Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmannet treffit tulossa naisen kanssa, hänen kotona nyt. Ei ole omaa kokemusta edes pussailusta.

Vierailija
19.12.2024 |

Mitenkäs edetä

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi sitten billua saada tai orastavassa suhteessa ei sittenkään ollut oikeanlaista kemiaa.

Vierailija
2/86 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt olisi hyvä tilaisuus päästä pussailemaan. Rohkeasti vain naisen lähelle samalla sohvalle istumaan ja jos hän tuntuu olevan ok sen kanssa että olet lähellä niin sitten vaan vielä lähemmäs ja sitten jos edelleen näyttää suopealta niin voi pussata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano naiselle että ett pane sitten kortsulla ja haluat naisen olevan päällä.

Vierailija
4/86 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt olisi hyvä tilaisuus päästä pussailemaan. Rohkeasti vain naisen lähelle samalla sohvalle istumaan ja jos hän tuntuu olevan ok sen kanssa että olet lähellä niin sitten vaan vielä lähemmäs ja sitten jos edelleen näyttää suopealta niin voi pussata.

Juu, ei kannata eri sohvalle mennä. Nää on hyviä vinkkejä!! 

Vierailija
5/86 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiigaat muutamia Xxxx-videoita netistä ja toimit sen mukaan mitä opit niistä.

Tsemppii!

Vierailija
6/86 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kainaloon ja silittele. Kyllä se siitä.

Vierailija
7/86 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkasta ensimmäisenä naisen nettilaitteet siellä kämpässä. Jos on Huawein laitteet, niin poistu äkkiä ghostaa nainen.

Vierailija
8/86 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkemmin kun muistelen, niin koskaan eivät naiset ole kieltäytyneet pussailusta treffeillä, vaikka välillä olen itse ollut hyvinkin epävarma siitä, että onko tilanne nyt varmasti otollinen.

Todennäköisesti naisetkin helposti ajattelevat, että suudelma sinne tai tänne ennemmin kuin kiusallisen tilanteen aiheuttaminen. Tai kiusalliseen tilanteeseen osallistuminen, jos haluaa ajatella niin, että pusua yrittänyt on se varsinainen aiheuttaja.

Vierailija
9/86 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa.

Vierailija
10/86 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kolmansilla treffeillä pitäisi jo vähintään ykköspesälle edetä. Eli olet nyt jo myöhässä, hopi hopi!

Vierailija
11/86 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että puuttuvat yrityksesi voivat viestiä naiselle puuttuvasta kiinnostuksesta.

Vierailija
12/86 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan päässyt tuohon asti nimenomaan siksi, ettet ole ahdistellut naista kaksilla ensimmäisilläkään treffeillä. Eli jatka samaa rataa niin hyvä tulee. Jos aiot kaivaa itsestäsi jonkun r aiskaajan ulos kun nyt pääset naisen kanssa kahden samaan tilaan niin eiköhän se suhde lopu siihen

Vierailija
13/86 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kissless virgin? Kaikki on ollut sama tilanne, jopa kokeneimmilla ykäpanijoilla.

Vierailija
14/86 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkemmin kun muistelen, niin koskaan eivät naiset ole kieltäytyneet pussailusta treffeillä, vaikka välillä olen itse ollut hyvinkin epävarma siitä, että onko tilanne nyt varmasti otollinen.

Todennäköisesti naisetkin helposti ajattelevat, että suudelma sinne tai tänne ennemmin kuin kiusallisen tilanteen aiheuttaminen. Tai kiusalliseen tilanteeseen osallistuminen, jos haluaa ajatella niin, että pusua yrittänyt on se varsinainen aiheuttaja.

Onpa karsea ajattelutapa. Että mieluummin pussailee ällötyksen kanssa, kuin aiheuttaisi epämiellyttävän tilanteen. Ajatelkaa kuinka moni nainen on tehnyt näin. Sääliksi käy

Vierailija
15/86 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kainaloon ja silittele. Kyllä se siitä.

Voit myös sivellä kahdella vierekkäisellä sormella koko naisen ihon alkaen päälaelta loppuen varpaisiin.

Vierailija
16/86 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tavotteeksi kädestä kiinni pitäminen ja katsekontakti. Siitä se sitten mahdollisesti etenee. 

Vierailija
17/86 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista että puuttuvat yrityksesi voivat viestiä naiselle puuttuvasta kiinnostuksesta.

Minä aikoinani kysyin mieheltä suoraan, miksi hän ei ole minua suudellut. Olimme jo puhuneet, että meistä voisi pari tulla, eli tapailtu oli jo jonkin aikaa. Mies sanoi, ettei osaa. Sitten vaan harjoiteltiin. Nyt jo sujuu, kun on yli 30 vuotta harjoiteltu. 

Vierailija
18/86 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä voisi kuvitella kieltäytyväni suudelmasta jos olisin kolmansille treffeille miehen kanssa suostunut ja vielä mennyt hänen kotiinsakin. En ryhdy edes tapailemaan jos en pidä miestä niin puoleensavetävänä että haluaisin pussailla.

Vierailija
19/86 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa karsea ajattelutapa. Että mieluummin pussailee ällötyksen kanssa, kuin aiheuttaisi epämiellyttävän tilanteen. Ajatelkaa kuinka moni nainen on tehnyt näin. Sääliksi käy

Kutsutko aina ällötyksiä kotiisi kolmansille treffeille?

Vierailija
20/86 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutsutko aina ällötyksiä kotiisi kolmansille treffeille?

Miellyttäväkin mies muuttuu äkkiä ällötykseksi jos alkaa käymään päälle ja kopeloimaan