Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oudoin tilanne, jossa olet ollut?

Vierailija
05.03.2013 |

Oletteko joskus joutuneet tilanteeseen, jossa on tullut ihan epätodellinen olo? Tunne siitä, että olisi jossain elokuvassa tai piilokamerassa.

Olin asuntoesittelyssä, ainoa asiakas. Naispuolisen välittäjän kanssa keskustelu kääntyi koiriin, ja hän alkoi muistelemaan entistä lemmikkiään. Lopulta välittäjä istui huoneiston sohvalla, itki ripsivärit poskilla edesmennyttä koiraansa ja minä hämmentyneenä yritin lohduttaa häntä. Ei tullut asuntokauppoja.

Kommentit (1403)

Vierailija
521/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsuin tutun miehen treffeille luokseni ja pyysin jäämään yöksi.

En oo negatiivisempaa ihmistä tavannut, oli aiemmin ollut tosi kiva!

ESIM.

Tein meille jääkahvia, maistaa ja sylkee pois kun oli niin pahaa, sama mun tekemässä ruuassa. Ja mikää ei kelvannut, ei edes pussailu. (Miks se tuli ees kylään?? )

No alettiin katsoo leffaa joskus 11 aikaan ja nukahdin. Mies herättää minut raivoten "SINÄ PYYSIT YÖKYLÄÄN TOSI TÖRKEETÅ NUKAHTAA KESKEN KAIKEN OOT SURKEE EMÄNTÄ"

Sanoin, että väsyttää ja minä nukun yleensä tähän aikaan.

Koitin valvoo mut nukahdin ja kun heräsin hän katsoi vieläkin jotain leffaa.

Kildis

522/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti oudoin tilanne elämässäni tapahtui muutama vuosi sitten kolmiodraaman muodossa, ollessani 23-vuotias.

Olin tavannut keväällä todella kivan, karismaattisen, pitkän ja komean, itseäni paljon vanhemman miehen (päälle nelikymppinen) harrastuspiireistäni, lempi roihahti, ja olimme sen kesän sitten tapailleet. Kävimme syömässä, frisbeegolfaamassa, lenkillä, harrastimme seksiä, teimme ruokaa yhdessä yms. Mies kertoi että oli keväällä juuri eronut avoliitosta. Todella ihastuneena en sitten huomannut varoitusmerkkejä, kuten kännykän piilottelua ja ympärille pälyilyä julkisilla paikoilla. Ajattelin, että hän on vain ujo hellyydenosoituksien suhteen ihmisten ilmoilla. Vasta, kun huomasin, että asuntonsa lähellä hän ei halunnut koskaan suudella vaan painui mahdollisimman nopeasti sisälle, aloin vasta epäillä jotain. Ystävystyin vuoden aikana myös miehen veljen kanssa, jonka kuvittelin kyllä kertovan minulle, mikäli isoveljellään ei olisi puhtaat jauhot pussissa. Mies kuitenkin vannoi minun olevan se oikea yms. lööperiä, mihin en tosin uskonut.

No, myöhemmin syksyllä, viettäessäni aikaa näiden veljesten kanssa, juttelimme kihloista ja siitä, mitä se kenellekin tarkoittaa. Mies totesi yhtäkkiä, että "juu, Mari (hänen ex-avovaimonsa) tuossa juuri puhui, että haluaisi mennä kihloihin, mutta sanoin että odotellaan vielä hetki, kun haluan sen olevan taianomaista sitten kun kosin." Olin aivan että mitähän helvettiä. "Tehän ootte... eronneet." Mies vilkaisi olan yli ja sanoi "ei me olla erottu, asutaan erillämme mutta ollaan yhdessä", jatkaen ruoan laittoa täysin muina miehinä.

Minä en saanut sanaa suustani, veljensäkin oli kuin halolla päähän lyöty. Lähdin asunnosta, kirjoitin miehelle pitkän kirjeen siitä, miten hän on pitänyt minua pilkkanaan kaikkien edessä ja pettänyt puolisoaan törkeästi. Tämä ei siitä ollut moksiskaan, totesi vain että anteeksi jos pahoitin sun mielesi. Jäin ystäväksi tämän veljen kanssa ja hän oli minulle iso tuki. Miehen itsensä halusin vain unohtaa mahdollisimman nopeasti, enkä halunnut kertoa tämän naiselle itsestäni, koska pelkäsin, että viestintuoja ammutaan.

Tämä ei kuitenkaan ollut se hämmentävin tilanne, vaan se oli tuleva eräänä päivänä, kun tuntematon numero soitti. Vastasin ja puhelimessa kuului iloinen naisen ääni: "no Mari tässä terve!". En tunne ketään Maria, joten pyysin tarkentamaan. "No Villen Mari!" Menin ihan valkoiseksi. "Sitä tässä vaan lähdin kyselemään, kun tuo mun mies on ollut tässä tosi omituinen monta kuukautta ja sun nimi on välillä lipsahdellut sen puheessa ja muutenkin ootte mun tietääkseni joskus ollut jossain yhdessäkin porukalla, niin sano nyt suoraan, ootteko te pannu?" Siinä sitten vastasin tosiaan suoraan ja rehellisesti ja kerroin kaiken. Mari oli suorastaan psykoottisen onnellinen siitä, kun hän sai nyt tietää tämän kaiken. "Kiitos, olet niin ihanan kuuloinen ihminen!" Soitin asiasta puhelun jälkeen Villelle ja tämä totesi että selvä, näin tämän piti sitten mennä, mutta hei, nythän me voidaan jatkaa siitä mihin jäätiin! Totesin että minulla ei ole siihen mitään mielenkiintoa. Kehtasikin sanoa noin tosissaan. Samana päivänä Mari soitti uudelleen, ja pyysi että näkisimme sinä iltana, kaikki kolme, ja puhuisimme asiat läpi. Suostuin, koska olin tyhmä. Ville saapui yhteiseen sovittuun tilaan puoli tuntia myöhässä, minun odottaessa Marin kanssa ulkona sateessa ja yrittäessä puhua muka niitä näitä. Ensimmäinen, ja tietämättään toinen nainen. Eipä siinä paljoa huvittaisi ylimääräistä aikaa viettää.

(jatkuu)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
523/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

(jatkuu)

Kun Ville saapui, hän oli pelokas alkuun, mutta kun Mari halasi häntä, suuteli ja sanoi rakastavansa häntä, mies rentoutui. Yhtäkkiä MINÄ huomasin olevani tilanteen pahis ja altavastaaja. Minä olin Villen mukaan viekoitellut hänet ja "jos kaunis, nuori nainen flirttailee, niin mitä siihen olisi pitänyt sanoa?" Mari kertoi ymmärtävänsä kyllä ja halusi vain tietää kaiken. Siis kaiken, likaisia yksityiskohtia myöten. Noin tunnin ajan "keskustelimme", eli Ville kertoi osan totuudesta sekä täysin suoria ja törkeitä valheita, joita minä yritin oikaista oikeiksi. Mari ei uskonut varmasti puoliakaan mitä sanoin.

Lopulta hän sanoi, että "Ville, olet ihan idiootti ja teet typeriä virheitä, mutta rakastan sinua silti, ja meidän rakkaudella pääsemme tästä yli." Minä sanoin että kuulemani mukaan teidän suhteessanne ei paljoa rakkautta ole. "Ei se rakkaus Mariin ole multa missään vaiheessa kadonnut", Ville vastasi. Sitten minä siinä naama näkkärillä katselin, kun he suutelivat intohimoisesti, jolloin totesin, että lienee minun aikani lähteä, kiitos tästä ja hyvää jatkoa, vaikka olenkin sitä mieltä, että teidän suhteestanne ei tervettä tule kirveelläkään. Ville on kaksinaamainen pettäjä ja Mari on tästä syystä äärimmäisen mustasukkainen ja silti todella naiivi.

Mari sanoi käyvänsä vielä vessassa ja tulevansa sitten avaamaan tilan oven, jonka aikana minä ja Ville jäimme huoneeseen kaksin. Emme puhuneet mitään, minä vain katselin häntä päästä varpaisiin ja pudistVille sanoi olevansa pahoillaan, että jouduin tähän tilanteeseen. Totesin olevani minäkin pahoillani itseni takia. Yhtäkkiä Mari paukahti vessasta (oli salakuunnellut koko ajan oven takana) ja huusi kurkku suorana että halasitteko te?! Ja me seisoimme siinä kahden metrin päässä toisistamme. "Te halasitte, ihan varmasti, heti kun menin vessaan niin piti alkaa lääppiä!"

Se oli hetki jolloin lopulta lähdin kiireellä pois. Kello oli jo kahdentoista yöllä, aamulla menisin töihin ja viimeinen bussi oli jo tulossa.

Ville esti numeroni ja profiilini joka paikasta tämän myötä. Seuraavana päivänä oli Facebookissa (ystäväni näytti) oli Villen profiiliin ilmestynyt hehkutuspäivitys elämänsä rakkaudesta Marista, jonka kanssa elämä on ihanaa. Kuvassa pari suuteli toisiaan onnellisen näköisenä. 

Myöhemmin, joitakin kuukausia tämän jälkeen, Mari soitteli uudelle puolisolleni, jonka numeron oli Fonectasta, ja kertoi epäilevänsä että minulla ja Villellä on yhä suhde. Hän oli laittanut jäljityspaikantimen Villen kännykkään jotta tietää, missä hän liikkuu. On myös pyytänyt kavereitaan vakoilemaan, missä mies menee, ja näiden perusteella on vahvat epäilyt minusta. Puolisoni kielsi kaiken ja sanoi naisen hourailevan. Enkä todellisuudessa tietenkään ollut edes nähnyt koko miestä tänä aikana. Mari aneli minua lopettamaan tapailun tästä huolimatta ja vetosi siihen, että Ville tuo hänen elämäänsä värit. 

Lopulta vuosi tästä tapauksesta, Mari soitti jälleen minulle ja sanoi, että hän on tämän viimevuotisen asian takia laihtunut lähes aliravituksi ja syö masennukseen lääkkeitä. Sanoin sen olevan ikävää, mutta että se ei ole minun syyni. Mari yhä syytti minua salasuhteesta Villen kanssa, vaikka vakuutin, että sitä miestä en halua enää koskaan tavata kahden kesken (veljensä vuoksi välillä hänet joudun kohtaamaan). Hän olisi halunnut tavata minut, mutta kieltäydyin ja estin hänen numeronsa ja profiilinsa kaikkialta.

Sekopäinen keissi.

Vierailija
524/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan mahtava ketju :D Hauskaa lukea näitä juttuja jotka on ihan laidasta laitaan kaikkea.

Vaikka se onkin myös vähän outoa, että jollekin oudoin tilanne missä on ollut, on näitä kännisekoiluja, enkä siis tarkoita nyt näitä joissa on oikeasti tapahtunut ihan ihme juttuja juomassa, vaan näitä tyyliin "sit me juteltiin ja yks kalja kaatu ja mä vaan mulkasin kaikkia ja lähdin menee".

Niiden seikkaperäiseen kerrontaan ei kaikki välttämättä halua käyttää aikaa :D

Vierailija
525/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole synnytys.

Ei ole benji-hyppy Guatemalassa.

Ei edes sekoilevan vanhuksen auttaminen New Yorkissa.

On se, kun mut päästettiin pois maasta A maahan B tuntemattoman viranomaisen toimesta ja näin passini välissä tukun dollareita.

Kiitos, ketä olittekin.

Vierailija
526/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylösylös

Vierailija
527/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppisenä reppureissulla Intiassa ja opin varsin pian, että siellä pärjää parhaiten kun kuvittelee esiintyvänsä Spede Show-tyyppisessä  huumoriohjelmassa.

Eräänä päivänä kävelin vilkkaalla kadulla Mumbaissa kun eteeni hyppäsi jostakin nuori mies. Hän alkoi iskeä minua bollywood-elokuvien tyyliin. Näissä leffoissa nainen siis vietellään sinnikkäästi seuraamalla ja stalkkaamalla, jonka jälkeen kosiskelu huipentuu tanssiesitykseen, johon sisältyy paljon lantion pumppausta. En päässyt hänen ohitseen, koska paikalle kerääntyi heti runsas yleisö, joka muodosti ringin ympärillemme.

Siinä se mies sitten aikansa ketkutteli, pumppaili, iski silmää ja luritteli: "Uuh, beibi beibi shubbidubbiduuu!" ja minä mietin, että miten hemmetissä pääsen jatkamaan matkaani - mitä Spede tekisi?

Jostakin muistojen pimeimmistä syövereistä mieleeni nousi tämä biisi:

ja aloin haastaa miestä imitoimalla hänen lantion pumppaustaan hokien samalla erittäin matalalla maskuliinisella äänellä "Ooh, you touch my tralalaa..."

Tämä teki toivotun vaikutuksen. Varmaan siksi, että olen 155cm pitkä söpö vaalea nainen. Kosiskelijani meni ihan hiljaiseksi ja porukka tuijotti ympärillä monttu auki. Yleisen hämmennyksen turvin pääsin livahtamaan väkijoukon läpi. Olin kyllä aika ylpeä suorituksestani. Kiitos Gunther! :D

Vierailija
528/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioikäisenä päätin ennen tunnin alkamista nopeasti käydä vessassa. Käytävällä oli yksittäisiä vessoja, joita ei oltu määritelty tietylle sukupuolelle. Päätin mennä sellaiseen, koska se oli lähimpänä. Avasin oven ja kohtasin karvaisen takapuolen. 

Luokkakaveri seisoi tarpeillaan housut nilkkoihin pudotettuna. Hän pelästyi vielä oven avaamista ja kääntyi kokonaan ympäri. Kilajahdin "anteeksi" ja paukautin oven kiinni. 

Vessahätäkin unohtui  ja lähdin täysin pöllämistyneenä haahuilemaan tunnille. 

Hetken päästä luokkaan köpötteli myös tuo takapuolen omistaja. Naama punaisena tuijotin pöytään ja silmäkulmastani näin, kun poika pysähtyi puhumaan opettajalle  hetkeksi ja meni sitten istumaan.

Hetken päästä opettaja kutsui nimeäni ja ihan selkeästi kuulin hänen kysyvän; 

"Mikset antanut "Timon" olla rauhassa vessassa?" Änkytin kauhuissani, että en minä tiennyt hänen olleen siinä vessassa. Opettaja katsoi  minua hyvin kummastuneena ja toisti kysymyksen.....joka liittyi tunnin aiheeseen. En tajua miten kuulin kysymyksen noin väärin. Varmaan olin vain niin nolostunut sillä hetkellä. Onneksi kukaan ei varmaan saanut selvää änkytyksestäni. xD 

Vierailija
529/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin töistä bussilla kotiin iltapäivällä ja kävellessäni kuulin askeleita takanani. pääsin rappuun ja käännyin siellä ympäri ja tuntematon nuori mies, joku parikymppinen, tuli perässäni. alkoi selittämään että"sä varmaan ihmettelet kun joku tulee näin yllättäen mutta mä ajattelin että voisinko mä tulla strippaamaan sulle.  en mä voi kellekkään tutuille sitä tehdä."  olin n. 26 vuotias  nainen. sanoin etten ole kiinnostunut sellaisesta. lähti sitten pois, juosten.  jos en olisi kääntynyt rapussa ympäri olisi kävellyt perässä ovelle asti.

Vierailija
530/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aiheuttamani outo tilanne:

Olin menossa koulusta kotiin skootterilla ja käännyin risteyksestä oikealle rekan taakse.

Odottelin siinä rekan takana, kun oletin edessäni olevan jono risteykseen saakka. Siinä oli kaksi ajokaistaa ja joku mopopoika ajoi vierestäni ohitse. Itsekin vaihdoin, sitten kaistaa ja huomasin, että rekka oltiin parkeerattu siihen.

Ajoin sen mopopojan taakse risteykseen odottamaan vihreää valoa.

Nolotti😳

Vierailija
531/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jatkuvasti outoja tilanteita mua hoitavan lääkärin kanssa. Hän kyselee ihan normaalisti erilaisia sairauteen liittyviä kysymyksiä, ja sitten ihan yhtäkkiä jotakin aivan muuta, henkilökohtaista ja täysin asiaan liittymätöntä. Vastaan jos vastaan ja sitten (menen aina hämilleni tuosta) hän siirtyy vaan taas siihen itse sairauteen liittyviin asioihin. Tosi erikoinen tyyppi, mutta mitä parhain lääkäri. En sitten tiedä, miksi on kiinnostunut mun henkilökohtaisista asioista (mitkä ei monet edes liity terveydellisiin asioihin mitenkään)...

Omituisia lääkärikokemuksia löytyy enemmänkin, mutta tässä yksi monista.

Eräässä pääkaupunkiseudun terveyskeskuksessa oli lääkäri, joka oli tunnettu suorastaan mahdottomuuksiin menevästä tupakanvastaisuudestaan. Ihan paikallaanhan siitä on valistaa, mutta vaikka olisi jalasta menneet nivelsiteet, niin jos potilas oli tupakoitsija, niin vamma johtui jotenkin siitä ja suorastaan kieltäytyi hoitamasta, ennenkuin tupakointi oli lopetettu!

Vierailija
532/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin serkkuni häissä, ja oli tiedossa, että sulhasensa on täysi törppö. En kuitenkaan ollut uskoa röyhkeyden huippua, kun sulhanen haki minua tanssiin ja kouri rintojani ja ehdotti pikapanoa jossain syrjemmässä. Hyh. Pidin asian kuitenkin omana tietonani, en koskaan kertonut serkulle kun en halunnut pilata hääpäivää. Ukko on muutenkin takuuvarmasti täys petturi, serkku joutuu elämään valintansa kanssa :(

Ja sinä sitten avustit siinä joutumisessa. Taidat vihata serkkuasi paljonkin, kun et kertonut minkälaisen miehen kanssa aikoo elää.

Vierailija
533/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin hammaslääkärissä ja hammaslääkäri oli tosi hauska, nuori ja vitsaileva mies. mulle piti varata uusi aika muutaman päivän päähän ja lääkäri sanoi yhtäkkiä, että pyytää äitinsä mukaan viisaudenhampaanpoisto-toimenpiteeseeni :D en ihan tajunnut, mutta enpä siinä suu täynnä tavaraa osannut sanoa juuta enkä jaata. ei hammaslääkärin äiti sitten lopulta tullutkaan sinne mukaan parin päivän päästä enkä kehdannut kysyä enää, että mikä juttu se oikein oli.

Vierailija
534/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntoesittelijä, joka alkoi yhtäkkiä kesken esittelyn kehua itseään, kuinka hän on saanut kunniakirjoja ja kuinka hän on suunnilleen koko valtakunnan paras asuntomyyjä ja blaa, blaa, blaa ja sitä kesti. Aivan outo tyyppi.

Vierailija
535/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinenkin outo juttu tuli mieleen. terapeuttini alkoi avautua omasta parisuhteestaan tosi henkilökohtaisesti joskus kun puhuin omista parisuhdeongelmistani. ei se mua haitannut, mutta oli jotenkin hämmentävää kuulla yhtäkkiä paljastuksia siihen asti hyvin asiallisena pysytelleen terapeutin elämästä...

-edellinen

Vierailija
536/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinenkin outo juttu tuli mieleen. terapeuttini alkoi avautua omasta parisuhteestaan tosi henkilökohtaisesti joskus kun puhuin omista parisuhdeongelmistani. ei se mua haitannut, mutta oli jotenkin hämmentävää kuulla yhtäkkiä paljastuksia siihen asti hyvin asiallisena pysytelleen terapeutin elämästä...

-edellinen

Vierailija
537/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kävelyllä kadulla, kun alikulkutunnelista mummo vinkkaili minua luokseen. Menin sitten rollaattorilla kulkevan mummon luo ja hän pyysi minua nostamaan alas valahtaneet housunsa ylös. No, autoinhan minä "miestä mäessä" eiku mummoa tunnelissa.

Vierailija
538/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämäni ollut outoa. Mutta vuosi 2020 ylittää kaiken kokemani.. ;)

Vierailija
539/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-edellinen

Näille voi lähettää laskun tunnista! Tuo ei saisi tapahtua vaan yleistä näyttää olevan, Kelan rahoitusta käytetään väärin. Sinullehan terapia maksetaan ei hänelle.

Vierailija
540/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 12:55"]

Opiskelin Virossa ja asuin vuokralla tuikeanoloisella tädillä. Kerran sovimme, että maksan vuokran (maksoin aina käteisellä) yhtenä perjantaina iltapäivällä. Täysin ennalta-arvaamatta mieheni tulikin Suomesta käymään ja ajauduimme tietenkin muhinoimaan. Kesken kaiken ovelta kuuluu koputus ja tajuan kauhukseni, että oven takana on vuokranantajani. Siinä sitten kiireellä paitaa päälle ja potkimaan rintsikoita sängyn alle. Kyllä oli täti pöyristyneen oloinen, kun kämpästä löytyi vähäpukeinen mies. Ja yritin vielä selittää, että "me magasime juba (olimme jo nukkumassa)". Nolotti.

Aino???

Ai, se Aino siitä vironkielen oppikirjasta (Meie keelesild)?