden ensirakkautensa kanssa. He sattuivat ottamaan yhteyttä toisiinsa vuosikymmenten jälkeen. 

Myös itselläni iso ensirakkaus ulkomailla enkä tiedä hänestä mitään 25 vuoteen, mutta en ole unohtanut häntä. Joskus olen kokeillut googlea, mutta ei mitään osumaa. Surffailin eräänä iltana netissä ja osuin erään firman sivuille noin 25 km päässä hänen silloisesta kotipaikastaan. Kuvat varastivat jostain syystä mielenkiintoni ja scrollasin ne kaikki 365 kappaletta. Hän oli viimeisessä kuvassa. 

Oho, oletko saanut häneen mitään yhteyttä? Vai koetko enää tarvetta siihen? AP

Jäin miettimään. Olisi kyllä todella mukava kuulla hänen kuulumisiaan, jos voisimme kommunikoida kuin vanhat ystävät. Tässä nyt on vähän ongelmallista se, että minulla yhteystiedot vain hänen työpaikalleen, ei suoraan henkilökohtaisesti hänelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa siis Instagram-tilinsä selvisi jo sivulla 2. Ei tarvinnutkaan lukea sivukaupalla.

364/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viesti 65 :) AP

365/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MallaM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis ystäväni meni viisikymppisenä naimisiin vaihtarivuoden ensirakkautensa kanssa. He sattuivat ottamaan yhteyttä toisiinsa vuosikymmenten jälkeen. 

Myös itselläni iso ensirakkaus ulkomailla enkä tiedä hänestä mitään 25 vuoteen, mutta en ole unohtanut häntä. Joskus olen kokeillut googlea, mutta ei mitään osumaa. Surffailin eräänä iltana netissä ja osuin erään firman sivuille noin 25 km päässä hänen silloisesta kotipaikastaan. Kuvat varastivat jostain syystä mielenkiintoni ja scrollasin ne kaikki 365 kappaletta. Hän oli viimeisessä kuvassa. 

Jäin miettimään. Olisi kyllä todella mukava kuulla hänen kuulumisiaan, jos voisimme kommunikoida kuin vanhat ystävät. Tässä nyt on vähän ongelmallista se, että minulla yhteystiedot vain hänen työpaikalleen, ei suoraan henkilökohtaisesti hänelle. 

Työpaikka tuskin luovuttaa tietoja, mutta ehkä voit jättää hänelle sinne viestin? AP

Vierailija
366/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MallaM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viesti 65 :) AP

– Eli sivulla 5.

Vierailija
367/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MallaM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MallaM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikka tuskin luovuttaa tietoja, mutta ehkä voit jättää hänelle sinne viestin? AP

Niin, sitä olen miettinyt. Mutta se on pieni, noin 10 hengen työpaikka. Se viesti pitäisi jättää sinne jollekin randomille ihmiselle. Niin mitä ihmettä sellaiseen viestiin laittaisi? Jos vaan laitan jonkun yhteydenottopyynnön ja nimeni niin hänhän kuvittelee, että olen jotenkin stalkkaamalla paikantanut hänet ja luultavasti jättää vastaamatta kokonaan. En tiedä. 

Vierailija
368/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MallaM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MallaM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sitä olen miettinyt. Mutta se on pieni, noin 10 hengen työpaikka. Se viesti pitäisi jättää sinne jollekin randomille ihmiselle. Niin mitä ihmettä sellaiseen viestiin laittaisi? Jos vaan laitan jonkun yhteydenottopyynnön ja nimeni niin hänhän kuvittelee, että olen jotenkin stalkkaamalla paikantanut hänet ja luultavasti jättää vastaamatta kokonaan. En tiedä. 

Hänelle ei löydy mitään etunimi.sukunimi-työsähköpostia? Oletko googlannut "hänen nimi+työpaikan nimi"?

Vierailija
369/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MallaM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MallaM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänelle ei löydy mitään etunimi.sukunimi-työsähköpostia? Oletko googlannut "hänen nimi+työpaikan nimi"?

Se on sellainen työpaikka, ettei ole henkilökohtaista meiliä vaan yksi firman meili. Lisäksi nimellä ei löydy googlesta yhtään mitään.

Vierailija
370/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapaaminen on maanantaina, niin eikös siihen ois sama yhdistää pieni viikonloppureissu? :)

Vierailija
371/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vanhan laulun sanoin vähän mukaillen:

"Kuin kuumeessa kuljen sua kaivaten

nämä seitsemän tuntia (päivää) onnehen."

Vierailija
372/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule MallaM. Ei ole ensimmäinen kerta, kun jo heti ensi kerralla tietää, että tuosta tulee mun vaimo tai mies! Tiedän tosi monia onnellisia pariskuntia, jotka ovat "vaan tienneet".

Niin minäkin tiesin ensimmäisen kerran nykyisen mieheni nähdessäni että tuon kanssa menen naimisiin ja nyt siitä päivästä on kulunut aikaa jo 37 vuotta. Eikä siinä silloin puhuttu kuin ehkä viisi minuuttia. Sen vaan tiesi.

Vierailija
373/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit että mies on käynyt Suomessa, milloin?

Vierailija
374/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää luulen että ensi viikolla tähän aikaan tätä keskustelua on seuraamassa aika monta jännittynyttä ihmistä.

Vierailija
375/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin syystä mää haluaisin olla tosi kovasti apn ystävä.

Vierailija
376/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset tarinat ovat ihania ja odotan jännittyneenä miten tilanne etenee. :) Tulee mieleen oma kokemus, joskin paljon pienemmässä mittakaavassa kuin APn.

Olin pari vuotta sitten todella ihastunut kaverini kaveriin vaikka en koskaan tutustunut häneen henkilökohtaisesti. Kuulin hänestä paljon yhteisiltä tutuilta ja seurasin häntä somessa. Hän vaikutti niin hienolta ja mielenkiintoiselta ihmiseltä sekä monella tavalla hyvin samanlaiselta kuin minä ja kaiken lisäksi hän oli ulkoisesti aivan täydellinen. Hän veti minua puoleensa ihan eri tavalla kuin kukaan koskaan ennen mutta en vain epävarmana uskaltanut tehdä aloitetta ja lähestyä vaikka tiesin että on sinkku. Sitten hän menikin parisuhteeseen ja minä itse hieman myöhemmin. On ilmeisesti nykyään sinkku mutta minä edelleen suhteessa. Suhde on hyvä mutta edelleen tuo mies palaa mieleeni välillä ja Valehtelisin jos väittäisin ettei asia ole jäänyt vaivaamaan minua. Se on tavallaan ihan hölmöä, sillä emme koskaan tunteneet toisiamme henkilökohtaisesti eikä meillä ollut ikinä mitään suoraa yhteyttä toisiimme. En ymmärrä, miten joku lopulta itselleni tuntematon ihminen on voinut jäädä mieleeni niin voimakkaasti. :( Harmittaa vähän, etten koskaan tehnyt aloitetta sillä mistä sitä tietää, vaikka olisimmekin sopineet toisillemme. En varmaan saa koskaan tietää. :D

Vierailija
377/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut muutaman kerran tuttavia just jollain ulkomaisilla lento- ja rautatieasemilla. Enkä edes matkustele kovin paljoa. Ei ole niin harvinaista kuin kuvittelisi sen olevan.

Vierailija
378/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut muutaman kerran tuttavia just jollain ulkomaisilla lento- ja rautatieasemilla. Enkä edes matkustele kovin paljoa. Ei ole niin harvinaista kuin kuvittelisi sen olevan.

Mutta että tapaa juuri sen yhden tietyn "tuttavan" niin se onkin jo paljon harvinaisempaa. 

Ollaan asuttu vanhempani kanssa muutaman kilsan etäisyydellä toisistamme 20 vuotta ja yhden ainoan kerran olen nähnyt hänet kadulla randomisti. 

Vierailija
379/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh.. olisin toivonut että tää keskustelu olisi koskenut jotain aivan muuta.. mutta mitäpä muutakaan kun just tätä.

Itse lähdin 3 vuotta sitten karkuun. Mun rakkaus myös briteissä. Pahinta on se, että tän miehen ammatti häiritsee mua/ei sovi omaan elämään. Oon 29 ja mies mua myös hiukan vanvempi.

Ja todellakin, tilanne voi olla sellainen että lähtee erilleen vaikka kuinka rakastaisi. Joka päivä mietin tätä miestä.. enkä tiedä miten elämämme yhdistää. Eli siis se että ei keksi keinoa olla yhdessä, ei todellakaan kerto rakkauden määrästä. Rakastan ihan hurjasti.

Nyt alkoi kiinnostaa se miehen ammatti..?

Matkustelee paljon. Ammattia en viitsi kertoa.

Vierailija
380/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tarina! Päädyin tänne ketjuun tänään ensimmäisen kerran. Tällaiset sattumukset saa pohtimaan kohtalon olemassaoloa ja rakkaussuhteita yleensäkin. Toivon ap:lle onnellista jatkoa, jatkui suhde sitten kaveruutena tai rakkautena :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi