Raju käänne - Saara Aallosta oudon artikkelin Forbesiin kirjoittanut sai kenkää
Kommentit (2395)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään tulee taas Dancing On Ice. Oliko siellä joku suomalainen mukana kilpailemassa voitosta?
Mikä siellä on palkintona? Kuuden levyn sopimus ja biisit SIA:lta ja Geriltä? Keikkaa?
Palkinto ja palkkiot näkyvät pankkitilillä.
Se on hyvä koska siellä ei näy senttiäkään levymyynnistä kun se on nolla.
Paljon paremmin tällaisista töistä tienaa kuin levymyynnistä, jossa myyntituloa on jakamassa monta ottajaa.
Joutuu se tämänkin jakamaan koska kotona makaa se manageri joka ei käy töissä.
Onpa mistä ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut luistelukisaa mutta tänään saa olla. En ole pitänyt siitä itsekkyydestä ja suomalaisten mollaamisesta, mutta yrittänyt ymmärtää. Nyt riitti.
Tervemenoa vaan sinä valepukki!
Saaran suomalaisuutta ei ole korostettu luistelukisassa oikeastaan millään tavalla. Saara itse ei ole puhunut Suomesta tai suomalaisista eikä tuotantokaan.
Ohjelmassa on ollut luistelijoita brittien lisäksi ainakin Australiasta, Kanadasta, Saksasta, Puolasta, Suomesta, Usasta. Ja täällä yksi se vaan jaksaa itkeä suomalaisten mollaamisesta.
En ole puhunut luistelukisasta sanallakaan, vaan Saara Aallon käytöksestä. Idolisi on valepukki.
Mitäpä jos lukisit oman tekstisi. Siinä on mainittu sekä luistelukisa että suomalaisten mollaaminen, tosin Saara Aaltoa ei ole nimetty erikseen tällä kertaa.
Idiootti.
En katso sitä koska siinä ja sen ulkopuolella ja siihen liittyen Saaran käytös ala-arvoista. Se puhuuko ohjelma Suomesta tai ei on täysin sivuseikka lihavan typerän idolisi käytöksen jälkeen.
Hänen suustaan ei tule ikinä mitään totta, kaunista tai ystävällistä.
Joko olet käynyt katsomassa terapiapaikkoja? Tekstisi ei ihan vaikuta täysjärkisen kirjoittamalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään tulee taas Dancing On Ice. Oliko siellä joku suomalainen mukana kilpailemassa voitosta?
Mikä siellä on palkintona? Kuuden levyn sopimus ja biisit SIA:lta ja Geriltä? Keikkaa?
Paljon paremmin tällaisista töistä tienaa kuin levymyynnistä, jossa myyntituloa on jakamassa monta ottajaa.
Onpa mistä ottaa.
Ja millä maksaa floppilevyt, kiinalaiset kusettavat managerit, huoneellinen vaatteita jotka ei mahdu päälle jne.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut luistelukisaa mutta tänään saa olla. En ole pitänyt siitä itsekkyydestä ja suomalaisten mollaamisesta, mutta yrittänyt ymmärtää. Nyt riitti.
Yritämme toipua tästä järkyttävästä uutisesta. Odota, niin laitamme sen etusivullemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa vaan sinä valepukki!
Saaran suomalaisuutta ei ole korostettu luistelukisassa oikeastaan millään tavalla. Saara itse ei ole puhunut Suomesta tai suomalaisista eikä tuotantokaan.
Ohjelmassa on ollut luistelijoita brittien lisäksi ainakin Australiasta, Kanadasta, Saksasta, Puolasta, Suomesta, Usasta. Ja täällä yksi se vaan jaksaa itkeä suomalaisten mollaamisesta.
En ole puhunut luistelukisasta sanallakaan, vaan Saara Aallon käytöksestä. Idolisi on valepukki.
Mitäpä jos lukisit oman tekstisi. Siinä on mainittu sekä luistelukisa että suomalaisten mollaaminen, tosin Saara Aaltoa ei ole nimetty erikseen tällä kertaa.
Idiootti.
En katso sitä koska siinä ja sen ulkopuolella ja siihen liittyen Saaran käytös ala-arvoista. Se puhuuko ohjelma Suomesta tai ei on täysin sivuseikka lihavan typerän idolisi käytöksen jälkeen.
Hänen suustaan ei tule ikinä mitään totta, kaunista tai ystävällistä.
Joko olet käynyt katsomassa terapiapaikkoja? Tekstisi ei ihan vaikuta täysjärkisen kirjoittamalta.
Faktaa vain. Se on lihava ja typerä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo eikös Meri painanut hommia niin kovin että tuli burn out.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole seurannut, mutta miten hän on mollannut suomalaisia?
Saara vain mainitsi neutraalisti sen tosiasian, että Suomessa omien kannattaminen on vielä vähän lastenkengissä ja mollaaminen koetaan jotenkin turvallisemmaksi tavaksi sanoa, että välittää kuitenkin jollakin tasolla henkilöstä.
Siitä tämä palstaskitso flippasi ja jankkaa näitä valhejuttujaan ties kuinka monennetta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sanovat minulle, että minulla on J.Lo -peppu
Tämän hän on nyt kertonut brittilehdistölle. Varmaan "kaikki" tarkoittaa suomalaisia. Tietäkää siis, että J-Lo pepun määritelmä on nyt täysin uusi.
Olet varmaan todella yksinäinen, kun heti aamusta olet ladannut Saara-ketjuun sivutolkulla lisää viestejä. Ja nyt on vuorossa törkeitä, henkilökohtaisuuksiin meneviä kommentteja Saarasta.
Taidat kuitenkin salaa olla kateellinen Saaralle hänen upeista muodoistaan, kun ne noin menevät tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sanovat minulle, että minulla on J.Lo -peppu
Tämän hän on nyt kertonut brittilehdistölle. Varmaan "kaikki" tarkoittaa suomalaisia. Tietäkää siis, että J-Lo pepun määritelmä on nyt täysin uusi.
Olet varmaan todella yksinäinen, kun heti aamusta olet ladannut Saara-ketjuun sivutolkulla lisää viestejä. Ja nyt on vuorossa törkeitä, henkilökohtaisuuksiin meneviä kommentteja Saarasta.
Taidat kuitenkin salaa olla kateellinen Saaralle hänen upeista muodoistaan, kun ne noin menevät tunteisiin.
Saara Aallolla on mummon muodot. Iso maha, allit ja ratsastushousuperse.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän teitäkin akkoja vaivaa kun jaksatte lauantai-iltanakin keskustella jostain Saara Aallosta :D nolifet. 75 sivua, ei voi olla totta. Esimerkiksi Teuvo Lomanin 13 v pojan hyväksikäytöstä ei ole minkäänlaista keskustelua täällä. Olette tyhjäpäitä.
Mutta kun Saara valehtelee. Maailma pysähtyy, kun Saara valehtelee. Siinä on pienet hyväksikäytöt kanank*kkaa, kun Saara valehtelee.
Huhujen mukaan palstahullu on ainoa oikea ihminen, joka tämän on havainnut, joten kuunnellaan nöyrinä tämän yli-ihmisen kertomuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on pakkomielteisin ketju, mitä olen koskaan vauvalla lukenut. Ei oo tervettä ja normaalia meuhkata noin paljon laulajasta.
Kiitos asiantuntevasta kommentista. Olemme varmoja että olet kvalifioitunut määrittelemään mikä on tervettä ja normaalia ja mikä ei. Kiitos, että pidät meistä huolta. Mutta nyt anna meidän jatkaa patologisesta valehtelijasta keskustelua.
Loistavan napakkaa kommenttia! Oliko tämä muuten se sama ketju jota mielipuoli saarafani yritti eilen saada poistettua spämmillä? Ei onnistunut. Ei muuten onnistunu Saara Aaltokaan breikkaamaan millään musamarkkinoilla. Sellaiset on fanit kuin idolikin, tässä tapauksessa epäonnistujia molemmat.
Mä olen kirjoittanut tänne tasan kaksi kommenttia, joissa kummassakaan en fanita Saaraa (kuten en muutenkaan), vaan ihmettelen - edelleen - miten Saaran (lapselliset) jutut voi käydä teillä noin tunteisiin, että tuntuu ettei elämässä ole muuta sisältöä eikä tekemistä kuin Saaran dissaus. Eikö toi liioittelu ja huono managerointi ole Saaran oma häpeä? Mitä tää läyhkääminen täällä hyödyttää?
Mari Pudas voi varmaan mielellään kirjoittaa oman Näkökulmansa asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on pakkomielteisin ketju, mitä olen koskaan vauvalla lukenut. Ei oo tervettä ja normaalia meuhkata noin paljon laulajasta.
Kiitos asiantuntevasta kommentista. Olemme varmoja että olet kvalifioitunut määrittelemään mikä on tervettä ja normaalia ja mikä ei. Kiitos, että pidät meistä huolta. Mutta nyt anna meidän jatkaa patologisesta valehtelijasta keskustelua.
Loistavan napakkaa kommenttia! Oliko tämä muuten se sama ketju jota mielipuoli saarafani yritti eilen saada poistettua spämmillä? Ei onnistunut. Ei muuten onnistunu Saara Aaltokaan breikkaamaan millään musamarkkinoilla. Sellaiset on fanit kuin idolikin, tässä tapauksessa epäonnistujia molemmat.
Mä olen kirjoittanut tänne tasan kaksi kommenttia, joissa kummassakaan en fanita Saaraa (kuten en muutenkaan), vaan ihmettelen - edelleen - miten Saaran (lapselliset) jutut voi käydä teillä noin tunteisiin, että tuntuu ettei elämässä ole muuta sisältöä eikä tekemistä kuin Saaran dissaus. Eikö toi liioittelu ja huono managerointi ole Saaran oma häpeä? Mitä tää läyhkääminen täällä hyödyttää?
Mari Pudas voi varmaan mielellään kirjoittaa oman Näkökulmansa asiaan.
Nettoarvo taitaa olla liian vaikea sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt viitsitä liiotella. Meillä on elämässä muutakin sisältöä ja tekemistä, vai luuletko, että tämänkin viestin kirjoittaminen vaatii jotain enemmän kuin oman viestisi kirjoittaminen? Ihmettelen, että sinä viitsit ihmetellä. Onhan tässäkin ketjussa jo aika monta selitystä, miksi ihmetellään. Läyhkääminen, ihan uusi verbi minulle.
Saaraa koskevien ketjujen ja viestien määrästä, niin aika vähän sitä muuta elämää on. Ei kukaan täyspäinen jankkaa satoja viestejä siitä, että Saara valehtelee. Normaali ihminen kirjoittaa sen kerran ja poistuu sitten muualle. sinä sen sijaan olet muuttanut asumaan tänne. Näkeehän sen.
Ja en yhtään ihmettele, että sinulle tulee uusia sanoja vastaan jatkuvasti, kun kielenkäyttösi on aika laillakin heikkolahjaisen tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei tajuta kulttuurieroja. Suomessa vähätellään omaa osaamista kun taas muualla länsimaissa väitetään että osataan hyvin jotain vaikka osattais vain alkeet tai ei mitään. Esim Briteissä ja jenkeissä ero Suomeen on se että jos kysytään osaatko, sanotaan että osaan, ja jos et oikeasti osaa, sitten opettelet. Ihmiset kertoo valkoisia valheita viihdebisneksessä koko ajan ja se on ihan normaalia. Maailmalla asioihin suhtaudutaan rennommin kuin Suomessa, ei tongita joka lausetta suurennuslasilla onko joku asia varmasti totta vai ei.
Esim. monet lehdet kirjoittaa täysiä valeita staroista mutta suurin osa tietää että ne on valeita eikä siitä sen enempää. Vain Suomessa tällaisesta tulee iso haloo, hauska lukea näistä kulttuurieroista. Toisaalta ihanaa, että löytyy vielä maa kuin Suomi, missä vaaditaan täyttä rehellisyyttä. Arvostan kyllä sitä.
Itse olen puolueeton, asia ei minua sen enempää kiinnosta mutta kiinnostaa nämä erot kulttuurisissa suhtautumisissa, kun tunnen molemmat kulttuurit. Kasvanut Suomessa mutta asun Los Angelesissa.
Ei pidä paikkaansa, koska Saara valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritämme toipua tästä järkyttävästä uutisesta. Odota, niin laitamme sen etusivullemme.
Kun keikalle tulee noin 9 katsojaa, jokainen edes jollain tapaa potentiaalinen katsoja on kullanarvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän teitäkin akkoja vaivaa kun jaksatte lauantai-iltanakin keskustella jostain Saara Aallosta :D nolifet. 75 sivua, ei voi olla totta. Esimerkiksi Teuvo Lomanin 13 v pojan hyväksikäytöstä ei ole minkäänlaista keskustelua täällä. Olette tyhjäpäitä.
Mutta kun Saara valehtelee. Maailma pysähtyy, kun Saara valehtelee. Siinä on pienet hyväksikäytöt kanank*kkaa, kun Saara valehtelee.
Huhujen mukaan palstahullu on ainoa oikea ihminen, joka tämän on havainnut, joten kuunnellaan nöyrinä tämän yli-ihmisen kertomuksia.
Heh. Idolisi on siis suuren yleisön mielestä vastenmielisempi kuin pedofiili. Revi siitä.
Niin, edelleenkään suuri yleisö ei tarkoita yhtä kuin sinä. Vain sinä sekoat jostakin pienestä tulkintavirheestä. Kannattaa soittaa vanhemmillesi ja kysyä, onko sinut joskus pudotettu päällesi. Ei tuota sekoilua muu oikein selitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei tajuta kulttuurieroja. Suomessa vähätellään omaa osaamista kun taas muualla länsimaissa väitetään että osataan hyvin jotain vaikka osattais vain alkeet tai ei mitään. Esim Briteissä ja jenkeissä ero Suomeen on se että jos kysytään osaatko, sanotaan että osaan, ja jos et oikeasti osaa, sitten opettelet. Ihmiset kertoo valkoisia valheita viihdebisneksessä koko ajan ja se on ihan normaalia. Maailmalla asioihin suhtaudutaan rennommin kuin Suomessa, ei tongita joka lausetta suurennuslasilla onko joku asia varmasti totta vai ei.
Esim. monet lehdet kirjoittaa täysiä valeita staroista mutta suurin osa tietää että ne on valeita eikä siitä sen enempää. Vain Suomessa tällaisesta tulee iso haloo, hauska lukea näistä kulttuurieroista. Toisaalta ihanaa, että löytyy vielä maa kuin Suomi, missä vaaditaan täyttä rehellisyyttä. Arvostan kyllä sitä.
Itse olen puolueeton, asia ei minua sen enempää kiinnosta mutta kiinnostaa nämä erot kulttuurisissa suhtautumisissa, kun tunnen molemmat kulttuurit. Kasvanut Suomessa mutta asun Los Angelesissa.
Missään päin maailmaa ei ole normaalia valehdella 24/7.
Liioittelu on eri asia kuin emävale.
Onko näin?
Kerro lisää tästä erosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Idolisi on siis suuren yleisön mielestä vastenmielisempi kuin pedofiili. Revi siitä.
Ja sitä vastenmielisyyttä ei vähennä se että norsu väittää omaavana JLo-pepun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntemuksesi ei perustu mihinkään ja on ainakin useamman kohdalla väärä. Meillä on erittäin runsaasti sisältöä elämässä, joista yksi keskeinen elementti on valheita suoltavien narsistien paljastaminen, heidän ongelmistaan keskusteleminen ja mm. Forbes-lehden tukeminen valeuutisten vastaisessa taistelussa.
Joo, ei sinulla mitään muuta elämää ole. Älä viitsi valehdella.
Ja Forbes-lehti varmaan tarvitseekin ihan saletisti tukea joltakin suomalaiselta mielenterveyspotilaalta. Mitä luulet:D
Koska äiti on hokenut sitä lapsesta alkaen ja myös nimittänyt häntä yleisesti ihmelapseksi.