Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kertokaa tilanteista milloin/miksi et ole tehnyt aloitetta, vaikka olet ihastunut

Vierailija
18.03.2019 |

Vai teettekö aina aloitteen?

Kommentit (189)

Vierailija
21/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en tunne olevani riittävä. Koska edellisten naisten kummitukset haahuilee mielessä. Koska tämä mies on pelkkää kovaa arpikudosta, niin mitä tästä enää kenellekään on. Koska halukkaita tuntuu riittävän ihan joka paikkaan, enkä kaipaa ketään elämääni, ennen kuin tunnen heitä paremmin. Koska pettymykset. Koska en ole ulkonäkökeskeinen ja se tuntuu kohdallani vetävän naisia puoleensa, vaikken edes ajattele olevani kovin hyvännäköinen, kaipaan silti enemmän henkistä yhteyttä ja ystävyyttä enemmän kuin mitään muuta. Koska en tiedä, haluanko silti mitään sen enempää.

Miksi, sinä, nainen, et tee aloitetta, jos olet ihastunut?

Et ole täysin sinut menneisyyteni kanssa, jos koet arpiesi olevan joustamatonta kudosta. Eivätkö arpesi ole ajan saatossa yhtään vaaleneet ja menettäneet merkitystään? Ikään kuin olisit jäänyt menneeseen, menneisiin haamuihin? Katkera? Olet aarre, jos kaipaat enemmän henkistä yhteyttä naiseen. Niin jokainen nainen kaipaa mieheen. Minä ainakin!

En tee aloitetta, koska luulen että kyse ollut kuukausia vain nettipilailusta ja trollaamisesta. Ei tee uskottavaksi tätä kaipausta. Olisin valmis kohtaamaan ja katsomaan... no tälle oma ketjunsa. Tuskin olet HÄN!

Vierailija
22/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se jännittävä tilanne. Tulee varmaan itselle eteen varsin pian:-(, Muuten naisten kanssa pelailu ei ole ongelma, jopa helppoa, mutta kun tunteet pelissä yhteyden otto on vaikeampaa...

mies50v

Tulee eteen varsin pian, mitä tarkoitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Liian nuori

- Liian kaunis

Sitten on joitakin muita (ei-ihastuksia), joissa potentiaalisesti kiinnostava nainen on osoittanut kiinnostusta, mutta olen pitänyt etäisyyttä oman huonon sosiaalisen asemani vuoksi.

Vierailija
24/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin työn puolesta maailman ihanimman naisen. Valitettavasti nainen oli naimisissa ja lapsiakin oli neljä. Ei se varmaan olisi kaikkea jättänyt vuokseni enkä tosissani siitä haaveillutkaan, olisihan se koskettanut muitakin. Lisäksi työilmapiiristä olisi varmasti tullut varsin hankala jos olisin lähestynyt. Joku ehti ensin, mielessäni aina.

Vierailija
25/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uskaltanut. Aina olen ollut niin äärettömän ujo. Ihastunut olen toki usein ja helpostikin. 

Sinällään edes ns. menestys ei ole ujouttani poistanut. Ekan kerran nuoruudessa kaverin avustuksella aloite 10/10 naiselle onnistui ja poiki suhteen.

Toisella kertaa äärettömän kömpelö oma aloitteeni poiki myöskin suhteen ja nyt yli 10v. kestäneen avioliiton. Kuitenkin yleisesti aina ja edelleen olen ihan lukkoon menevä jos nainen osoittaa minkäänlaista kiinnostusta. Sinällään hyvä tuuri käynyt tällaisella ujolla miehellä, koska em. 2 tapausta ovat olleet käytännössä ainoat tekemäni aloitteet elämässäni.

Vierailija
26/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se jännittävä tilanne. Tulee varmaan itselle eteen varsin pian:-(, Muuten naisten kanssa pelailu ei ole ongelma, jopa helppoa, mutta kun tunteet pelissä yhteyden otto on vaikeampaa...

mies50v

Tulee eteen varsin pian, mitä tarkoitat?

Varmaan alan jallittamaan erästä henkilöä. Ei siitä sen kummempaa

mies50v

Vierailija
27/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ihastuin aivan totaalisesti hyvän kaverini pitkäaikaiseen tyttöystävään. Vieläkin yli 20 v myöhemmin kaduttaa, etten tehnyt mitään asialle. Sitten pari vuotta kärvisteltyäni aloin seurustella nykyisen vaimoni kanssa, ja pian sen jälkeen kaverilleni ja hänen tyttöystävälleen tuli yllättäen bänät. Ko. nainen teki sillloin hyvin selväksi, että oli kiinnostunut minusta ja olisi halunnut alkaa seurustella, mutta itselläni tilanne ei ollut enää ajankohtainen. Eli ajoitus ei koskaan osunut kohdalleen, siksi en tehnyt aloitetta.

Vierailija
28/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli h#mmetin mukava, mutta ihan liian lihava. 

Vierailija
29/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ihastunut kahteen naiseen, luokkatoveriini, jotka (ainakin silloin) olivat pitkiä, hoikkia ja kauniita blondeja, ja en halunnut (enkä olisi edes uskaltanut lähestyä), koska oma ulkonäköä ei ole silmiähivelevä.

Vierailija
30/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellinen tilanne estää.

M36

Vierailija
31/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun itsetuntoni on niin paskana etten tee aloitteita koskaan ja jos joku nainen tekee aloitteen niin epäröintini yleensä senkin kiinnostuksen saa laantumaan.

Vierailija
32/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässäpä nyt joitain viimeisimpiä.

- Minua yli 10v nuorempi vähän päälle parikymppinen nainen oli ihan lääpällään, toljotteli ja hakeutui lähelle jatkuvasti. Ikäero vaan tuntui liian suurelta loppujenlopuksi, enkä tehnyt mitään.

- Kaupan työntekijänainen tuijotteli intensiivisesti silmiin kauan ja kaukaa kun kaupan käytävällä minut näki, oli selkeästi ihastunut. En tehnyt mitään, koska pitäähän siinä kaupassa pystyä jatkossakin käymään (eli oletus: pieleen menisi kuitenkin).

- Hieman vanhempi ex-työkaverinainen, jota olen nähnyt livenä viimeksi 10v sitten kiinnostui erottuaan ja ajauduttuamme viestittelemään viimeaikoina. Olin silloin 10v sitten naiseen tuskaisen ihastunut ja yritin kaikenlaisia hienovaraisia seuraksi tarjoutumisia yms. tehdä, mutta turhaan. Nyt en sitten tietenkään enää saanut noita samoja tuntemuksia heräteltyä, kun tuli silloin niin petyttyä ja turhaan yritti puolestaan nainen nyt lämmitellä. Tyypillistä.

Vierailija
33/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, huoh, minulla on pullohartiat ja olen lyhyt. Nainen oli taas täys kymppi, upea biksubeibe, 25-vuotias max. Hän kuitenkin kiinnostui vain laatikkoleukaisista alphoista, joten en tehnyt aloitetta. Pitäisikö kuitenkin vielä yrittää? Haluaisin päästä poikuudestani.

M37

Vierailija
34/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monet töykeät pakit, tarve säilyttää ammatillinen uskottavuus, pelko ahdistelijan maineesta ja ehkä jopa poliisiasiasta, vähäiset onnistumismahdollisuudet...

Vierailija
35/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut parhaan kaverini tyttöystävään eli syy on varmaankin sanomattakin selvä.

Vierailija
36/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, huoh, minulla on pullohartiat ja olen lyhyt. Nainen oli taas täys kymppi, upea biksubeibe, 25-vuotias max. Hän kuitenkin kiinnostui vain laatikkoleukaisista alphoista, joten en tehnyt aloitetta. Pitäisikö kuitenkin vielä yrittää? Haluaisin päästä poikuudestani.

M37

Miksi aina pitää trollata. Mene kävelylle.

Vierailija
37/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No poistakaa kaikki viestit sitten s-tänä jos minun ei kelpaa.

Vierailija
38/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ja lapset...

Vierailija
39/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No poistakaa kaikki viestit sitten s-tänä jos minun ei kelpaa.

Häh?

Vierailija
40/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumiseni taisi olla aika selvästi nähtävissä. Mitään suoraa aloitetta en kuitenkaan tehnyt, sillä eroprosessi on vielä(kin) liian pahasti kesken. Tuntuu aika hullulta, mutten pysty laittamaan edes viestiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi