Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hän ei tule mun luokseni :(

Vierailija
07.03.2013 |

Mä olen sairaana enkä ole nähnyt rakastani vähään aikaan, mutta hän ei nyt halua tulla mun luokseni. Mulla on niin kova ikävä.

Kommentit (464)

Vierailija
261/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 15:38"]

"Ehkä kukaan ei halua mua. Paitsi se yksi, joka on aivan liian rakas ystävä, että mä edes harkitsisin suhdetta hänen kanssaan. "

Mikäs juttu tää on?

[/quote]

Se ei ole mikään juttu. Mulla on yksi hyvin rakas ystävä aikojen takaa. Hän on joskus sanonut, että hänen sydämessään mulle on aina tilaa, jos siltä tuntuu. Me ei koskaan puhuta siitä, eikä meidän välillä ole muuta kuin ystävien rakkautta. Hän on myös mieheni kaveri nykyään. Mä olen kertonutkin, että hän oli mun ensimmäinen, kun mä täytin 16, mutta se jäi siihen, ja ystävyys jatkui. Ihana ihminen. En ikinä koskisi häneen.

ap

Vierailija
262/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo toinen mies on jo Murun ajatuksissa. Jos kihlatun kanssa menee pieleen, niin Muru antautuu hänelle. Murulla ei ole moraalista selkärankaa. Nämä sekoilut ovat olleet ikävää luettavaa. Sen Micke-suhteen jälkeen normaali nainen ei olisi luottanut pitkään aikaan kehenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 15:48"]

"Ehkä kukaan ei halua mua. Paitsi se yksi, joka on aivan liian rakas ystävä, että mä edes harkitsisin suhdetta hänen kanssaan. "

Mikäs juttu tää on?

[/quote]

Se ei ole mikään juttu. Mulla on yksi hyvin rakas ystävä aikojen takaa. Hän on joskus sanonut, että hänen sydämessään mulle on aina tilaa, jos siltä tuntuu. Me ei koskaan puhuta siitä, eikä meidän välillä ole muuta kuin ystävien rakkautta. Hän on myös mieheni kaveri nykyään. Mä olen kertonutkin, että hän oli mun ensimmäinen, kun mä täytin 16, mutta se jäi siihen, ja ystävyys jatkui. Ihana ihminen. En ikinä koskisi häneen.

ap

[/quote]

Miten tääkin kuulostaa niin kliseiseltä ja tutulta? 

Eihän sun ja työkaverisikaan välillä pitänyt missään tapauksessa tapahtua mitään, menithän sinne vain ystävänä illastamaan..

En mä enää jaksa uskoa että tässä on totta oikein mikään. Hyvä novellin alku tosin. 

Vierailija
264/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 15:52"]

Tuo toinen mies on jo Murun ajatuksissa. Jos kihlatun kanssa menee pieleen, niin Muru antautuu hänelle. Murulla ei ole moraalista selkärankaa. Nämä sekoilut ovat olleet ikävää luettavaa. Sen Micke-suhteen jälkeen normaali nainen ei olisi luottanut pitkään aikaan kehenkään.

[/quote]

On ajatuksissa, mutta ei niin kuin sinä ajattelet. Meidän suhde ei ole sellainen eikä siitä tule. Hän olisi ihan liian arvokas siihen, vaikka mä sitten olisin yksin loppuelämäni. Enkä mä olekaan luottanut muihin kuin kihlattuuni, häneen, johon olin voinut luottaa siihen astikin. Ei ole ollut ketään muuta.

ap

Vierailija
265/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta koko stoori. Hyvä tarina kyllä, pitkän kaavan mukaan ja harkiten rakennettu. Muistuttaa Candya ja Kolmas pyörä-blogia. Sehän paljastui huijaukseksi...

Vierailija
266/464 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 17:30"]

Tule kertomaan miten kävi.

[/quote]

Aika turha pyyntö, kyllä se tänne tulee hehkuttamaan/parkumaan heti kun kerkee =D

Vierailija
267/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 15:54"]

Mikäs juttu tää on?

[/quote]

ap

[/quote]

Eihän sun ja työkaverisikaan välillä pitänyt missään tapauksessa tapahtua mitään, menithän sinne vain ystävänä illastamaan..

En mä enää jaksa uskoa että tässä on totta oikein mikään. Hyvä novellin alku tosin. 

[/quote]

Koska mä olen kertonut hänestä ennenkin? Ehkä siksi kuulostaa tutulta. En voi tietää, onko hän sanonut niin ihan tosissaan eikä sillä ole merkitystäkään. Unohdetaan hänet, koska hän ei liity nyt mihinkään.

ap

Vierailija
268/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo, tarkoituksella kylvät vihjeitä pitkin matkaa. Valmistelet seuraavaa juonenkäännettä jotta se tuntuisi uskottavalle. Blaablaa. Mikähän tieteellinen koe tää sun Muru-hahmos oikein on? En osta tätä.

Vierailija
269/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 16:03"]

Joojoo, tarkoituksella kylvät vihjeitä pitkin matkaa. Valmistelet seuraavaa juonenkäännettä jotta se tuntuisi uskottavalle. Blaablaa. Mikähän tieteellinen koe tää sun Muru-hahmos oikein on? En osta tätä.

[/quote]

Hyvää siivouspäivää sulle! Älä haaskaa kallista aikaasi.

ap

Vierailija
270/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt vielä ja usko, että sun EI pidä hankkia tuohon tilanteeseen vauvaa!!!

Vierailija
271/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 16:01"]

Mikäs juttu tää on?

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Koska mä olen kertonut hänestä ennenkin? Ehkä siksi kuulostaa tutulta. En voi tietää, onko hän sanonut niin ihan tosissaan eikä sillä ole merkitystäkään. Unohdetaan hänet, koska hän ei liity nyt mihinkään.

ap

[/quote]

Ei se kuulostanut tutulta, vaan tuo vakuuttelu ettet koskaan häntä ajattelisi toisessa mielessä.

Vierailija
272/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 16:12"]

[/quote]

Vielä joitakin päiviä sitten mä ajattelin, että jos olisin nyt raskaana, mä en tekisi sitä lasta. Nyt mä en enää tiedä, kun olen mietinyt miehen sanoja. Olisi mielenkiintoista tietää, onko heillä itsellä lapsia, jotka ovat mulle vastanneet ja tuominneet vauva-ajatuksen. Ei sillä, että vain se pätevöittäisi sanomaan mielipiteensä.

ap

Vierailija
273/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules, Muru, jos todella olet oikea ihminen, niin kannattaa ottaa ihan todesta se, että ahdistaa. Se luultavasti kertoo siitä, että olet tekemässä väärän ratkaisun. Ehkä kihlattusi ei ole sinulle oikea (ja luulen ettei ole), mutta et halua myöntää tätä itsellesi koska haluaisit hänen olevan. Sitä oikeaa kumppania ei tulisi mieleenkään pettää, ei missään tilanteessa. Silloin ei edes hakeudu sellaiseen tilanteeseen, jossa pettäminen olisi edes teoriassa mahdollista.

Sinun sijassasi peruisin häät ja ottaisin aikaa miettiä, mitä oikein haluan ja kuka oikeastaan olen. Jotenkin tuntuu, että et oikein ole itsekään perillä itsestäsi, vaan toteutat muiden luomia odotuksia ja alitajuisesti sitten kapinoit sitä vastaan ja sotket elämäsi entistä pahemmin. Parhaiten itsetuntemus lisääntyy terapiassa, mutta itsekin sitä voi harrastaa, tuloksissa vain kestää kauemmin. Jos vielä itsetutkiskelun jälkeen haluat olla kihlattusi kanssa, niin sitten voit miettiä uudestaan. Ja kyse ei ole mistään muutamasta viikosta, vaan aikaa voi mennä vuosiakin.

Tähän väliin ei missään tapauksessa kannata hankkia lasta, koska lapsen aiheuttama stressi voi kaataa tukevammallakin pohjalla olevan parisuhteen. Ja kaikkein suurin kärsijä on aina lapsi. Olet itsekin vielä kaukana aikuisesta, samoin kihlattusi. Kasva ensin itse, ja mieti lasta vasta sen jälkeen. Vastuullinen aikuinen ei edes ajattelisi lapsen hankkimista tuossa tilanteessa.

Vierailija
274/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi koskaan uskonut kirjoittavani näin suoraan ja tylysti, mutta mitä villimmäksi ja sairaammaksi tämä Murun tarina muuttuu, sitä iloisempi olen, että Muru sai keskenmenon. Päihdeongelmainen poikaystävä, seksiriippuvainen nainen jolla on traumaattinen isäsuhde ja sen takia seksuaalisuuden kanssa vahvoja ongelmia... siihen viaton pieni vauva ja mahdollisuus esim Murun synnytyksen jälkeiseen psykoosiin tai ainakin erittäin voimakkaisiin vuorovaikutusongelmiin olisi ollut hyvin todennäköistä. Onneksi pieni elämänalku sai siivet, onneksi.

Vierailija
275/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 16:18"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 16:01"]

Mikäs juttu tää on?

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Ei se kuulostanut tutulta, vaan tuo vakuuttelu ettet koskaan häntä ajattelisi toisessa mielessä.

[/quote]

Kuinkahan isolla kivellä mua heitetään, jos kerron, että se mun työkaverini on juuri sitä tyyppiä, joka muhun vetoaa. Näin jälkikäteen ajateltuna. Mä olisin voinut olla enemmän hereillä ja vähemmän itsekeskeinen, niin asiat olisivat menneet toisin.

ap

Vierailija
276/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 16:22"]

En olisi koskaan uskonut kirjoittavani näin suoraan ja tylysti, mutta mitä villimmäksi ja sairaammaksi tämä Murun tarina muuttuu, sitä iloisempi olen, että Muru sai keskenmenon. Päihdeongelmainen poikaystävä, seksiriippuvainen nainen jolla on traumaattinen isäsuhde ja sen takia seksuaalisuuden kanssa vahvoja ongelmia... siihen viaton pieni vauva ja mahdollisuus esim Murun synnytyksen jälkeiseen psykoosiin tai ainakin erittäin voimakkaisiin vuorovaikutusongelmiin olisi ollut hyvin todennäköistä. Onneksi pieni elämänalku sai siivet, onneksi.

[/quote]

Luepa tuo viestisi itse. Sä olet aika törkeä. Sanon niin siitäkin huolimatta, että en ehtinyt varsinaisesti, tietoisesti olla raskaana enkä odottaa vauvaa. Mutta se oli silti kova kokemus. Mun kihlattuni ei ole päihdeongelmainen enkä minä ole seksiriippuvainen. Suhde faijaankin on ihan kunnossa.  Villiksi ja sairaaksi en nimittäisi sitä, että olen käynyt vieraissa, yhden kerran.

ap

Vierailija
277/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 16:19"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 16:12"]

[/quote]

Vielä joitakin päiviä sitten mä ajattelin, että jos olisin nyt raskaana, mä en tekisi sitä lasta. Nyt mä en enää tiedä, kun olen mietinyt miehen sanoja. Olisi mielenkiintoista tietää, onko heillä itsellä lapsia, jotka ovat mulle vastanneet ja tuominneet vauva-ajatuksen. Ei sillä, että vain se pätevöittäisi sanomaan mielipiteensä.

ap

[/quote]

Kyllä mulla on lapsi ja olen sitä mieltä et vauva-ajatus nyt on huonoin mahdollinen, häät seuraavat toisena huonoimmissa. 

Vierailija
278/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lasta. Olen sitä mieltä että Murun ei kannata hankkia lapsia noin epävarmaan, luottamuspulaiseen suhteeseen. Muru ei selvästikään ole aivan varma siitä, haluaako elää miehen kanssa, eikä mieskään ole. Murulla on selvästi lisäksi aika isoja ongelmia oman naiseutensa kanssa ja koska raskausaika, synnytys ja imetys ovat mitä suurimmassa määrin omaa naiseutta mullistavia tapahtumia, ne saattaisivat laukaista jotain isojakin ongelmia. Eli ero nykyisestä miehestä, ei uusia miehiä/hoitoja/seksisuhteita ainakaan vuoteen vaan intensiiviseen psykoterapiaan, jossa Muru selvittäisi ongelmiaan. Tärkeää olisi opetella elämään yksin ja seisomaan omin jaloin, tukeutumatta miehiin, oli kyseessä sitten isä tai poikaystävä tai salarakas.

Sen jälkeen voisi sitten alkaa miettiä mahdollista pariutumista ihan uudelta pohjalta.

Vierailija
279/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sut kuvittelemaan että imettäisin? Sopimus miehen kanssakin sen estäisi, minun valiorintoja ei imetys pilaa.

Muru

Vierailija
280/464 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up