Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tämä itku näistä HSL-vyöhykkeistä?

Vierailija
29.04.2019 |

Siis jos se kuukauden seutulippu eli nykyinen abc-vyöhyke maksaa euron enemmän niin kauhea haloo. Siis euron. Kerätkää pulloja jos niin kirpaisee.

Kommentit (263)

Vierailija
1/263 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se, mut Helsingin sisäinen on tuplat!

Vierailija
2/263 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en valita vaikka mun lippu kallistui noin 5e/kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/263 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miten niin?

Vierailija
4/263 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä uudistus kaiken kaikkiaan. Todella typerä. Vaihdoin tänään takaisin yksityisautoiluun ☺️

Vierailija
5/263 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miten niin?

Halpaa ratikkalippua ei enää ole ja muutenkin sisäisen lipun hinta nousi 60 senttiä koko Helsingissä.

Vierailija
6/263 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää haluis vissiin, ett nostettais veroja.

Vierailija
7/263 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä uudistus kaiken kaikkiaan. Todella typerä. Vaihdoin tänään takaisin yksityisautoiluun ☺️

Sama😀

Vierailija
8/263 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persaukiset valittavat aina.

Vierailija
9/263 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää uudistus on tosi huono esim. Tikkurilassa asuville tai tiksin kautta menijöille, ja tiksihän on julkisessa liikenteessä tosi yleinen "risteytymäkohta". tällä uudistuksella halutaan vaan saada taas lisää rahaa 😂 ei todellakaan kannata enää matkustaa julkisilla, pelkkää rahastusta koko touhu.

Vierailija
10/263 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadissa nousi lippujen hinnat niin törkeästi, että hirvittää. Ihan lyhyilläkin matkoilla maksetaan nyt sama kuin joku Kauniaislainen matkalla Rautatientorille. 

Vierailija
11/263 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luovuin julkisista ja vaihdoin pyörään :)

Huonolla säällä sitten autolla👍

Vierailija
12/263 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää ratikan kertalipun hinnannousu 1,70 eurosta 2,80 euroon. Aikamoinen prosenttikorotus!

Vierailija
13/263 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä harkitsen myös auton hommaamista. Ei näemmä riitä, että yhteydet on yhä surkeita, vaan hinnat nousi niin ryöstötasolle, ettei paljon kannata rahallisesti matkustella haisevissa, ahtaissa ja kuumissa busseissa, tai odotella laiturilla junaa, joka ei ikinä tule. Heipparallaa vaan ilmakehä ja luonto, mutta vois päättäjätkin tulla hiukan vastaan.

Vierailija
14/263 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en valita vaikka mun lippu kallistui noin 5e/kk.

No mitä hyötyä tästä uudistuksesta oli sinulle?

Vierailija
15/263 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osa jengistä on muikeena kun lippu halpeni huomattavasti, tasan ei käy onnenlahjat.

Vierailija
16/263 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää A-vyöhykkeen jengi on kyllä avutonta. Hirveä itku siitä, että nyt maksavat espoolaisten matkoja. Eivätköhän he osta lippunsa ja maksavat ne aivan itse. Aika paljon Helsinkiä on kyllä näemmä B-vyöhykkeelläkin, kun tuosta kartasta katsoin.

Okei, ratikkslipun lopettaminen oli aika hölmö juttu. Muutenhan tämä uudistus on todella hyvä. Jos taas haluaa autolla ajella sen takia, niin mikäs siinä. Mulla on kyllä BC-lipulle paljon käyttöä ja autoa halvemmalla.

Vierailija
17/263 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä. Kävin isossa omenassa ja sitten menin selloon. Asun Hgissä. Vois kohta käydä Kauniaisissa.

Vierailija
18/263 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on kaikki ihan hiton kallista ja nyt pitää vielä Helsingin sisäiset liputkin nostaa ihan törkeälle tasolle!

Vierailija
19/263 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää A-vyöhykkeen jengi on kyllä avutonta. Hirveä itku siitä, että nyt maksavat espoolaisten matkoja. Eivätköhän he osta lippunsa ja maksavat ne aivan itse. Aika paljon Helsinkiä on kyllä näemmä B-vyöhykkeelläkin, kun tuosta kartasta katsoin.

Okei, ratikkslipun lopettaminen oli aika hölmö juttu. Muutenhan tämä uudistus on todella hyvä. Jos taas haluaa autolla ajella sen takia, niin mikäs siinä. Mulla on kyllä BC-lipulle paljon käyttöä ja autoa halvemmalla.

Siis mitä hyvää tässä uudistuksessa nyt on?

Vierailija
20/263 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä harkitsen myös auton hommaamista. Ei näemmä riitä, että yhteydet on yhä surkeita, vaan hinnat nousi niin ryöstötasolle, ettei paljon kannata rahallisesti matkustella haisevissa, ahtaissa ja kuumissa busseissa, tai odotella laiturilla junaa, joka ei ikinä tule. Heipparallaa vaan ilmakehä ja luonto, mutta vois päättäjätkin tulla hiukan vastaan.

Ryöstötasolle? Mene töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi