Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras sipsi ja dippi

Vierailija
28.06.2026 |

Estrellan merisuolasipsit oli tosi hyviä! Yleensä odtan ohuita herkkusipsejä, mutta nyt kyllä tykästyin noihin merisuolasipseihin. Ja uusi dippi cheddar chili oli kanssa erittäin hyvää.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salt&vinegar-perunalastut ja valkosipulidippi. Harvoin perunalastuja tulee ostettua, mutta noita tekee joskus mieli.

Vierailija
2/24 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin paljon hyviä sipsejä, että vaikea valita mitään yhtä. Mutta aika usein ostan niitä kypsytetty juusto ja merisuola sipsejä. Sweet chili on ehkä suosikkidippi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaloreita nolla!

Vierailija
4/24 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grills ja valkosipulidippi <3 

Vierailija
5/24 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt saatanan läskiämmät heti peli poikki ja ulos lenkkeilemään senkin 160 kiloiset läskipossut 

Vierailija
6/24 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ostanut valkosipulidippiä, täytyypä antaa sille mahdollisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/24 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapankorppu & oivariini

Vierailija
8/24 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt saatanan läskiämmät heti peli poikki ja ulos lenkkeilemään senkin 160 kiloiset läskipossut 

Ootte kyllä kyllästyttäviä te palstakiusaajat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/24 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt saatanan läskiämmät heti peli poikki ja ulos lenkkeilemään senkin 160 kiloiset läskipossut 

Ootte kyllä kyllästyttäviä te palstakiusaajat

Itsellään sitten vissiin jotain ongelmia. Kumpa ne jättäisivät meidät terveet rauhaan nauttimaan mukavasta keskusteluilmapiiristä.

Vierailija
10/24 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt saatanan läskiämmät heti peli poikki ja ulos lenkkeilemään senkin 160 kiloiset läskipossut 

Ootte kyllä kyllästyttäviä te palstakiusaajat

Itsellään sitten vissiin jotain ongelmia. Kumpa ne jättäisivät meidät terveet rauhaan nauttimaan mukavasta keskusteluilmapiiristä.

Röh röh läskipossu röhnöttää sohvalla itkemässä kun ei jaksa edes mennä kauppaan vaan wolttaa 100kg sipsejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/24 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt saatanan läskiämmät heti peli poikki ja ulos lenkkeilemään senkin 160 kiloiset läskipossut 

Ootte kyllä kyllästyttäviä te palstakiusaajat

Itsellään sitten vissiin jotain ongelmia. Kumpa ne jättäisivät meidät terveet rauhaan nauttimaan mukavasta keskusteluilmapiiristä.

Röh röh läskipossu röhnöttää sohvalla itkemässä kun ei jaksa edes mennä kauppaan vaan wolttaa 100kg sipsejä

Vedä käteen vai tarviiko sitä kuntoa kohottaa ennen kuin käsi jaksaa veivata sitä sun limasta pikku katkarapuas?

Vierailija
12/24 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö millainen juntti syö sipsejä enää nykyään ööööö....?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/24 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt saatanan läskiämmät heti peli poikki ja ulos lenkkeilemään senkin 160 kiloiset läskipossut 

Ootte kyllä kyllästyttäviä te palstakiusaajat

Itsellään sitten vissiin jotain ongelmia. Kumpa ne jättäisivät meidät terveet rauhaan nauttimaan mukavasta keskusteluilmapiiristä.

Röh röh läskipossu röhnöttää sohvalla itkemässä kun ei jaksa edes mennä kauppaan vaan wolttaa 100kg sipsejä

Sulla ei kunto riitä edes käteen vetämiseen. Sen takia #vttuilet täällä.

Vierailija
14/24 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt saatanan läskiämmät heti peli poikki ja ulos lenkkeilemään senkin 160 kiloiset läskipossut 

Ootte kyllä kyllästyttäviä te palstakiusaajat

Itsellään sitten vissiin jotain ongelmia. Kumpa ne jättäisivät meidät terveet rauhaan nauttimaan mukavasta keskusteluilmapiiristä.

Röh röh läskipossu röhnöttää sohvalla itkemässä kun ei jaksa edes mennä kauppaan vaan wolttaa 100kg sipsejä

Vedä käteen vai tarviiko sitä kuntoa kohottaa ennen kuin käsi jaksaa veivata sitä sun limasta pikku katkarapuas?

Eihän se ole edes löytänyt sitä vuosiin i h r a k a s a n s a alta :=0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/24 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin hyvää ketjua, mutta täällä onkin ihan ihme ölinää taas. Miten näin kivasta aiheesta saa tämmösen?

Vierailija
16/24 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hapankorppu & oivariini

Varsinkin jos lisää vielä cheddarjuustoa niin on melkoinen herkkupommi.

Vierailija
17/24 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotin hyvää ketjua, mutta täällä onkin ihan ihme ölinää taas. Miten näin kivasta aiheesta saa tämmösen?

No ne läskipossut alko runkkaamaan sipsiensä kanssa Kait sen prinssinakin saa esille kun houkuttelee sipsillä 

Vierailija
18/24 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ostanut valkosipulidippiä, täytyypä antaa sille mahdollisuus.

Jaa mitenköhän on tämäkään mahdollista...?

Vierailija
19/24 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista XD ei riitä puristusvoima edes omaan käteen laukeamiseen hohhoijaaa

Vierailija
20/24 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt saatanan läskiämmät heti peli poikki ja ulos lenkkeilemään senkin 160 kiloiset läskipossut 

Ootte kyllä kyllästyttäviä te palstakiusaajat

Itsellään sitten vissiin jotain ongelmia. Kumpa ne jättäisivät meidät terveet rauhaan nauttimaan mukavasta keskusteluilmapiiristä.

Tosi mukavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi