Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies suuttui ja miettii eroa, koska heitin edesmenneen vaimon tavaroita vahingossa roskiin

Vierailija
09.04.2019 |

Olen siis tapaillut miestä, joka on jäänyt leskeksi. Hänellä on kaksi lasta ja olemme puhuneet yhteen muuotsta. Minä haluaisin muuttaa uuteen asuntoon, mutta mies ei halua muuttaa omakotitalostaan pois, kun on sen itse rakentanut ja se on lasten lapsuudenkoti. Sovimme, että minä muutan sinne, mutta tuon myös mukana omia tavaroita ja ostamme uusia. Kävin sitten vintillä tekemässä tilaa laatikoilleni ja heitin roskiin pari laatikollista selvästikkin vanhoja vaatteita ja roinaa. Mies suuttui minulle, koska olivat edesmenneen vaimon tavaroita ja mies on nyt vihainen ja miettii jatkoa minun kanssa. Miten saan hänet antamaan anteeksi. Hän on täydellinen mies, juuri se unelmien mies ja haluan olla vain hänen kanssaan ja perustaa perhe, mennä naimisiin ja olla onnellisia. Olen pyytänyt anteeksi, mutta en ihan ymmärrä näin isoa suuttumusta, kun edellinen vaimo on kuitenki jo menehtynyt monta vuotta sitten ja minä olen nyt, joten minullekkin täytyy olla tilaa. 

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainajalla ei ole omaisuutta. Kyllä sinä Heitit pois ihan tahallasi miehen omaisuutta ja tietenkin siihen olisi pitänyt olla hänen lupansa.

Vierailija
82/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos muutama vanha rätti aiheuttaa tuollaisen reaktion, niin onko hänen elämässään (ja kotonaan) oikeasti tilaa sinulle?

Mä tekisin tuossa tilanteessa niin, että käskisin miehen tehdä tilaa mun tavaroille. Jos ei onnistu, niin sitten en muuttaisi. Itse älä enää heitä sieltä mitään pois, eivät ole sinun tavaroitasi.

Tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei oo oikeesti asiaa sen elämään. On vielä kiinni kuolleessa eksässään. Vähän itsekunnioitusta, siispä eroa.

Mitä jos säästää niitä tavaroita lapsilleen kunnes muuttavat pois kotoa?

Oli provo tai ei, mutta kenenkään tavaroita ei heitetä pois lupaa kysymättä ja keskustelematta asiasta. 

Mulla oli lupa tehdä tilaa vintille, joten tein. Ja tuskin säästää jotain vanhoja vaatteita yms. Ja sitä tilaa on kuitenkin saatava minun tavaroilleni ja vauvan. lapset voisivat sitten ottaa vaikka ne laatikot huoneisiinsa, jos haluavat ne. 

AP

Miten sait vedettyä viivan tilantekemiselle ja roskiinviemiselle? Juuri ne säästetyt menehtyneen vaatteet piti kantaa roskikseen, muttei vaikka niitä muita roinia. Olet harvinaisen idiootti ja aika lapsellinenkin, toivottavasti mies oikeasti jättää sinut ennen kuin pakotat lapsia kutsumaan sinua äidiksi. 

Vierailija
84/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos muutama vanha rätti aiheuttaa tuollaisen reaktion, niin onko hänen elämässään (ja kotonaan) oikeasti tilaa sinulle?

Mä tekisin tuossa tilanteessa niin, että käskisin miehen tehdä tilaa mun tavaroille. Jos ei onnistu, niin sitten en muuttaisi. Itse älä enää heitä sieltä mitään pois, eivät ole sinun tavaroitasi.

Tämä.

Kyse ei ole siitä, etteikö sitä tilaa voisi tehdä vaan siitä, MITEN se tehdään. Tietynlaiset traumaattiset menetykset muuttavat ihmistä ihan perustuksia myöten ja jos kumppanilla ei ole tunneälyä sen asian suhteen, on tosiaan parempi olla menemättä yksiin ja etsiä ihminen ilman menneisyyttä. 

Vierailija
85/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä osuus tuossa oli vahinko?

Varmaan se, että mies parka päätyi tuollaisen AP:n kaltaisen sekopään kanssa yhteen. 

Vierailija
86/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet todella ajattelematon. Jos mieheni heittäisi meidän vintiltä roskiin muistoni ukista ja mummostani, olisin erittäin loukkaantunut ja surullinen todella pitkään. Noin ei vaan tehdä toiselle. Jo laatikon avattuasi olet kyllä ymmärtänyt mitä se sisältää ja jos et olisi sinun silti pitänyt kysyä ja hyväksyä että pari laatikkoa vaan nyt on ja jää sinne vintille. Minä minä minä minä minä 

Minähän jo myönsin tehneeni väärin ja pyysin anteeksi. Mutta kuten olen jo maininnut, niin tilaa ei ole ja jotain täytyy heittää pois, kun minun tavarani tulevat sinne ja sitten kun vauvakin tulee ja miehen tavaroita menee vintille, kun ostamme uusia, vanhojen tilalle. En ajattele tässä vain itseäni vaan meidän perhettä. 

AP

Ymmärrä jo, ettei mies halua olla sinuun mitenkään yhteydessä. Te ette seurustele, ette muuta yhteen, ettekä hanki lapsia. Yritä päästä tästä fantiasta eroon ja suositelen esimerkiksi psykoterapiaa. Nämä sinun provosi eivät mene täällä läpi. Anna jo olla.

Sinä et tiedä MITÄÄN!!!!!! Sekoitat minut johonkin muuhun. Me KYLLÄ seurustelemme, me KYLLÄ muutamme yhteen para-aikaan, me KYLLÄ hankimme vauvan. Sinä tässä psykoterapiaa tarvit, enkä minä, kun et pääse tästä SINUN fantasiastasi eroon!!!

AP

Näen sut miehes edessä polkemassa jalkaa ja kiljumassa "Mä HALUUN lapsen ja me TEHÄÄN se lapsi, usko nyt!!1!!11!!!"

Ei vaan "kyllähän me nyt tehdään vauva. Se on parasta meidän koko perheelle. Myös näille entisille lapsille. Kyllähän näin vain tapahtuu, se on ihan selvä. Se on meidän yhteinen päätös" (ja mies sidottuna sängynpäätyihin)

Vierailija
87/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei oo oikeesti asiaa sen elämään. On vielä kiinni kuolleessa eksässään. Vähän itsekunnioitusta, siispä eroa.

Mitä jos säästää niitä tavaroita lapsilleen kunnes muuttavat pois kotoa?

Oli provo tai ei, mutta kenenkään tavaroita ei heitetä pois lupaa kysymättä ja keskustelematta asiasta. 

Mulla oli lupa tehdä tilaa vintille, joten tein. Ja tuskin säästää jotain vanhoja vaatteita yms. Ja sitä tilaa on kuitenkin saatava minun tavaroilleni ja vauvan. lapset voisivat sitten ottaa vaikka ne laatikot huoneisiinsa, jos haluavat ne. 

AP

No miksi et kysynyt ottavatko lapset ne laatikot omiin huoneisiinsa ennen kuin heitit ne?

Mutta joo. Jos olet tuo mainittu lesken stalkkeri, niin jätä se perhe rauhaan (itse asiassa jätä muutenkin).

Vierailija
88/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ihan saman arvosanan olisin antanut. Millainen elämä mahtaa olla ihmisellä, joka keksii tällaisia tarinoita omasta päästään? Eikö hänellä ole oikeaa elämää?

No millanen on ihminen joka lukee ja kommentoi niihin aloituksiin?

Vierailija
89/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustaa perhe? Miehellä ON JO perhe? Vai siis sinä haluat perustaa miehen kanssa UUDEN perheen?

Niin miehellä on jo kaksi lasta, kuten mainitsinkin jo. Minulla ei kuitenkaan ole, joten olemme puhuneet, että menemme naimisiin ja teemme lapsia, eli perustamme perheen. En kuitenkaan vähättele miehen entisiä lapsia, mutta olisihan heillekkin varmaan kiva uusi vauva.

Ap

Heille olisi kiva, jos äitipuoli osaisi lukea ja kirjoittaa ja tajuaisi sen, että vainajan romppeet kuuluvat perikunnalle, ei isin uudelle reiälle. Id_ioottien ei pitäisi lisääntyä ollenkaan, koska järjen vähyys periytyy.

Vierailija
90/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ihan saman arvosanan olisin antanut. Millainen elämä mahtaa olla ihmisellä, joka keksii tällaisia tarinoita omasta päästään? Eikö hänellä ole oikeaa elämää?

No millanen on ihminen joka lukee ja kommentoi niihin aloituksiin?

Joutilas. Ja haluaa pöyristellä hölmöjä ja hulluja.

Vierailija
91/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä heidät rauhaan. Ehkä mies voi käydä panemassa sinua yksiössäsi.

Vierailija
92/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustaa perhe? Miehellä ON JO perhe? Vai siis sinä haluat perustaa miehen kanssa UUDEN perheen?

Niin miehellä on jo kaksi lasta, kuten mainitsinkin jo. Minulla ei kuitenkaan ole, joten olemme puhuneet, että menemme naimisiin ja teemme lapsia, eli perustamme perheen. En kuitenkaan vähättele miehen entisiä lapsia, mutta olisihan heillekkin varmaan kiva uusi vauva.

Ap

Hmm, eikös ne ole miehen nykyisiä lapsi, vai miten niistä tuli entisiä, heitätkö nekin vahingossa roskiin lupaa kysymättä:)

Ovat entisiä, koska ovat ENTISESTÄ LIITOSTA!! En ole heittämässä ketään pois, lapset saavat muuttaa pois kun haluavat ja vanhin poika on jo sen verran vanha, että kohta muuttaa muutenkin pois, joten luonnollisesti UUSI VAUVA UUDESTA LIITOSTA saa sitten sen huoneen. Mutta minä ENNN heitä ketään pois tai hoputa, saavat muuttaa siten kun HALUAVAT. He ovat yhtä tärkeitä isälleen kuin sitten tämä UUSI vauva, joka on heidänkin sisaruksensa!!!

AP

Ei tule mitään uutta vauvaa, eikä tarvita lisää tilaa. Mies heittää sut pellolle talostaan. Teit todella pahan virheen. Siitä tulee rangaistus. Mies lopettaa suhteen. Voit alkaa etsiä uutta asuntoa jos olet jo vanhan vuokrasopimuksen irtisanonut.

Vierailija
93/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama juttu oli täällä jo kesällä 2018.

Vastaukset olivat myös samanhenkisiä.

Mikä ihme saa ihmisen kirjoittamaan samaa aloitusta uudelleen ja uudelleen...

Vierailija
94/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5/5 Keksi jotain uutta.

Vierailija
95/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä antaisi anteeksi että mun tavaroita joku heittää pois kysymättä. Ihan sama minkä vainajan peruja ne on. Jos sanon että voit tehdä vintille tilaa, se tarkoittaa sitä että voit järjestellä siellä säilössä olevia tavaroita paremmin niin että sinne tulee tilaa.

Vierailija
96/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä kyllä miestäsi arvosta koska et kunniota edes rakkaimman ihmisen poismenoa. Häivy talosta.

Vierailija
97/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko jo oikeasti lopettaa nämä? Voisitteko ignoorata tämän vaimotrollailijan? En ymmärrä miten jollain voi olla noin vahva pakkomielle yhteen ja samaan aiheeseen. Tosin tällä kertaa esiinnyt oikealla sukupuolellasi, ensimmäistä kertaa. SILTI SURKEA YRITYS.

Vierailija
98/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo ja toi mieleen omia ikäviä muistoja, sillä vaikka aloitus onkin trollin käsialaa, niin tuollaisia ihmisiä oikeasti on. Minä menetin kaikki äitini päiväkirjat, kirjat jotka hän kirjoitti nimenomaan minulle ja sisaruksilleni kun tiesi kuolevansa. Ja nimenomaan kateellisen, mielenvikaisen ja pikkumaisen akan takia, joka oli mustasukkainen vainajalle ja halusi päästä eroon kuolleen tavaroista. Roskiin lensi kaikki äidin tekemät jutut, kirjat, pehmolelut ja kaikki. Menetin samalla kaiken sen, mitä minulla olisi ollut muistona äidistäni ja jotka olivat arvokkaampia mitä mikään mammona tässä maailmassa. Olen helvetin katkera ja vihainen, vieläkin, ja vihaan tuota ihmistä.

Vierailija
99/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska provo ja toi mieleen omia ikäviä muistoja, sillä vaikka aloitus onkin trollin käsialaa, niin tuollaisia ihmisiä oikeasti on. Minä menetin kaikki äitini päiväkirjat, kirjat jotka hän kirjoitti nimenomaan minulle ja sisaruksilleni kun tiesi kuolevansa. Ja nimenomaan kateellisen, mielenvikaisen ja pikkumaisen akan takia, joka oli mustasukkainen vainajalle ja halusi päästä eroon kuolleen tavaroista. Roskiin lensi kaikki äidin tekemät jutut, kirjat, pehmolelut ja kaikki. Menetin samalla kaiken sen, mitä minulla olisi ollut muistona äidistäni ja jotka olivat arvokkaampia mitä mikään mammona tässä maailmassa. Olen helvetin katkera ja vihainen, vieläkin, ja vihaan tuota ihmistä.

Järkyttävää. :O Miten isäsi reagoi tuohon, vai eikö vain välittänyt?

Vierailija
100/121 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää. :O Miten isäsi reagoi tuohon, vai eikö vain välittänyt?

Oli shokissa, itsemur*an partaalla ja joi ankarasti. Ei ollut täysissä sielun ja ruumiin voimissaan niin sanotusti, joten tuollainen mielenvikainen akka sai manipuloitua mihin vain.