Jos vielä +kolmekymppisenä on kaupankassa
Niin onko silloin totaalisesti epäonnistunut elämässään?
Miten on te vanhemmat kaupankassa?
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Jos vielä +kolmekymppisenä arvostelee muita ammatin perusteella niin onko silloin totaalisesti epäonnistunut elämässään?
On.
Simpsakka kassatyttö on kyllä ilo. Samaa ei voi oikein sanoa niistä tädeistä...
Jokainen tehkööt mitä haluaa. Olen erään kunnianhimoisen aihealueen väitellyt tohtori...
Mihin minä haluaisin töihin? Sinne nuoruuteni työpaikkaan. Moni kutsuu sitä työtä p*skaduuniksi.
Vierailija kirjoitti:
Epäonnistuneet vanhemmat jos tällaisia tulee mieleen av:lle kirjoitella. Kunnioitan kaikkia, jotka elättävät itsensä rehellisellä työllä. Erityisesti matalapalkka-aloilla, joilla palkka ei päätä huimaa ja työkään ei välttämättä sieltä motivoivimmasta päästä. Hienoa, että työ kuitenkin maittaa eikä eletä muiden pussilla. Kaiken lisäksi nirppanokat arvioivat työntekijän ikää ja arvostavat ihmistä sen perusteella. Häpeä ap.
Aamen tälle!
Mä oon 30+ ja ruokakaupassa töissä. Tykkään työstäni, koska se on niin rentoa. Työ ei ole elämäni sisältö, vaan se mahdollistaa kaiken muun. Harrastan kestävyysurheilua sekä kilpatanssia, maalaan, teen käsitöitä, luen todella paljon, soitan viulua, käyn elokuvissa ja taidetapahtumissa jne. Jos mulla olisi stressaava työ, niin mulla todennäköisesti ei olisi voimia tehdä mitään muuta.
Ketään miestä mun työni ei ole haitannut. Päin vastoin, työni ei ole ollut ongelma niille traditionaalisille miehille, jotka haluavat, että naisella on aikaa ja halua panostaa parisuhteeseen työuran sijaan.
Kun ostan xl-kumeja niin menen aina viehättävän nuoren naisen kassalle. Kun hän piippaa kortsut niin isken samalla silmää ja lipaisen huulia.
Vierailija kirjoitti:
Jos vielä +kolmekymppisenä arvostelee muita ammatin perusteella niin onko silloin totaalisesti epäonnistunut elämässään?
On ehdottomasti. Jostain syystä jonkinlainen kateus ja katkeruus ainakin vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 30+ ja ruokakaupassa töissä. Tykkään työstäni, koska se on niin rentoa. Työ ei ole elämäni sisältö, vaan se mahdollistaa kaiken muun. Harrastan kestävyysurheilua sekä kilpatanssia, maalaan, teen käsitöitä, luen todella paljon, soitan viulua, käyn elokuvissa ja taidetapahtumissa jne. Jos mulla olisi stressaava työ, niin mulla todennäköisesti ei olisi voimia tehdä mitään muuta.
Ketään miestä mun työni ei ole haitannut. Päin vastoin, työni ei ole ollut ongelma niille traditionaalisille miehille, jotka haluavat, että naisella on aikaa ja halua panostaa parisuhteeseen työuran sijaan.
Looooooser
Vierailija kirjoitti:
Itse nauran paskaisesti tradenomimuijille, jolta en ole saanut pillua ja työskentelevät Prisman kassalla. Muahhahha. Trademuijat oli aikanaan hyvin ylimielistä sakkia, nyt ovat tajunneet paikkansa työelämässä.
t: DI
Ei kukaan kyllä ole velvollinen jakamaan pillua kenelle tahansa, jollainen ilmeisesti olet.
Naiselle ei ole ongelma kun muutenkin heidän tehtävä on olla hellan ja nyrkkikyllikin välissä eikä työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinä mielessä kyllä, että valkkaan aina jonkun nuoren tytön jonka kassalle menen.
T. M51+Kolmekymppiset tämän takia totaalisen epäonnistuneita? :D
Kyllä, koska kuitenkin minua vilkuilevat.
Olen pitkä ja urheilullinen, komea kasvoinen sekä menestynyt bisnesmies.
:DDD Sitten kyllä olisivat jos setiä vilkuilisivat. Mutta valitettavasti näin ei ole. :DDD
Olin tehnyt ns. oman alan töitä vuosia ja perustin aikoinani oman yrityksen. Oli useampi työntekijäkin. Viihdyin työssäni tosi hyvin, mutta kun olosuhteet muuttuivat päätin lopettaa yritykseni. Olin yli viiden vuoden aikana tottunut ns. yrittäjän vapauteen (ja velvollisuuksiin), joten ajatus kokopäiväisestä (=sitovasta työstä toisen alaisena) yrittäjämiehen ja pienen lapsen äitinä ahdisti. Hakeuduin vuokrafirman kautta töihin ruokakauppoihin kassa- ja hyllytystehtäviin. Vuoroja oli todella paljon tarjolla ja töitä olisi saanut tehdä vaikka kuinka paljon. Valitsin ne vuorot, jotka sopivat hyvin muuhun elämääni. Viihdyin hyvin. Työkin oli monipuolista, kun kiersin noin 20 eri myymälää, ja kauppojen henkilökunta mukavaa. Töitä ei tarvinnut koskaan tuoda kotiin. Tein työni hyvin, sain paljon kiitosta ja vakkaripaikkojakin tarjottiin. En kuitenkaan ottanut niitä vastaan. Olin tällöin yli 30v. En kokenut epäonnistuneeni vaan kyseessä oli sen hetken valinta siihen elämäntilanteeseen
Lähes kaksi vuotta tein keikkatöitä, sitten olin henkisesti valmis hakemaan vakituista/sitouttavampaa työtä muualta, minkä myös sain. Vuodet vierivät ja työpaikat vaihtuivat. Nyt teen monipuolisia tehtäviä (toimistossa, tapahtumissa ja kentällä) ja viihdyn hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa? Palkka ja työn vaativuus loistavassa suhteessa. Isoimmat mokani viiden vuoden kassatyöskentelyajoilta taisi olla se, että rahastin 6-packin sijaan vain yhden tölkin. Ei mennyt yöunet semmoisesta. Työ oli siistiä, vakkari-asiakkaat ihania, työporukka mukavaa ja vuorotyöstäkin tykkäsin. Harvoin v**utti mennä töihin. Työpäivä alkoi siitä että puki työpaidan päälle ja päättyi juuri siihen hetkeen kun leimasi itsensä ulos. Ja ihan hyvin silläkin palkalla söin, juhlin, matkustelin ja maksoin laskut, kun ei se palkka nyt niin huono ole 😂 toki paljon pienempi kuin lääkärillä tai asianajajalla, mutta ihan luulisi kaikilla ymmärrys riittävän, miten paljon vaativampaa näiden työ on.
Nyt olen asiantuntijatason tehtävissä ja taidan siirtyä takaisin kaupan alalle. Pelkkää vääntöä ja palaveria ja painostusta johdolta ja asiakkailta. Muutama hassu satanen kuussa ei korvaa jatkuvaa stressiä ja sitä että v**uttaa lähes aina. Nyt kun lähden niin en myrkyty sisältä päin ja ala katsoa alaspäin kaikkia "matalapalkkalaisia."
Mutta useimmitenhan ne varastaa asiakkailta. Mua nauratti kun joku kesätyöntekijä piippasi ensin toisen kolapullon ja sitten toisen, kun ne oli yhdessä paketissa.
Tai siis ensin v-tutti, mutta sitten ymmärsin, että heikkolahjaisiakin on olemassa enkä jaksanut sanoa mitään.
Otin sen euron siinä takkiin ja ajattelin, että kyllä se vielä kuulee ja oppii ..
Sinccis
Ei siis hyvää päivää taas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa? Palkka ja työn vaativuus loistavassa suhteessa. Isoimmat mokani viiden vuoden kassatyöskentelyajoilta taisi olla se, että rahastin 6-packin sijaan vain yhden tölkin. Ei mennyt yöunet semmoisesta. Työ oli siistiä, vakkari-asiakkaat ihania, työporukka mukavaa ja vuorotyöstäkin tykkäsin. Harvoin v**utti mennä töihin. Työpäivä alkoi siitä että puki työpaidan päälle ja päättyi juuri siihen hetkeen kun leimasi itsensä ulos. Ja ihan hyvin silläkin palkalla söin, juhlin, matkustelin ja maksoin laskut, kun ei se palkka nyt niin huono ole 😂 toki paljon pienempi kuin lääkärillä tai asianajajalla, mutta ihan luulisi kaikilla ymmärrys riittävän, miten paljon vaativampaa näiden työ on.
Nyt olen asiantuntijatason tehtävissä ja taidan siirtyä takaisin kaupan alalle. Pelkkää vääntöä ja palaveria ja painostusta johdolta ja asiakkailta. Muutama hassu satanen kuussa ei korvaa jatkuvaa stressiä ja sitä että v**uttaa lähes aina. Nyt kun lähden niin en myrkyty sisältä päin ja ala katsoa alaspäin kaikkia "matalapalkkalaisia."
Mutta useimmitenhan ne varastaa asiakkailta. Mua nauratti kun joku kesätyöntekijä piippasi ensin toisen kolapullon ja sitten toisen, kun ne oli yhdessä paketissa.
Tai siis ensin v-tutti, mutta sitten ymmärsin, että heikkolahjaisiakin on olemassa enkä jaksanut sanoa mitään.
Otin sen euron siinä takkiin ja ajattelin, että kyllä se vielä kuulee ja oppii ..
Sinccis
Ei siis hyvää päivää taas!
Ei ne hyviä päiviä ole kun kassat varastaa asiakkailta ja punalaputkin unohtuu ihan vahingossa miinustaa. Tuotteissa on kovempia hintoja mitä lukee hyllyssä jne.
Sinccis
Paskoja juttuja on semmoiset. Ei hjuvia!
Se punalaputus pitäisi lopettaa kun niin monesti unohtuu sen vähentäminen.
Niihin pitäisi laittaa uudet ALENNETUT hinnat enareiden päälle.
Asia kyllä korjattaisiin heti, jos KAUPPIAS ottaisi asiassa takkiin, mutta kun asiakas häviää, niin mitään ei korjata = varastamista
Sinccis
Olenko epäonnistunut kun olen yli 30 ja teen töitä kaupan kassalla ja siivoojana ja opiskelen yliopistossa? Olenko vähemmän epäonnistunut kuin sellainen kassa, jolla ei ole koulutusta vai epäonnistunut, koska olen "vanha" opiskelija?
Mä olenkin lopettanut alennettujen tuotteiden ostamisen sen takia.
Ostan sitten mielummin paremmalla päiväyksellä, kun ei kuitenkaan tiedä onko hinta alennettu loppusummassa. On kiva luottaa kassaan, joka ei sitten alenna hintoja ja sillä aikaa olla itse pakkaamassa!
Sinccis
Ei kaikille työ ole koko elämän suurin asia ja saavutus.
Enemmän mä säälin niitä jotka opiskelee hirveästi ja uhraavat koko elämänsä ja lopulta myös terveytensä omalle työllensä.
Paljonko nykyään tienaa kaupantätinä?