Mies suuttui ja miettii eroa, koska heitin edesmenneen vaimon tavaroita vahingossa roskiin
Olen siis tapaillut miestä, joka on jäänyt leskeksi. Hänellä on kaksi lasta ja olemme puhuneet yhteen muuotsta. Minä haluaisin muuttaa uuteen asuntoon, mutta mies ei halua muuttaa omakotitalostaan pois, kun on sen itse rakentanut ja se on lasten lapsuudenkoti. Sovimme, että minä muutan sinne, mutta tuon myös mukana omia tavaroita ja ostamme uusia. Kävin sitten vintillä tekemässä tilaa laatikoilleni ja heitin roskiin pari laatikollista selvästikkin vanhoja vaatteita ja roinaa. Mies suuttui minulle, koska olivat edesmenneen vaimon tavaroita ja mies on nyt vihainen ja miettii jatkoa minun kanssa. Miten saan hänet antamaan anteeksi. Hän on täydellinen mies, juuri se unelmien mies ja haluan olla vain hänen kanssaan ja perustaa perhe, mennä naimisiin ja olla onnellisia. Olen pyytänyt anteeksi, mutta en ihan ymmärrä näin isoa suuttumusta, kun edellinen vaimo on kuitenki jo menehtynyt monta vuotta sitten ja minä olen nyt, joten minullekkin täytyy olla tilaa.
Tämä on sama kirjoittaja kuin niissä "menetin miesystäväni, kun hänen vanhempansa louukkaantuivat minuun" -aloituksissa. Pyörittää näitä kahta teemaa uudestaan ja uudestaan.
t forensic linguist