Mies suuttui ja miettii eroa, koska heitin edesmenneen vaimon tavaroita vahingossa roskiin
Olen siis tapaillut miestä, joka on jäänyt leskeksi. Hänellä on kaksi lasta ja olemme puhuneet yhteen muuotsta. Minä haluaisin muuttaa uuteen asuntoon, mutta mies ei halua muuttaa omakotitalostaan pois, kun on sen itse rakentanut ja se on lasten lapsuudenkoti. Sovimme, että minä muutan sinne, mutta tuon myös mukana omia tavaroita ja ostamme uusia. Kävin sitten vintillä tekemässä tilaa laatikoilleni ja heitin roskiin pari laatikollista selvästikkin vanhoja vaatteita ja roinaa. Mies suuttui minulle, koska olivat edesmenneen vaimon tavaroita ja mies on nyt vihainen ja miettii jatkoa minun kanssa. Miten saan hänet antamaan anteeksi. Hän on täydellinen mies, juuri se unelmien mies ja haluan olla vain hänen kanssaan ja perustaa perhe, mennä naimisiin ja olla onnellisia. Olen pyytänyt anteeksi, mutta en ihan ymmärrä näin isoa suuttumusta, kun edellinen vaimo on kuitenki jo menehtynyt monta vuotta sitten ja minä olen nyt, joten minullekkin täytyy olla tilaa.
Kommentit (121)
Mikä kohta siinä oli vahinko? Ei kukaan heitä vahingossa kahta laatikollista roskiin. Joku paperilappunen voi kulkeutua vahingossa roskiin.
Provohan tämä on, mutta vastaan silti. Ennen kuin muutimme yhteen, vei mieheni entisen naisystävänsä hänelle jääneet tavarat naisen äidille.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se sama sekopää, joka tapaili joskus vuosi pari sitten leskimiestä ja oli todellakin vasta tapailuvaiheessa mennyt heittämään miehen edesmenneen vaimon tavaroita roskiin ja ei ollut edes puhuneet yhteen muutosta tai seurustelusta, vaan tapailivat? Silläkin miehellä oli kaksi lasta ja kirjoitustyyli on sama.
Mies taisi vielä katkaista välit ja hakea lähestymiskieltoa naista kohtaan?
Sama umpihulluhan tämä on. En löytänyt sitä alkuperäistä ketjua, mutta löysin uudemman jossa tätä samaa juttua jauhoi. Linkki ylempänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä mies pisti seurustelun poikki sinun kanssasi jo kuukausia sitten kun tahallasi heitit kuolleen vaimon tavaroita roskiin, mm. jonkun torkkupeiton.
Outo pakkomielle kierrättää samoja provoja uudelleen ja uudelleen.
Sä et tiedä mitään
No tiedän ainakin sen että aloitus on umpityhmä provo ja trolli.
Tässä on aiempi ketju: https://www.vauva.fi/keskustelu/3224794/mies-suuttui-kun-heitin-hanen-t…
ja joitakin kuukausia ennen tuota ketjua oli toinen täysin samanlainen.
En tiedä mikä mt-ongelma aloittajalla on, mutta vakava se varmasti on.
No tähän loppui tämä provo :D
Ootko sukua äidilleni? Sekin heitti vahingossa eli tahallaan roskiin tärkeän kirjeenvaihtoni valokuvineen. Ei vaan vaivautunut kertomaan, että haluaa tyhjentää kaappia ja pyytänyt minua hakemaan niitä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei oo oikeesti asiaa sen elämään. On vielä kiinni kuolleessa eksässään. Vähän itsekunnioitusta, siispä eroa.
On sanonut ettei ole. Minä olen hänen nykyinen puolisonsa ja tuleva vaimonsa, joten olet väärässä, minulla on asiaa hänen elämäänsä. Minä olen nyt. Haluan vain sopia riidan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä mies pisti seurustelun poikki sinun kanssasi jo kuukausia sitten kun tahallasi heitit kuolleen vaimon tavaroita roskiin, mm. jonkun torkkupeiton.
Sä et tiedä mitään
Tässä on aiempi ketju: https://www.vauva.fi/keskustelu/3224794/mies-suuttui-kun-heitin-hanen-t…
Kiitos. Mt-ongelma ei parane sillä, että siihen lähtee mukaan, joten eiköhän tämä provo ole parasta jättää poistumaan etusivulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se sama sekopää, joka tapaili joskus vuosi pari sitten leskimiestä ja oli todellakin vasta tapailuvaiheessa mennyt heittämään miehen edesmenneen vaimon tavaroita roskiin ja ei ollut edes puhuneet yhteen muutosta tai seurustelusta, vaan tapailivat? Silläkin miehellä oli kaksi lasta ja kirjoitustyyli on sama.
Sama umpihulluhan tämä on. En löytänyt sitä alkuperäistä ketjua, mutta löysin uudemman jossa tätä samaa juttua jauhoi. Linkki ylempänä.
Eikös tämä tapaus ollut jossain pikkupaikkakunnan lehdessäkin, miten lapset pelkäävät ja mies on joutunut muutamaankin tämän naisen takia? Pelottavaa.. Sama kirjoitustyyli ja tarina selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et tiedä mitään
No tähän loppui tämä provo :D
TÄMÄ _EI_ OLE PROVO
Heitin vahingossa tämän keskustelun roskiin.
Vierailija kirjoitti:
On mieheltäkin aika outoa säilöä vanhaa roinaa, ei ne mitään pyhäinjäännöksiä ole. Olisi miehelle ihan paikallaan laittaa menneisyydelle piste ja jatkaa elämäänsä.
Toki tämä tavaran poisheittäminen olisi sen miehen homma, mutta ei maailma muutaman laatkollisen hävittämiseen saa kaatua. Pitäisi pystyä antamaan anteeksi.
Siellä se kuolleen vaimon kummitus leijailee talon katossa loppu elämänne....
Sitä mieltä minäkin olen. Kuitenkin tilaa pitää tehdä, sitten kun vauvakin tulee ja tilaa ei ole rajattomasti, joten niitä tavaroita voisi viedä vaikka konttiin tai eks vaimon vanhemmille. Kuitenkin minullakin on tavaraa ja vinttiin pitää tehdä tilaa miehenkin vanhoille tavaroille, kun ostamme uusia
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei oo oikeesti asiaa sen elämään. On vielä kiinni kuolleessa eksässään. Vähän itsekunnioitusta, siispä eroa.
Kuollut nainen on ikuisetsti miehen ex puooliso ja hänen lastensa äiti. Kukapa ei haluaisi säästää äidistä muistoja lapsille?
Olet todella ajattelematon. Jos mieheni heittäisi meidän vintiltä roskiin muistoni ukista ja mummostani, olisin erittäin loukkaantunut ja surullinen todella pitkään. Noin ei vaan tehdä toiselle. Jo laatikon avattuasi olet kyllä ymmärtänyt mitä se sisältää ja jos et olisi sinun silti pitänyt kysyä ja hyväksyä että pari laatikkoa vaan nyt on ja jää sinne vintille. Minä minä minä minä minä
Vierailija kirjoitti:
Olet todella ajattelematon. Jos mieheni heittäisi meidän vintiltä roskiin muistoni ukista ja mummostani, olisin erittäin loukkaantunut ja surullinen todella pitkään. Noin ei vaan tehdä toiselle. Jo laatikon avattuasi olet kyllä ymmärtänyt mitä se sisältää ja jos et olisi sinun silti pitänyt kysyä ja hyväksyä että pari laatikkoa vaan nyt on ja jää sinne vintille. Minä minä minä minä minä
Minähän jo myönsin tehneeni väärin ja pyysin anteeksi. Mutta kuten olen jo maininnut, niin tilaa ei ole ja jotain täytyy heittää pois, kun minun tavarani tulevat sinne ja sitten kun vauvakin tulee ja miehen tavaroita menee vintille, kun ostamme uusia, vanhojen tilalle. En ajattele tässä vain itseäni vaan meidän perhettä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä tapaus ollut jossain pikkupaikkakunnan lehdessäkin, miten lapset pelkäävät ja mies on joutunut muutamaankin tämän naisen takia? Pelottavaa.. Sama kirjoitustyyli ja tarina selvästi.
Taisipa olla juu. Nainen taisi alkaa pommittamaan miestä viestein ja soitoin ja haahuili talon lähettyvillä ja taisi käydä miehen työpaikallakin. Selvästikin jotenkin mielisairas ja pakkomielteinen. Eipä näköjään ole vieläkään lopettanut. Sääliksi käy lapsia ja miestä jos joutuivat talonkin myymään tämän häirikön takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minähän jo myönsin tehneeni väärin ja pyysin anteeksi. Mutta kuten olen jo maininnut, niin tilaa ei ole ja jotain täytyy heittää pois, kun minun tavarani tulevat sinne ja sitten kun vauvakin tulee ja miehen tavaroita menee vintille, kun ostamme uusia, vanhojen tilalle. En ajattele tässä vain itseäni vaan meidän perhettä.
AP
Niinpä niin. Sitten kun teidän uusi perustettu perheenne on täydellinen sinne vintille poisheitettäväksi joutavat myös miehen edellisen liiton lapset. Koska minä minä minä minä minä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ymmärrä jo, ettei mies halua olla sinuun mitenkään yhteydessä. Te ette seurustele, ette muuta yhteen, ettekä hanki lapsia. Yritä päästä tästä fantiasta eroon ja suositelen esimerkiksi psykoterapiaa. Nämä sinun provosi eivät mene täällä läpi. Anna jo olla.
Ei tuo yksi laatikollinen vielä hirveästi haittaa, kunhan tällä kertaa jätät vaimovainaan maalaaman taulun, sen torkkupeiton ja vanhat valokuvat rauhaan...
Aika väsynyttä lämmitellä vanhaa provoa.😧
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Niinpä niin. Sitten kun teidän uusi perustettu perheenne on täydellinen sinne vintille poisheitettäväksi joutavat myös miehen edellisen liiton lapset. Koska minä minä minä minä minä
En tietenkään ole heittämässä vanhia lapsia pois, he saavat kyllä asua siellä niin kauan kun haluavat, mutta toki kun vanhin poika muuttaa pois, niin saadaan sitten vauvallekkin oma huone. saavathan hekin sitten uuden sisaruksen. Tottakai lapset saavat asua niin kauvan isänsä kanssa kun haluava, en ole heitä häätämässä pois, mutta tottakai meidän kaikkien on tehtävä ratkaisuja uuden vauvan takia. Niin se vain menee.
AP