Paras sipsi ja dippi
Estrellan merisuolasipsit oli tosi hyviä! Yleensä odtan ohuita herkkusipsejä, mutta nyt kyllä tykästyin noihin merisuolasipseihin. Ja uusi dippi cheddar chili oli kanssa erittäin hyvää.
Kommentit (24)
On niin paljon hyviä sipsejä, että vaikea valita mitään yhtä. Mutta aika usein ostan niitä kypsytetty juusto ja merisuola sipsejä. Sweet chili on ehkä suosikkidippi.
No nyt saatanan läskiämmät heti peli poikki ja ulos lenkkeilemään senkin 160 kiloiset läskipossut
En ole ikinä ostanut valkosipulidippiä, täytyypä antaa sille mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
No nyt saatanan läskiämmät heti peli poikki ja ulos lenkkeilemään senkin 160 kiloiset läskipossut
Ootte kyllä kyllästyttäviä te palstakiusaajat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt saatanan läskiämmät heti peli poikki ja ulos lenkkeilemään senkin 160 kiloiset läskipossut
Ootte kyllä kyllästyttäviä te palstakiusaajat
Itsellään sitten vissiin jotain ongelmia. Kumpa ne jättäisivät meidät terveet rauhaan nauttimaan mukavasta keskusteluilmapiiristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt saatanan läskiämmät heti peli poikki ja ulos lenkkeilemään senkin 160 kiloiset läskipossut
Ootte kyllä kyllästyttäviä te palstakiusaajat
Itsellään sitten vissiin jotain ongelmia. Kumpa ne jättäisivät meidät terveet rauhaan nauttimaan mukavasta keskusteluilmapiiristä.
Röh röh läskipossu röhnöttää sohvalla itkemässä kun ei jaksa edes mennä kauppaan vaan wolttaa 100kg sipsejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt saatanan läskiämmät heti peli poikki ja ulos lenkkeilemään senkin 160 kiloiset läskipossut
Ootte kyllä kyllästyttäviä te palstakiusaajat
Itsellään sitten vissiin jotain ongelmia. Kumpa ne jättäisivät meidät terveet rauhaan nauttimaan mukavasta keskusteluilmapiiristä.
Röh röh läskipossu röhnöttää sohvalla itkemässä kun ei jaksa edes mennä kauppaan vaan wolttaa 100kg sipsejä
Vedä käteen vai tarviiko sitä kuntoa kohottaa ennen kuin käsi jaksaa veivata sitä sun limasta pikku katkarapuas?
Öööö millainen juntti syö sipsejä enää nykyään ööööö....?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt saatanan läskiämmät heti peli poikki ja ulos lenkkeilemään senkin 160 kiloiset läskipossut
Ootte kyllä kyllästyttäviä te palstakiusaajat
Itsellään sitten vissiin jotain ongelmia. Kumpa ne jättäisivät meidät terveet rauhaan nauttimaan mukavasta keskusteluilmapiiristä.
Röh röh läskipossu röhnöttää sohvalla itkemässä kun ei jaksa edes mennä kauppaan vaan wolttaa 100kg sipsejä
Sulla ei kunto riitä edes käteen vetämiseen. Sen takia #vttuilet täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt saatanan läskiämmät heti peli poikki ja ulos lenkkeilemään senkin 160 kiloiset läskipossut
Ootte kyllä kyllästyttäviä te palstakiusaajat
Itsellään sitten vissiin jotain ongelmia. Kumpa ne jättäisivät meidät terveet rauhaan nauttimaan mukavasta keskusteluilmapiiristä.
Röh röh läskipossu röhnöttää sohvalla itkemässä kun ei jaksa edes mennä kauppaan vaan wolttaa 100kg sipsejä
Vedä käteen vai tarviiko sitä kuntoa kohottaa ennen kuin käsi jaksaa veivata sitä sun limasta pikku katkarapuas?
Eihän se ole edes löytänyt sitä vuosiin i h r a k a s a n s a alta :=0
Odotin hyvää ketjua, mutta täällä onkin ihan ihme ölinää taas. Miten näin kivasta aiheesta saa tämmösen?
Vierailija kirjoitti:
Hapankorppu & oivariini
Varsinkin jos lisää vielä cheddarjuustoa niin on melkoinen herkkupommi.
Vierailija kirjoitti:
Odotin hyvää ketjua, mutta täällä onkin ihan ihme ölinää taas. Miten näin kivasta aiheesta saa tämmösen?
No ne läskipossut alko runkkaamaan sipsiensä kanssa Kait sen prinssinakin saa esille kun houkuttelee sipsillä
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ostanut valkosipulidippiä, täytyypä antaa sille mahdollisuus.
Jaa mitenköhän on tämäkään mahdollista...?
Aikamoista XD ei riitä puristusvoima edes omaan käteen laukeamiseen hohhoijaaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt saatanan läskiämmät heti peli poikki ja ulos lenkkeilemään senkin 160 kiloiset läskipossut
Ootte kyllä kyllästyttäviä te palstakiusaajat
Itsellään sitten vissiin jotain ongelmia. Kumpa ne jättäisivät meidät terveet rauhaan nauttimaan mukavasta keskusteluilmapiiristä.
Tosi mukavaa!
Salt&vinegar-perunalastut ja valkosipulidippi. Harvoin perunalastuja tulee ostettua, mutta noita tekee joskus mieli.