Jenkki ja The Finn
Kommentit (18)
Jos the Finn käyt täällä, niin please päivitä blogia tai muuten tässä kerro kuulumiset, minua tarinan lukijana kiinnostaa, kuten monia muitakin :)
Voi kun joku osaisi kertoa miten heillä menee :) etenkin jos the finn itse...!
Hei teille kommentoijille! Kirjoitan tähän ketjuun nyt vastauksen kyllä aivan liian myöhään, mutta ehkäpä joku tän vastauksen bongaa. Sattumalta googletin piiitkästä aikaa tuota entistä blogiani ja sattui tämä keskustelu silmiin.
Blogi siis valitettavasti kuoli aluksi ajan- (ja kiinnostuksen-) puutteeseen. Ja lopullinen kuolemanisku oli puhelimen täydellinen hajoaminen, jonka myötä menetin kaikki kirjautumistiedot blogiin. Pahoitteluni siitä! Jotenkin arvelin että ei ihmiset jää horinoitani kaipaamaan :D
Vaikea tiivistää viime vuodet tähän, mutta ehkä tärkeimmät asiat tulee tässä:
Edelleen ollaan yhdessä ja nykyään myös naimisissa.
Meillä on kaksi lasta.
Asutaan Suomessa.
Kaikki oikein hyvin siis! Täytyy kyllä myöntää että tuo oli erittäin erikoinen vaihe omassa (ja miehen) elämässä ja blogin tuolloinen suosio oli kyllä järkytys :D Edelleenkin välillä hirvittää ja tulee myötähäpeää omista kirjoituksista.
Muistan että nautin blogin kirjoittamisesta aluksi hurjasti mutta samaan aikaan se oli niin stressavaa. Olin muutellut matkan varrella sieltä sun täältä pieniä yksityiskohtia tunnistamisen pelossa ja lopulta oli hirmuinen stressi siitä jos sanonkin jonkun valkean valheeni väärin ja sitten vyöryy 100 av-mammaa päälle syyttäen minua valehtelijaksi :D
Kiitos teille jotka luitte blogia ja vielä enemmän teille, jotka osallistuitte alkuperäiseen keskusteluun.
Toivottavasti te, joilla meidän elämä kiinnosti, löydätte tämän myöhäisen vastauksen joskus. Kaikkea hyvää teille!
Ihanaaaa, minä luin blogia niin hartaasti silloin aikanaan! Miten Jenkin työhommat onnistuu Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Ihanaaaa, minä luin blogia niin hartaasti silloin aikanaan! Miten Jenkin työhommat onnistuu Suomessa?
Jes, tavoitin siis ainaki yhen entisen lukijan! :D
Ei ne Jenkkilän työhommat onnistuneet täällä oikeen mitenkään, hän siis muutti tänne "työttömäksi mamuksi" :D
Sai kyllä aika nopeasti töitä mieluisalta alalta, nykyään reissaa muutaman kerran vuodessa hetkeksi länsinaapuriin tekemään myös oman vanhan alan hommia.
(Meinasin laittaa vuosien takaisesta tottumuksesta viestin perään ap :D)
Kiitos sinulle että kerroit kuulumisia! Terveisin tätä keskustelua monta kuukautta kytännyt :-D
Eikä, ihanaa että päivitit kuulumisia!
Ahmin aikanaan tarinaanne innolla ja olen niin onnellinen, että se päättyi (tai siis jatkuu :D ) näin!
Kiva kuulla että sain edes joillekin kuulumiset perille! :)
-"The Finn"
Oijoi, tätä on odotettu! Kiitos kuulumisista :)
Iso kiitos kuulumisten laitosta! Mukavaa syksyä teille :)
Vierailija kirjoitti:
Kuulumisia taas? :)
Jälleen tälläinen todella "nopea" vastaus minulta, pahoittelut 😅
Vielä vuosi sitten kovasti harkittiin hetkellistä muuttoa Yhdysvaltoihin, mutta tämän kevään tapahtumat oli lopullinen kuolinisku sille idealle. Täällä on hyvä asua. Tarkoituksena oli viettää heinä-elokuussa pidempi aika Yhdysvalloissa, mutta luonnollisesti sekin suunnitelma haudattiin.
Ainoa isompi uutinen ja muutos elämäämme on tuloillaan oleva kolmas lapsi. Isosisarukset ei malta odottaa, mutta äiti malttaa - mitään ei ole nimittäin vielä vauvaa varten valmiina.
Mukavaa loppukesää kaikille! Toivottavasti tämä viesti tavoittaa edes jonkun 🙂
Kuulumisia taas, edellisistä on jo yli 4 vuotta!
Ei ole blogiin tullut aikoihin tekstiä. Se oli kyllä yksi parhaista tarinoista koskaan täällä.