Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vielä +kolmekymppisenä on kaupankassa

Vierailija
08.04.2019 |

Niin onko silloin totaalisesti epäonnistunut elämässään?
Miten on te vanhemmat kaupankassa?

Kommentit (211)

Vierailija
121/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa kun näen vanhempia kassahenkilöitä

Mua naurattaa sun tyhmyys

Vierailija
122/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vähän noloa, kokisin epäonnistuneeni jos olisin kaupan tai kahvilan myyjänä. Myyjäksi päätyy jos ei ole taitoja muuhun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootilla on ilmaiset huvit.

Vierailija
124/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikille työ ole koko elämän suurin asia ja saavutus.

Enemmän mä säälin niitä jotka opiskelee hirveästi ja uhraavat koko elämänsä ja lopulta myös terveytensä omalle työllensä.

Onko silläkään mitään väliä, jos on itse tykännyt tehdä niin?

En ymmärrä säälijöitä, jos joku tekee mistä se nauttii, niin antaa tehdä ja nauttia.

Mitäpä siinä ulkopuolisena tarvitsee mennä säälimään? Jos joku haluaa Gandheilla ja kävellä paljain jaloin lappiin, niin antaa kävellä.

Sinccis

Ei se minulta ole pois.

Vierailija
125/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko epäonnistunut kun olen yli 30 ja teen töitä kaupan kassalla ja siivoojana ja opiskelen yliopistossa? Olenko vähemmän epäonnistunut kuin sellainen kassa, jolla ei ole koulutusta vai epäonnistunut, koska olen "vanha" opiskelija?

No onhan sinulla sentään suunta elämässä. Opiskelet ja tarkoituksena varmaan päästä sitä kautta toiselle uralle. Eikä jumittua kassaksi.

Eri asia sitten palkkaako kukaan kun nuorempiakin vastavalmistuneita on tarjolla.

Vierailija
126/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootilla on ilmaiset huvit.

Onnellisia olt hullut ja humalaiset.

Sinccis

Vierailija
127/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon on +30 kaupan kassalla.

Itse olisin "mihin mun elämä on mennyt".

Vierailija
128/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko epäonnistunut kun olen yli 30 ja teen töitä kaupan kassalla ja siivoojana ja opiskelen yliopistossa? Olenko vähemmän epäonnistunut kuin sellainen kassa, jolla ei ole koulutusta vai epäonnistunut, koska olen "vanha" opiskelija?

No onhan sinulla sentään suunta elämässä. Opiskelet ja tarkoituksena varmaan päästä sitä kautta toiselle uralle. Eikä jumittua kassaksi.

Eri asia sitten palkkaako kukaan kun nuorempiakin vastavalmistuneita on tarjolla.

Jos mun pitäisi valita kahdesta vastavalmistuneesta ja toisella on 10 vuotta enemmän elämänkokemusta, niin kyllä mä sen valitsisin jolla on elämänkokemusta.

Sincccis

Vierailija
129/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kenenkään toiveammatti on istua kaupan kassalla tai jossain kahvilassa myyjänä. Yleensä myyjinä on opiskelijoita jotka hankkivat myyjäntöillä rahaa opiskeluaikanaan. Ja valmistuttuaan siirtyvät sitten siihen varsinaiseen koulutusta vastaavaan työhönsä.

Hep, mun haave on aina ollut olla kahvilassa töissä.

On siinäkin jollain huvi alapeukuttaa toisen haavetta.

Vierailija
130/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mun pitäisi valita kahdesta vastavalmistuneesta ja toisella on 10 vuotta enemmän elämänkokemusta, niin kyllä mä sen valitsisin jolla on elämänkokemusta.

Sincccis

Molemmissa on puolensa, mutta nuoret ovat pääsääntöisesti muuntautumiskykyisempiä ja oppivat nopeammin.

Vierailija
131/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen nelikymppinen kaupan työntekijä. Enää maksimissaan kolme vuotta, niin lähden. Toivottavasti pääsen omalle alalle, opiskelen jo kolmatta vuotta, tai jos en pääse niin irtisanoudun muuten vaan.

Tämä työ opettaa vihaamaan ihmisiä ja työ on niin tylsää että pää hajoaa. Onneksi on sentään hyvät työkaverit ja hyvät henkilökuntaedut.

Työssä ei ole haastetta, vastuuta eikä muu motivoi kuin palkka, joka sekin on paska, ja vahva visio siitä että joskus pääsee pois.

Jostain syystä kuitenkin saan hyvää palautetta asiakaspalvelustani 😂😂😂😂

Vierailija
132/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin yhtä naista, mutta kun se paljastui kaupantädiksi niin se oli sitten siinä. Nainen oli kuitenki jo 34-vuotias.

Vierailija
133/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin yhtä naista, mutta kun se paljastui kaupantädiksi niin se oli sitten siinä. Nainen oli kuitenki jo 34-vuotias.

Totta jos aikoo tapailla kassahenkilöä niin parempi sitten ottaa se 24v. Kassatyttö/opiskelija

Vierailija
134/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajatellut, että kaupan kassana oleminen olisi epäonnistumista. Ihan normaali duuni.

Mutta pakko myöntää, että Mäkkärissä työskentelyä pidän vain nuorten osa-aikaduunina enkä oikein kunnon työnä. Siis rankkaahan se työ on ja sinänsä arvostettava palveluammatti, mutta jotenkin vain sen mieltää opiskelijoiden viikonloppuduuniksi tai kesätyöpaikaksi.

DI N29

Vierailija
135/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittää lähinnä kun he joutuvat nyt katselemaan kun itsepalvelukassat yleistyvät. Tietäähän sen kuinka heidän käy.

Hyllytys on ulkoistettu tavarantoimittajille, kassat itsepalvelua. Kyllä suomalaiset ovat lampaita.

Vierailija
136/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän paljon on +30 kaupan kassalla.

Itse olisin "mihin mun elämä on mennyt".

Av:lla taitaa olla aika paljon myyjiä/kassatyöntekijöitä. Itse en tunne ketään joka olisi sanonut haaveilevansa kassamyyjän työstä tai päässeensä unelmia vastaavaan työhön päädyttyään kassamyyjäksi. Mutta täällä avllä heitä on vissiin useampia.

Vierailija
137/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no en kadehdi

Vierailija
138/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin aloilla elämänkokemulsesta on hyötyä. Pitäisin 35-vuotiasta psykologia tai sosiaalityöntekijää uskottavampana kuin 25-vuotiasta.

Vierailija
139/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kyllä halveksisivat tuota tilannetta vaikka eivät sitä ääneen ikinä sanoisikaan.

Vierailija
140/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jokainen tekee jotain työtä, miksi kassatyö olisi merkki epäonnistumisesta?

Olen tehnyt asiantuntijatöitä noin 20 vuotta, en ajattele onnistuneeni tai epäonnistuneeni. Olen tyytyväinen työhöni ja elämääni.

M

No onhan se monotonista ja puuduttavaa hommaa varmasti. Yleensä opiskelijat tekee sitä opintojen ohessa, että saa vähän taskurahaa.

Ap

Ap:lle siivoustyöt tekisi hyvää, ei jaksaisi raskaan työn raataja valittaa niin paljon ja kirjoittaa huttua.