Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hän ei tule mun luokseni :(

Vierailija
07.03.2013 |

Mä olen sairaana enkä ole nähnyt rakastani vähään aikaan, mutta hän ei nyt halua tulla mun luokseni. Mulla on niin kova ikävä.

Kommentit (464)

Vierailija
21/464 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 20:33"]

[[/quote]

Ihan hyvä vastaus. Auttaako siinä sitten vain aika viime kädessä? (9)

[/quote]

Oletko sä se petetty? Elä ihan tavallista elämää, niin tavallista kuin voit. Tee kaikkea, mitä ennenkin. Sitä mä toivoisin. En minäkään ihan voimieni tunnossa ole.

ap

[/quote]

Joo, olen. Jotenkin vaan vaikea olla kuin ei mitään, VAIKKA annoin anteeksi. Pettäjän ahdistusta on myös vaikea katsella. (9)

Vierailija
22/464 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 20:49"]

[[/quote]

[/quote]

Oletko sä se petetty? Elä ihan tavallista elämää, niin tavallista kuin voit. Tee kaikkea, mitä ennenkin. Sitä mä toivoisin. En minäkään ihan voimieni tunnossa ole.

ap

[/quote]

Joo, olen. Jotenkin vaan vaikea olla kuin ei mitään, VAIKKA annoin anteeksi. Pettäjän ahdistusta on myös vaikea katsella. (9)

[/quote]

Sano sille pettäjälle, että potee ahdistuksensa poissa sinun silmistäsi, koska hänen ahdistuksensa ahdistaa sinua. Hänen pitää nyt jaksaa itsensä kanssa, ihan kuten minunkin. On hyvä, että hän katuu, mutta ei hän saa kaataa syyllisyyttään sinun niskaasi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/464 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 20:49"]

[[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Sano sille pettäjälle, että potee ahdistuksensa poissa sinun silmistäsi, koska hänen ahdistuksensa ahdistaa sinua. Hänen pitää nyt jaksaa itsensä kanssa, ihan kuten minunkin. On hyvä, että hän katuu, mutta ei hän saa kaataa syyllisyyttään sinun niskaasi.

ap

[/quote]

En tiedä mitä se sanominen auttaa, kun TIEDÄN, että toisella on niin paha olla. Tavallaan hän tietysti on sen ansainnutkin, mutta mäkin kärsin. (9)

Vierailija
24/464 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muruhan on varsinainen ihmissuhdeterapeutti... Sanoo toiselle että pyytää että pettäjä ei näyttäisi pahaa oloaan,ja itse parkuu täällä av_lla ja haluaa että "rakas" antaisi heti anteeksi ja lentäisi pitämään seuraa sairastelevalle murulle.. Muruhan ei tietty kärsi sitten enää pettämisestä, eikä ainakaan näyttäisi "rakkaalle" että häneenkin sattuu....

Vierailija
25/464 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 22:09"]

Muruhan on varsinainen ihmissuhdeterapeutti... Sanoo toiselle että pyytää että pettäjä ei näyttäisi pahaa oloaan,ja itse parkuu täällä av_lla ja haluaa että "rakas" antaisi heti anteeksi ja lentäisi pitämään seuraa sairastelevalle murulle.. Muruhan ei tietty kärsi sitten enää pettämisestä, eikä ainakaan näyttäisi "rakkaalle" että häneenkin sattuu....

[/quote]

Mikä olisi sinusta oikea vastaus? Eikö toi oo aika epäitsekästä että ei vaadi petettyä lohduttamaan?

Vierailija
26/464 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No elääkö muru mielestäsi neuvonsa mukaisesti?

Kun "rakas" on pyytänyt että saa olla rauhassa ja miettiä asioita, ja muru on sitä mieltä että hänen pitäisi rientää murun luokse heti kun muru on vähän pipi?

Vierailija
27/464 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vastasin, kun kysyttiin, omasta näkökulmastani. Sä et tiedä, miltä minusta tuntuu. Et tiedä, miten paljon kärsin, et tiedä, nukunko mä öitäni. Et tiedä, mitä me puhutaan ja miten paljon. En ole käskenyt antaa anteeksi, pyytänyt olen. Isoimmat itkuni mä itken yksin, koska kun puhun kihlattuni kanssa, keskityn häneen. Ei hän ole kysynyt, miten voi auttaa minua, se ei ole hänen tehtävänsä.

ap

Vierailija
28/464 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 22:23"]

[/quote]

Vastasin, kun kysyttiin, omasta näkökulmastani. Sä et tiedä, miltä minusta tuntuu. Et tiedä, miten paljon kärsin, et tiedä, nukunko mä öitäni. Et tiedä, mitä me puhutaan ja miten paljon. En ole käskenyt antaa anteeksi, pyytänyt olen. Isoimmat itkuni mä itken yksin, koska kun puhun kihlattuni kanssa, keskityn häneen. Ei hän ole kysynyt, miten voi auttaa minua, se ei ole hänen tehtävänsä.

ap

[/quote]

Mä ainakin arvostan näkökulmaasi. Jos yhtään voit neuvoa, niin neuvo vaan lisää! (9)

Vierailija
29/464 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 13:04"]

Tauko on vain viivytettyä eroamista. Et sä mihinkään yksiavioiseen suhteeseen vielä kykene. Kovin kuulostaa tapahtuvan asioita sulle: miehen kaveri suutelee, Micke-suhde, nyt vaan työkaverin pippeli lipsahti sisään puolivahingossa. Mitään et tietenkään tarkoita tapahtuvaksi, kaikki vaan tapahtuu. Olisiko nyt peiliin katsomisen paikka? Kasvunpaikka? Et voi käyttäytyä kuin kakara, jos haluat että sua kohdellaan aikuisena. Ihmettelen suuresti, jos kihlattusi vielä antaa tämänkin anteeksi. Jos antaa, tulee ainakin melkoinen epäluottamus leijailemaan ilmassa vuosia.

[/quote]

On peiliin katsomisen paikka. Olen viime päivinä tuijottanut peilin säröille. Miksi ihmettelet, jos kihlattuni antaa anteeksi? Mäkin olen joutunut käsittelemään hänen osaltaan asioita, joita en halunnut olevan olemassa, ja niistäkin on selvitty. Pystyn kyllä yksiavioisuuteen. Olenhan mä saman miehen kanssa elänyt hyvän tovin yksiavioisesti enkä ole aikaisemmin tehnyt mitään vastaavaa. En aio menettää toivoa.

ap

Vierailija
30/464 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 22:34"]

Äiti ei tiedä minusta ja järjestelee häitä entiseen malliin. En mä halua tähän muita sekoittaa.

ap

[/quote]

Tämä pisti silmääni. Nimittäin en kyllä kehtaisi laittaa omaa äitiäni järjestelemään häitä joita tuskin tulee. Kuvittele tuntuuko kivalta että hehkuttaa edelleen kesähäistä sukulaisille ja tutuille vaikka niitä ei sitten tulekkaan. Plus turha työ ja rahankulu. Mitä lähempänä häitä ne vasta perutaan sitä useampia asiaan sekoitetaan ja sen enemmän palaa rahaa ihan hukkaan.

Ehkä voisit kuitenkin vihjata äidillesi että mietitte josko sittenkään vielä tulee häitä kesälle niin äitisikin voisi laittaa suunnittelun ja järjestelyn tauolle. Jos siis ajattelet äitisi parasta.

Olen samaa mieltä kuin moni muukin kirjoittaja että käytöksesi ei kuulosta oikein aikuiselta ja naimisiin valmiilta juuri nyt. Ehkä olisi hyvä siirtää ajatusta häistä ainakin vuodella eteenpäin. Myös ehkäisyssä kannattaa nyt satsata koska tuli se vauva poikkiksen kanssa tai jonkun syrjähypyn kanssa niin se tuskin helpottaa elämää juuri nyt ??? Siis ihan siltä varalta että tilanne vaan ajautuu jonkun miespuolisen kanssa siihen että touhuilette sängyssä.

Vierailija
31/464 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 18:28"]

Mäkin olen joutunut käsittelemään hänen osaltaan asioita, joita en halunnut olevan olemassa, ja niistäkin on selvitty.  

ap

[/quote]

Siis onko teillä nyt ns. puntit tasan, jos näin raadollisesti voi sanoa? jos vain "tasasit tilanteen", niin eiköhän teillä ole toivoa? Mitä kihlattusi teki, mitä et halunnut olevan olemassa, millaiseen tekoon viittaat? Ehkä hänellä on samat tunnontuskat?

Vierailija
32/464 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 18:49"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 18:28"]

[/quote]

Siis onko teillä nyt ns. puntit tasan, jos näin raadollisesti voi sanoa? jos vain "tasasit tilanteen", niin eiköhän teillä ole toivoa? Mitä kihlattusi teki, mitä et halunnut olevan olemassa, millaiseen tekoon viittaat? Ehkä hänellä on samat tunnontuskat?

[/quote]

Onhan meillä toivoa. Mitään ei ole päätetty eikä mikään ole päättynyt. Kihlattuni ei ole tehnyt samanlaisia asioita, mutta muuta pysäyttävää kyllä. Ne ovat nyt takana päin.

ap

Vierailija
33/464 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 18:55"]

. Kihlattuni ei ole tehnyt samanlaisia asioita, mutta muuta pysäyttävää kyllä. Ne ovat nyt takana päin.

ap

[/quote]

ahaa, tarkoitatko sitä sairaalareissua? On siis ollut tietosi mukaan uskollinen sinulle kuitenkin.

Vierailija
34/464 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos mies ei anna anteeksi?

Vierailija
35/464 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 23:40"]

[/quote]

Eihän sellainen sovi murulle.

Vierailija
36/464 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 23:41"]

[/quote]

[/quote]

Mutta minkä hän sille sitten voi? Ei mitään. Surullista se olisi kenelle vain.

Olikos niin että isän rahahanat on kiinni kun voi olla että muru jatkaakin sinkkuilua? Ei reilua. 

Vierailija
37/464 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 23:44"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 23:41"]

[/quote]

[/quote]

Mutta minkä hän sille sitten voi? Ei mitään. Surullista se olisi kenelle vain.

Olikos niin että isän rahahanat on kiinni kun voi olla että muru jatkaakin sinkkuilua? Ei reilua. 

[/quote]

Miksi se on epäreilua? Miksi isukin pitäisi kustantaa murun elämistä?

Muru on niin dramaattinen että varmasti uhkailee itsarilla tai muulla jos "rakas" päättää ettei pystykään jatkamaan murun kanssa tämän temppujen jälkeen...

Onhan se harmillista murulle että hänkin joutuu huomaamaan että pitää kantaa vastuuta.

Vierailija
38/464 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole vanhemmilleen vastuussa elämästään. Taitaa jo kantaa vastuunsa.

Olisi mielenkiintoista tietää miten palstan miehet kommentoisivat pettämistä, antaisivatko anteeksi kertalaakin.

Vierailija
39/464 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei kai se nyt tule kun se on mun luona. se tilitti pitkät pätkät kroonisesti pettävästä murustaan ja sitten lohdutin sitä parhaalla mahdollisella tavalla. tiedät ap mitä tarkoitan. aijai miten tekikin gutaa, vieläkin paikat hellinä ;) ja multa se sai kakkostakin, toisin kuin muruselta.

Vierailija
40/464 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 18:38"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 22:34"]

Äiti ei tiedä minusta ja järjestelee häitä entiseen malliin. En mä halua tähän muita sekoittaa.

ap

[/quote]

Tämä pisti silmääni. Nimittäin en kyllä kehtaisi laittaa omaa äitiäni järjestelemään häitä joita tuskin tulee. Kuvittele tuntuuko kivalta että hehkuttaa edelleen kesähäistä sukulaisille ja tutuille vaikka niitä ei sitten tulekkaan. Plus turha työ ja rahankulu. Mitä lähempänä häitä ne vasta perutaan sitä useampia asiaan sekoitetaan ja sen enemmän palaa rahaa ihan hukkaan.

Ehkä voisit kuitenkin vihjata äidillesi että mietitte josko sittenkään vielä tulee häitä kesälle niin äitisikin voisi laittaa suunnittelun ja järjestelyn tauolle. Jos siis ajattelet äitisi parasta.

Olen samaa mieltä kuin moni muukin kirjoittaja että käytöksesi ei kuulosta oikein aikuiselta ja naimisiin valmiilta juuri nyt. Ehkä olisi hyvä siirtää ajatusta häistä ainakin vuodella eteenpäin. Myös ehkäisyssä kannattaa nyt satsata koska tuli se vauva poikkiksen kanssa tai jonkun syrjähypyn kanssa niin se tuskin helpottaa elämää juuri nyt ??? Siis ihan siltä varalta että tilanne vaan ajautuu jonkun miespuolisen kanssa siihen että touhuilette sängyssä.

[/quote]

Sama kai se on, milloin hääjärjestelyt lopetetaan, jos lopetaan. Mutta jos häät ovat ajallaan, on järjestelyt pidettävä käynnissä. Uskon, että ovat. Toivon ja rukoilen. Minun sisälläni ei ole tapahtunut sellaista, miksi en haluaisi mennä naimisiin, toivon että ei kihlattunikaan.

Vauvoja ei ole tulossa tähän tilanteeseen. Mulla on kyllä pitkäaikainen ehkäisy kunnossa. Enkä joka tapauksessa hankkisi lasta, ellei tilanne ole vakaa ja turvallinen. Mitään uusia syrjähyppyjä ei tule. Eikä muita miehiä muutenkaan. Ennemmin olisi nyt vaikka yksin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän