Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla toinen mies/nainen?

Riuska pulu
20.03.2019 |

Otsikko sen kertoo.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään erikoiselta. Nautin elämästä ja miehestä täysin rinnoin ,ei siinä sen kummempaa. :D Eikä kiinnosta pätkääkään mitä muut siitä aattelee, jokainen tehköön elämällään mitä haluaa! Ja mitä mieheen tulee, kyllä hän ihan vapaaehtoisesti mun lakanoihin tulee, ei sitä siihen pakoteta := ) Ja kyllä naatitaan ja piste.

Vierailija
2/9 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit voinut tarkentaa, että se rakastaja vai se cucked osapuoli. Varmasti muuttaa kokemusta kumpi osapuoli olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kivalta, kiitos. 

Vierailija
4/9 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt olevani toinen nainen ja kun sain asian tietää, olisi mies tehnyt minusta ensimmäisen naisen. En lähtenyt leikkiin enää mukaan.

Vierailija
5/9 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut ja silloin tuntui välillä todella pahalta sen puolison puolesta. Harmitti, kun häntä vedätettiin. Nyt ollaan yhdessä ja olo mainio, joskin surua siitä,, että loukattiin viattomia eroamalla. Mutta minkä sitä rakastumiselle voi?

Ei koskaan kerrottu, että petettiin (ollaan samassa joukkueessa). Mietin, että pitäiskö, että exä pääsee paremmin irti, eikä nosta toista jalustalle ja haikaile takaisin? Sori sekavuus, kiirus.

Vierailija
6/9 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään erikoiselta. Nautin elämästä ja miehestä täysin rinnoin ,ei siinä sen kummempaa. :D Eikä kiinnosta pätkääkään mitä muut siitä aattelee, jokainen tehköön elämällään mitä haluaa! Ja mitä mieheen tulee, kyllä hän ihan vapaaehtoisesti mun lakanoihin tulee, ei sitä siihen pakoteta := ) Ja kyllä naatitaan ja piste.

Ei tunnu erikoiselta? Vaikuttaisi kuitenkin herättävän jonkinlaista ylpeyttä. Ehkä koet imartelevana, että joku haluaa oikein oma-alotteisesti "tulla lakanoihisi". Saat itsetuntoa hiveleviä todisteita viehätysvoimastasi, kun joku on valmis moraalittomuuteenkin takiasi.

Vierailija
7/9 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hiljattain vielä toinen. Alussa en sitä tiennyt, mutta kun sain tietää, niin puoli vuotta jaksoin. Sitten pillit pussiin ja eriteille. Ikävä vieläkin on, mutta uskon pääseväni hänestä yli. Viikko sitten Facen mukaan eivät enää ole yhdessä, mutta silti en ottaisi takas.

Vierailija
8/9 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kakkonen, nykyinen ykkönen kirjoitti:

Minä olen ollut ja silloin tuntui välillä todella pahalta sen puolison puolesta. Harmitti, kun häntä vedätettiin. Nyt ollaan yhdessä ja olo mainio, joskin surua siitä,, että loukattiin viattomia eroamalla. Mutta minkä sitä rakastumiselle voi?

Ei koskaan kerrottu, että petettiin (ollaan samassa joukkueessa). Mietin, että pitäiskö, että exä pääsee paremmin irti, eikä nosta toista jalustalle ja haikaile takaisin? Sori sekavuus, kiirus.

Kannattaa kertoa.

Vierailija
9/9 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kertoo ihmisestä, että alkaa seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka pettää?

Luulisi että kun toisen ihmiseen tutustuu, niin sillä ensivaikutelmalla ("tuo on pettäjä"), olisi karkottava vaikutus. Vai hyväksyykö toinen nainen/mies pettämisen jotenkin salaa esittäen itse viatonta? Kun eihän hän ole kenellekään mitään luvannut, joten eihän hän siinä mitään väärin tee... Normaalin ihmisen tekee pahaa katsoa vierestä, kun toinen tekee jotain väärin, normaali ihminen sanoisi: tuo ei ole oikein. Eikä hän osallistuisi sen tekemiseen. Toisena naisena/miehenä oleminen - silloin kun siitä ei pode huonoa omatuntoa vaan jopa ylpeyttä - on mielestäni tekopyhää. Teeskennellään viatonta - mutta salaa nautitaan tilanteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi