Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmeellinen sattuma tapahtui, jäi pyörimään mieleen joten jaan sen teille...

Vierailija
01.05.2019 |

Aluksi pikkuinen taustatarina, olin kymmenisen vuotta sitten au pairina reilun vuoden ulkomailla. Siellä ollessani rakastuin nuoruuden vimmalla palavasti au pair perheen sukulaispoikaan, seurustelimme melkein vuoden. Lopulta erosimme aika myrskyisästi, olimme edelleen kovasti rakastuneita, mutta emme vain keksineet keinoa olla yhdessä sen jälkeen kun muutin takaisin Suomeen. Emme pitäneet enää mitään yhteyttä, silloin ei pahemmin ollut vielä sosiaalista mediaakaan. Se oli sellaista viatonta nuorta rakkautta, mutta täytyy myöntää että harvoin on mennyt vieläkään pitkiä aikoja etten olisi pohtinut mitä hänelle kuuluu.

Nyt sitten itse asiaan, tulimme viime viikolla reissusta kotiin ja odottelimme lentoa Suomeen kentällä Tukholmassa. Ja ihan yhtäkkiä tuo kyseinen poika -tosin nyt jo mies - käveli ohi. Olin ja olen ihan varma että se oli hän. Jotenkin se tilanne meni sitten vain niin nopeasti että jäin vain pöllästyneenä tuijottamaan hänen peräänsä. Oli kumma tilanne!

Nyt vaan mietityttää että oliko tuo joku viesti universumilta, tuskin :D Onko muille tapahtunut vastaavaa? Jäi ihan outo olo.

Kommentit (614)

Vierailija
401/614 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko samanlaista jutella nyt kuin silloin vuosia sitten? Tuntuuko toinen muuttuneen paljon?

402/614 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko samanlaista jutella nyt kuin silloin vuosia sitten? Tuntuuko toinen muuttuneen paljon?

Tietyt jutut on samanlaisia, mutta paljon on myös muuttunut. Mikä on ehkä normaaliakin kun ottaa huomioon että olimme silloin sen verran nuoria. Mutta mitään negatiivisia muutoksia ei ole ainakaan vielä ilmennyt :D AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/614 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa! Olen hengessä mukana!

404/614 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ihanaa! Olen hengessä mukana!

Kiva kuulla :) AP

Vierailija
405/614 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan näette? Tai enemmänkin kysymys kuuluu, mihin aikaan saadaan alkaa odottelemaan tietoja? 😁

Vierailija
406/614 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotko, että rakastuisitte ja aloittaisitte suhteen? Vai oletko pystynyt olemaan ihan viileä ja katsot sitten tapaamisten ja ajan kanssa mihin etenee?

407/614 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin aikaan näette? Tai enemmänkin kysymys kuuluu, mihin aikaan saadaan alkaa odottelemaan tietoja? 😁

Lähden ajamaan kotiin varmaan kahden jälkeen ja olen kotona sitten joskus puoli kuuden jälkeen. Riippuu vähän liikenteestä ja siitä että pysähdynkö matkalla. En tiedä pelittääkö minun netti Ruotsissa, joten ehdin tänne kommentoimaan varmaan vasta myöhemmin. AP

Vierailija
408/614 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen haaveillut, että tämä tapahtuisi itselle, että ihanaa, että edes jollekin =)

409/614 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotko, että rakastuisitte ja aloittaisitte suhteen? Vai oletko pystynyt olemaan ihan viileä ja katsot sitten tapaamisten ja ajan kanssa mihin etenee?

Aidosti sanottuna, en tiedä. Toisaalta tottakai haluaisin rakastua ja suhteen, mutta pessimisti minussa kiljuu että siinä tulee olemaan paljon mutkia matkassa, peräänny vielä kun voit. Mutta loppujen lopuksi just nyt tämä on sellainen asia mistä ei voi enää perääntyä ja tunteita on jo tässä vaihee

410/614 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aidosti sanottuna, en tiedä. Toisaalta tottakai haluaisin rakastua ja suhteen, mutta pessimisti minussa kiljuu että siinä tulee olemaan paljon mutkia matkassa, peräänny vielä kun voit. Olen kyllä vähintäänkin erittäin ihastunut, tässä kohtaa en halua enää perääntyä tai jarrutella jos kaikki menee hyvin. AP

411/614 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohops, puhelin sekoili ja luulin että viesti 414 katosi, mutta ei näköjään kadonnutkaan. AP

Vierailija
412/614 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoiko mies sinusta au pair perheelle? Mitä he sanoi?

413/614 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoiko mies sinusta au pair perheelle? Mitä he sanoi?

Joo, kertoi au pair perheen äidille. Käski kertoa terveisiä, ei mitään sen kummempaa. Oli kuulemma mennyt hieman hämilleen. AP

Vierailija
414/614 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raportoi heti kun tulet takaisin Suomen puolelle 😁

415/614 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raportoi heti kun tulet takaisin Suomen puolelle 😁

Pysähdyn heti Tornion puolella :D AP

416/614 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä unia kaikille! :) AP

417/614 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna H-hetki. Yllättävän seesteinen fiilis edelleen, katsotaan mikä on huomenna tilanne, pysyykö auto tiellä jos sydän hyppii kurkussa :D Kiitos teille kaikille jotka olette olleet mukana, teistä on ollut oikeasti todella iso tuki :) AP

Vierailija
418/614 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä huomiselle MallaM! ❤️

Vierailija
419/614 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee varppina hienosti! Oot huomenna ajatuksissa 😊

Vierailija
420/614 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika varma että huomenna meille tulee tänne juttelemaan uudelleen rakastunut nainen ❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän