Hän ei tule mun luokseni :(
Mä olen sairaana enkä ole nähnyt rakastani vähään aikaan, mutta hän ei nyt halua tulla mun luokseni. Mulla on niin kova ikävä.
Kommentit (464)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 15:33"] En ole enää parikymppinen. Ehkä kukaan ei halua mua. Paitsi se yksi, joka on aivan liian rakas ystävä, että mä edes harkitsisin suhdetta hänen kanssaan. En olisi varmaan kovin haluttu kumppani, jos meidän eron syy selviäisi. Voisin joutua elämään yksin loppuelämäni, kun olisin päästänyt elämäni rakkauden käsistäni, vain siksi, että olen ollut holtiton. Mun pitää olla järkevä.
ap
[/quote]
Taidat olla aikamoisen kammottava tapaus (ulkonäkö ja luonne), jos et usko löytäväsi ketään muuta miestä, vaikka olet alle kolmekymppinen. Voisit vaikka lukea täällä AV:lla muitakin kuin omia ketjujasi, niin huomaisit, että ikä ei ratkaise sitä löytyykö kumppani. Mutta kysehän onkin siitä, että sinä et pysty hetkeäkään elämään yksin. Et kestäisi tilannetta, jossa joutuisit odottamaan vaikka pari vuotta kunnes uusi mies tulee vastaan.
Tekstisi kuulostaa muuten siltä, että huolisit kumppaniksesi vain miehen, joka on jo nyt sinun kaveripiirissäsi. Tarkoitan tuota kommenttia, että muut saattaisivat ajatella sinun "päästäneen elämäsi rakkauden käsistäsi". Tietenkään pettäjät nyt eivät yleensä ottaen ole haluttuja kummppaneita, mutta jos käsittelisit ongelmasi ensin, voisit kuitenkin löytää täysin uuden miehen, jolla ei olisi mitään syytä ajatella nykyisen miesystäväsi olleen sinulle se oikea. Päinvastoin.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 17:35"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 15:33"] En ole enää parikymppinen. Ehkä kukaan ei halua mua. Paitsi se yksi, joka on aivan liian rakas ystävä, että mä edes harkitsisin suhdetta hänen kanssaan. En olisi varmaan kovin haluttu kumppani, jos meidän eron syy selviäisi. Voisin joutua elämään yksin loppuelämäni, kun olisin päästänyt elämäni rakkauden käsistäni, vain siksi, että olen ollut holtiton. Mun pitää olla järkevä.
ap
[/quote]
Taidat olla aikamoisen kammottava tapaus (ulkonäkö ja luonne), jos et usko löytäväsi ketään muuta miestä, vaikka olet alle kolmekymppinen. Voisit vaikka lukea täällä AV:lla muitakin kuin omia ketjujasi, niin huomaisit, että ikä ei ratkaise sitä löytyykö kumppani. Mutta kysehän onkin siitä, että sinä et pysty hetkeäkään elämään yksin. Et kestäisi tilannetta, jossa joutuisit odottamaan vaikka pari vuotta kunnes uusi mies tulee vastaan.
Tekstisi kuulostaa muuten siltä, että huolisit kumppaniksesi vain miehen, joka on jo nyt sinun kaveripiirissäsi. Tarkoitan tuota kommenttia, että muut saattaisivat ajatella sinun "päästäneen elämäsi rakkauden käsistäsi". Tietenkään pettäjät nyt eivät yleensä ottaen ole haluttuja kummppaneita, mutta jos käsittelisit ongelmasi ensin, voisit kuitenkin löytää täysin uuden miehen, jolla ei olisi mitään syytä ajatella nykyisen miesystäväsi olleen sinulle se oikea. Päinvastoin.
[/quote]
Minusta tuo tarkoittaa, että KOSKA on päästänyt rakkauden käsistään ei rakkautta enää löydy. Ei siis sitä, että muut mitään ajattelisivat.
Ihanaa, enää ei tarvitse odottaa kuin noin 15 vuotta, niin se lapsi tulee tänne kertomaan kuinka molemmat vanhemmat lahjovat sitä pitämään suun supussa pettämisistä ja muista ongelmista :).
"Löysin isin taskusta leivinjauhetta pienessä pussissa, vaikka isi ei tykkää yhtää leipoa. Mistäköhän olis kyse?"
"Autoin äitiä poistamaan paikannusohjelman sen puhelimesta siksi aikaa kun kävi naapurissa kahvilla. Pääsen Rivieralle kesäksi!!!"
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 16:19"]
Olisi mielenkiintoista tietää, onko heillä itsellä lapsia, jotka ovat mulle vastanneet ja tuominneet vauva-ajatuksen. Ei sillä, että vain se pätevöittäisi sanomaan mielipiteensä.
ap
[/quote]
Minulla on lapsia. Ja olen kirjoittanut että älä missään nimessä hommaa lasta tuollaiseen suhteeseen.
Omasta kokemusesta voin kertoa että meille sattui hyvinkin haastava aika kun kaksi lapsistamme sairastui yhtäaikaa pitkäaikas sairauteen ja toisella on oikeastaan kolmekin työlästä sairautta. Sairaudet eivät ole mitenkään hengenvaarallisia mutta arkea todella kovin kuormittavia. Ja voin kertoa että mikään ei ole niin rankkaa kuin katsoa lastaan joka on päivästä toiseen kipeä eikä itse voi tehdä paljoa muuta kuin kantaa ja sylitellä päivät ja yöt lasta. ONNEKSI meillä oli todella hyvä ja vahva suhde kun saimme lapset. Silti oli todella rankkaa selvitä tiltanteesta vaikka meilläkään ei ollut mitään taloudellisia huolia. Olen aivan varma että jos parisuhteessamme olisi ollut jotain selvittämättömiä ongelmia ja vanhoja kaunoja emme olisi selvinneet tilanteesta.
Minä näen niin että jokaisen aikuisen ihmisen olisi hyvä elää ennen uutta suhdetta yksin vähintään kuukausia. Kyetä seisomaan omilla jaloilla niin taloudellisesti kuin henkisestikkin. Näin suhteeseen tulee kaksi toisista riippumatonta ihmistä jotka voivat yhdessä kasvaa tasa-arvoisesti.
Joskus on hyvä miettiä onko aikaisemmin tehdyt unelmat ja toiveet vielä sellaisia joita toteuttaa nyt. Joskus on parempi luopua vanhoista haaveista.
Kuule muru jos olet niin kaunis, rikas ja hyvä sängyssä niin kyllä sinä varmasti löydät miehiä. Sitten kun vielä osaisit itse muuttaa sitä mitä haet mieheltä niin että osaisit valita kunnon miehen.
Kotona taas. Mä olen lukenut kihlatultani saamiani viestejä. Hän peruu jo puheitaan ja sanoo, että haluaa meille oikean suhteen, kuten ennenkin, eikä halua vahtia mua. Hän oli ärsyyntynyt ja meni vähän överiksi. Avioliiton ja lapsen hän haluaa, koska hän haluaa, että minä olen hänen lapsensa äiti, ja yhteisen talouden. Mutta kyllä mä silti vielä mietin. Onko mulla lupa kieltää sellaisia asioita, joista olemme aikaisemmin ihan varmoina puhuneet? Varsinkin nyt, kun olen pettänyt luottamuksen jo kerran.
Kuulostaa rankalta tuo kuvaus elämästä sairaiden lasten kanssa, mutta eiväthän kaikki lapset ole sairaita. Ehkä meille ei kävisi niin. Meillä on molemmat isovanhemmat apuna. Miehen vanhempien puheissa meidän tulevat lapset vilahtavat hyvin usein. Miettivät mökkirantaa ja jouluja. Lisäksi meille tulisi lastenhoitaja, ihan niin kuin mulla itsellänikin oli. Mulla on hänestä vain hyviä muistoja. Olin usein enemmän hänen kanssaan kuin äidin. Kyllä me selvittäisiin.
Miehen pikkuveli pyytää mua oppaaksi yöelämään, ja haluaa tulla tänne, mutta mä en tiedä, olisinko sitä vanhaa tuttua seuraa nyt. Kurjaa vain kieltää tulemasta, enkä taida kehdata. En myöskään halua kertoa meidän asioistamme mitään, jotta ne eivät vain mene vanhempien korviin, kun kaikki on vielä kesken.
ap
Ja seuraavaksi oletkin pannu miehes veljee ku "se tuntu niin tutulta ja turvalliselta ku se muistutaa veljeään niin paljon ja juotiin vähän liikaa ja mulla on niin kamala ikävä kihlattuani ja se vain tapahtui, mitä mä nyt teen? Tai en varmasti ainakaan kerro miehelle tästä, miten saan veljen lupaamaan ettei ikinä kerro!?"
Ja seuraava ketju "Mieheni veli kiristää minua"
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 18:42"]
Ja seuraavaksi oletkin pannu miehes veljee ku "se tuntu niin tutulta ja turvalliselta ku se muistutaa veljeään niin paljon ja juotiin vähän liikaa ja mulla on niin kamala ikävä kihlattuani ja se vain tapahtui, mitä mä nyt teen? Tai en varmasti ainakaan kerro miehelle tästä, miten saan veljen lupaamaan ettei ikinä kerro!?"
[/quote]
Ok, ehkä teidän perheessänne. Se on veli!
ap
Tää on varmaan joku jatkokertomus? En tajunnut koko ketjusta yhtään mitään. Ilmeisesti joku drama queen hakee täällä ymmärrystä syrjähypyilleen ja muiden kommentit vaan innostavat jatkamaan tuksumaista kirjoittelua?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 18:42"]
[/quote]
Niinpä! "Yön pimeinä tunteina hän tuli viereeni, olin unenpöpperössä enkä tajunnut ettei kyseessä ollutkaan kihlattuni vaan hänen veljensä! "
No voi vittu! Ei kai kukaan makaa perheenjäsenten kanssa. Lopettakaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 18:53"]
ap
[/quote]
Ei se ole sun perheenjäsen.
ap
[/quote]
Ethän sinä ole sukua miehesi veljelle?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 18:55"]
ap
[/quote]
[/quote]
On se.
ap
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 18:56"]
ap
[/quote]
[/quote]
On se.
ap
[/quote]
Jaa, ootteko sitten sisaruksia tai serkuksia miehesi kanssa?
ap
[/quote]
Ethän sinä ole sukua miehesi veljelle?
[/quote]
Perheenjäsen se nyt on kuitenkin. Ainakin heidän perheen mielestä mä olen sen perheenjäsen.
ap
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 18:58"]
ap
[/quote]
[/quote]
On se.
ap
[/quote]
[/quote]
Perhe ja sukulaisuus on eri asia. Tämäpä onkin oikein rakentava keskustelu. Mulla onkin heti parempi olla ja ajatukset ovat jo aivan selkeitä.
ap
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:01"]
ap
[/quote]
[/quote]
On se.
ap
[/quote]
[/quote]
Perhe ja sukulaisuus on eri asia. Tämäpä onkin oikein rakentava keskustelu. Mulla onkin heti parempi olla ja ajatukset ovat jo aivan selkeitä.
ap
[/quote]
Kukaan ei ota sua enää tosissaan, ehkä siksi.
Ja miehesi perhe ei ole sinulle sukua.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:01"]
ap
[/quote]
[/quote]
On se.
ap
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
Kukaan ei ota sua enää tosissaan, ehkä siksi.
Ja miehesi perhe ei ole sinulle sukua.
[/quote]
Niinhän mä kirjoitinkin... Perhettä vaikka ei sukua.
ap
No, ethän sä voi panna kihlattuasikaan sitten, perhettähän hänkin on.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 17:25"]
Mikä saa sut kuvittelemaan että imettäisin? Sopimus miehen kanssakin sen estäisi, minun valiorintoja ei imetys pilaa.
Muru
[/quote]
Sori ei mene läpi että tämä olisi Murun kirjoittama. Huono yritys.