Vaipat päällä treenaamaan?
Olen synnyttänyt nainen, ja kärsin nykyään aika pahasta virtsankarkailusta. Tavallinen arkielämä sujuu ihan hyvin, mutta urheillessa lirahtelee aika paljon välillä. Harrastan lajia, jossa tulee paljon ponnistuksia yms. Olen treenaillut synnytyksen jälkeen itsekseni ja pitänyt tenan housuvaippa, koska muuten pissisin yksinkertaisesti housuun. Haluaisin liittyä taas urheiluseuraan, mutta hieman arastelen kun pitäisi käyttää noin isoa vaippaa. Voisitteko itse siis mennä esim. housuvaippa päällä ohjattuihin harkkoihin
Kommentit (108)
Pystyisin menemään. Ei tarvitse murehtia vessakäynneistä. Käytän siis itse 24/7
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ei kehtaa mennä lääkäriin mutta kehtaa urheilla pissat vaipassa? Eh...
Eihän aloittaja sanonut, ettei kehtaa käydä lääkärissä. Ja ei niitä vaippoja tarvitsekaan ylenpalttisesti hävetä
Itse käytän vaippoja 24/7, enkä häpeä itteeni. Oon fine asian kans, ja ikää 27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa outoa, että niin moni äiti käyttäisi vaippoja sen sijaan, että menisi lääkäriin ja treenaisi alapäänsä kuntoon. Geishakuulat käyttöön naiset!
Vaivaa ei voi aina treenata pois. Tuskin kukaan niitä vaippoja mielellään käyttää, mutta monella ei ole vaihtoehtoa.
Itse olen käyttäny 18-vuotiaasta asti, ja tykkään pitää. Oon 9 vuotta vaipoissa kulkenut ja niihin tarpeet tehnyt
Ap:lle suosittelisin kuntouintia, vaikuttaa moniin lihaksiin.
Vierailija kirjoitti:
30 v naiset jo vaipoissa :0 onneksi mulla ei oo lapsia, ei pahemmin houkuta kun lapsen lisäksi sais vaihtaa omiakin vaippoja
Voi kuule, tietäsitpä vaan paljonkos meitä vaippaa käyttäviä vaippailijoita syystä tai toisesta pelkästään Suomessa on. Miehiä varmasti enemmän, ainakin se mitä yhellä sivustolla oon niin siellä oletettavasti valtaosa miespuolisia. Toiset käyttää pikkuistellakseen eli se on heille elämäntapa niinkö itellekki. Toisilla taas erilaiset sairaudet ajaa siihen. Oli kyse sitte miehistä tai naisista, ni ei se oo väärin käyttää jos on pakko, tai vaikka olis vaan fetismi kyseiseen asiaan. Itelläkin on fetissi vaippoihin, turvaistuimeenja kaikkiin turvavöihin, tutteihin ym. No, entäs sitten? Kaikki me ollaan ihmisiä. Meitä on sillä sivustolla jo Suomessa about 1600 ihmistä. Joidenki vaan helppo huudella ko eivät taustoja tiedä.
Huh näitä jotka ajattelevat, että lääkärille meno suoraan korjaisi tilanteen. Virtsankarkailuun on hoitokeinoja, mutta aina ne eivät vaan auta. Silloin vaippa voi olla oikein hyvä ratkaisu eikä siinä pitäisi olla mitään hävettävää. Aikuisten virtsankarkailusuojat ovat nykyään hyvin ohuita ja huomamattomia, eivätkä mitään parinkymmenen vuoden takaisia paksuja mummojen vaippoja. Todellakin voit laittaa sellaisen kuntoilemaan, se tuo varmasti turvallisemman olon eikä välttämättä vahinkoa sitten tapahdukaan, kun tietää että on suoja valmiina. Laitat vaikka paksummat trikoot/collegehousut ja pitkän paidan, niin tuskin kukaan huomaa.
En tajua miksi jotkut kummeksuvat vaippaa, mutta kuukautisside on ihan ok ja normaali juttu. Ei ne virtsankarkailusuojat aina ole mitään varsinaisia housuvaippoja vaan yösiteen tyylisiä suojia. Jos pieni lirahdus tapahtuu niin en näe yhtään sen kamalampana kuin sitä, että veri valuu kuukautissuojaan. Isompi lirahdus on tietysti ikävä ja itselle nolottava asia, mutta järkevä ihminen ymmärtää eikä naureskele asialle.
Itsekin käyn salilla tenat housuissa, kun muutakaan en voi. Ei ole kivaa mutta ei myöskään maailmanloppu