Vaipat päällä treenaamaan?
Olen synnyttänyt nainen, ja kärsin nykyään aika pahasta virtsankarkailusta. Tavallinen arkielämä sujuu ihan hyvin, mutta urheillessa lirahtelee aika paljon välillä. Harrastan lajia, jossa tulee paljon ponnistuksia yms. Olen treenaillut synnytyksen jälkeen itsekseni ja pitänyt tenan housuvaippa, koska muuten pissisin yksinkertaisesti housuun. Haluaisin liittyä taas urheiluseuraan, mutta hieman arastelen kun pitäisi käyttää noin isoa vaippaa. Voisitteko itse siis mennä esim. housuvaippa päällä ohjattuihin harkkoihin
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30 vuotiaat naiset pissaa vaippaan ja väitää silti ettei synnyttäminen pilaa naista :D Miehenne tuskin ovat teidän kanssa samaa mieltä
Mua ei ainakaan haittaa pätkääkään, että kahden lapsen synnyttäminen on jättänyt vaimooni jonkinlaisia jälkiä. Päinvastoin, rakastan häntä vain enemmän vuosi vuodelta.
M38
Vaikutat ihanalta mieheltä <3
Tuskin kovin tasokas mies innostuu mammasta, jolle täytyy vaihtaa vaipat.
Tässä taas yksi syy listalle miksi en tee lapsia. En halua ottaa riskiä tällaisista vaurioista. Aplle kuitenkin kaikkea hyvää ja toivottavasti saat hoidettua itsesi kuntoon.
Apua, juuri sain tietää olevani raskaana ja tämä ketju osui sattumalta silmiini. En tiennyt, että synnytyksen jälkeen pahakin karkailu on noin yleistä. Ei oikein huvittaisi vielä vaippoja alkaa käyttämään :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa muuten mitään, mutta märkä vaippa tuntuu varmaan aika ikävältä päällä urheillessa. Vai vaihdatko treenin aikana kuiviin jos käy vahinko?
Jos tulee tyyliin koko rakko niin vaihdan vaipan heti, pienten lirahdusten jälkeen se ei vielä haittaa treeniä. Urheilen siis sisätiloissa niin on helppo vaihtaa...
Kuulostaa kauhealta :( Hatunnosto, että jaksat urheilla, moni jättäisi treenit väliin jos pitäisi kesken kaiken vaippoja alkaa vaihtamaan. Toivottavasti paranet vielä tuosta ja pääset treenaamaan ilman vaippoja :)
Vierailija kirjoitti:
Käyn itse porrastreeneissä, joissa on useampi nainen joiden tenat näkyy selvästi julksutrikoiden läpi, ja osalla ikää 30-35. Ihmettelen suuresti
Synnytä ensin ja ihmettele sitten kun omat pikkarisi on porrashyppyjen jälkeen märät
Vierailija kirjoitti:
Pissikää mammat vaan vaippoihin, me nuoret ja nätit viedään sillä aikaa teidän miehet :D nauti tenoista ja liberoista
Oikea asenne :D itkekööt mammat tenoihinsa
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla vaan ole kovin söpö olo kun vaihdan hikisenä litimärkää vaippaa urheilutalon vessassa ja joku tulee viereiseen koppiin
Voin kuvitella miten kiusallista tuo on, itseäni hävettää jostain syystä vaihtaa sidekin yleisessä vessassa
Eikö muut jo haista sen jos vieressä joku treenaa vaippa märkänä?
Vierailija kirjoitti:
Apua, juuri sain tietää olevani raskaana ja tämä ketju osui sattumalta silmiini. En tiennyt, että synnytyksen jälkeen pahakin karkailu on noin yleistä. Ei oikein huvittaisi vielä vaippoja alkaa käyttämään :O
No ei kaikilla virtsankarkailu tule riesaksi. Itse olen kaksi lasta alakautta synnyttänyt enkä muista että kummastakaan olisi ollut tällaisia vaivoja.
Ei sillä, kamala vaiva varmasti ja toivon ap: lle ja muille ko. vaivasta kärsiville tsemppiä. Toivottavasti apua löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaippa millekään haise.
Vierailija kirjoitti:
Ei Urheilijat niin hyvältä tuoksu että pissavaippakaan mihinkään sieltä erottuisi :D
Tää ketju on avannut mun silmät siitä, kuinka yleinen ongelma karkailu on. Älkää hävetkö suojien käyttöä ja lirahduksia, niitä sattuu monelle muullekin.
Ite pysyisin kotona jos pitäisi vaipoissa kekkuloida. Koitapa oppia ensin kuivaksi ja lähde vasta sitten yleisiin treeneihin
Omalla vaimollani on sama ongelma, hän häpesi asiaa aiemmin kovasti, mutta on nyt jo aika sinut vaivansa kanssa. Vaipat on nykyään tosi huomaamattomia ja monet tapaukset voidaan korjata kirurgisesti. Minun vaimolleni jäi pysyvä karkailu ongelma, mutta minua se ei ole ikinä haitannut ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Joku ei kehtaa mennä lääkäriin mutta kehtaa urheilla pissat vaipassa? Eh...
Eihän aloittaja sanonut, ettei kehtaa käydä lääkärissä. Ja ei niitä vaippoja tarvitsekaan ylenpalttisesti hävetä
Onpa outoa, että niin moni äiti käyttäisi vaippoja sen sijaan, että menisi lääkäriin ja treenaisi alapäänsä kuntoon. Geishakuulat käyttöön naiset!
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen tuntuu ajattelevan, että synnytyksen jälkeen on ihan ok jos äitikin käyttää vaippoja
Heitin tän eilen puoliksi vitsillä, mutta kun palasin lukemaan ketjua niin huomasin että taisi tulla sanottua aika osuvasti. Treenatkaa oikeasti niitä lihaksia. Tuskin on kovin naisellinen olo kun on pissit vaipassa
Vierailija kirjoitti:
Onpa outoa, että niin moni äiti käyttäisi vaippoja sen sijaan, että menisi lääkäriin ja treenaisi alapäänsä kuntoon. Geishakuulat käyttöön naiset!
Vaivaa ei voi aina treenata pois. Tuskin kukaan niitä vaippoja mielellään käyttää, mutta monella ei ole vaihtoehtoa.
EI muuta kuin laittamaan lantionpohjan lihaksia kuntoon. Voin sanoa kokemuksesta, että niiden harjoittamisella pääsee yllättävän pitkälle. Olen 3 lapsen äiti, eikä urheillessakaan juuri lirahtele