Mies suuttui ja miettii eroa, koska heitin edesmenneen vaimon tavaroita vahingossa roskiin
Olen siis tapaillut miestä, joka on jäänyt leskeksi. Hänellä on kaksi lasta ja olemme puhuneet yhteen muuotsta. Minä haluaisin muuttaa uuteen asuntoon, mutta mies ei halua muuttaa omakotitalostaan pois, kun on sen itse rakentanut ja se on lasten lapsuudenkoti. Sovimme, että minä muutan sinne, mutta tuon myös mukana omia tavaroita ja ostamme uusia. Kävin sitten vintillä tekemässä tilaa laatikoilleni ja heitin roskiin pari laatikollista selvästikkin vanhoja vaatteita ja roinaa. Mies suuttui minulle, koska olivat edesmenneen vaimon tavaroita ja mies on nyt vihainen ja miettii jatkoa minun kanssa. Miten saan hänet antamaan anteeksi. Hän on täydellinen mies, juuri se unelmien mies ja haluan olla vain hänen kanssaan ja perustaa perhe, mennä naimisiin ja olla onnellisia. Olen pyytänyt anteeksi, mutta en ihan ymmärrä näin isoa suuttumusta, kun edellinen vaimo on kuitenki jo menehtynyt monta vuotta sitten ja minä olen nyt, joten minullekkin täytyy olla tilaa.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet todella ajattelematon. Jos mieheni heittäisi meidän vintiltä roskiin muistoni ukista ja mummostani, olisin erittäin loukkaantunut ja surullinen todella pitkään. Noin ei vaan tehdä toiselle. Jo laatikon avattuasi olet kyllä ymmärtänyt mitä se sisältää ja jos et olisi sinun silti pitänyt kysyä ja hyväksyä että pari laatikkoa vaan nyt on ja jää sinne vintille. Minä minä minä minä minä
Minähän jo myönsin tehneeni väärin ja pyysin anteeksi. Mutta kuten olen jo maininnut, niin tilaa ei ole ja jotain täytyy heittää pois, kun minun tavarani tulevat sinne ja sitten kun vauvakin tulee ja miehen tavaroita menee vintille, kun ostamme uusia, vanhojen tilalle. En ajattele tässä vain itseäni vaan meidän perhettä.
AP
Niinpä niin. Sitten kun teidän uusi perustettu perheenne on täydellinen sinne vintille poisheitettäväksi joutavat myös miehen edellisen liiton lapset. Koska minä minä minä minä minä
En tietenkään ole heittämässä vanhia lapsia pois, he saavat kyllä asua siellä niin kauan kun haluavat, mutta toki kun vanhin poika muuttaa pois, niin saadaan sitten vauvallekkin oma huone. saavathan hekin sitten uuden sisaruksen. Tottakai lapset saavat asua niin kauvan isänsä kanssa kun haluava, en ole heitä häätämässä pois, mutta tottakai meidän kaikkien on tehtävä ratkaisuja uuden vauvan takia. Niin se vain menee.
AP
Vanhat lapset? Kertoo jo kyllä aika paljon mitä mieltä olet miehen lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet todella ajattelematon. Jos mieheni heittäisi meidän vintiltä roskiin muistoni ukista ja mummostani, olisin erittäin loukkaantunut ja surullinen todella pitkään. Noin ei vaan tehdä toiselle. Jo laatikon avattuasi olet kyllä ymmärtänyt mitä se sisältää ja jos et olisi sinun silti pitänyt kysyä ja hyväksyä että pari laatikkoa vaan nyt on ja jää sinne vintille. Minä minä minä minä minä
Minähän jo myönsin tehneeni väärin ja pyysin anteeksi. Mutta kuten olen jo maininnut, niin tilaa ei ole ja jotain täytyy heittää pois, kun minun tavarani tulevat sinne ja sitten kun vauvakin tulee ja miehen tavaroita menee vintille, kun ostamme uusia, vanhojen tilalle. En ajattele tässä vain itseäni vaan meidän perhettä.
AP
Ymmärrä jo, ettei mies halua olla sinuun mitenkään yhteydessä. Te ette seurustele, ette muuta yhteen, ettekä hanki lapsia. Yritä päästä tästä fantiasta eroon ja suositelen esimerkiksi psykoterapiaa. Nämä sinun provosi eivät mene täällä läpi. Anna jo olla.
Sinä et tiedä MITÄÄN!!!!!! Sekoitat minut johonkin muuhun. Me KYLLÄ seurustelemme, me KYLLÄ muutamme yhteen para-aikaan, me KYLLÄ hankimme vauvan. Sinä tässä psykoterapiaa tarvit, enkä minä, kun et pääse tästä SINUN fantasiastasi eroon!!!
AP
Näen sut miehes edessä polkemassa jalkaa ja kiljumassa "Mä HALUUN lapsen ja me TEHÄÄN se lapsi, usko nyt!!1!!11!!!"
Vierailija kirjoitti:
Perustaa perhe? Miehellä ON JO perhe? Vai siis sinä haluat perustaa miehen kanssa UUDEN perheen?
Miehen vanhat lapset heitetään myös roskiin. Mies tulee joku päivä kotiin ja ne on jo kärrätty pois.
Vierailija kirjoitti:
Jos muutama vanha rätti aiheuttaa tuollaisen reaktion, niin onko hänen elämässään (ja kotonaan) oikeasti tilaa sinulle?
Mä tekisin tuossa tilanteessa niin, että käskisin miehen tehdä tilaa mun tavaroille. Jos ei onnistu, niin sitten en muuttaisi. Itse älä enää heitä sieltä mitään pois, eivät ole sinun tavaroitasi.
Aivan sama mikä se tavara on, toisten tavaroita ei heitetä pois kysymättä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei oo oikeesti asiaa sen elämään. On vielä kiinni kuolleessa eksässään. Vähän itsekunnioitusta, siispä eroa.
Mitä jos säästää niitä tavaroita lapsilleen kunnes muuttavat pois kotoa?
Oli provo tai ei, mutta kenenkään tavaroita ei heitetä pois lupaa kysymättä ja keskustelematta asiasta.
Tulipahan taas mieleen miksi pidinkään taukoa täältä mutta asiaan, ensinnäkään lupaa kysymättä ei toisen tavaroita heitetä menemään, saattoivat olla vaikka lapsille muistoja äidistä ja siten korvaamattomia. Toiseksi edesmennyt puoliso ei ole eksä, koska kukaan ei ole eronnut vaan toinen on menehtynyt. Kolmanneksi miehellä on lapsia jotka tulevat aina ensin ennen sinua ja voitko olla varma että mies haluaa lisää lapsia tai sinä voit lapsia saada?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustaa perhe? Miehellä ON JO perhe? Vai siis sinä haluat perustaa miehen kanssa UUDEN perheen?
Niin miehellä on jo kaksi lasta, kuten mainitsinkin jo. Minulla ei kuitenkaan ole, joten olemme puhuneet, että menemme naimisiin ja teemme lapsia, eli perustamme perheen. En kuitenkaan vähättele miehen entisiä lapsia, mutta olisihan heillekkin varmaan kiva uusi vauva.
Ap
Hmm, eikös ne ole miehen nykyisiä lapsi, vai miten niistä tuli entisiä, heitätkö nekin vahingossa roskiin lupaa kysymättä:)
Vierailija kirjoitti:
Heititkö tuhkatkin?
No en, hänet on haudattu.
AP
Jos lapset ovat nuoria tyttöjä, en yhtään ihmettele, että vaatteita on haluttu säilyttää muistona äidistä. Äidin vaatteet ovat kaunis muisto lapsille sitten kun vähänkasvavat. Jos siis lapset ovat nuoria.
Jos taas lapset ovat aikuisia ja heillä on ollut mahdollisuus edesmenneen äitinsä vaatteita halutessaan ottaa, niin tekemäsi virhe ei ole niin iso.
Mielestäni teet kuitenkin väärin heittämällä pois tavaroita kysymättä toiselta. Tuo on hyvin dominoiva ele. Törkeätä. Sinun olisi kuulunut kysyä eikä sooloilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei oo oikeesti asiaa sen elämään. On vielä kiinni kuolleessa eksässään. Vähän itsekunnioitusta, siispä eroa.
Mitä jos säästää niitä tavaroita lapsilleen kunnes muuttavat pois kotoa?
Oli provo tai ei, mutta kenenkään tavaroita ei heitetä pois lupaa kysymättä ja keskustelematta asiasta.
Mulla oli lupa tehdä tilaa vintille, joten tein. Ja tuskin säästää jotain vanhoja vaatteita yms. Ja sitä tilaa on kuitenkin saatava minun tavaroilleni ja vauvan. lapset voisivat sitten ottaa vaikka ne laatikot huoneisiinsa, jos haluavat ne.
AP
Mitäs sitten kun te kuolette, meinaatko mitenkä tehdä tilaa sinne nurmen alle itsellesi ja teidän vanhojen tavaroiden tilalle ostetuille, niille uusille tavaroille. Niin se vaan menee.
Joko aloittaja on porvoosta tai sitten aika yksinkertainen. Vai onko se sama asia?
Vierailija kirjoitti:
Jos lapset ovat nuoria tyttöjä, en yhtään ihmettele, että vaatteita on haluttu säilyttää muistona äidistä. Äidin vaatteet ovat kaunis muisto lapsille sitten kun vähänkasvavat. Jos siis lapset ovat nuoria.
Jos taas lapset ovat aikuisia ja heillä on ollut mahdollisuus edesmenneen äitinsä vaatteita halutessaan ottaa, niin tekemäsi virhe ei ole niin iso.
Mielestäni teet kuitenkin väärin heittämällä pois tavaroita kysymättä toiselta. Tuo on hyvin dominoiva ele. Törkeätä. Sinun olisi kuulunut kysyä eikä sooloilla.
Minun piti tehdä tilaa vintiin tavaroilleni ja vauvan tavaroille. Nuorempi lapsista on tyttö ja en tiedä haluaako äitinsä vaatteita, oletan että en kun niitä ei ole hakenut sieltä, koska minun piti sinne tilaa tehdä. Mahollisuus olisi ollut hakea. En koe, että olisin tehnyt nyt NIIIIIN väärin, kun kerran minun piti tehdä lisää, vai kuvittetko että taion jostakin lisää neliöitä taloon???
AP
Eikö sen pitäisi olla selvää et ei saa heittää toisen talosta mitää pois ilman lupaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun piti tehdä tilaa vintiin tavaroilleni ja vauvan tavaroille. Nuorempi lapsista on tyttö ja en tiedä haluaako äitinsä vaatteita, oletan että en kun niitä ei ole hakenut sieltä, koska minun piti sinne tilaa tehdä. Mahollisuus olisi ollut hakea. En koe, että olisin tehnyt nyt NIIIIIN väärin, kun kerran minun piti tehdä lisää, vai kuvittetko että taion jostakin lisää neliöitä taloon???
AP
Vain todella itsekeskeinen ihminen heittää kysymättä pois toisten tavaroita. Sellaisia osa naisista on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miehellä on jo kaksi lasta, kuten mainitsinkin jo. Minulla ei kuitenkaan ole, joten olemme puhuneet, että menemme naimisiin ja teemme lapsia, eli perustamme perheen. En kuitenkaan vähättele miehen entisiä lapsia, mutta olisihan heillekkin varmaan kiva uusi vauva.
Ap
Hmm, eikös ne ole miehen nykyisiä lapsi, vai miten niistä tuli entisiä, heitätkö nekin vahingossa roskiin lupaa kysymättä:)
Ovat entisiä, koska ovat ENTISESTÄ LIITOSTA!! En ole heittämässä ketään pois, lapset saavat muuttaa pois kun haluavat ja vanhin poika on jo sen verran vanha, että kohta muuttaa muutenkin pois, joten luonnollisesti UUSI VAUVA UUDESTA LIITOSTA saa sitten sen huoneen. Mutta minä ENNN heitä ketään pois tai hoputa, saavat muuttaa siten kun HALUAVAT. He ovat yhtä tärkeitä isälleen kuin sitten tämä UUSI vauva, joka on heidänkin sisaruksensa!!!
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ymmärrä jo, ettei mies halua olla sinuun mitenkään yhteydessä. Te ette seurustele, ette muuta yhteen, ettekä hanki lapsia. Yritä päästä tästä fantiasta eroon ja suositelen esimerkiksi psykoterapiaa. Nämä sinun provosi eivät mene täällä läpi. Anna jo olla.
Sinä et tiedä MITÄÄN!!!!!! Sekoitat minut johonkin muuhun. Me KYLLÄ seurustelemme, me KYLLÄ muutamme yhteen para-aikaan, me KYLLÄ hankimme vauvan. Sinä tässä psykoterapiaa tarvit, enkä minä, kun et pääse tästä SINUN fantasiastasi eroon!!!
AP
Tämä alkaa käymään jo hieman pelottavaksi ja ahdistavaksi. Säälin todella miestä ja lapsia..
Et ole vielä raskaana joten vauvaa ei ole eikä ole vielä tulossakaan...joten miksi puhut toisin? Sama se missä paikassa muistoja säilyttää mutta mun lapsuudenkodissa se oli nimenomaan vintti jossa niitä muistoja säilytettiin. Lapset eivät ikinä ole entisiä mutta puolisoista voi hyvin äkkiä eron sattuessa sellaisia tulla.
AP