Ihmeellinen sattuma tapahtui, jäi pyörimään mieleen joten jaan sen teille...
Aluksi pikkuinen taustatarina, olin kymmenisen vuotta sitten au pairina reilun vuoden ulkomailla. Siellä ollessani rakastuin nuoruuden vimmalla palavasti au pair perheen sukulaispoikaan, seurustelimme melkein vuoden. Lopulta erosimme aika myrskyisästi, olimme edelleen kovasti rakastuneita, mutta emme vain keksineet keinoa olla yhdessä sen jälkeen kun muutin takaisin Suomeen. Emme pitäneet enää mitään yhteyttä, silloin ei pahemmin ollut vielä sosiaalista mediaakaan. Se oli sellaista viatonta nuorta rakkautta, mutta täytyy myöntää että harvoin on mennyt vieläkään pitkiä aikoja etten olisi pohtinut mitä hänelle kuuluu.
Nyt sitten itse asiaan, tulimme viime viikolla reissusta kotiin ja odottelimme lentoa Suomeen kentällä Tukholmassa. Ja ihan yhtäkkiä tuo kyseinen poika -tosin nyt jo mies - käveli ohi. Olin ja olen ihan varma että se oli hän. Jotenkin se tilanne meni sitten vain niin nopeasti että jäin vain pöllästyneenä tuijottamaan hänen peräänsä. Oli kumma tilanne!
Nyt vaan mietityttää että oliko tuo joku viesti universumilta, tuskin :D Onko muille tapahtunut vastaavaa? Jäi ihan outo olo.
Kommentit (614)
Asun Torniossa ja jännä ajatella että huomenna jossakin vaiheessa päivää AP ajaa mitä luultavimmin meidän kerrostalon ohi 😁 Tsemppiä AP!
Kevät alkaa olla vihreimmillään ja tunteet herkkinä. Jopa lukijalla, miten sitten sulla itselläsi ovatkaan! Onnekasta matkaa ja OTA KAIKKI ILO IRTI! Hyvin kaikki menee!
Ihan oikeasti tulee kyyneleet silmiin kun te olette noin ihanasti mukana, kiitos! AP
Vierailija kirjoitti:
Ap, muistelen että sanoit ettei blogi ole sinun juttu mutta voitko luvata että tulisit aina silloin tällöin tänne kertomaan teidän kuulumisia jos kaikki menee hyvin? Jotenkin on tosi suuri tarve tietää miten teillä menee :D
Voin luvata :) Tuntuu että oon sen teille velkaa ja se on vähintä mitä voin tehdä kun ootte olleet niin ihania. AP
Toivottavasti tapaaminen sujuu hyvin! ☺
Yhtäkkiä muistin, että tänään on ne AP:n treffit ja heti piti tulla lukemaan kuulumiset (viikonloppuna en käynyt). Nyt on varmaan treffit lopuillaan... En malta odottaa että kuulen kuinka kävi!
Täällä kaikki paremmin kuin hyvin, oikeastaan kaikki meni paremmin kuin uskalsin kuvitella :) Ajelen kotiin erään sukulaisen kautta joten olen kotona varmaan vasta joskus seitsemän jälkeen, tulen sitten kertomaan jos haluatte kuulla jotain tarkemmin :) AP
Ai JOS halutaan kuulla? Mehän halutaan kuulla KAIKKI, myös likaiset yksityiskohdat jos sellaisia on :D Ihana kuulla että kaikki sujui hyvin!
Ehkä se tärkein kysymys, oletteko nyt yhdessä? ❤️
Ihanaa! Joko sovitte seuraavasta tapaamisesta?
Miten mää maltan odottaa yli seitsemään?! 😁
Olit MallaM työpäivän aikana useasti mielessä, pidin peukkuja että kaikki menee hyvin ja näin taisi ollakin. Tuskin maltan odottaa iltaan että kerrot tarkemmin tapaamisestanne! Uskomatonta miten sitä voi eläytyä täysin ventovieraiden ihmisten tarinaan. Tosin olen aina tykännyt romanttisista elokuvista ja kirjoista ja onhan tämä nyt sentään enemmän totta kuin ne!
Paras ketju av:lla pitkään aikaan!
Vierailija kirjoitti:
Miten mää maltan odottaa yli seitsemään?! 😁
Minä kävin ostamassa jäätelöä, suosittelen ;)
Mahtavaa ❣️❣️❣️❣️ Täällä odotellaan kuulumisia innolla 😊
Ap, muistelen että sanoit ettei blogi ole sinun juttu mutta voitko luvata että tulisit aina silloin tällöin tänne kertomaan teidän kuulumisia jos kaikki menee hyvin? Jotenkin on tosi suuri tarve tietää miten teillä menee :D