Mikä on tämä itku näistä HSL-vyöhykkeistä?
Siis jos se kuukauden seutulippu eli nykyinen abc-vyöhyke maksaa euron enemmän niin kauhea haloo. Siis euron. Kerätkää pulloja jos niin kirpaisee.
Kommentit (263)
Mä en valita vaikka mun lippu kallistui noin 5e/kk.
Vierailija kirjoitti:
Ei se, mut Helsingin sisäinen on tuplat!
Ai miten niin?
Tyhmä uudistus kaiken kaikkiaan. Todella typerä. Vaihdoin tänään takaisin yksityisautoiluun ☺️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miten niin?
Halpaa ratikkalippua ei enää ole ja muutenkin sisäisen lipun hinta nousi 60 senttiä koko Helsingissä.
Nää haluis vissiin, ett nostettais veroja.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä uudistus kaiken kaikkiaan. Todella typerä. Vaihdoin tänään takaisin yksityisautoiluun ☺️
Sama😀
Tää uudistus on tosi huono esim. Tikkurilassa asuville tai tiksin kautta menijöille, ja tiksihän on julkisessa liikenteessä tosi yleinen "risteytymäkohta". tällä uudistuksella halutaan vaan saada taas lisää rahaa 😂 ei todellakaan kannata enää matkustaa julkisilla, pelkkää rahastusta koko touhu.
Stadissa nousi lippujen hinnat niin törkeästi, että hirvittää. Ihan lyhyilläkin matkoilla maksetaan nyt sama kuin joku Kauniaislainen matkalla Rautatientorille.
Itse luovuin julkisista ja vaihdoin pyörään :)
Huonolla säällä sitten autolla👍
Eniten ärsyttää ratikan kertalipun hinnannousu 1,70 eurosta 2,80 euroon. Aikamoinen prosenttikorotus!
Vierailija kirjoitti:
Mä harkitsen myös auton hommaamista. Ei näemmä riitä, että yhteydet on yhä surkeita, vaan hinnat nousi niin ryöstötasolle, ettei paljon kannata rahallisesti matkustella haisevissa, ahtaissa ja kuumissa busseissa, tai odotella laiturilla junaa, joka ei ikinä tule. Heipparallaa vaan ilmakehä ja luonto, mutta vois päättäjätkin tulla hiukan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en valita vaikka mun lippu kallistui noin 5e/kk.
No mitä hyötyä tästä uudistuksesta oli sinulle?
Ja osa jengistä on muikeena kun lippu halpeni huomattavasti, tasan ei käy onnenlahjat.
Tää A-vyöhykkeen jengi on kyllä avutonta. Hirveä itku siitä, että nyt maksavat espoolaisten matkoja. Eivätköhän he osta lippunsa ja maksavat ne aivan itse. Aika paljon Helsinkiä on kyllä näemmä B-vyöhykkeelläkin, kun tuosta kartasta katsoin.
Okei, ratikkslipun lopettaminen oli aika hölmö juttu. Muutenhan tämä uudistus on todella hyvä. Jos taas haluaa autolla ajella sen takia, niin mikäs siinä. Mulla on kyllä BC-lipulle paljon käyttöä ja autoa halvemmalla.
Todella hyvä. Kävin isossa omenassa ja sitten menin selloon. Asun Hgissä. Vois kohta käydä Kauniaisissa.
Helsingissä on kaikki ihan hiton kallista ja nyt pitää vielä Helsingin sisäiset liputkin nostaa ihan törkeälle tasolle!
Vierailija kirjoitti:
Tää A-vyöhykkeen jengi on kyllä avutonta. Hirveä itku siitä, että nyt maksavat espoolaisten matkoja. Eivätköhän he osta lippunsa ja maksavat ne aivan itse. Aika paljon Helsinkiä on kyllä näemmä B-vyöhykkeelläkin, kun tuosta kartasta katsoin.
Okei, ratikkslipun lopettaminen oli aika hölmö juttu. Muutenhan tämä uudistus on todella hyvä. Jos taas haluaa autolla ajella sen takia, niin mikäs siinä. Mulla on kyllä BC-lipulle paljon käyttöä ja autoa halvemmalla.
Siis mitä hyvää tässä uudistuksessa nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä harkitsen myös auton hommaamista. Ei näemmä riitä, että yhteydet on yhä surkeita, vaan hinnat nousi niin ryöstötasolle, ettei paljon kannata rahallisesti matkustella haisevissa, ahtaissa ja kuumissa busseissa, tai odotella laiturilla junaa, joka ei ikinä tule. Heipparallaa vaan ilmakehä ja luonto, mutta vois päättäjätkin tulla hiukan vastaan.
Ryöstötasolle? Mene töihin.