Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaipat päällä treenaamaan?

Vierailija
20.03.2019 |

Olen synnyttänyt nainen, ja kärsin nykyään aika pahasta virtsankarkailusta. Tavallinen arkielämä sujuu ihan hyvin, mutta urheillessa lirahtelee aika paljon välillä. Harrastan lajia, jossa tulee paljon ponnistuksia yms. Olen treenaillut synnytyksen jälkeen itsekseni ja pitänyt tenan housuvaippa, koska muuten pissisin yksinkertaisesti housuun. Haluaisin liittyä taas urheiluseuraan, mutta hieman arastelen kun pitäisi käyttää noin isoa vaippaa. Voisitteko itse siis mennä esim. housuvaippa päällä ohjattuihin harkkoihin

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on inkontinenssisuojia eikä vaippoja

Vierailija
22/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla vaan ole kovin söpö olo kun vaihdan hikisenä litimärkää vaippaa urheilutalon vessassa ja joku tulee viereiseen koppiin

Vierailija
24/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista :) Olen ollut yhteydessä lääkäriin, mutta menen uudestaan käymään, edellinen ei maininnut mitään esim. leikkausmahdollisuudesta. Ja taidan liittyä sinne ryhmään myös, tuskin kukaan siellä tosiaan toisten tenoja kyttää. Ehkä saan lääkäriltä toivoa vielä tämän karkailunkin suhteen, 30 v vaipoissa on kieltämättä vähän hassua...

Se on joku ”nauhaleikkaus” tms nimeltään. Älä vähättele vaivaasi. Itse sanoin, että en pärjää, elämänlaatu huono, niin leikattiin. Eri gyn.vaiva, mutta kuitenkin. Ja olen vasta päälle 30v

Vierailija
25/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn itse porrastreeneissä, joissa on useampi nainen joiden tenat näkyy selvästi julksutrikoiden läpi, ja osalla ikää 30-35. Ihmettelen suuresti

Tai kuukautisside?!!

Vierailija
26/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan housuvaipat niillä on

Vierailija
27/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ekan lapsen kanssa riitti lantionpohjan treenaus. 4 jälkeen aivan turhaa hommaa, sekä pissa että kakka tulee jos on tullakseen. Olen käyttänyt 24h vaippaa jo vuosia. Älä häpeä turhaan, meitä on enemmän kuin luuletkaan.

Vierailija
28/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 ekan lapsen kanssa riitti lantionpohjan treenaus. 4 jälkeen aivan turhaa hommaa, sekä pissa että kakka tulee jos on tullakseen. Olen käyttänyt 24h vaippaa jo vuosia. Älä häpeä turhaan, meitä on enemmän kuin luuletkaan.

Tuo on jo paha :(

Vierailija
29/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene treeneihin. Rohkeus ja vaipat rocks

Vierailija
30/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin ja pyydät lähetteen erikoistuneelle fyssarille, sellaiselle joka treenauttaa lantionpohjaa oikeasti. Lääkäriksi valitse laskemiin ym erikoistunut lääkäri. Hoida se kuntoon!

Vierailija
31/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla joku vaippa ryhmä missä kaikki treenaisi avoimesti vaipat jalassa eikä kenenkään tarvitsisi hävetä.

Vierailija
32/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaipat on etenkin märkiä niin isoja ja turpeita että kaikki näkee kyllä että tarviit vaippoja. Mene lääkäriin, 30v ei ole vaippaikä

Vierailija
33/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa muuten mitään, mutta märkä vaippa tuntuu varmaan aika ikävältä päällä urheillessa. Vai vaihdatko treenin aikana kuiviin jos käy vahinko?

Jos tulee tyyliin koko rakko niin vaihdan vaipan heti, pienten lirahdusten jälkeen se ei vielä haittaa treeniä. Urheilen siis sisätiloissa niin on helppo vaihtaa...

Aika vakavalta kuulostaa jos tulee koko rakko kerralla vaippaan :( toivottavasti saat apua, kauhea ajatus jos itse joutuisin vaipat jalassa kulkemaan...

Vierailija
34/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista :) Olen ollut yhteydessä lääkäriin, mutta menen uudestaan käymään, edellinen ei maininnut mitään esim. leikkausmahdollisuudesta. Ja taidan liittyä sinne ryhmään myös, tuskin kukaan siellä tosiaan toisten tenoja kyttää. Ehkä saan lääkäriltä toivoa vielä tämän karkailunkin suhteen, 30 v vaipoissa on kieltämättä vähän hassua...

Mutta ihan sairaan hienoa on, että synnytit alakautta etkä millään sektiolla. Kyllähän tuo housuun kuseminen on kaiken kivun ja tuskan arvoista eikö vain? ...vaikkei loppua näy...

Vierailija
35/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viikon ajan housuvaipat synnytyksen jälkeen. Kaverit on myöhemmin sanoneet että kyllä ne vaan huomaa ellei oo tosi löysiä housuja

Vierailija
36/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektioäiti -huono äiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ihan sairaan hienoa on, että synnytit alakautta etkä millään sektiolla. Kyllähän tuo housuun kuseminen on kaiken kivun ja tuskan arvoista eikö vain? ...vaikkei loppua näy...

Uskon että vaiva paranee vielä :) En ainakaan vielä kadu että synnytin alakautta, ehkä seuraavan kohdalla mietin asiaa uudelleen

Vierailija
37/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantionpohjasi on vielä niin huonossa kunnossa, että sinun pitää treenata se ensin kuntoon. Muuten vaaran on laskeuma ellei sinulla jo ole (todennäköisesti on). Lääkärin ja fyssarin kautta treenaat ensin lantionpohjan kuntoon ennen kuin revit kroppasi lopullisesti hajalle. Provohan tämä oli, mutta vastaan silti. Voihan joku 1 tuhannesta olla niin pöljä, että luulee, että housuun pissiminen vain kuuluu asiaan eikä sille kuulu mitään tehdä.

Vierailija
38/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pissikää mammat vaan vaippoihin, me nuoret ja nätit viedään sillä aikaa teidän miehet :D nauti tenoista ja liberoista

Ihan kuin tuollainen ilkeä irvileuka kelpaisi hyvälle miehelle. Olet varmaan rumakin vielä, siksikö vakuuttelet itsellesi, että synnytys pilaa naisen. Etteivät ne miehen ja perheen saaneet naiset oikeasti voi olla sinua parempia :D

Vierailija
39/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu ihmeessä virtsankarkailuleikkaukseen. Se auttoi minulla. Juostessa, hyppiessä, aivastaessa ja ponnistellessa lirahteli.

Sain lähetteen työterveyden gynegologin kautta kunnalliselle puolelle, jossa minut leikattiin. Nyt pystyn urheilemaan ja ponnistelemaan taan ilman lirahteluja. Lirahteluista olin kärsinyt yli 10 vuotta alkaen ensimmäisen lapsen syntymästä. T. hoikka liikunnallinen 47 v nainen

Vierailija
40/108 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin ja kerro rehellisesti vaivastasi. Pyydä leikkausta. Minun elämänlaatuni parani 100 % leikkauksen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän