Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenkki ja The Finn

Vierailija
18.04.2017 |

Mitähän heille nykyään kuuluu? :)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole blogiin tullut aikoihin tekstiä. Se oli kyllä yksi parhaista tarinoista koskaan täällä.

Vierailija
2/18 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos the Finn käyt täällä, niin please päivitä blogia tai muuten tässä kerro kuulumiset, minua tarinan lukijana kiinnostaa, kuten monia muitakin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin odotellaan kuulumisia!

Vierailija
4/18 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuup

Vierailija
5/18 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun joku osaisi kertoa miten heillä menee :) etenkin jos the finn itse...!

Vierailija
6/18 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei teille kommentoijille! Kirjoitan tähän ketjuun nyt vastauksen kyllä aivan liian myöhään, mutta ehkäpä joku tän vastauksen bongaa. Sattumalta googletin piiitkästä aikaa tuota entistä blogiani ja sattui tämä keskustelu silmiin.

Blogi siis valitettavasti kuoli aluksi ajan- (ja kiinnostuksen-) puutteeseen. Ja lopullinen kuolemanisku oli puhelimen täydellinen hajoaminen, jonka myötä menetin kaikki kirjautumistiedot blogiin. Pahoitteluni siitä! Jotenkin arvelin että ei ihmiset jää horinoitani kaipaamaan :D

Vaikea tiivistää viime vuodet tähän, mutta ehkä tärkeimmät asiat tulee tässä:

Edelleen ollaan yhdessä ja nykyään myös naimisissa.

Meillä on kaksi lasta.

Asutaan Suomessa.

Kaikki oikein hyvin siis! Täytyy kyllä myöntää että tuo oli erittäin erikoinen vaihe omassa (ja miehen) elämässä ja blogin tuolloinen suosio oli kyllä järkytys :D Edelleenkin välillä hirvittää ja tulee myötähäpeää omista kirjoituksista.

Muistan että nautin blogin kirjoittamisesta aluksi hurjasti mutta samaan aikaan se oli niin stressavaa. Olin muutellut matkan varrella sieltä sun täältä pieniä yksityiskohtia tunnistamisen pelossa ja lopulta oli hirmuinen stressi siitä jos sanonkin jonkun valkean valheeni väärin ja sitten vyöryy 100 av-mammaa päälle syyttäen minua valehtelijaksi :D

Kiitos teille jotka luitte blogia ja vielä enemmän teille, jotka osallistuitte alkuperäiseen keskusteluun.

Toivottavasti te, joilla meidän elämä kiinnosti, löydätte tämän myöhäisen vastauksen joskus. Kaikkea hyvää teille!

Vierailija
7/18 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaaaa, minä luin blogia niin hartaasti silloin aikanaan! Miten Jenkin työhommat onnistuu Suomessa?

Vierailija
8/18 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaaaa, minä luin blogia niin hartaasti silloin aikanaan! Miten Jenkin työhommat onnistuu Suomessa?

Jes, tavoitin siis ainaki yhen entisen lukijan! :D

Ei ne Jenkkilän työhommat onnistuneet täällä oikeen mitenkään, hän siis muutti tänne "työttömäksi mamuksi" :D

Sai kyllä aika nopeasti töitä mieluisalta alalta, nykyään reissaa muutaman kerran vuodessa hetkeksi länsinaapuriin tekemään myös oman vanhan alan hommia.

(Meinasin laittaa vuosien takaisesta tottumuksesta viestin perään ap :D)

Vierailija
9/18 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle että kerroit kuulumisia! Terveisin tätä keskustelua monta kuukautta kytännyt :-D

Vierailija
10/18 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä, ihanaa että päivitit kuulumisia!

Ahmin aikanaan tarinaanne innolla ja olen niin onnellinen, että se päättyi (tai siis jatkuu :D ) näin!

Vierailija
11/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että sain edes joillekin kuulumiset perille! :)

-"The Finn"

Vierailija
12/18 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeejee, olipa kiva lukea teistä!

Vierailija
13/18 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei oikeasti kiinnosta.

Vierailija
14/18 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi, tätä on odotettu! Kiitos kuulumisista :)

Vierailija
15/18 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kiitos kuulumisten laitosta! Mukavaa syksyä teille :)

Vierailija
16/18 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulumisia taas? :)

Vierailija
17/18 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulumisia taas? :)

Jälleen tälläinen todella "nopea" vastaus minulta, pahoittelut 😅

Vielä vuosi sitten kovasti harkittiin hetkellistä muuttoa Yhdysvaltoihin, mutta tämän kevään tapahtumat oli lopullinen kuolinisku sille idealle. Täällä on hyvä asua. Tarkoituksena oli viettää heinä-elokuussa pidempi aika Yhdysvalloissa, mutta luonnollisesti sekin suunnitelma haudattiin.

Ainoa isompi uutinen ja muutos elämäämme on tuloillaan oleva kolmas lapsi. Isosisarukset ei malta odottaa, mutta äiti malttaa - mitään ei ole nimittäin vielä vauvaa varten valmiina.

Mukavaa loppukesää kaikille! Toivottavasti tämä viesti tavoittaa edes jonkun 🙂

Vierailija
18/18 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulumisia taas, edellisistä on jo yli 4 vuotta! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi