Ihmeellinen sattuma tapahtui, jäi pyörimään mieleen joten jaan sen teille...
Aluksi pikkuinen taustatarina, olin kymmenisen vuotta sitten au pairina reilun vuoden ulkomailla. Siellä ollessani rakastuin nuoruuden vimmalla palavasti au pair perheen sukulaispoikaan, seurustelimme melkein vuoden. Lopulta erosimme aika myrskyisästi, olimme edelleen kovasti rakastuneita, mutta emme vain keksineet keinoa olla yhdessä sen jälkeen kun muutin takaisin Suomeen. Emme pitäneet enää mitään yhteyttä, silloin ei pahemmin ollut vielä sosiaalista mediaakaan. Se oli sellaista viatonta nuorta rakkautta, mutta täytyy myöntää että harvoin on mennyt vieläkään pitkiä aikoja etten olisi pohtinut mitä hänelle kuuluu.
Nyt sitten itse asiaan, tulimme viime viikolla reissusta kotiin ja odottelimme lentoa Suomeen kentällä Tukholmassa. Ja ihan yhtäkkiä tuo kyseinen poika -tosin nyt jo mies - käveli ohi. Olin ja olen ihan varma että se oli hän. Jotenkin se tilanne meni sitten vain niin nopeasti että jäin vain pöllästyneenä tuijottamaan hänen peräänsä. Oli kumma tilanne!
Nyt vaan mietityttää että oliko tuo joku viesti universumilta, tuskin :D Onko muille tapahtunut vastaavaa? Jäi ihan outo olo.
Kommentit (614)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on kiva seurata ja ap vaikuttaa mukavalta! Seuraan mielenkiinnolla :)
Muutamia vuosia (?) sitten av:lla oli samankaltainen ketju, jossa entiset (mies muistaakseni jenkki?) rakastavaiset kohtasivat uudelleen ja aloittivat suhteen, jossa silloinen ap kai alkoi jo suunnitella muuttoa tms... Ja aloitti blogin, jota av:laiset sitten seurasivat, minäkin :) Kovin usein blogia ei muistaakseni alun jälkeen enää päivitelty ja osoite sekä av-ketju ovat jo hävinneet mielestäni. Tässä ketjussa on paljon samankaltaisuuksia kuin siinä oli.
MUTTA ennen kuin painatte alapeukkua, niin lähtökohtaisesti uskon tällaisia tarinoita tosiksi ja kuten tässäkin ketjussa on tullut ilmi: monella on samanlaisia kokemuksia tai muualle jääneitä heiloja ja elämän rakkauksia. Eiköhän tämän ketjun ap:n tarina ole lopulta aika yleinen - harvempi vaan saa koskaan uutta tilaisuutta elämän miehen kanssa ja vielä harvempi uskaltaa sen käyttää :)
Kiitos hyvänmielenketjusta ap!
Muistan tämän, siinä oli mun mielestä kyse vaan nettitutusta, ei vanhasta poikakaverista. Eli siis olivat tapaamassa ekaa kertaa koskaan. Se oli mukava ketju ja muistaakseni luin joskus jostain että he ovat nykyään naimisissa ja heillä on lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on kiva seurata ja ap vaikuttaa mukavalta! Seuraan mielenkiinnolla :)
Muutamia vuosia (?) sitten av:lla oli samankaltainen ketju, jossa entiset (mies muistaakseni jenkki?) rakastavaiset kohtasivat uudelleen ja aloittivat suhteen, jossa silloinen ap kai alkoi jo suunnitella muuttoa tms... Ja aloitti blogin, jota av:laiset sitten seurasivat, minäkin :) Kovin usein blogia ei muistaakseni alun jälkeen enää päivitelty ja osoite sekä av-ketju ovat jo hävinneet mielestäni. Tässä ketjussa on paljon samankaltaisuuksia kuin siinä oli.
MUTTA ennen kuin painatte alapeukkua, niin lähtökohtaisesti uskon tällaisia tarinoita tosiksi ja kuten tässäkin ketjussa on tullut ilmi: monella on samanlaisia kokemuksia tai muualle jääneitä heiloja ja elämän rakkauksia. Eiköhän tämän ketjun ap:n tarina ole lopulta aika yleinen - harvempi vaan saa koskaan uutta tilaisuutta elämän miehen kanssa ja vielä harvempi uskaltaa sen käyttää :)
Kiitos hyvänmielenketjusta ap!
Muistan tämän, siinä oli mun mielestä kyse vaan nettitutusta, ei vanhasta poikakaverista. Eli siis olivat tapaamassa ekaa kertaa koskaan. Se oli mukava ketju ja muistaakseni luin joskus jostain että he ovat nykyään naimisissa ja heillä on lapsi.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2847650/jenkki-ja-finn
Joo, tuossa kertoi naimisissa olemisesta ja lapsista.
Ei vitsi niin olikin nettituttu! Niin ne yksityiskohdat unohtuu vuosien aikana...:)
Ja kiitos av! En muistanut yhtään mitään jenkki+finn -sanaparia, yritin vain epätoivoisesti etsiä googlella ja täältä erilaisilla hakusanayhdistelmillä tyylillä "mies vuosia sitten some yhteys uudelleen" :D Nyt löysin alkuperäisen keskustelun nopeasti: https://www.vauva.fi/keskustelu/4319500/ketju/tapasin_aikanaan_omegless…;Ja tietty bloginkin: http://jenkkijathefinn.blogspot.com/)
KIITOS! Jäi niin häiritsemään kun en muistanut :)
Kiitti linkeistä, mielenkiintoista iltalukemista :) AP
Kyllähän se teini-ikäinen britti varmasti ihastuu vaaleaan suomineitoon pelkän ulkonäön perusteella :) Ihana että hänestä paljastuikin oikeasti kiva tyyppi.
MallaM, en tunne sua yhtään, mutta se mitä olen tästä keskustelusta lukenut niin saa mut toivomaan sulle hurjasti hyviä asioita elämään, oot ihan taatusti ansainnut ne. Sulla on tainnut olla aika paljon suruja ja vastoinkäymisiä joten eiköhän nyt olisi sen vuoro että kaikki menee hyvin? Uskalla luottaa siihen edes vähän 😊
MallaM kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys MallaM:lle. Kerroit, että ennen tuloasi au pairiksi perheeseen oli mies etukäteen kysellyt sinusta, jne. Tulkitsen tämän seuraavasti: hän oli nähnyt kuvasi, ja ihastunut saman tien sinuun ennen kuin oli sinua tavannutkaan. Menikö se suunnilleen näin? Uskon sinun olevan kaunis blondi - ja tosi kiva ihminen, koska kirjoitat myönteisesti. Kiitos tästä ketjusta!
Aika hyvin tulkittu, noinhan se suunnilleen meni :D Au pair vanhemmat oli tulostaneet minusta kuvan heille kotiin ennen kuin tulin sinne jotta lapset tottuvat minun kasvoihin ja mies oli sen kuvan bongannut. AP
Jotenkin herttaista, nuori poika menee sukulaisille kylään ja bongaa heidän tulevan au pairin kuvan ja päättää että hänet minä vien treffeille :D
Ette olleet kihloissa, mutta oliko sellaisesta edes puhetta?
Tämän keskustelun innoittamana laitoin viestiä entiselle poikaystävälleni. Olin vaihtarina USAssa 07-08 ja siellä sitten rakastuin. Oltiin 2 vuotta etäsuhteessa ja sitten lähdettiin omille teille. Viestillä ei ollut mitään romanttisia taka-ajatuksia, kunhan vaan halusin kysellä kuulumisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se teini-ikäinen britti varmasti ihastuu vaaleaan suomineitoon pelkän ulkonäön perusteella :) Ihana että hänestä paljastuikin oikeasti kiva tyyppi.
Moni olettaa että olen vaalea, ainoastaan ihoni on (tyyliin sävyä paperi) mutta muuten en ole elovena ollenkaan :) AP
Vierailija kirjoitti:
MallaM, en tunne sua yhtään, mutta se mitä olen tästä keskustelusta lukenut niin saa mut toivomaan sulle hurjasti hyviä asioita elämään, oot ihan taatusti ansainnut ne. Sulla on tainnut olla aika paljon suruja ja vastoinkäymisiä joten eiköhän nyt olisi sen vuoro että kaikki menee hyvin? Uskalla luottaa siihen edes vähän 😊
Yritän harjoitella tosi kovasti sitä että uskaltaisi vaan luottaa tulevaan :) Edes vähän. AP
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeastaan. Muistan kun hän ekojen treffien jälkeen kysyi että voidaanko tavata uudestaankin, sanoin että voidaan ja hän totesi siihen että hyvä, koska hän on tullut treffien aikana siihen tulokseen että minusta tulee hänen vaimo vielä joku päivä :D Vitsillä tietenkin vaan. Niin, ja olihan meillä nimi tyttölapselle valmiina :D Mutta sekin oli sellainen vitsijuttu. AP
MallaM kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni olettaa että olen vaalea, ainoastaan ihoni on (tyyliin sävyä paperi) mutta muuten en ole elovena ollenkaan :) AP
Mää oon kuvitellu sut pisamaiseksi punapääksi. Johtuu varmaan siitä että on puhuttu briteistä 😁
MallaM kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeastaan. Muistan kun hän ekojen treffien jälkeen kysyi että voidaanko tavata uudestaankin, sanoin että voidaan ja hän totesi siihen että hyvä, koska hän on tullut treffien aikana siihen tulokseen että minusta tulee hänen vaimo vielä joku päivä :D Vitsillä tietenkin vaan. Niin, ja olihan meillä nimi tyttölapselle valmiina :D Mutta sekin oli sellainen vitsijuttu. AP
En kestä kuinka suloista 😁 Ihanan oloinen tyyppi!
MallaM kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoi kiinnostamaan se nimi? :))
Vierailija kirjoitti:
MallaM kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää oon kuvitellu sut pisamaiseksi punapääksi. Johtuu varmaan siitä että on puhuttu briteistä 😁
No nyt tuli oikeampi arvaus, hiukset on hieman punertavat ja pisamien tilanne alkaa olla jo huolestuttava :D AP
Vierailija kirjoitti:
MallaM kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoi kiinnostamaan se nimi? :))
Kaipa sen voi sanoa, ei kai sillä ole mitään väliä, Amalia. En tiedä olisiko enää ykkösvalinta, mutta silloin se oli :) AP
Kyllä musta AP vähän tuntuu että susta saattaa vielä hälle vaimo tullakki 😄 Haluatko sää lapsia? Entä mies?
Minä päivänä näette? Kuinka pitkään joudutaan odottamaan?
Nostin tämän kirjanmerkeissä ylemmäs että löytyy helpommin. :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä musta AP vähän tuntuu että susta saattaa vielä hälle vaimo tullakki 😄 Haluatko sää lapsia? Entä mies?
Ennen olin aina aivan varma että haluan lapsia, mutta jokunen vuosi sitten iski sellainen vaihe että haluanko sittenkään. Koska onhan siinä hitosti hommaa :D Mutta kunhan löytyy se oikea tyyppi kenen kanssa tehdä niitä lapsia, niin mielellään haluaisin yhden tai kaksi. Mies halusi ainakin ennen, en tiedä nykypäivästä. Tykkää ainakin kovasti lapsista edelleen, selittää juttuja siskonsa lapsista. AP
Puhuttiin joo pitkään, oli tosi mukavaa :) Ehkä vähän jotain sellaistakin :) AP