Eino ja Aapeli - uudet lapsilaulajat
Kommentit (18)
Eikös meillä ole jo Benjamin Peltonen ja Tuure Boelius...?
Siis yök. Miksi sitä heteronormia pitää pönkittää kun vaipat vielä housussa? Ehtisi myöhemminkin. Tuossa iässä pitäis vielä leikkiä hiekkalaatikolla tai pelata lautapelejä, ei suhdepelejä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös meillä ole jo Benjamin Peltonen ja Tuure Boelius...?
Nää on vielä puolta nuorempia vissiin.
Vierailija kirjoitti:
Siis yök. Miksi sitä heteronormia pitää pönkittää kun vaipat vielä housussa? Ehtisi myöhemminkin. Tuossa iässä pitäis vielä leikkiä hiekkalaatikolla tai pelata lautapelejä, ei suhdepelejä.
Robinkin lauleli skeittaamisesta ja varovasti tytöistä 13-vuotiaana. Nuo on 9.
Ei sitten yhtään Norjan suunnasta otettu mallia :D
Kyllähän Robinit ja kumppanit alkaa olla auttamatta liian vanhoja kohta kymmenen vuotiaille. Eikö ole hyvä että lapset/nuoret saa ikäisiään idoleita?
Sanoisin että ei kiitos. Niinhän se toki menee, että sitä myydään mille on tilausta, joten jos pikkutytöt näistä innostuu...
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että ei kiitos. Niinhän se toki menee, että sitä myydään mille on tilausta, joten jos pikkutytöt näistä innostuu...
Ei tämä kyllä miltään kovin isolta menestystarinalta vaikuta. Ainakaan siihen nähden minkälainen hype näillä nykyisillä teini-idoleilla on ollut alusta lähtien.
minä olen näiden poikien kanssa samassa koulussa ja minusta ovat todella lahjakkaita... Joten antakaa olla älkääkä haukkuko söpöjä poikia.. Ps. En kerro missä koulussa oon joten turha kysyä. Sen voin sanoa että Turun koulussa olen.
Itsekin olen samassa koulussa einon ja aapelin kanssa. Minä koen että heidän julkisuus alkaa nousta päähän ja pitävät muita oppilaita pohjasakkana.
Joo luulis, että heitä kiusataan kun menivät nytten yläasteelle.
Voi miten kiva video ja mukavat poijaat.
Menestystä vaan poikosille lauluhommissa!
ei kiusattu terveisin HYVIN läheinen einon kaveri;)
Miksi nämä nappulat pitää tunkea julkisuuteen yhä nuorempina ja nuorempina. Joko kohta on ekat artistit, joilla on ollu levysoppari oottamassa vasta kohdussa polskiessaan?