Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmeellinen sattuma tapahtui, jäi pyörimään mieleen joten jaan sen teille...

Vierailija
01.05.2019 |

Aluksi pikkuinen taustatarina, olin kymmenisen vuotta sitten au pairina reilun vuoden ulkomailla. Siellä ollessani rakastuin nuoruuden vimmalla palavasti au pair perheen sukulaispoikaan, seurustelimme melkein vuoden. Lopulta erosimme aika myrskyisästi, olimme edelleen kovasti rakastuneita, mutta emme vain keksineet keinoa olla yhdessä sen jälkeen kun muutin takaisin Suomeen. Emme pitäneet enää mitään yhteyttä, silloin ei pahemmin ollut vielä sosiaalista mediaakaan. Se oli sellaista viatonta nuorta rakkautta, mutta täytyy myöntää että harvoin on mennyt vieläkään pitkiä aikoja etten olisi pohtinut mitä hänelle kuuluu.

Nyt sitten itse asiaan, tulimme viime viikolla reissusta kotiin ja odottelimme lentoa Suomeen kentällä Tukholmassa. Ja ihan yhtäkkiä tuo kyseinen poika -tosin nyt jo mies - käveli ohi. Olin ja olen ihan varma että se oli hän. Jotenkin se tilanne meni sitten vain niin nopeasti että jäin vain pöllästyneenä tuijottamaan hänen peräänsä. Oli kumma tilanne!

Nyt vaan mietityttää että oliko tuo joku viesti universumilta, tuskin :D Onko muille tapahtunut vastaavaa? Jäi ihan outo olo.

Kommentit (614)

341/614 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä päivänä näette? Kuinka pitkään joudutaan odottamaan?

Reilun viikon päästä tiistaina nähdään :) AP

Vierailija
342/614 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä mies AU pair-perheesi äidin veli?

Asuuko kätevien lentokenttäyhteyksien päässä? Esim lähellä jotain suurkaupunkia, jonne pääsee Suomesta kätevästi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
343/614 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä mies AU pair-perheesi äidin veli?

Asuuko kätevien lentokenttäyhteyksien päässä? Esim lähellä jotain suurkaupunkia, jonne pääsee Suomesta kätevästi?

Ei ole niin läheistä sukua. Asuu isossa kaupungissa, johon pääsee helposti lentämällä. AP

Vierailija
344/614 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olette jutelleet miehen kanssa?

Vierailija
345/614 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pidätte häät, niin kai me kaikki tilannettanne seuraavat pääsemme mukaan juhliin? Vaikka jonkinlaisella omakustannusperiaatteella? Ihan tosissani kysyn, on tässä sellaista maailmanluokan romantiikkaa ja aineksia kirjaan ja elokuvaan!

Vierailija
346/614 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhaa vain, maailmassa paljon samannäkösiä immeisiä. Suosi suomalaista!

Vierailija
347/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monta meitä tämän ketjun seuraajia yksinkappalein on?

Vierailija
348/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olette jutelleet miehen kanssa?

Vaikka ja mistä, paljon vaihdettu tietenkin normikuulumisia kymmenen vuoden edestä. Muisteltu vanhoja juttuja ja juteltu ihan vaan siitä mitä on itse tehnyt päivän aikana. Ja vähän tietty myös tulevasta puhuttu. AP

349/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pidätte häät, niin kai me kaikki tilannettanne seuraavat pääsemme mukaan juhliin? Vaikka jonkinlaisella omakustannusperiaatteella? Ihan tosissani kysyn, on tässä sellaista maailmanluokan romantiikkaa ja aineksia kirjaan ja elokuvaan!

Mitähän tähän voi vastata :D Koska olette niin ihania, en voi tuota ainakaan tyrmätä suoraan. Mutta vähän on pitkässä kuusessa vielä häät :D AP

(Edellinen AP-viesti myös minulta, unohdin kirjautua)

350/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki, nyt tuli se suuri ja mahtava käänne mitä jutun tylsyydestä valittaneet ovat tainneet odottaa. Tapaaminen siirtyi tiistailta maanantaille, eli tapaamme tasan viikon kuluttua, sen sijaan että tapaisimme viikon ja päivän kuluttua. Vau!

Leikki sikseen, mies siis soitti minulle hetki sitten ja kysyi kiireellä että onnistuuko maanantai? Ja kun sanoin että onnistuu, hän totesi että hyvä, ei tarvitse alkaa isommalle pomolle sitten pistämäänkään vastaan.

Vähän piti miettiä että miten uskallan täällä asiasta kertoa ettei tule lisää feikkisyytöksiä tämän hurjan (:D) käänteen vuoksi. Jospa se yhden päivän ero ei tunnu liian uskomattomalta. AP

Vierailija
351/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut ketjua kokonaan, mutta onko teillä töiden puolesta mahdollisuutta asettua jomman kumman maahan?

Vierailija
352/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MallaM kirjoitti:

Hei kaikki, nyt tuli se suuri ja mahtava käänne mitä jutun tylsyydestä valittaneet ovat tainneet odottaa. Tapaaminen siirtyi tiistailta maanantaille, eli tapaamme tasan viikon kuluttua, sen sijaan että tapaisimme viikon ja päivän kuluttua. Vau!

Leikki sikseen, mies siis soitti minulle hetki sitten ja kysyi kiireellä että onnistuuko maanantai? Ja kun sanoin että onnistuu, hän totesi että hyvä, ei tarvitse alkaa isommalle pomolle sitten pistämäänkään vastaan.

Vähän piti miettiä että miten uskallan täällä asiasta kertoa ettei tule lisää feikkisyytöksiä tämän hurjan (:D) käänteen vuoksi. Jospa se yhden päivän ero ei tunnu liian uskomattomalta. AP

Joo, nyt kyllä tippui koko jutulta pohja!

No ei vaiskaan, mahtava juttu, yks päivä vähemmän jännitettävää 😊 Onneksi sait omat työt järjestettyä.

Vierailija
353/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää VIIKKO!!! Mihin aikaan tapaatte?

354/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut ketjua kokonaan, mutta onko teillä töiden puolesta mahdollisuutta asettua jomman kumman maahan?

Minulla ei ole vakituista työtä ja mies on erittäin kyllästynyt omaansa. Joten ainakaan työ ei taida tulla mahdollisen muuton esteeksi kummallakaan. Jos siis kaikki menisi niin hyvin että siinä pisteessä ollaan. AP

355/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MallaM kirjoitti:

Joo, nyt kyllä tippui koko jutulta pohja!

No ei vaiskaan, mahtava juttu, yks päivä vähemmän jännitettävää 😊 Onneksi sait omat työt järjestettyä.

Joku voi olla vielä oikeasti tuota mieltä :D

En sinänsä saanut järjestettyä, mutta tuona päivänä on mahdollista tehdä "etätöitä". Vähän huono omatunto, mutta loppujen lopuksi aivan sama. AP

356/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää VIIKKO!!! Mihin aikaan tapaatte?

En tiedä yhtään. Riippuu nyt miehen menoista. Varmaan ajelen itse sinne jo hyvissä ajoin. AP

Vierailija
357/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet työksesi?

358/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet työksesi?

Tietokoneella hommia. En oikein tykkää siitä enää, harkinnassa olisi palata syksyllä takaisin toisiin hommiin tuonne varhaiskasvatuksen puolelle. AP

Vierailija
359/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule MallaM. Ei ole ensimmäinen kerta, kun jo heti ensi kerralla tietää, että tuosta tulee mun vaimo tai mies! Tiedän tosi monia onnellisia pariskuntia, jotka ovat "vaan tienneet".  Vaikka silloin nuorina vitsailitte asiasta -  niin, oliko se oikeastaan vitsi? Hyvin harva poika vitsailee, tms. läpällä, että "sinusta tulee mun vaimo" vasta tutustuttuaan. Niin että jos tapamisen jälkeen asiat tuntuvat menevän jotenkin paikoilleen, niin rohkeasti vaan heittäydy mukaan! Kyllä elämä kantaa.

Sitäpaitsi, ollette nuorina olleet varsin järkeviä, kun etusijalle menivät koulutus, työpaikat, jne. Nyt olette aikuisia, ja kypsiä ja kokeneita aivan uudella tavalla.

360/614 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule MallaM. Ei ole ensimmäinen kerta, kun jo heti ensi kerralla tietää, että tuosta tulee mun vaimo tai mies! Tiedän tosi monia onnellisia pariskuntia, jotka ovat "vaan tienneet".  Vaikka silloin nuorina vitsailitte asiasta -  niin, oliko se oikeastaan vitsi? Hyvin harva poika vitsailee, tms. läpällä, että "sinusta tulee mun vaimo" vasta tutustuttuaan. Niin että jos tapamisen jälkeen asiat tuntuvat menevän jotenkin paikoilleen, niin rohkeasti vaan heittäydy mukaan! Kyllä elämä kantaa.

Sitäpaitsi, ollette nuorina olleet varsin järkeviä, kun etusijalle menivät koulutus, työpaikat, jne. Nyt olette aikuisia, ja kypsiä ja kokeneita aivan uudella tavalla.

En tiedä oliko se oikeasti vitsi. Mutta semmoisena vitsailuna ne puheet aina kuitattiin. Ehkä se oli osaksi myös sitä että koettiin kumpikin olevamme vielä sen verran nuoria että eihän noista jutuista "voinut" vielä tosissaan puhua. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan