Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oudoin tilanne, jossa olet ollut?

Vierailija
05.03.2013 |

Oletteko joskus joutuneet tilanteeseen, jossa on tullut ihan epätodellinen olo? Tunne siitä, että olisi jossain elokuvassa tai piilokamerassa.

Olin asuntoesittelyssä, ainoa asiakas. Naispuolisen välittäjän kanssa keskustelu kääntyi koiriin, ja hän alkoi muistelemaan entistä lemmikkiään. Lopulta välittäjä istui huoneiston sohvalla, itki ripsivärit poskilla edesmennyttä koiraansa ja minä hämmentyneenä yritin lohduttaa häntä. Ei tullut asuntokauppoja.

Kommentit (1403)

Vierailija
1401/1403 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kesällä Joensuussa näin kaupungilla, kun nuori nainen pölli hameen kaupan ulkopuolella olevasta myyntikorista. Hame oli tod halpa, ja tytöllä oli mt-ongelmia, joten en sanonut mitään.

Menin samana päivänä iltavuoroon Teatteriravintolan terassille. Sinä kesänä oli muovituopit, ja tuuli pukkasi nurin kantamani oluttuoppitornin. Arvaatte varmaan, kuka oli se asiakas, joka nosti metakan hameelleen, uudelle, roiskuneista kaljatipoista.

Oli aika vaikea olla sanomatta, että etpä ole kuule ihan hirveästi maksanut tuosta rievusta.

Onko tänä kesänä ollut lasituopit? Vai vieläkö muovituopit on käytössä?

Vierailija
1402/1403 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran kesällä Joensuussa näin kaupungilla, kun nuori nainen pölli hameen kaupan ulkopuolella olevasta myyntikorista. Hame oli tod halpa, ja tytöllä oli mt-ongelmia, joten en sanonut mitään.

Menin samana päivänä iltavuoroon Teatteriravintolan terassille. Sinä kesänä oli muovituopit, ja tuuli pukkasi nurin kantamani oluttuoppitornin. Arvaatte varmaan, kuka oli se asiakas, joka nosti metakan hameelleen, uudelle, roiskuneista kaljatipoista.

Oli aika vaikea olla sanomatta, että etpä ole kuule ihan hirveästi maksanut tuosta rievusta.

Onko tänä kesänä ollut lasituopit? Vai vieläkö muovituopit on käytössä?

Ne näköjään vaihtelee joka vuosi. Muistan kesän 2011 kun oli keraamiset tuopit. Näin ainakin Hämeenlinnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/1403 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, työhaastattelussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän