Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuli luokkanne hissukoista tai koulukiusatuista myöhemmässä elämässään?

Vierailija
03.04.2013 |

Kun aina keskitytään tekijöihin eli kiusaajiin ja muiden alistajiin, niin tekee mieli kysyä kiusattujen tai arkojen, kaverittomien luokan hissukoiden myöhemmästä elämänkulusta.

Kommentit (443)

Vierailija
161/443 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Medianomi-käsikirjoittaja

Kirurgi

Kirjailija

Jalkalääkäri

Eli eipä se hiljaisuus menestykseen tunnu vaikuttavan

Vierailija
162/443 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 10:31"]En mikään hissukka ollut mutta pojat kiusasi minua ja haukkui laudaksi ja kakkosneloseksi

Minusta tuli KTM ja ison kv yrityksen Business Controller.  Ja ne rinnatkin kasvoivat -kunnolla.  Myöhemmin kostin kummallekin pojalle.  Vedätin täysillä ja jätin näyttävästi lyhyen "seurustelun" jälkeen.  Luokkakokouksessa oli luokan siistein mimmi - muut näyttivät mummoilta ;-)

terkkuja vaan Simolle ja Aarnelle

[/quote]

Ja sit sä heräsit ja päästit kissan ulos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/443 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä oli yläasteella kolme tyttöä, jotka jätettiin ulkopuolelle kaikesta. Olimme vähän hissukoita, mutta emme mitään hikareita. Omat arvosanani olivat harvoin kymppejä. Lukiossa olin edelleen hiljainen, mutta sain paremmin kavereita. Lukiossa tosin oli vielä pahempia ylimielisiä kiusaajatyyppejä kuin yläasteella. Kävin lukion alueella, jossa asuu varakkaita ihmisiä ja monet rikkaiden lapset olivat todella pilallehemmoteltuja ja nokkavia. Näistä rikkaiden kersoista tiedän sen verran, että suurimmalla osalla menee kai hyvin, mutta heillä on myös paljon vihamiehiä. Itse sairastuin lukion loppuaikoina sairauteen, jota ei heti tunnistettu ja se vei monta vuotta elämästäni. Nyt olen 26 ja vailla jatkokoulutusta, mutta kiitollinen tervehtymisestäni ja työpaikasta, jossa viihdyn. Aion myös opiskella vielä. Ulkoisesti olen puhjennut kukkaan ja olen fyysisesti erinomaisessa kunnossa, joten vientiä riittää ja tästä tuntuu moni entinen luokka"kaveri" olevan näreissään.

Vierailija
164/443 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 10:31"]En mikään hissukka ollut mutta pojat kiusasi minua ja haukkui laudaksi ja kakkosneloseksi

Minusta tuli KTM ja ison kv yrityksen Business Controller.  Ja ne rinnatkin kasvoivat -kunnolla.  Myöhemmin kostin kummallekin pojalle.  Vedätin täysillä ja jätin näyttävästi lyhyen "seurustelun" jälkeen.  Luokkakokouksessa oli luokan siistein mimmi - muut näyttivät mummoilta ;-)

terkkuja vaan Simolle ja Aarnelle

[/quote]

Annoitko seksiä molemmille?

Vierailija
165/443 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin se kaunis ja suosittu, täyden kympin tyttö. Nyt syön mielialalääkkeitä ja olen työtön yh...  :) Hiphei.

Vierailija
166/443 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monesta kiusaajasta tuli duunareita ja teinivanhempia. Hissukoihin en ole pitänyt yhteyttä. Ei niitä edes muista!

Vierailija
167/443 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuli siivooja, jolla mt-ongelmia myös.

Vierailija
168/443 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sellainen itse. Suunnitteluinsinööri, onnellisesti naimisissa opinahjosta löydetyn toisen insinöörin kanssa, kaksi lasta. En minä oikeasti hissukka ole, mutta kiusaaminen teki sellaisen. Kun pääsin opiskelemaan vapauduin ja olin aika suosittukin, no tietysti johtui paljon siitäkin, että naisia oli niin vähän. Omassa ryhmässäni meitä oli kaksi. 

Vierailija
169/443 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli opettaja. Otan kiusaajilta luulot pois. 

nimim. Nollatoleranssi

Vierailija
170/443 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tosi pahasti kiusattu koko peruskoulun ajan. Yläasteella puhkesi jo masennus ja syömähäiriö, täysi-ikäistyttyä vielä paniikkihäiriö ja OCD. Tätä nykyä olen 30v, ei koulutusta, ei työkokemusta, ei ystäviä, en juuri poistu kotoani. En ole saanut missään vaiheessa mistään mitään apua.

Kiitos vaan kiusaajat kun pilasitte elämäni :(

Vierailija
171/443 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuli luuseri, ei yhtään ystävää, ei ammattia eikä työtä nelikymppisenäkään, vain mies ja lapset. Mietin koko ajan miksi elän? kiusaajani pärjäsivät hyvin elämässään. Heistä tuli opettajia,sairaanhoitajia,johtajia yms minusta ei mitään. 9v eli koko kouluaika kiusattiin. Ja opettajat ja rehtori tiesivät kukaan ei saanut sitä koskaan loppumaan. Se oli sekä fyysistä että henkistä.

Vierailija
172/443 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli työkyvyttömyyseläkeläinen. Peruskoulun jälkeen en ole opiskellut mitään. Ei ole yhtäkään ystävää. En ole koskaan seurustellut.

Vierailija
173/443 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella erästä tyttöä kiusattiin, koska hän oli ujo, hiljainen, pullea, kulki aina samoissa vaatteissa, hänellä oli likaiset luiruhiukset ponnarilla ja naama täynnä finnejä. Sattumalta näin hänet kerran kaupassa, olimme tällöin n. 22 v. Harmitti huomata, että hänestä ei ollut tullut upeaa ja menestyvää kaunotarta, vaan edelleen kulki hiukset likaisena ponnarilla ja naama finneillä ja yhtä pulleana kuin silloinkin. Olisi ollut hienoa nähdä hänen kohdallaan tällainen rumasta ankanpoikasesta joutseneksi -tarina, mutta ei ollut valitettavasti päässyt kuin rumasta ankanpoikasesta rumaksi ankaksi. Toivottavasti on muuten sitten menestynyt elämässään.

Vierailija
174/443 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä hissukoista tuli pari dippainssiä ja yhdestä lääkäri, yhdestä juristi.

Vierailija
175/443 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen luulemus on tuo että kiusatuista tulee aina menestyjiä ja kiusaajista luusereita. Tai että kiusatuilla on aina hyvä todistus. Olin todella hiljainen ja kiusattu, ihan keskinkertainen oppilas olin. Kiusaajista monet oli näitä jotka sai aina hyviä numeroita. Ne jotka oli huonoja koulussa ei mielestäni olleet niitä pahimpia kiusaajia ainakaan.

Olen nyt 25v ja ainoat työt joita olen saanut tähän mennessä on ravintolatyöt, siivoustyöt ja henkilökohtaisen avustajan työt. Oman alan töitä en ole saanut koskaan, opiskelen nyt kolmatta ammattia.

Kiusaajat opiskelee yliopistossa ja ovat muuten vain menestyneitä ihmisiä joista kaikki pitävät.

Se kiusaaminen vaikuttaa itsetuntoon ja jos siihen päälle kokee elämässään vielä muitakin ongelmia, ei tuossa työelämässä ole helppoa. Myös saattaa seurata se että joutuu helpommin työpaikkakiusatuksikin koska luonne on muokkautunut alistuvammaksi ja kiltimmäksi/herkemmäksi.

Eivät ole valitettavasti kovin yleisiä ne kultaiset tarinat, joissa se rankasti kiusattu ihminen loistaa ja menestyy elämässään ja kiusaajat makaisivat kotona luusereina. Kyllä minä sanoisin että kiusaajaluonteella on helpompi ponnistaa tässä elämässä kuin kiusatun luonteella. Valitettavasti. Tarkoituksenani ei ole masentaa ketään, mutta usein se ei mene ihan niin että kiusatut saavat sitten kaiken hyvän aikuisena.

Vierailija
176/443 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ala- ja yläasteella se hissukka, lievästi kiusattu ja aikalailla ylipainoinen lapsi/nuori. Kavereita kyllä oli aina, mutta luokan ns. suositut aina nälvivät katseellaan ja tirskuivat lihavuudelleni ja muutenkin ulkonäölleni. Olen vasta myöhemmin itsekin kuvista tajunnut kuinka lihava oikeasti olin.

No, nyt minulla on hyvä koulutus, upea aviomies ja kaksi ihanaa lasta. Olen myös laihtunut melkein 30kg lukioajoista ja näytän ihan suoraan sanottuna tosi hyvältä. Monesti huvittaa kun esim. kaupassa törmää näihin entisiin "kiusaajiin" ja heidän leuat loksahtelee, heti sen jälkeen kun tunnistavat.

Luulen että minut pelasti se, etten itse oikein ymmärtänyt että kuinka ylipainoinen olinkaan. Ajattelin aina että no mitä nyt vähän pullea... ja se tietysti että oli tiivis ja rakas ystäväpiiri.

Vierailija
177/443 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tulee lääkäri.

Vierailija
178/443 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta insinööri, työn ohella DI ja tohtori (ehkä). Koulukiusaajista taas rekkakuskia, maalaria, metallityöläisiä suurimmalla osalla jotain ongelmia.

Vierailija
179/443 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoshuoltaja ja masennus.

T. Kiusattu

Vierailija
180/443 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä hiljainen hissukka luki itsensä juristiksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä