Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos vielä +kolmekymppisenä on kaupankassa

Vierailija
08.04.2019 |

Niin onko silloin totaalisesti epäonnistunut elämässään?
Miten on te vanhemmat kaupankassa?

Kommentit (211)

Vierailija
81/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kenenkään toiveammatti on istua kaupan kassalla tai jossain kahvilassa myyjänä. Yleensä myyjinä on opiskelijoita jotka hankkivat myyjäntöillä rahaa opiskeluaikanaan. Ja valmistuttuaan siirtyvät sitten siihen varsinaiseen koulutusta vastaavaan työhönsä.

Vierailija
82/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on onnistunut erittäin hyvin, jos saa pidettyä itsensä töissä. Koska työ miehen ja naisen tiellä pitää ja elämässä kiinni.

Jep, nyt on hyvän ja kunnollisen orjan puhetta.

Mitä v itun kuuta sinä taivaalta odottelet tipahtamaan eteesi? Olet ihan täysin heittiö ilman töitä. Turha sontakikkare.

Oletko harkinnut jotain lääkitystä tuohon agressioosi?

Ei minulla ole aggressioita. Minä vain en pidä kaltaisistasi h uoranpaskoista. Jos kaupankassaa pitää halveksia, niin mikä sinä itse sitten olet? Aivan. H uoranpaskaa.

Ei ole häpea hakea apua fongelmiinsa, kun sitä tarvitsee.

No miksi et ole hakenut?

Ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piip piip piip piip piip piip piip

Arvaatteko mikä?;)

Vierailija
84/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa? Palkka ja työn vaativuus loistavassa suhteessa. Isoimmat mokani viiden vuoden kassatyöskentelyajoilta taisi olla se, että rahastin 6-packin sijaan vain yhden tölkin. Ei mennyt yöunet semmoisesta. Työ oli siistiä, vakkari-asiakkaat ihania, työporukka mukavaa ja vuorotyöstäkin tykkäsin. Harvoin v**utti mennä töihin. Työpäivä alkoi siitä että puki työpaidan päälle ja päättyi juuri siihen hetkeen kun leimasi itsensä ulos. Ja ihan hyvin silläkin palkalla söin, juhlin, matkustelin ja maksoin laskut, kun ei se palkka nyt niin huono ole 😂 toki paljon pienempi kuin lääkärillä tai asianajajalla, mutta ihan luulisi kaikilla ymmärrys riittävän, miten paljon vaativampaa näiden työ on.

Nyt olen asiantuntijatason tehtävissä ja taidan siirtyä takaisin kaupan alalle. Pelkkää vääntöä ja palaveria ja painostusta johdolta ja asiakkailta. Muutama hassu satanen kuussa ei korvaa jatkuvaa stressiä ja sitä että v**uttaa lähes aina. Nyt kun lähden niin en myrkyty sisältä päin ja ala katsoa alaspäin kaikkia "matalapalkkalaisia."

Vierailija
85/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kenenkään toiveammatti alunperin on, mutta rohkenen väittää että moni joka työskentelee jossain firmassa jossa jatkuvasti yt-neuvotteluita, arvostaisi varsinkin vanhemmiten sitä ettei jatkuvasti tarvitse pelätä työpaikkansa puolesta. Ruokakaupat on kuitenkin vakaita useimmiten. Itse mieluummin työskentelisin pikkukaupassa kuin jossain hypermarketissa

Vierailija
86/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ kuin työ on parempi kuin kirjoitusvirheiden tehtailu someen, ap. Olet säälittävä.

Vierailija
87/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti pääasia on olla omaan elämään ja valintoihin tyytyväinen. Jollekin kaupanala ja kassatyö voi olla se oma kutsumus ja juttu. En tiedä miksi sitä pitäisi väheksyä? Omassa lähikaupassa on töissä yksi miespuolinen myyjä, joka on aivan mahtava työssään, palvelee aina asiakkaat hymyssä suin ja näyttää siltä, että pitää työstään. Pahempi epäonnistuminen se kait on olla jumissa jossain työssä, josta ei pidä?

Vierailija
88/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinä mielessä kyllä, että valkkaan aina jonkun nuoren tytön jonka kassalle menen.

T. M51

+Kolmekymppiset tämän takia totaalisen epäonnistuneita? :D

Vierailija
89/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin moka on olla ottamatta tollasta työtä ja jäädä kotiin lorvimaan. Sitten ei saa mitään työtä enää jossain vaiheessa. Tai jos ei töitä haluakaan, niin aika köyhää on elämä.

Vierailija
90/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on onnistunut erittäin hyvin, jos saa pidettyä itsensä töissä. Koska työ miehen ja naisen tiellä pitää ja elämässä kiinni.

Mitä v itun kuuta sinä taivaalta odottelet tipahtamaan eteesi? Olet ihan täysin heittiö ilman töitä. Turha sontakikkare.

Ei minulla ole aggressioita. Minä vain en pidä kaltaisistasi h uoranpaskoista. Jos kaupankassaa pitää halveksia, niin mikä sinä itse sitten olet? Aivan. H uoranpaskaa.

Ei ole häpea hakea apua fongelmiinsa, kun sitä tarvitsee.

No miksi et ole hakenut?

Ohis

Koska omasta mielestäni olen ihan kunnossa vaikka nimittelenkin täällä anonyymejä keskustelijoita ja saan hallitsemattomia vihakohtauksia. Erityisesti ulosteeseen viittaavat haukkumasanat ovat mieleeni.

Vierailija
91/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskeluaikoina myyjän töissä ja oli niin tylsää ja ykstoikkoista että en olisi jaksanut koko ikääni sitä hommaa. Nyt olen koulutusta vastaavassa työssä asiantuntijatehtävissä.

Vierailija
92/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin!

Sinccis

Vierailija
93/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla täydellisen epäonnistunut elämässään, jos on palkallisissa töissä.

Vierailija
94/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä mielessä kyllä, että valkkaan aina jonkun nuoren tytön jonka kassalle menen.

T. M51

+Kolmekymppiset tämän takia totaalisen epäonnistuneita? :D

Kyllä, koska kuitenkin minua vilkuilevat.

Olen pitkä ja urheilullinen, komea kasvoinen sekä menestynyt bisnesmies.

Vierailija
95/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin omillaan toimeentuleva orja kuin sinunlaisesi yhteiskunnan elätti. Ja joo, vastaa tähän nyt että olet kotona lasten kanssa, koska pärjäät osinkotuloillasi. Me kaikki uskomme.

Vierailija
96/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa? Palkka ja työn vaativuus loistavassa suhteessa. Isoimmat mokani viiden vuoden kassatyöskentelyajoilta taisi olla se, että rahastin 6-packin sijaan vain yhden tölkin. Ei mennyt yöunet semmoisesta. Työ oli siistiä, vakkari-asiakkaat ihania, työporukka mukavaa ja vuorotyöstäkin tykkäsin. Harvoin v**utti mennä töihin. Työpäivä alkoi siitä että puki työpaidan päälle ja päättyi juuri siihen hetkeen kun leimasi itsensä ulos. Ja ihan hyvin silläkin palkalla söin, juhlin, matkustelin ja maksoin laskut, kun ei se palkka nyt niin huono ole 😂 toki paljon pienempi kuin lääkärillä tai asianajajalla, mutta ihan luulisi kaikilla ymmärrys riittävän, miten paljon vaativampaa näiden työ on.

Nyt olen asiantuntijatason tehtävissä ja taidan siirtyä takaisin kaupan alalle. Pelkkää vääntöä ja palaveria ja painostusta johdolta ja asiakkailta. Muutama hassu satanen kuussa ei korvaa jatkuvaa stressiä ja sitä että v**uttaa lähes aina. Nyt kun lähden niin en myrkyty sisältä päin ja ala katsoa alaspäin kaikkia "matalapalkkalaisia."

Mutta useimmitenhan ne varastaa asiakkailta. Mua nauratti kun joku kesätyöntekijä piippasi ensin toisen kolapullon ja sitten toisen, kun ne oli yhdessä paketissa.

Tai siis ensin v-tutti, mutta sitten ymmärsin, että heikkolahjaisiakin on olemassa enkä jaksanut sanoa mitään.

Otin sen euron siinä takkiin ja ajattelin, että kyllä se vielä kuulee ja oppii .. 

Sinccis

Vierailija
97/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin omillaan toimeentuleva orja kuin sinunlaisesi yhteiskunnan elätti. Ja joo, vastaa tähän nyt että olet kotona lasten kanssa, koska pärjäät osinkotuloillasi. Me kaikki uskomme.

Olen kyllä ihan töissä, mutta en orjapalkalla. Lapsia ei ole.

Kiitos kysymästä.

Vierailija
98/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kenenkään toiveammatti on istua kaupan kassalla tai jossain kahvilassa myyjänä. Yleensä myyjinä on opiskelijoita jotka hankkivat myyjäntöillä rahaa opiskeluaikanaan. Ja valmistuttuaan siirtyvät sitten siihen varsinaiseen koulutusta vastaavaan työhönsä.

Hep, mun haave on aina ollut olla kahvilassa töissä.

Vierailija
99/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te proletiaarian orjat!

Kyykyyn, ylös. Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.Kyykyyn, ylös.

Asentoo!

Sinccis

Vierailija
100/211 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä +kolmekymppisenä arvostelee muita ammatin perusteella niin onko silloin totaalisesti epäonnistunut elämässään?