Raju käänne - Saara Aallosta oudon artikkelin Forbesiin kirjoittanut sai kenkää
Kommentit (2395)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahahah,vai sillee se olikin!? No jos vähän kelaa"Lady Sagan" (ja YLEN) kohta vuoden takaisia lausumia tavoitteistaan, niin ihan reteesti myönnettiin,että PELKKÄ finaalipaikka minimitavoite Lissabonissa!! Voitonhimo yrmeällä tekohymyisellä naamarillaan hän siellä itseään (ei Suomea), oman niin kutsutun suosionsa huipulla tyrkkyili.Ja pakkasi jopa "häähuntunsa" mukaan sinne jonnekin Green Roomin,kun olisi viisujen Winnerinä kuulemma nainut ja antautunut Meri-miehelle siihen paikkaan!? Kai"sulhasella"oli sitten pakattu mukaan juhlavasti maastokuosiset lökäshortsit-liiviasu rusetteineen/monokengät...ehkä jopa olisi saatu nauttia Saara&Meri-Remix "Marry me beibee", morsio sulhasen tomeran jämäköillä käsivarsilla liihottaen!!
TämäKIN ihqu visio meni mönkään. 😲🙃
Saara on vähän niinkuin se toinen oululainen joka on asustanut äitinsä vintillä 40 vuotta ja kuvitellut olevansa celebrity model... hänkin epäonnistuu aina ja kaikessa... Heissä on paljon yhteistä itse asiassa. Saara pölli Eden Jonesin kappaleen ja tuo vintillä asuva pölli kuuluisan kokin pastareseptin. Kumpikaan ei ymmärrä pöllineensä mitään. Kumpikin keksii juttuja pysyäkseen lööpeissä. Kumpikin pyörii vähintäänkin ”erikoisen” puolison kanssa.
Jos sinä olet epäonnistunut elämässäsi, niin se ei tarkoita, että Saara olisi. On päivänselvää, että olet katkera jostakin asiasta, mutta et ole valmis sitä meille/terapeutille/kenelle tahansa kertomaan. Se vain saisi sinutkin nauttimaan elämästä. Vai nautitko ihan oikeasti siitä, että haukut Saaraa täällä vuodesta toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko noin vainoharhaista porukkaa, että luulette tietävänne kuka ja milloin täällä kirjoittaa. Voi anna mun kaikki kestää.
Kas kun jos uskaltaa edes inahtaa Saara Aaltoon liittyvistä omituisuuksista on Jankkaaja, Saara-hullu jne. Ja aina vain yksi ja sama ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta teidän nillityksestä huolimatta Saara Aalto on menestynyt teitä 100 % paremmin ulkomailla :D Joten olisiko jo aika kanavoida tuo vihaenergia johonkin hyödyllisempään. Miksi ette lue vaikka pääsykokeisiin?
Ei noilla mielenterveysongelmilla mihinkään kouluun oteta. Ehkä johonkin kuntouttavaan työtoimintaan voisi päästä.
Vierailija kirjoitti:
Pitää myös muistaa,että Saara Aalto on valmistunut Sibelius-Akatemiasta musiikin maisteriksi ja hänellä on kai oikeus harjoittaa ammattiaan haluamallaan tavalla.
Ettehän te mene jollekin putkimiehellekään vinkumaan palstakaupalla, että älä kuule luule olevas jotain erikoista, kun sukittelet putkia etkä tee ainoaa oikeaa putkiremonttia.
Hän on kuitenkin oman alansa huippukoulutettu. Oletteko te omanne?
Olen.
Minulla on virallinen perustutkinto siitä, että voin öyhöttää Saarasta vuodesta toiseen. Siihen ei ihan jokainen pystykään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on pakkomielteisin ketju, mitä olen koskaan vauvalla lukenut. Ei oo tervettä ja normaalia meuhkata noin paljon laulajasta.
Kiitos asiantuntevasta kommentista. Olemme varmoja että olet kvalifioitunut määrittelemään mikä on tervettä ja normaalia ja mikä ei. Kiitos, että pidät meistä huolta. Mutta nyt anna meidän jatkaa patologisesta valehtelijasta keskustelua.
Loistavan napakkaa kommenttia! Oliko tämä muuten se sama ketju jota mielipuoli saarafani yritti eilen saada poistettua spämmillä? Ei onnistunut. Ei muuten onnistunu Saara Aaltokaan breikkaamaan millään musamarkkinoilla. Sellaiset on fanit kuin idolikin, tässä tapauksessa epäonnistujia molemmat.
Mä olen kirjoittanut tänne tasan kaksi kommenttia, joissa kummassakaan en fanita Saaraa (kuten en muutenkaan), vaan ihmettelen - edelleen - miten Saaran (lapselliset) jutut voi käydä teillä noin tunteisiin, että tuntuu ettei elämässä ole muuta sisältöä eikä tekemistä kuin Saaran dissaus. Eikö toi liioittelu ja huono managerointi ole Saaran oma häpeä? Mitä tää läyhkääminen täällä hyödyttää?
Ei nyt viitsitä liiotella. Meillä on elämässä muutakin sisältöä ja tekemistä, vai luuletko, että tämänkin viestin kirjoittaminen vaatii jotain enemmän kuin oman viestisi kirjoittaminen? Ihmettelen, että sinä viitsit ihmetellä. Onhan tässäkin ketjussa jo aika monta selitystä, miksi ihmetellään. Läyhkääminen, ihan uusi verbi minulle.
Saaraa koskevien ketjujen ja viestien määrästä, niin aika vähän sitä muuta elämää on. Ei kukaan täyspäinen jankkaa satoja viestejä siitä, että Saara valehtelee. Normaali ihminen kirjoittaa sen kerran ja poistuu sitten muualle. sinä sen sijaan olet muuttanut asumaan tänne. Näkeehän sen.
Ja en yhtään ihmettele, että sinulle tulee uusia sanoja vastaan jatkuvasti, kun kielenkäyttösi on aika laillakin heikkolahjaisen tasoa.
Sehän on hyvä! Ei Saara Aaltoa ole kiusattu eikä dissattu. On siis vain yksi ihminen, joka on kirjoittanut hänestä negatiiviseen sävyyn internettiin eilä hänestä kannata välittää. Kiusaamissyytökset voi nyt unohtaa. Kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tää "pölli Eden Jonesin.." on?
Palstahullun omia tulkintoja. Ei siis mitään aikuisten oikeasti.
Illan finaalista sen verran, että jos Saara on 3:s alkaa riekkuminen siitä, että Saara hävisi ja jäi finaalin viimeiseksi.
Jos sijoitus on 2:s alkaa muistutus ikuiseksi kakkoseksi jääämisestä ja voittajalle häviämisestä.
Jos Saara voittaa, alkaa hervoton selostus siitä, että kyseessä on ala-arvoinen tosi-tv-ohjelma, missä viipyy Saaran menestyslevy, läpimurto, areenakonsertit, manageri.
Ja muistutus, että Saara valehtelee, koska Forbes, Spice Girls, taitoluistelukoulu, hullut fanit jne jne jne jne
Finaalia odotellessa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tää "pölli Eden Jonesin.." on?
Kyse on siitä muka uudesta Saaran kappaleesta jonka piti tulla muka uudelle eli yhdelle niistä viidestä Sonyn tuottamasta levystä. Hän esitti kappaleen Hartwall areenalla ns maistiaisena ja uutena musiikkina. Tämän jälkeen media arvioi kappaletta lehdissä ja kyseli Saaralta että kuka sen on tehnyt, Saara vastasi että siinä on monia tekijöitä. Kyseessä oli kuitenkin kertaalleen levytetty Eden Jones nimisen artistin kappale eli cover, joka oli levytetty vuosi aiemmin. Saara ei tästä pukahtanut sanaakaan vaan lähti homobaareihin kiertelemään, jolloin me vauvafoorumilaiset huomasimme, että Saara oli kopioinut Eden Jonesin luukin, vaatetuksen, korut, sivusiilen, jopa mikrofonin ja kuvausasennot. Kun nämä paljastettiin täällä, koko tyyli muuttui ja Pig Dreams änd Döödi fingöneils kappaletta ei kuultu Saaran esittämänä enää milloinkaan.
Pig Dreamsia ei kuultu edes sikafestareilla
Miksi multipeukutat tällaisia viestejä? Luuletko oikeasti, että joku uskoo noin monen ihmisen peukuttavan ekaluokkalaisen tason kommenttia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku on jaksanut ottaa selville jonkun Veikkolalaisen tontin kohtalosta?
Tämä alkaa kuulostamaan jo vainoamiselta.En ihmettele yhtään, että joku ottaa selvää. Ilmeisesti on syytäkin ottaa, jos tonttikaupatkin on pelkkää vedätystä. Vainoaminen on jotain ihan muuta.
Niin, vainoaminen onkin sinun leipälajisi. Mikä on salaisuutesi?
Ajattelin hakea onnellisuuskouluun. Milloin on pääsykoe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara-fani otti näin sunnuntain ratoksi esiin perusteettoman kiusauskortin kun toissa iltana epäonnistui saamaan tämän kaikkien aikojen suosituimman ja hauskimman ketjun dellattua. Saara-fani voit jatkaa määkimistä täällä nyt kaikessa rauhassa minä lähden hetkeksi treenaamaan omaa - ei JLo - vaan KimK peppuni, kaikki sanoo nimittäin että mä oon ihan kuin KimK! Päiväkirjani on myös täynnä vuoteen 2038 saakka. Elämässäni tapahtuu ihania asioita.
Finaali taitaa jännittää? Muitakin kuin faneja.
Miksi jännittäisi? Voimme nautiskella tasokkaiden parien luistelusta. Aallolle voimme nauraa räkättää. -ohis-
Vierailija kirjoitti:
Onneksi me kaikki suomalaiset emme ole yhtä sairaan katkeria yhtä ja samaa jankkaajia.
Saara-hullu!
Sun piti miinustaa tätä viestiä. Kerro vaan, jos et oo varma, mitä pitää miinustaa, niin mä voin neuvoa sua kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko noin vainoharhaista porukkaa, että luulette tietävänne kuka ja milloin täällä kirjoittaa. Voi anna mun kaikki kestää.
Kas kun jos uskaltaa edes inahtaa Saara Aaltoon liittyvistä omituisuuksista on Jankkaaja, Saara-hullu jne. Ja aina vain yksi ja sama ihminen.
Kyllä, juuri sinä olet kirjoittanut suurimman osan tämänkin ketjun viesteistä. Se on fakta. Vai oletko niin sekaisin, ettet enää pysy perässä, mitä olet kirjoittanut ja minne?
Jankkaaja kirjoitetaan sitten pienellä, jos tuli äidinkielen perusteet ihan uutena asiana:)
Tyypit hei, vähemmän toistenne nokkimista ja enemmän juoruja kehiin! Juorut jees, tappelu tylsää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, juuri sinä olet kirjoittanut suurimman osan tämänkin ketjun viesteistä. Se on fakta. Vai oletko niin sekaisin, ettet enää pysy perässä, mitä olet kirjoittanut ja minne?
Jankkaaja kirjoitetaan sitten pienellä, jos tuli äidinkielen perusteet ihan uutena asiana:)
Ei sitä kirjoiteta pienellä, kun se on nimi. Erisnimi.
Opetetaan äidinkielen tunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut luistelukisaa mutta tänään saa olla. En ole pitänyt siitä itsekkyydestä ja suomalaisten mollaamisesta, mutta yrittänyt ymmärtää. Nyt riitti.
En ole seurannut, mutta miten hän on mollannut suomalaisia?
Saara vain mainitsi neutraalisti sen tosiasian, että Suomessa omien kannattaminen on vielä vähän lastenkengissä ja mollaaminen koetaan jotenkin turvallisemmaksi tavaksi sanoa, että välittää kuitenkin jollakin tasolla henkilöstä.
Siitä tämä palstaskitso flippasi ja jankkaa näitä valhejuttujaan ties kuinka monennetta vuotta.
Höpöhöpö. Kyllä suomessa osataan kannustaa omia. Mutta se, että joku on suomalainen ei vielä tarkoita että koko kansan pitäisi palvoa maata hänen jalkojensa alla, kun hän lähtee oikein ulkomaille. Pitäisi olla jotain miksi kannustaa. Se, että pääsee tositv:seen ei riitä, niitä tähtösiä meillä riittää täällä pilvin pimein muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankkaaja voidaan käsittää nimeksi, jolloin se kirjoitetaan isolla alkukirjaimella. ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei tajuta kulttuurieroja. Suomessa vähätellään omaa osaamista kun taas muualla länsimaissa väitetään että osataan hyvin jotain vaikka osattais vain alkeet tai ei mitään. Esim Briteissä ja jenkeissä ero Suomeen on se että jos kysytään osaatko, sanotaan että osaan, ja jos et oikeasti osaa, sitten opettelet. Ihmiset kertoo valkoisia valheita viihdebisneksessä koko ajan ja se on ihan normaalia. Maailmalla asioihin suhtaudutaan rennommin kuin Suomessa, ei tongita joka lausetta suurennuslasilla onko joku asia varmasti totta vai ei.
Esim. monet lehdet kirjoittaa täysiä valeita staroista mutta suurin osa tietää että ne on valeita eikä siitä sen enempää. Vain Suomessa tällaisesta tulee iso haloo, hauska lukea näistä kulttuurieroista. Toisaalta ihanaa, että löytyy vielä maa kuin Suomi, missä vaaditaan täyttä rehellisyyttä. Arvostan kyllä sitä.
Itse olen puolueeton, asia ei minua sen enempää kiinnosta mutta kiinnostaa nämä erot kulttuurisissa suhtautumisissa, kun tunnen molemmat kulttuurit. Kasvanut Suomessa mutta asun Los Angelesissa.
Ei pidä paikkaansa, koska Saara valehtelee.
Hullu ei sitten tajunnut sarkasmia. Yllätys. Yritä olla vähän skarpimpi jatkossa.