Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies suuttui ja miettii eroa, koska heitin edesmenneen vaimon tavaroita vahingossa roskiin

Vierailija
09.04.2019 |

Olen siis tapaillut miestä, joka on jäänyt leskeksi. Hänellä on kaksi lasta ja olemme puhuneet yhteen muuotsta. Minä haluaisin muuttaa uuteen asuntoon, mutta mies ei halua muuttaa omakotitalostaan pois, kun on sen itse rakentanut ja se on lasten lapsuudenkoti. Sovimme, että minä muutan sinne, mutta tuon myös mukana omia tavaroita ja ostamme uusia. Kävin sitten vintillä tekemässä tilaa laatikoilleni ja heitin roskiin pari laatikollista selvästikkin vanhoja vaatteita ja roinaa. Mies suuttui minulle, koska olivat edesmenneen vaimon tavaroita ja mies on nyt vihainen ja miettii jatkoa minun kanssa. Miten saan hänet antamaan anteeksi. Hän on täydellinen mies, juuri se unelmien mies ja haluan olla vain hänen kanssaan ja perustaa perhe, mennä naimisiin ja olla onnellisia. Olen pyytänyt anteeksi, mutta en ihan ymmärrä näin isoa suuttumusta, kun edellinen vaimo on kuitenki jo menehtynyt monta vuotta sitten ja minä olen nyt, joten minullekkin täytyy olla tilaa. 

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

?? Mitä?

Vierailija
4/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä osuus tuossa oli vahinko?

Vierailija
5/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muutama vanha rätti aiheuttaa tuollaisen reaktion, niin onko hänen elämässään (ja kotonaan) oikeasti tilaa sinulle?

Mä tekisin tuossa tilanteessa niin, että käskisin miehen tehdä tilaa mun tavaroille. Jos ei onnistu, niin sitten en muuttaisi. Itse älä enää heitä sieltä mitään pois, eivät ole sinun tavaroitasi.

Vierailija
6/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ihan saman arvosanan olisin antanut. Millainen elämä mahtaa olla ihmisellä, joka keksii tällaisia tarinoita omasta päästään? Eikö hänellä ole oikeaa elämää?

Vierailija
7/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies pisti seurustelun poikki sinun kanssasi jo kuukausia sitten kun tahallasi heitit kuolleen vaimon tavaroita roskiin, mm. jonkun torkkupeiton.

Outo pakkomielle kierrättää samoja provoja uudelleen ja uudelleen.

Vierailija
8/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustaa perhe? Miehellä ON JO perhe? Vai siis sinä haluat perustaa miehen kanssa UUDEN perheen?

Vierailija
9/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tulevaisuus edessä jos kaikkeen pitää saada vainajan lupa.

Ilmeisesti et saa sisustaa tai vaihtaa astioiden järjestystä tiskikaapissa. Kohta sinulla on samanlainen kampaus ja vaatteet kuin vainajalla...

Vierailija
10/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies pisti seurustelun poikki sinun kanssasi jo kuukausia sitten kun tahallasi heitit kuolleen vaimon tavaroita roskiin, mm. jonkun torkkupeiton.

Sä et tiedä mitään

Vierailija
11/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo, minäkin käyn heittelemässä toisten ihmisten tavaroita kysymättä roskiin. Hohhoijaa. 

Vierailija
12/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos muutama vanha rätti aiheuttaa tuollaisen reaktion, niin onko hänen elämässään (ja kotonaan) oikeasti tilaa sinulle?

Mä tekisin tuossa tilanteessa niin, että käskisin miehen tehdä tilaa mun tavaroille. Jos ei onnistu, niin sitten en muuttaisi. Itse älä enää heitä sieltä mitään pois, eivät ole sinun tavaroitasi.

Tätä olen miettinyt. tiedän että tein väärin, kun heitin vahingossa lupaa kysymättä tavaroita pois, mutta jos minä muutan sinne, niin minullekkin on oltava tilaa. Eks vaimo kuitenkin menehtyi jo 5 vuotta sitten. Yritän keskustella miehen kanssa.

AP

Vierailija
13/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinut, ap, sai miettimään tuollaista kuvitteellista tilannetta? Palstalla aiemmin ollut ketju miehestä, joka heitteli pois naisen tavaroita?

Jos aihepiiri kiinnostaa, niin miksi et tehnyt avausta, jossa olisit kysynyt, että "onko mielestänne ok säilyttää entisen puolison tavaroita vielä uudessa suhteessa". Minusta on, todellakin on. Olen itse muuttanut leskimiehen luo, en tapailun aikana vaan useiden vuosien seurustelun jälkeen. Hänen edesmennyt vaimonsa on sisustanut hänen asuntonsa ja artesaani-ihmisenä tehnyt sen oikein hyvällä maulla. Minulla ei ole pienintäkään tarvetta poistaa mitään, mikä edelleen toimii ja näyttää hyvältä. Käytän em vaimon kumisaappaita puutarhatöissä ja on siellä jokunen työtakkikin, jotka oletettavasti ovat hänen jäljiltään. Hänen passinsa on edelleen minun "työhuoneeni" laatikossa ja koska omille tavaroilleni on tilaa ilman sitä yhtä siivoamatonta laatikkoa, niin ei sekään siellä minua haittaa.

Vaikka koti on nyt meidän yhteinen koti, niin siellä on myös miehen historiaa ja on lupa olla.

Vierailija
14/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen miettinyt. tiedän että tein väärin, kun heitin vahingossa lupaa kysymättä tavaroita pois, mutta jos minä muutan sinne, niin minullekkin on oltava tilaa. Eks vaimo kuitenkin menehtyi jo 5 vuotta sitten. Yritän keskustella miehen kanssa.

AP

En usko edelleenkään provoosi mutta muistutan silti, että heitit joko vahingossa tai sitten lupaa kysymättä.

Vierailija
15/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustaa perhe? Miehellä ON JO perhe? Vai siis sinä haluat perustaa miehen kanssa UUDEN perheen?

Niin miehellä on jo kaksi lasta, kuten mainitsinkin jo. Minulla ei kuitenkaan ole, joten olemme puhuneet, että menemme naimisiin ja teemme lapsia, eli perustamme perheen. En kuitenkaan vähättele miehen entisiä lapsia, mutta olisihan heillekkin varmaan kiva uusi vauva.

Ap

Vierailija
16/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei oo oikeesti asiaa sen elämään. On vielä kiinni kuolleessa eksässään. Vähän itsekunnioitusta, siispä eroa.

Vierailija
17/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et tiedä mitään

No tiedän ainakin sen että aloitus on umpityhmä provo ja trolli.

Tässä on aiempi ketju: https://www.vauva.fi/keskustelu/3224794/mies-suuttui-kun-heitin-hanen-t…

ja joitakin kuukausia ennen tuota ketjua oli toinen täysin samanlainen.

En tiedä mikä mt-ongelma aloittajalla on, mutta vakava se varmasti on.

Vierailija
18/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti jos mies olis karsinut sun tavaroita. Lupaa kysymättä heittänyt jotain roinaa roskiin sun varastosta. Esim mummovainaasi vanhoja tavaroita.

Vierailija
19/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mieheltäkin aika outoa säilöä vanhaa roinaa, ei ne mitään pyhäinjäännöksiä ole. Olisi miehelle ihan paikallaan laittaa menneisyydelle piste ja jatkaa elämäänsä.

Toki tämä tavaran poisheittäminen olisi sen miehen homma, mutta ei maailma muutaman laatkollisen hävittämiseen saa kaatua. Pitäisi pystyä antamaan anteeksi.

Siellä se kuolleen vaimon kummitus leijailee talon katossa loppu elämänne....

Vierailija
20/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duh.