Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaipat päällä treenaamaan?

Vierailija
20.03.2019 |

Olen synnyttänyt nainen, ja kärsin nykyään aika pahasta virtsankarkailusta. Tavallinen arkielämä sujuu ihan hyvin, mutta urheillessa lirahtelee aika paljon välillä. Harrastan lajia, jossa tulee paljon ponnistuksia yms. Olen treenaillut synnytyksen jälkeen itsekseni ja pitänyt tenan housuvaippa, koska muuten pissisin yksinkertaisesti housuun. Haluaisin liittyä taas urheiluseuraan, mutta hieman arastelen kun pitäisi käyttää noin isoa vaippaa. Voisitteko itse siis mennä esim. housuvaippa päällä ohjattuihin harkkoihin

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä :) kukaan tuskin huomaa vaippaasi, ja vaikka huomaisikin niin ei varmasti sano ikinä mitään. Urheiluharrastus tuo paljon iloa, hienoa että jaksat liikkua.

Vierailija
2/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos menisit lääkäriin ja sanoisit siitä että karkaa kusi housuun joka yskäisyllä? Voi että näitä ihmisiä. Tämänkin nolon vaivan voi lääkäri korjata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene urogynekologille, sieltä löytyy apu tuohon jos yleensä on mahdollista auttaa. Hermovauriota tosin on kai vaikea korjata, mutta jäljellä olevia hermoja pystyy stimuloimaan. Ja jos ei ole hermoissa vikaa, sitä on lihaksissa, ja sekin on korjattavissa.

Housuun kuseminen ei kuitenkaan ole ok.

Vierailija
4/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus sama ongelma ja kävin vaipoissa urheilemassa. Vähän se hävetti, mutta kukaan ei ikinä tuijottanut mitenkään erikoisesti. Nyt pärjään ilman vaippaa, kun jaksoin jumpata tarpeeksi lantion pohjaa

Vierailija
5/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä hermovaurio, on koitettu hoitaa mutta aika laihoin tuloksin :( pisteet sulle että uskallat silti harrastaa, mä en mitenkään kehtaisi vaipoissa...

Vierailija
6/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen tuntuu ajattelevan, että synnytyksen jälkeen on ihan ok jos äitikin käyttää vaippoja

Vierailija
7/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa muuten mitään, mutta märkä vaippa tuntuu varmaan aika ikävältä päällä urheillessa. Vai vaihdatko treenin aikana kuiviin jos käy vahinko?

Vierailija
8/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa muuten mitään, mutta märkä vaippa tuntuu varmaan aika ikävältä päällä urheillessa. Vai vaihdatko treenin aikana kuiviin jos käy vahinko?

Jos tulee tyyliin koko rakko niin vaihdan vaipan heti, pienten lirahdusten jälkeen se ei vielä haittaa treeniä. Urheilen siis sisätiloissa niin on helppo vaihtaa...

Vierailija
9/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi mennä, enkä pitää missään muuallakaan. Vaipat on vauvoja varten.

Vierailija
10/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa.

Vierailija
11/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee melkein itku puolestasi! Oletko tietoinen, että myös julkinen puoli korjaa leikkauksella noin pahankuuloista virtsankarkailua? Ihan rutiinileikkaus. Hanki apua, hyvä nainen! ❤️

Vierailija
12/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun kannattaa liittyä ryhmään, saat varmasti treenistä enemmän irti :) rohkeasti vain mukaan omana itsenä, ja ehkä se karkailukin vielä helpottaa

Vierailija
13/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin ja hanki apua tuohon virtsankarkailuusi. Parantaa elämääsi huomattavasti, eikä tarvitse käyttää vaippoja.

Vierailija
14/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ei kehtaa mennä lääkäriin mutta kehtaa urheilla pissat vaipassa? Eh...

Vierailija
15/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista :) Olen ollut yhteydessä lääkäriin, mutta menen uudestaan käymään, edellinen ei maininnut mitään esim. leikkausmahdollisuudesta. Ja taidan liittyä sinne ryhmään myös, tuskin kukaan siellä tosiaan toisten tenoja kyttää. Ehkä saan lääkäriltä toivoa vielä tämän karkailunkin suhteen, 30 v vaipoissa on kieltämättä vähän hassua...

Vierailija
16/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn itse porrastreeneissä, joissa on useampi nainen joiden tenat näkyy selvästi julksutrikoiden läpi, ja osalla ikää 30-35. Ihmettelen suuresti

Vierailija
17/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä hajosin otsikolle, mutta varmasti on tosi ikävä vaiva

Vierailija
18/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn itse porrastreeneissä, joissa on useampi nainen joiden tenat näkyy selvästi julksutrikoiden läpi, ja osalla ikää 30-35. Ihmettelen suuresti

Ja sinä katselet?

Vierailija
19/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä katselet?

Parempi katsella kuin kastella

Vierailija
20/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treeni vaatteet on monesti sellaisia että pikkarit näkyy läpi, eli joku housuvaippa voi paistaa sieltä aika selvästi. Valitse siis tarkkaan vaatteesi, että saat peitettyä vaipan. Ja vaihda oikeasti heti kun kastuu yhtään enempää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi