Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oudoin tilanne, jossa olet ollut?

Vierailija
05.03.2013 |

Oletteko joskus joutuneet tilanteeseen, jossa on tullut ihan epätodellinen olo? Tunne siitä, että olisi jossain elokuvassa tai piilokamerassa.

Olin asuntoesittelyssä, ainoa asiakas. Naispuolisen välittäjän kanssa keskustelu kääntyi koiriin, ja hän alkoi muistelemaan entistä lemmikkiään. Lopulta välittäjä istui huoneiston sohvalla, itki ripsivärit poskilla edesmennyttä koiraansa ja minä hämmentyneenä yritin lohduttaa häntä. Ei tullut asuntokauppoja.

Kommentit (1403)

Vierailija
501/1403 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut tätä kovin monelle, koska pelkään että kaikki luulisivat tämän olleen unta. Mutta ihan varmasti ei ollut unta! Kolmekymppisenä olin Kuubassa rantalomalla ystäväni kanssa. Meillä molemmilla oli omat hotellihuoneet kivassa hotellissa, jossa huoneet olivat kuitenkin varsinkin kiinteiden kalusteiden puolesta vähän rähjäisiä. Ovikin oli sellainen vähän konstikas.

Eräänä yönä heräsin keskellä yötä ja huomasin, että sänkyni vieressä seisoi pelkät pikkuhousut jalassa n. 10-vuotias latinalaisamerikkalaisen näköinen tyttö. Tytöllä oli silmät auki, mutta tajusin heti, että hän kävelee unissaan. Hän ei ottanut minuun varsinaista kontaktia, mutta kun puin häthätää jotain päälleni ja lähdin ohjaamaan häntä olkapäästä pois huoneesta, hän antautui melko helposti ohjattavaksi. Sitten hän kuitenkin karkasi otteestani, kun olimme ohittamassa huoneessa olevaa toista sänkyä, ja livahti sinne vällyjen väliin, josta jouduin väkisin kiskomaan hänet pois. Hän ei siinäkään mitenkään selkeästi tullut tolkkuihinsa. Sain hänet pois huoneesta, ja lähdin ohjaamaan kohti hissejä. Ajattelin viedä hänet respaan, kun en muutakaan keksinyt. Kuitenkin juuri ennen hissejä hän yhtäkkiä piristyikin ja ensimmäistä kertaa otti minuun järkevän katsekontaktin ja osoitti yhden hotellihuoneen ovea, joka oli raollaan. Hän hymyili ja livahti siitä sisään. En lähtenyt perään, koska oletin sen olevan hänen oikea huoneensa. Jatkossa pyrin varmistamaan, että huoneeni ovi meni kunnolla lukkoon. :D

Vierailija
502/1403 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettituttu pyysi luokseen yöksi. Olin nuori, joten ajattelin vain että miks ei! Matkustin Helsinkiin ja osasin juuri ja juuri suunnistaa hänen luokseen, koska hän ei viitsinyt tulla vastaan? No muutama sana vaihdettiin, hän joi lasillisen viiniä ja pelasi tietokoneella ja minä istuin hiljaa sohvalla. Käytiin nukkumaan ja aamulla lähdin kotiin. Miksi menin hänen luokseen ja mitä oikein ajattelin?? Ei tunnettu kovin hyvin ja oltiin selvästi eri maailmoista. Onneksi ei sattunut mitään ikävää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1403 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin rajujen vatsakipujen takia ambulanssilla sairaalaan. Epäiltiin sisäistä verenvuotoa jälkikomplikaationa sektiosta. Tutkivat epäillen myös kohtukystaa. Siirrettiin toiseen sairaalaan jatkotukimuksiin jossa todettiin että olen raskaana 🤰

Terv. Irlantilaisten kaksosten onnellinen äiti

Vierailija
504/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen, kun vuosia sitten joku vähän vanhempi nainen laittoi mulle Facebookissa viestiä ihan kuin joku tuttukin.

Mä vastasin jotain että taisi tulla väärälle viesti tms.

Nainen jankkasi melko ystävälliseen sävyyn kuitenkin että justhan me juteltin sen baarin tiskillä jne. ja mä yritin vakuutella että en ole ikinä siinä baarissa käynyt. Varsinkin kun itse tiesin että en ollut minkäänlaisessa baarissa käynyt vuosiin, enkä koskaan kuppilassa josta hän kirjoitti.

Lopulta kai vähän loukkaantui.

Vieläkin yrittää päästä facekaveriksi. On ilmeisesti samasta kaupungista mutta en edelleenkään tunne häntä mitään kautta.

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 16:30"]Yritin sanoa, että menen käymään ravintolavaunussa, mutta nainen osoitti minua sormella ja huusi, että "Sinä istut nyt siinä!". 

Hauska :D

Minä juttelin kerran junassa erään naisen kanssa, joka luuli, että olen joku hänen vanha koulukaverinsa Itä-Suomesta (en halua sanoa tässä tarkemmin kaupungin nimeä). Pariin kertaan hän kysyi, että enkö tosiaan ole käynyt sitä tiettyä koulua. Minulle tuli keskustelusta ihan utopistinen olotila, sillä olen aina asunut Helsingissä. Kuitenkin sen naisen jutut saivat minut melkein epäilemään, että ehkä en vain muista missä olen kouluni käynyt... 

Vierailija
505/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muinoin tosi nuorena laitoin jonkun deitti-ilmoituksen lehteen, saattoi olla City-lehti.

En enää muista millä tavalla eräs vastaajista aloitti viestin vaihdon, mutta lopulta kun puhuttiin puhelimessa, ei ideana ollut normideitit.

Mä asuin toisessa kaupungissa mutta tämä myöskin nuorelta kuulostava tyyppi kertoi että heillä ois Helsingin keskustassa kämppä johon muuttaisi heidän opiskelukaveri ja he etsivät hänelle kuukaudeksi tai kahdeksi jotain tyyppiä joka antaisi tuolle kaverille tehtäviä.

Ei seurustelua eikä sek.iä vaan joku outo pompottaja. Joku opiskelijoiden testi?

Olisin saanut kuulema ihan reilusti rahaa siitä että olisin käskenyt tuota kaveria esim. pukeutumaan sukkahousuihin ja lakannut hänen kynnet ennen opiskelijoiden tapaamisia.

En tiedä mikä pränkki oli kyseessä, koska jätin tuon asian tuohon puheluun.

Vierailija
506/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika outoa, kun tällä palstalla joku lemmenpari tappelee iltakaudet ja käyttävät jotain kolmatta osapuolta riitakapulana. Varaavat koko palstan itselleen ja asioidensa selvittämiseen. Toivottavasti saavat pian suhteensa kuntoon, ettei tarvitse niiden jorinoita enempää iltakausia katsella.

Vierailija
507/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin poikakaverini kanssa festareilla ja kivana känniläppänä laitettiin minulle käsiraudat käteen.

Jotain värinöitä niistä kai sai.

Siihen asti se oli hauskaa, kun sunnuntai aamuna ymmärsi avainten kadonneen.

Pohjanmaalta kotiin matkaa noin 6h ja ilta 9 himassa.

Maanantai aamuna odotti kesätyöpaikkani kukkakaupassa klo 9 ja minä omistajien loman vuoksi ainoa työntekijä.

Puoli 10 mennessä poikaystäväni ei saanut nyrhittyä rautoja edes erilleen kanuunassaan ja naurun keskeltä.

Ei siinä auttanut, kun soittaa poliisille.

Aukasivat raudat helposti ja kertoivat ettemme olleet ainutlaatuisia.

Siinä alle 2kymppisenä fritsut kaulassa, käsiraudat kädessä festaritoppi päällä posket punoitti poliisien vääntäessä huumoria.

Annoin molemmille kukkakimput puolisoille vietäviksi, varmaan saivat ne hyvän tarinan kanssa.

Törmäsin myöhemmin toiseen poliisiin paikallisessa kuppilassa ja tuntui hyvin muistavan tapauksen.

Vierailija
508/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tästä ketjusta mieleen yksi kokemus jo useemman vuoden takaa ku joku mainitsi Viivin ja Wagnerin.

Eli elettiin vuotta 2016 (olin 19v) ja olin niin salinarkki että käytännössä asuin siellä. No tästäkin varmaan johtuen aika moni tuli juttelee mulle, erityisesti vanhemmat miehet. Yleensä ihan treenijutuista puhuttiin mutta yks keskikänen äijä tuli sitte juttelee vähän enemmänki. Aluks se ei nii pal haitannu mutta sit alko jo ärsyttää ku tuli puhuun kesken sarjojen. Kutsu mua sen bändin keikoille jne mitä pidin ehkä vähän outona koska olin maininnu ku kyseli jotain että mulla on poikaystävä. No anyways sit joku kerta esitteli ittensä Jussiksi ja sit taas joku toinen kerta mainitsi että lähtee ulkomaille ja tekee siellä piirtämishommia. No tässä vaiheessa alkoi raksuttaa ja Googlasin sitten Juban. No eikös ollu sama naama ku tällä hepulla! Se oli todella hämmentävää varsinki ku mun isä kerto että oli opiskellu sen kanssa samoihin aikoihin... No en ees kehdannu mainita sille että tykkäsin nuorempana tosi paljon Viivistä ja Wagnerista ku tuli vähän sellaset vibat että yrittääkö se nyt iskeä mua enkä halunnu antaa sille lisäbuustia :D Onneks löhti sit sinne reissuun ja ku tuli takas useemman kuukauden päästä ignoorasin koko tyypin koska olihan se ihan hemmetin kiusallista.

Mutta joo sellanen stoori, oli kyllä outoa!

Vierailija
509/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppisenä baarissa ja juttelin ystäväni kanssa niitä näitä. Yhtäkkiä viereisestä pöydästä nousi sellainen kalju, viisikymppinen kaljamahainen äijä, joka lemusi vanhalle viinalle. Kumartui ja katsoi vuorotellen meitä kumpaakin n. 20cm päästä suoraan naamaan ja huusi kaverilleen "Ei nää häävejä ole" :D Emme nyt jaksaneet siitä loukkaantua mutta huvitti, että luuliko tämä tyyppi olevansa joku jumalan lahja naisille.

Vierailija
510/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näihin tarinoihin niin kummallinen juttu, mutta itseäni ihmetyttää.

Olin kerran pankkiautomaatin jonossa. Edelläni oli asiointivuorossa mies. Hän sai asiansa hoidettua ja kääntyi lähteäkseen, mutta pysähtyi askeleen otettuaan valehtelematta yli viideksi sekunniksi tuijottamaan minua. Tajusi kai stten hölmön tilanteen ja hämmentyneenä lähti lampsimaan pois. Tuon jälkeen oli pakko käydä wc:n peilistä katsomassa, onko ulkonäössäni jotain outoa, mutta en mitään huomannut. Vieläkään en ole keksinyt, mitä niin kummallista minussa oli.

Arvaan: muistutit jotain hänen tuntemaansa henkilöä eikä ole tiennyt oletko sinä tuo henkilö vai joku muu.

Vierailija
511/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisenä olin ulkoiluttamassa koiraani. Erään läheisen koulun pihalla ammuttiin ilotulitusraketteja, mihin en sen enempää kiinnittänyt huomiota koska siellä oli aina nuorisoa perseilemässä. Koirani kuitenkin pelästyi äkillistä ääntä ja rauhoittelin sitä, kun takavasemmalta ilmestyi yhtäkkiä suunnilleen ikäiseni tuntematon tyttö, joka oli pukeutunut omituisen kevyesti bilevaatteisiin siihen nähden, että oli muistaakseni marraskuu ja arki-ilta pikkukaupungissa. Hän ei ollut ilmeisesti paikallisia, koska tiesin näöltä kaikki sen ikäiset, ja hän puhui lisäksi toista murretta.

Tyttö tunki minulle puhelintaan ja pyysi minua soittamaan hätänumeroon niistä ilotulitusraketeista. Koitin sanoa, että eiköhän sinne ole jo partio menossa, kun koulun vieressä on kuitenkin omakotitaloalue ja että siellä ammuskellaan raketteja melkein säännöllisesti. Tämä tyttö oli lähes hysteerinen selittäessään, että hän ei voi kävellä sen koulun ohi ellen soita. Yritin tarjota, että saattaisin hänet koulun ohi. Tunsin tien ja minulla oli iso koira mukana jos siellä pihalla olisi ollut jotain epämääräistä jengiä. Ei kelvannut. Lopulta hermostuin siihen jankkaukseen ja koirakin alkoi kiskoa kotia kohti. Soitin sitten hätänumeroon, siellä kyllästyneen oloinen päivystäjä sanoi, että partio käy katsomassa jos ehtii. Tämän jälkeen tyttö kiitti ja jatkoi matkaansa ja minä jäin miettimään että mitä hittoa juuri tapahtui.

Tapahtuma hämmentää minua edelleen. Oliko tyttö kännissä tai aineissa? Tähän voisi viitata se, että hänellä oli bilevaatteet päällä. Pelkäsikö hän oikeasti niin paljon ilotulitusraketteja? Miksei hän soittanut itse hätänumeroon kun hänellä oli kuitenkin puhelin? Jouduinko jonkun totuus vai tehtävä-pelin uhriksi ja kaverit naureskelivat puskissa? Tapahtuiko siellä koulun pihalla jotain muuta, mihin tarvittiin poliisia? En saa todennäköisesti koskaan tietää, ellei tämä rakettityttö lue vauvapalstaa.

Vierailija
512/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin muutama vuosi sitten talvella hakemassa tyttöystävääni harjoituksista ja parkeerasin autoni Aleksis Kiven kadulle. Kuuntelin autossa radiota ja annoin auton käydä, sillä oli kylmä talvinen ilta ja tiesin tyttöystäväni tulevan pian. Yhtäkkiä auton takaovi avautui ja sisään istui siistin näköinen noin 30-kymppinen mies ja paiskasi oven kiinni. Sanoi, että Lauttasaareen (en muista paikkaa) pitäisi päästä. Totesin yllättyneenä ystävällisesti, etten ole taksi. Mies oli todella hämmentyneen näköinen ja poistui anteeksi pyydelleen autosta. Sain tästä jälkikäteen ihan mahtavat naurut. :D

Mulle käynyt vastaava juttu. Asuttiin yhdessä pikku kylässä, jossa oli yksi ainut baari. Siellä oli Kätkätin Virpi esiintymässä. Olin luvannut hakea mieheni keikan jälkeen. Oli se näky,kun kurvasin autolla baarin eteen. Oli pieni joukkotappelu tullut ja siinä pihalla vielä painittiin porukalla. Yks mies oli pelkät kalsarit jalassa, ja voivotteli et oli tullut koko kylälle riisuttua. Oma miehenikin sieltä kömpi kännissä autoon, etupenkille. Juuri, kun olin painamassa kaasua, niin takaovi aukesi. Sieltä pyörähti vanhempi mies umpihumalassa ja sopersi osoitteen. Oli siinä kunnossa, et katsoin paremmaksi viedä vaan mies kotio🤣

Vierailija
513/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin golfin pelaamisen aika nuorena, noin 14 vuotiaana. Minulla oli silloin useamman vuoden ajan ihan huippuvalmentaja, ehkä 10 vuotta minua vanhempi mies jonka kanssa tultiin aina hyvin juttuun. 18-vuotiaana muutin toiselle paikkakunnalle opiskelemaan ja golfin pelaaminen jatkui mutta yhteys tähän valmentajaan katkesi eikä nähty moneen vuoteen.

No, muutama vuosi sitten (olen nyt 30v.) olin Floridassa pienessä golfliikkeessä mieheni kanssa ostoksilla, ja kukapa muukaan sinne yhtäkkiä saapui ostoksille, kun tämä vanha valmentajani vaimonsa kanssa. Vaihdettiin kuulumiset ja lähdettiin vielä illalla yhdessä puolisoidemme kanssa syömään, nykyään käymme yhdessä pelaamassakin.

Vierailija
514/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli jo jossain vastaavassa, sorry jos toistan itseäni.

Pidin 12-vuotiaana vielä perinteiset lasten synttärit, kakkua, leikkejä, koristeita (oli normaalia siihen aikaan)

Seuraavana aamuna purin koristeluja kun näin pappani Korkealla tuolilla riisumassa serpentiinejä verhotangostani. Ihmetteilin hirveästi, sillä pappa istui pyörätuolissa eikä päässyt edes sänkyyn avustamatta. Hän sanoi hymyillen "Pappa se vähän auttelee toukkaa" Toukka oli papan lempinimi minulle kun olin pieni. Alakerrassa puhelimeni soi ja äiti soitti että pappa joutui aikaisin aamuyöstä sairaalaan ja on nukkunut pois. Äiti ei raaskinut herättää minua. Juoksin ulos itkien ja katsoin ikkunaani - ne serpentiinit oli tosiaan riisuttu.

Vierailija
515/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotaan nyt vielä yksi (kirjoitin tuon lapinlahden lintu -jutun):

Olin silloisen jätkäkaverin (olin todella todella rakastunut) kanssa jossain festareilla. Katottiin ja hempeiltiin siinä Jonna Tervonmaan keikka. Keikan jälkeen väkijoukon läpi käveli joku likka meitä kohti. Yhtäkkiä se mun jätkäkaveri pysäyttää sen likan ja alkaa jutustelemaan sen kanssa. Juttelee kaikkea tyyliin "oli kyllä helvetin hyvä keikka" jne. Likka on vaan jotain "kiva ku tykkäsit". Kummatkin hymyilee tosi maireesti, likka katsoo mua päin ja minä mustasukkaisuuksissani teen mun murhaavimman katseen. Sellaisen jolla vois melkein oikeasti tappaa ihmisen. Se menee ihan hämmilleen ja lähtee ihan häkeltyneenä kävelemään siitä. Oon tosi tyytyväinen itseeni.

Jälkeenpäin kuulin että se oli Jonna Tervonmaa.

Tulit siis itse kertomaan kuinka olet useamman kerran ollut ylimielinen tai törkeä työtään tekeviä artisteja kohtaan?

Toisessa tarinassa jonkun juoma kaatui ja joku suuttui, toisessa mulkaisit naista jolle poikaystäväsi jutteli niin kuin ihmisille jutellaan.

En näe erikoista tai hauskaa missään kohtaa tässä käytöksessä.

Vierailija
516/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju!

Tuli yksi oma kokemus menneisyydestä mieleen.

Helsingissä oli silloin vielä baari nimeltä Lost&Found, olin jostain syystä yksin liikenteessä ja tutustuin johonkin porukkaan, ja eksyttiin vielä jatkoille.

Muistaakseni vasta jatkoilla tajusin että asunnonomistaja on eräs suomalainen taikuri, oli tosi mukava tyyppi, esitteli jotain taikatemppuja siinä.  Erikoista oli että tällä taikurilla oli oikea ruumisarkku keskellä olohuonetta, kaikki suhtautuivat asiaan niinkuin se olisi ihan perus sisustuselementti.

Jatkoporukka oli sekalaista sakkia. Mulla näkyi käsissä vanhoja viiltelyarpia, kun olin ollut angstinen teini, joku vanhempi mies innostui sivelemään arpia ja kertoi miten kauniita ne on, ja että hänellä on kotonaan taulu jostain arpisista käsistä. Jotenkin hermostuin asiasta hirveästi. Jossain mielenhäiriössä houkuttelin arpi-miehen makaamaan arkkuun ja menin itse istumaan arkun päälle! Mut sit aloinkin tuntea huonoa omatuntoa, mietin miten kamalaa itse olisi maata oikeassa ruumisarkussa, hyppäsin pois kannen päältä ja läväytin kannen voimalla auki, vähän liian kovaa, ja siitä meni joku kiinnitysmekanismi rikki. Olin ihan kauhuissani joudunko nyt korvaushommiin, ja olin tosi pahoillani että olin mennyt rikkomaan tuhansien eurojen arkun. Asia ohitettiin olan kohautuksella, eikä arpimieskään ollut millänsäkään, varmaan oli jollain kierolla tavalla nauttinut tilanteesta :D

Kirjoittelen myöhemmin lisää kun tulee mieleen.

Vierailija
517/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin mieheni kanssa koeajamaan pikkuruista Toyotaa. Minä istuin apukuskin paikalle ja myyjä kuskin paikalle, jossa hän selitti takapenkillä istuvalle miehelleni auton ominaisuuksia. Kun menimme takaisin sisälle, myyjä sanoi jäätävän kommentin: "Koeajon aika on sitten puoli tuntia." - Paljon olemme autoja vuosien mittaan koeajaneet ja useimmiten on tullut kaupat. Toyotaa emme ostaneet silloin, emmekä osta koskaan.

Vierailija
518/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuoruudessa rakastunut mieheen, oltiin tapailtu enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Pyysi treffeille ja lupasinkin tulla, mutta vasta iltavuoron jälkeen. Menin baariin ja siellä mies oli jo juonut itsensä mukavaksi. Istui jonkun kaverin kanssa pöydässä. Menin ja join yhden siiderin ja siinä istuskelin selvinpäin ja yritin saada jotain keskustelua aikaiseksi. Seinä, joka oli selkäni takana, niin siinä oli peilipalat. Huomasin miehen useasti katselevan ihailevasti itseänsä peilistä. Viereiseen pöytään tuli tuttu nainen nuoruudesta, vaihdettiin kuulumiset. Nainen istuu samaan pöytään. Alkaa hillitön silmäpeli ja flirttailu tämän naisen ja treffikumppanini välillä. Mies oikeen nauttii tilanteesta. Kaksi naista hänellä siinä. Katson tätä menoa silmät suurina. En ymmärrä miksi edes pyysi mua. Jotenkin niin vitutti sen naisenkin käytös, et päätin jäädä istumaan pöytään. Nainen alkoi lähennellä siinä ja pyysi mun deittiä tanssimaan. Ja niin ne menivät. Siinä, kun ne tanssi niin baaritiskillä roikkui joku mies ja katseli pahasti tanssiparia. Kohta se mies olikin nyrkit ojossa deittini kimpussa. Tuli siihen sitten jo vaksikin rauhoittelemaan tilannetta. Kun hetken päästä katsoin sitä naista niin se suuteli ihan täysillä sitä kimppuun tullutta miestä. Oli kuulemma hänen miehensä. Heillä oli ilmeisesti, joku oma seksileikki. Missä nainen tekee oman miehensä mustasukkaiseksi. Mun treffikumppani oli verisesti loukkaantunut ja yritti hakea multa lohdutusta. Kyl rakastunut nainen kaikkeen alentaa itsensä. Olis pitänyt antaa kummankin kuulla kunniansa.

Toinen mitä on käynyt niin olin eräässä kahvilassa töissä ja siellä kävi, joka aamu eräs laitapuolen kulkija. Katsoi puhelinautomaatit kolikoista ja kädellä tutki roskikset. Aina huusi kovalla äänellä MOI SANNA!! Näin meni useampi vuosi, ihan harmiton mies, jotain mielenterveys ongelmaa ilmeisesti. Olin jäänyt pois töistä useampia vuosia aiemmin ja työntelin pientä lastani rattaissa vilkkaalla kadun pätkällä. Kun kuulin kovan huudon...MOI SANNA!! Siellä se sama mies, jota en ollut nähnyt vuosiin vilkuttaa keskellä autotietä. Käsi omassa munassa kiinni ja rauhallisesti virtsaa siinä keskellä tietä. Vilkutin nopesti takaisin ja melkein juoksin pois rattaiden kanssa siitä tilanteesta. Hän muisti minut vieläkin😅

Vierailija
519/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime kesänä Tartossa Viron kansallismuseossa käymässä. Museossa on suomalais-ugrlaisten kansojen kulttuuria esittelevä näyttely. Ilmeisesti sen kunniaksi WC tilat oli merkitty suomalais-ugrilaisilla symboleilla.

Ryhmästämme minä ensimmäisenä menin hieman kiireessä käymään WC:ssä. Tulkistin täysin väärin symbolin ja painelin siis suoraan sisään miesten WC:hen. Koska muut seurasivat minua, niin vedin perässäni n. 10 naisen lauman pisuaarien äärelle. Seurasi kauhea hässäkkä ja loppumatkan sainkin kuulla kuittailua kulttuurimme tuntemuksestani.

Vierailija
520/1403 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 100 lotosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä