Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaipat päällä treenaamaan?

Vierailija
20.03.2019 |

Olen synnyttänyt nainen, ja kärsin nykyään aika pahasta virtsankarkailusta. Tavallinen arkielämä sujuu ihan hyvin, mutta urheillessa lirahtelee aika paljon välillä. Harrastan lajia, jossa tulee paljon ponnistuksia yms. Olen treenaillut synnytyksen jälkeen itsekseni ja pitänyt tenan housuvaippa, koska muuten pissisin yksinkertaisesti housuun. Haluaisin liittyä taas urheiluseuraan, mutta hieman arastelen kun pitäisi käyttää noin isoa vaippaa. Voisitteko itse siis mennä esim. housuvaippa päällä ohjattuihin harkkoihin

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan lopettaneen kivan harrastuksen, kun alkoi hävettää kun hyppyharjoituksissa karkasi aina pissaa

Vierailija
82/108 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina mietin kaupassa että kuka noita aikuisten vaippoja oikein ostaa mutta näköjään av mammat :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla joku vaippa ryhmä missä kaikki treenaisi avoimesti vaipat jalassa eikä kenenkään tarvitsisi hävetä.

Haha, ois kyllä aikamoinen näky kun naiset vaipoissa heiluttaa kahvakuulaa :D

Vierailija
84/108 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina mietin kaupassa että kuka noita aikuisten vaippoja oikein ostaa mutta näköjään av mammat :D

Mä ostin joskus itselleni, ja kun ystävä sattui paikalle niin valehtelin nolona että vanhin lapseni yökastelee :D

Vierailija
85/108 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaista ehkä, mutta leikkaus voi mennä myös pieleen, kuten kävi tädilleni, jolla leikkauksen jälkeen alkoi lirahdella aina kun vain on pystyasennossa. Yli puoli vuotta pitää olla vaipoissa ennen kuin lääkäri taas tutkii. Onneksi ei ole enää työelämässä. Lirahtelu ei ollut niin pahaa ennen leikkausta, joten harmittelee koko leikkaukseen menemistään. Kotosalla menee nyt päivät, kun ei juuri mihinkään voi lähteä.

Vierailija
86/108 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin joskus itselleni, ja kun ystävä sattui paikalle niin valehtelin nolona että vanhin lapseni yökastelee :D

No sehän oli reilua...

Vierailija
87/108 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kohta ihmettelet miksi lastasi kiusataan :(

Vierailija
88/108 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suinkaan eturauhasvaivaiset miehet. Ainoastaan synnytyksen jälkeisestä vaivasta kärsivät naiset eivät halua kusta housuihin. :D

Vierailija
89/108 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa outoa, että niin moni äiti käyttäisi vaippoja sen sijaan, että menisi lääkäriin ja treenaisi alapäänsä kuntoon. Geishakuulat käyttöön naiset!

Kyllä niitä vaippoja voi sen ajan käyttää, kun vaiva on korjattu. Ei se todellakaan hetkessä korjaantuu, vaikka treenaisit kuinka paljon tahansa ja juoksisit lääkärillä.

Vierailija
90/108 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jollain voi mennä tunteisiin jos joku joutuu käyttämään vaippaa? Sama kuin suuttuisi siitä että jollain on silmälasit

Vierailija
91/108 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä naurattaisi jos joku tulisi treeneihin kunnon vaipat päällään :D johan sen näkee ja haistaakin, eikä vaippa päällä ole varmaan kovin mukavaa liikkua ja urheilla

Vierailija
92/108 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää järjenköyhät pilkkakirveet. Virtsankarkailu synnytyksen jälkeen on hyvin yleinen vaiva ja kukaan siitä kärsivä ei kaipaa typeriä irvailuja. Hienoa ap, että uskallat kiusallisesta ja hankalasta vaivasta huolimatta treenailla. Älä välitä pilkkaajista, heillä on oma elämä niin sisältököyhää ja katkeruus siitä purkautuu kanssaeläjiin. Hae rohkeasti lääkärin apua, mikäli ongelma ei normi lantionpohjatreeneillä ja ajan kanssa korjaannu.

Vierailija
93/108 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä joutui myös käyttämään vaippoja silloin tällöin, voin sanoa ettei ohutta housuvaippaa kukaan huomaa mitenkään jos ei sitä osaa etsimällä etsiä

Vierailija
94/108 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kyllä melkein tuhoaa elämän, siihen vielä tavikset nauraa huutaen

Ei sillä kyllä minäkin ennen nauroin ennen ku omalle kohdalle sattui

Vierailija
95/108 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kyllä melkein tuhoaa elämän, siihen vielä tavikset nauraa huutaen

Ei sillä kyllä minäkin ennen nauroin ennen ku omalle kohdalle sattui

Onko sulle oikeasti naurettu ja missä tilanteissa :( kuulostaa kamalalta. Ihmiset on niin julmia

Vierailija
96/108 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta ei siinä mitään, aihe on vaan semmonen että naurattaahan se

Se on vaan elämää

Vierailija
97/108 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkää naisista vaipoissa, sen pää varmaan räjähtäis jos se lukisi täältä että kuinka moni niitä oikeesti on tunnustanut käyttävänsä :D

Vierailija
98/108 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 v naiset jo vaipoissa :0 onneksi mulla ei oo lapsia, ei pahemmin houkuta kun lapsen lisäksi sais vaihtaa omiakin vaippoja

Vierailija
99/108 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 33 v äiti, ei olisi mitään toivoa urheilla ilman housuvaippaa, sen verran on synnytys jälkiä jättänyt. Kaikkeen onneksi tottuu

Vierailija
100/108 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 v naiset jo vaipoissa :0 onneksi mulla ei oo lapsia, ei pahemmin houkuta kun lapsen lisäksi sais vaihtaa omiakin vaippoja

Ei tuon takia kannata jättää lapsia hankkimatta, kaikille ei tule lainkaan karkailua ja useimmilla se on hyvin vähäistä. Todella harva joutuu vaippoihin turvautumaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme