Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hän ei tule mun luokseni :(

Vierailija
07.03.2013 |

Mä olen sairaana enkä ole nähnyt rakastani vähään aikaan, mutta hän ei nyt halua tulla mun luokseni. Mulla on niin kova ikävä.

Kommentit (464)

Vierailija
301/464 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lie tilanne?

Vierailija
302/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä voikaan. Täytyy lopettaa.

Saitko sä nyt tästä mitä halusit? Tuletko iloiseksi, jos kerron, että mä olen ihan yksin täällä, eikä mulla ole yhtään kivaa?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:14"]

No, ethän sä voi panna kihlattuasikaan sitten, perhettähän hänkin on. 

[/quote]

Näin varmaan murun isä perusteli syrjähyppyjäänkin; ei voi olla vaimonsa kanssa, kun se on perhettä.

Vierailija
304/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:19"]

Saitko sä nyt tästä mitä halusit? Tuletko iloiseksi, jos kerron, että mä olen ihan yksin täällä, eikä mulla ole yhtään kivaa?

ap

[/quote]

No tarviiko elämän kokoajan olla kivaa? Tiedätkö että kun vauva tulee, sulla sitä aikaa yksin vasta onkin. Ja saattaa olla hyvinkin kurjia päiviä. 

Voi kauhee kun prinsessan tarvii olla yksin ja ei oo kivaa... :(

Vierailija
305/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:23"]

ap

[/quote]

No tarviiko elämän kokoajan olla kivaa? Tiedätkö että kun vauva tulee, sulla sitä aikaa yksin vasta onkin. Ja saattaa olla hyvinkin kurjia päiviä. 

[/quote]

Halusin vain piristää sua.

ap

Vierailija
306/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko noin ilkeitä. Ulkomailla ei välttämättä ole kivaa viikonloppuisin, kun työkaverit on perheidensä kanssa ja itse on orpo piru. Onneksi sulla on netti siellä. Oletko nähnyt sitä miestä, jonka kanssa petit? Onko se sanonut mitään aiheesta?

Vierailija
307/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:25"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:23"]

ap

[/quote]

[/quote]

Halusin vain piristää sua.

ap

[/quote]

Eikun ihan vakavasti nyt: 

Kestätkö sä että sulla on tylsää ja että perjantaina illallakin olet yksin kotona?

Vierailija
308/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vain äärimmäisen surullista ettet voi puhua kenellekkän muulle kuin anonyymeille palstalaisille elämästäsi......

Vierailija
309/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:27"]

Minusta on vain äärimmäisen surullista ettet voi puhua kenellekkän muulle kuin anonyymeille palstalaisille elämästäsi......

[/quote]

Ja puolustella tilanteita, kaunistella sekä valehdellakin. "ainut aktiivinen ketjuni on tämä".. Eeh.. Jos haluaa oikeita neuvoja, kannattaisi myös kaikki kertoa kaunistelematta.

Vierailija
310/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:26"]

Älkää olko noin ilkeitä. Ulkomailla ei välttämättä ole kivaa viikonloppuisin, kun työkaverit on perheidensä kanssa ja itse on orpo piru. Onneksi sulla on netti siellä. Oletko nähnyt sitä miestä, jonka kanssa petit? Onko se sanonut mitään aiheesta?

[/quote]

Näenhän mä hänet töissä. En koko ajan kuitenkaan. Ensin hän kyseli, olenko mä ok, koska häivyin niin nopeasti sieltä. Hän on ehdottanut viettää vapaa-aikaa yhdessä, mutta se ei olisi hyvä idea, koska loukkaisin sillä miestäni. Kun mä olin viimeksi ulkona työkavereitten kanssa, hän oli siellä myös ja olisi halunnut jatkaa iltaa, mutta mä lähdin yksin kotiin. Harmittaa, koska me ehdittiin tutustua aika hyvin, ja nyt se ystävyys on kutakuinkin mahdoton.

ap

Vierailija
311/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ystävyys"... Tirsk, vain muru on noin yksinkertainen.......

Vierailija
312/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Voin. Näistä tapahtumista olen puhunut vain yhden ystävän kanssa. Ei oikein tee mieli kovin laajasti kertoa, että mä kävin yhtymässä yhteen työkaveriin ja nyt meillä on tällaista parisuhdekriisiä. Et varmaan itsekään soittelisi ympäriinsä?

ap

Vierailija
313/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava juttu. :/ Onneksi kukaan siellä töissä ei tiedä.

Vierailija
314/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:33"]Harmittaa, koska me ehdittiin tutustua aika hyvin, ja nyt se ystävyys on kutakuinkin mahdoton.

ap

[/quote]

Ehdit olla viikon pari siellä ja ehditte tutustua aika hyvin? Sulla on naiivi käsitys ystävyydestä.

Olisiko sen miehen naisystäväkin halunnut, että teistä (sinusta ja siitä miehestä) tulee "oikein hyvät ystävät"?

Vierailija
315/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:34"]

[/quote]

Alkava ystävyys, hyvän ystävyyden alku... onko parempi? Me tutustuimme ja ystävystyimme ja sitten mokattiin se ystävyys, jota ei nyt siis enää ole.

ap

Vierailija
316/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:37"]

[/quote]

Voin. Näistä tapahtumista olen puhunut vain yhden ystävän kanssa. Ei oikein tee mieli kovin laajasti kertoa, että mä kävin yhtymässä yhteen työkaveriin ja nyt meillä on tällaista parisuhdekriisiä. Et varmaan itsekään soittelisi ympäriinsä?

ap

[/quote]

Haluaisin kyllä puhua asiasta lähimpien ystävien kanssa, sellaisten joille voin soittaa ja itkeä ja sanoa suoraan että mokasin pahemman kerran, ja etten tiedä mitä tehdä. Onneksi ei vielä tarvinnut kuitenkaan, sillä pettäminen ei nyt vain ole sellainen asia jota tekisin.

Vierailija
317/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:33"]Harmittaa, koska me ehdittiin tutustua aika hyvin, ja nyt se ystävyys on kutakuinkin mahdoton.

ap

[/quote]

Ehdit olla viikon pari siellä ja ehditte tutustua aika hyvin? Sulla on naiivi käsitys ystävyydestä.

Olisiko sen miehen naisystäväkin halunnut, että teistä (sinusta ja siitä miehestä) tulee "oikein hyvät ystävät"?

[/quote]

Joskus sattuu kohdalle ihminen, jonka kanssa YSTÄVYSTYY jo parissa viikossa. Jos sinusta ei, niin en kinaa.

ap

Vierailija
318/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:39"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:34"]

[/quote]

Kysypä siltä mieheltä, että kiinnostuiko sinusta ystävänä, vai panona. 

Alkava ystävyys, hyvän ystävyyden alku... onko parempi? Me tutustuimme ja ystävystyimme ja sitten mokattiin se ystävyys, jota ei nyt siis enää ole.

ap

[/quote]

Vierailija
319/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:42"]

ap

[/quote]

[/quote]

Joskus sattuu kohdalle ihminen, jonka kanssa YSTÄVYSTYY jo parissa viikossa. Jos sinusta ei, niin en kinaa.

ap

[/quote]

Etkö uskalla vastata kysymykseen miehen naisystävästä?

Vierailija
320/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:41"]

[/quote]

ap

[/quote]

Haluaisin kyllä puhua asiasta lähimpien ystävien kanssa, sellaisten joille voin soittaa ja itkeä ja sanoa suoraan että mokasin pahemman kerran, ja etten tiedä mitä tehdä. Onneksi ei vielä tarvinnut kuitenkaan, sillä pettäminen ei nyt vain ole sellainen asia jota tekisin.

[/quote]

No hyvä sulle. Sä olet hieno ihminen. Mulle on riittänyt puhua yhden ystävän kanssa. Tämä on myös mun mieheni asia ja tilanne on kesken, joten en ole avautunut sen laajemmalle yleisölle vielä. Eivät kaikki toimi samoin eikä sinun tapasi ole kaikille oikea.

ap