Lue keskustelun säännöt.
Ymmärsinkö oikein
06.03.2013 |
Luin näitä Erika- juttuja ja jossain linkissä oli tieto, että äitipuoli olisi perustellut "kapalointia" opittuaan sen päiväkotiharjoittelussa lähihoitajaopintoaikanaan???? Tää kiduttaja on lähihoitaja? Vai ollut pelkkä opiskelija?? Olen kuumeessa ja pää aika tukossa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
aika jännä lähihoitaja koulutus ollut. Eipä meillä kapalointia ole opetettu...
T:Lähihoitaja