Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisitkö näillä ehdoilla naimisiin?

Vierailija
14.03.2013 |

- Joutuisit luopumaan avioehdosta (aiemmin on sovittu, että se tehdään).

- Antaisit lupauksen, että pysyt edustuskelpoisena (et saa lihoa ja huolehdit ulkonäöstäsi kuten tähän asti).

- Suostuisit siihen, että mies saa halutessaan paikantaa, missä olet (iPhone).

- Lupaisit synnyttää kolmen vuoden sisällä miehelle lapsen.

Nämä olisivat isoimmat ehdot. Perustilanne on se, että rakastaisit miestä valtavasti. Mies rakastaa sinua ja haluaa sinut, mutta tarvitsee ehtoja suhteen tueksi, ainakin alkuvaiheessa. Miltä kuulostaa?

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis kyse on oikeasta rakkaudesta?

Suosuisin vain ja ainoastaan, jos tuo mies on enemmän kuin tavis, jos olis tavallinen mies, niin en suostuisi.

Vierailija
2/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:20"]

Miltä kuulostaa?

[/quote]

Mielisairaan tasoiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Antaisit lupauksen, että pysyt edustuskelpoisena (et saa lihoa ja huolehdit ulkonäöstäsi kuten tähän asti).

Nämä olisivat isoimmat ehdot. Perustilanne on se, että rakastaisit miestä valtavasti. Mies rakastaa sinua ja haluaa sinut, mutta tarvitsee ehtoja suhteen tueksi, ainakin alkuvaiheessa. Miltä kuulostaa?

[/quote]

Kuulostaa tosi omituiselta... Siis moni noista on mulle itsestäänselvyys, mutta se, että pitää erikseen tehdä (ilmeisesti kirjallinen?) sopimus niistä, on tosi luotaantyöntävää. Eli jos pitäisi oikeasti panna nimet paperiin ja laillisesti sitovasti luvata nuo asiat, siis mies todella vaatisi sitä, niin ottaisin jalat alle nopeasti... Ei kuulosta terveeltä mieheltä.

Vierailija
4/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:23"]

Miltä kuulostaa?

[/quote]

Mielisairaan tasoiselta.

[/quote]

Millä perusteella?

Vierailija
5/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömältä kuulostaa, tossahan on asioita, joihin ei välttämättä pysty edes vaikuttamaan. Ihme kontrollifriikki on mies. Eikä tommoset ehdot ainakaan tosirakkaudelta kuulosta.

Avioehdosta sen verran, että jos se olet sinä, jolla on suurempi varallisuus, niin mitäpä luulet, mistähän mahtaa johtua, että mies ei haluakaan sitä tehdä.

Onnea vaan!

Vierailija
6/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta vaan, että mitäs sitten, jos ei saakaan lapsia? Entä jos "vika" on miehessä? Tai jos sairauden vuoksi ulkonäkö kärsii? Tosi oudolta kuulostaa ehdot! En suostuisi.

Vierailija
7/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:24"]

[/quote]

Kuulostaa tosi omituiselta... Siis moni noista on mulle itsestäänselvyys, mutta se, että pitää erikseen tehdä (ilmeisesti kirjallinen?) sopimus niistä, on tosi luotaantyöntävää. Eli jos pitäisi oikeasti panna nimet paperiin ja laillisesti sitovasti luvata nuo asiat, siis mies todella vaatisi sitä, niin ottaisin jalat alle nopeasti... Ei kuulosta terveeltä mieheltä.

[/quote]

Ei kirjallisesti vaan suullisesti, paitsi tietysti avioehto jäisi tekemättä kirjallisesti (alustava tuhotaan).

Vierailija
8/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, ja edelliseen lisäyksenä, menisin myös itse terapiaan jos kokisin rakastavani tuollaista miestä (kyse ei voi olla oikeasta rakkaudesta vaan jostain lapsuuden trauman käsittelystä).

Nimenomaan tuo vaatiminen on se hälytyskelloja soittava tekijä, ei nuo asiat sinänsä (paitsi lapsen synnyttäminen, eikai se nyt onnistu vain päättämällä).

Jos välttämättä haluaisin miehen niin voisin jatkaa seurustelua sillä ehdolla, että mies hankkii todella ammattitaitoista apua itselleen, ja selvittää itselleen perusteellisesti muutamia perusasioista ihmisten välisistä rajoista ja aikuisten ihmisten välisistä suhteista.

Vierailija
9/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suostuisi tohon edustuskelpoisuuteen koska mä en jaksais stressata ulkonäöstä miehen takia.

Mä oon nätti tyttö, hoikka mutta kuitenkin muodokas. tykkään laittautua muutaman kerran viikossa, ja töihin ripsiväriä..mutta kotona olen ilman meikkiä luonnonlapsi.

Mä  oon tällanen enkä tästä muutu, ja en yksinkertaisesti voisi olla miehen kanssa joka vaatisi minun olevan jotain muuta ulkonäöllisesti.

Onneksi mulla on jo mies joka rakastaa mua ylikaiken ja palvoo mun jokaista liikettä, muistaa kehua jokapv jne. HUH!

Vierailija
10/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sairaalta. Kaikki neljä kohtaa aivan mielenvikaisen toiveita.

Toivottavasti tämä on kuviteltu tilanne, eikä mikään tositarina vuodelta 2013.

Vierailija
11/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en, miehen pitäisi olla iloinen että suostun vaimoksi eikä asetella mitään ehtoja, paitsi toki avioehto on hyvä olla, jos toisella puolisiolla on varallisuutta ennen naimisiin menoa (jos ei ole, niin sitten avioehto on minusta tarpeeton, naimisissa ollessa tulot ja menot on yhteisiä)

Vierailija
12/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en menisi. Ensinnäkään en menisi ilman avioehtoa naimisiin ellei puoliso olisi selvästi rikkaampi, ja sellainenhan haluaisi avioehdon itsensä suojaksi. Lisäksi kukaan ei voi luvata, että vuosien mittaan ei lihoisi tai rupsahtaisi, varsinkaan jos lapsiakin on tarkoitus hankkia. Ja kuka tietää, saako sitä omaa lasta tai ei? Ja mitäs jos vaikka sairastuisit vakavasti, semmoisestahan ei ollut mitään sovittu? 

Naimisiin mennessä luvataan rakastaa hyvinä ja huonoina aikoina, myötä- ja vastoinkäymisissä. Ilmeisesti tuo puolisokandidaattisi ei ole siihen valmis. Miksi ihmeessä teidän pitäisi mennä naimisiin, jos sitoutuminen on tuota tasoa? Pysykää avoliitossa.

Vierailija
13/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:25"]

Ihan mielenkiinnosta vaan, että mitäs sitten, jos ei saakaan lapsia? Entä jos "vika" on miehessä? Tai jos sairauden vuoksi ulkonäkö kärsii? Tosi oudolta kuulostaa ehdot! En suostuisi.

[/quote]

Hyvin todennäköisesti me saisimme lapsia. Ulkonäkövaatimus tarkoittaa tietysti sitä, mihin itse voi vaikuttaa.

Vierailija
14/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sitten tapahtuu, jos nämä eivät toteudu? Avioeroko? Vai jotain pahempaa? Toivottavasti ei.

Vierailija
15/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tuollaiset on ehdot, vai? Ja ihan rakkaudeksi sitä kutsutte?

En edes harkitsisi, monoo vaan.

Vierailija
16/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun prinssin tai miljoonaperijän kanssa, ehkä. En tavallisen tallaajan.

Vierailija
17/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaako mies oikeasti? Kuulostaa tosi oudolta vaatia rakastetulta tuollaisia. Noilla vaatimuksilla mä lisäisi listaan, että synnytyksen jälkeen mies on velvollinen maksamaan parhaimman hoidon mitä löytyy, jos mun vatsanahka on mennyt pilalle tai alapäässä ongelmia. Yleensäkin kaikki raskaudesta tai synnytyksestä syntyneet haitat tulisi korjata miehen laskuun. Vaatisin myös jokaisesta lapsesta rahaa itselleni, samoin naimisissa olo vuosista.

Vierailija
18/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:24"]

[/quote]

[/quote]

Ei kirjallisesti vaan suullisesti, paitsi tietysti avioehto jäisi tekemättä kirjallisesti (alustava tuhotaan).

[/quote]

Mitä tapahtuisi, jos et noudattaisikaan sovittuja asioita? Mitä mies tekisi? Jos siis vaikkapa rupsahtaisit, mitä sinulle seuraisi siitä?

Vierailija
19/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:29"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:25"]

[/quote]

Hyvin todennäköisesti me saisimme lapsia. Ulkonäkövaatimus tarkoittaa tietysti sitä, mihin itse voi vaikuttaa.

[/quote]

Lapsiasiaa ei voi kyllä etukäteen tietää. Ei edes vaikka molemmilla olisi jo ennestään lapsia.

Vierailija
20/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Asioista voi puhua ja niitä voi toivoa, mutta lupausten vaatiminen ja sopimusten laatiminen menee sairauden tasolle.

Jatkakaa kuten ennenkin, ja pidä silmällä pyrkiikö miehesi kontrolloimaan sinua myös muissa asioissa.